abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215707960
Bekijk deze YouTube-video

Reacties staan uit. Woke.
pi_215708007
Beeld van tokkieclub is weer bevestigd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215708015
Zoals ik al dacht, weer heel veel oude koeien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:08 schreef RipCity het volgende:
User Ripcity heeft alles (1 uur) al gezien in 10 minuten.
pi_215708031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
User Ripcity heeft alles (1 uur) al gezien in 10 minuten.
Op alle nieuws sites staat al een samenvatting die je kan lezen tijdens het kijken...
pi_215708034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef RipCity het volgende:

[..]
Op alle nieuws sites staat al een samenvatting die je kan lezen tijdens het kijken...
Wij kunnen niet lezen. Optiefen.
pi_215708037
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:10 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al dacht, weer heel veel oude koeien.
Dit. En elke club is “close” met de harde kern.
pi_215708040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:08 schreef RipCity het volgende:
Alles voor de kijkcijfers
pi_215708045
Bijzonder dat het onderzoek alleen Feyenoord betreft. Als je dit dan toch aan de kaak wilt stellen waarom dan niet alle clubs onder de loep nemen.
pi_215708054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Wij kunnen niet lezen. Optiefen.
Zal eens iemand van de RJK op je afsturen. Of een Roze kameraad!
pi_215708056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef RipCity het volgende:

[..]
Alle nieuwssites.
pi_215708062
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:17 schreef RipCity het volgende:

[..]
Zal eens iemand van de RJK op je afsturen. Of een Roze kameraad!
Graag met slagroom. @3rr0r
pi_215708067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:15 schreef alopio het volgende:
Bijzonder dat het onderzoek alleen Feyenoord betreft. Als je dit dan toch aan de kaak wilt stellen waarom dan niet alle clubs onder de loep nemen.
Dit is natuurlijk een "ja maar hunnie" argument.
Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Lijkt me een goede zaak dat ze dit tegen het licht houden bij alle bvo's. Maar dat kun je niet van een programma als BOOS verwachten.
pi_215708085
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Lijkt me een goede zaak dat ze dit tegen het licht houden bij alle bvo's. Maar dat kun je niet van een programma als BOOS verwachten.
Tim is opzoek naar sensatie. Tim heeft verder geen idee hoe en waarom de band tussen clubs en harde kern is, dat is hier al uitgelegd. Het is trouwens geen “ja hunnie” argument, het is een maatschappelijk probleem en als je dat echt wilt aanpakken moet je de clubs helpen.
pi_215708086
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.
Worden gewoon gebiedsverboden uitgedeeld door de rechter hoor.
pi_215708093
Het enige nieuws is blijkbaar dat er een scheidsrechter op een supporterstoernooi een klap heeft gekregen en dat de neef en beste vriend van Bijlow een stadionverbod had.

Het is wat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708100
quote:

[..]
Ik vind Tim een apart mannetje en met BOOS doet echt wel leuke en goede dingen.

Maar dit is oude wijn in nieuwe zakken. Iedere persoon die Rijnmond leest of iedere supporter in Rotterdam weet dit al jaren.

Dit is niet de onderste steen bovenhalen, dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.

Want de politie, Feyenoord en politek werken echt wel aan dat probleem, maar uitbannen kan je het nooit.
Hell To The Liars
pi_215708107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:23 schreef Caland het volgende:
Het enige nieuws is blijkbaar dat er een scheidsrechter op een supporterstoernooi een klap heeft gekregen en dat de neef en beste vriend van Bijlow een stadionverbod had.

Het is wat.
Het nieuws is toch dat Feyenoord de scheidsrechtersmeppers in bescherming neemt?
Zo krijg je die tokkies nooit weg natuurlijk.
pi_215708108
quote:

[..]
Specifieke misstanden aan het licht brengen om een groter of systemisch probleem aan te kaarten lijkt me juist journalistiek verantwoord. Maar omdat het nu over Feyenoord gaat schieten we meteen collectief in de verdediging, nog voordat de uitzending live ging.
  donderdag 28 november 2024 @ 16:26:32 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215708112
twitter

Gezellig
pi_215708117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef Droopie het volgende:

Maar dit is oude wijn in nieuwe zakken. Iedere persoon die Rijnmond leest of iedere supporter in Rotterdam weet dit al jaren.

Dit is niet de onderste steen bovenhalen, dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.

Want de politie, Feyenoord en politek werken echt wel aan dat probleem, maar uitbannen kan je het nooit.
Zo breed bekend is het verhaal ook weer niet, en met name als er niks lijkt te veranderen aan de situatie, heeft dit item wel degelijk journalistieke waarde.
pi_215708118
Tim kan niet thuis slapen vannacht. Vrees ik.
Zonder wrijving geen glans
pi_215708122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Gezellig
Het lijkt wel een beetje op de huidige maatschappij.
pi_215708123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef koemleit het volgende:

[..]
Het nieuws is toch dat Feyenoord de scheidsrechtersmeppers in bescherming neemt?
Zo krijg je die tokkies nooit weg natuurlijk.
Die worden allebei vervolgd, dus dat zal wel meegevallen zijn uiteindelijk.

Maar eens dat je die gegevens dan gewoon meteen moet verstrekken natuurlijk. Het stuk in het NRC geeft alleen maar weer hoe lastig het is om die band tussen de harde kern en de club een beetje normaal te houden om meer van dat soort excessen tegen te gaan. En dat laatste lukt toch heel aardig als ik het afzet tegen zo'n 10-15 jaar geleden (en ver daarvoor).

En verder neemt Bijlow zijn beste maat mee naar een contractverlenging en zijn er wat jongens betrokken bij de voorverkenning van een stad waar Feyenoord naar afreist. Is dat nou echt zo schokkend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik vind Tim een apart mannetje en met BOOS doet echt wel leuke en goede dingen.

wat is er mis met een uitzending als "iedereen het toch allang weet" .

Dat Feyenoord blijkbaar hooligans een scheidsrechter laten mishandelen is toch gewoon nieuws? Dat ze die scheids niet helpen maar de hooligans? dat is toch nieuws? en raar?

Kan je vinden van Tim wat je wil, maar dat boeit dan toch niet?
En zo'n actie doet mij niet vermoedden dat " feyenoord er mee bezig is er iets aan te doen".
Die zijn gewoon ook bang voor deze hoolignas (denk ik, elk ander motief maakt het allemaal nog erger).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')