Roze kameraden zal wel een groot onderdeel zijn, gaat Tim goed op.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd waar de altijd vervelende Tim Hofman mee gaat komen. Zullen wel niet heel veel verder komen dan een aantal SLO lui die vroeger een stadionverbodje hadden ofzo
Ja en die activiteiten die worden genoemd (zaalvoetbaltoernooien etc, niet de excursies naar Auschwitz) komen ook best wat lui van de harde kern (F3R, RJK) op af en soms krijgen die lui het voor elkaar om net wat privileges te krijgen (een fotootje met de spelers als de spelersbus wordt onthaald bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Roze kameraden zal wel een groot onderdeel zijn, gaat Tim goed op.
Verder waarschijnlijk een vreselijke uitzending vol negativiteit vanuit slechts 1 oogpunt. Kan Tim altijd heel goed.
Wat jij zegt. Zulke dingen gebeuren bij elke club.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en die activiteiten die worden genoemd (zaalvoetbaltoernooien etc, niet de excursies naar Auschwitz) komen ook best wat lui van de harde kern (F3R, RJK) op af en soms krijgen die lui het voor elkaar om net wat privileges te krijgen (een fotootje met de spelers als de spelersbus wordt onthaald bijvoorbeeld)
Nu zijn een paar uit die groepjes ook veroordeeld voor de aanval op de sportschool van Paul (o.a) en natuurlijk betrokken bij dingen die Feyenoord in een negatief daglicht zetten dus je kan daar dan heel BOOS om worden maar zo werkt het bij bijna elke club. Tot op zekere hoogte kan je ze maar beter dichtbij je houden, anders raak je de controle helemaal kwijt
Zat Tim op een driewieler vroeger?quote:Op donderdag 28 november 2024 13:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitstekend statement en ook goed dat ze dit nu al naar buiten brengen. Een statement de uitzending zal het voor veel mensen voelen als mosterd na de maaltijd en een beetje "goh, ze moesten toch iets zeggen he".
En als oud-klasgenoot van Tim Hofman op de middelbare school verbaast het me trouwens niets dat hij tegenwoordig dit soort journalistiek bedrijft, dat deed ie in de schoolkrant al. Onze ouderlijke huizen stonden ook maar een paar honderd meter van elkaar vandaan dus als jullie het me kwalijk nemen dat ik hem vroeger in de speeltuin nooit een klap heb verkocht dan snap ik dat.
Ja, en hij begon iedere zin met “Je mag niet…”.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat Tim op een driewieler vroeger?
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en hij begon iedere zin met “Je mag niet…”.
Laten we het even afwachten, ik ben ook niet zo’n fan van Tim Hofman als persoon/journalist maar destijds heeft die Voice-aflevering iets goeds teweeg gebracht. Dat we net als veel andere voetbalclubs enigszins gegijzeld worden door mensen die zich de ‘harde kern’ noemen is ook wel bekend. Het kan wellicht iets positiefs teweeg brengen.
Sowieso een beetje belachelijk dat Feyenoord geen inzage heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.
Dus ben benieuwd. Juist dat samenwerken loont, in Europa zijn de incidenten helemaal in vergelijking met vroeger minimaal, er lopen zelfs afspraken om het vuurwerkgehalte in Europa te verminderen wat je dus dit seizoen nauwelijks meer ziet ook. Het is altijd een dunne scheidslijn, maar veel verder dan dat lijkt het bij Feyenoord ook niet te gaan.
Samenwerkend en de harde kern dicht bij je houden werkt ook beter. Natuurlijk moet je excessen aanpakken. Maar samen optrekken, in gesprek blijven en wederzijds begrip creëren levert veel meer op. Ik heb het idee dat het nú namelijk ook een stuk beter gaan met die verhoudingenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.
Dus ben benieuwd. Juist dat samenwerken loont, in Europa zijn de incidenten helemaal in vergelijking met vroeger minimaal, er lopen zelfs afspraken om het vuurwerkgehalte in Europa te verminderen wat je dus dit seizoen nauwelijks meer ziet ook. Het is altijd een dunne scheidslijn, maar veel verder dan dat lijkt het bij Feyenoord ook niet te gaan.
Dat betekent een eenzijdig beeld. Een beetje journalistiek programma laat inzage toe en doet wederhoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso een beetje belachelijk dat Feyenoord geen inzage heeft gekregen.
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat betekent een eenzijdig beeld. Een beetje journalistiek programma laat inzage toe en doet wederhoor.
Het ergste is dat hij er nog een prijs mee heeft gewonnen ook. Die Tim Hofman staat er werkelijk enkel en alleen voor zijn eigen BV en totaal niet voor de mensen die hij zogenaamd helpt of hoort. Walgelijk links mannetje.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.
Hancko is ook een beetje Wout Weghorstquote:"Ik schrijf voor iedere wedstrijd dingen op, waar ik op moet letten, wat ik moet doen, wat ik denk dat er zal gaan gebeuren," vertelt de centrale verdediger in gesprek met Voetbal International. "Ik schreef dat ik zou gaan scoren.
Ja, vooral heel hard roepen en niet luisteren. En dan zal die soms best een punt hebben hoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.
@CR7 hanskoquote:Op donderdag 28 november 2024 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko is ook een beetje Wout Weghorst
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.quote:Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
Tot op zekere hoogte kan je ze maar beter dichtbij je houden, anders raak je de controle helemaal kwijt
Je moet er alleen altijd wel een beetje voor waken dat je het bij de vinger in plaats van de hand kan houden. Je ziet inderdaad in Amsterdam al geruime tijd gebeuren dat dat voor hele lelijke situaties kan zorgen anders.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.
Hoe bedoel je hooliganisme wordt niet strafrechtelijk vervolgd?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:03 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hooliganisme wordt niet strafrechtelijk vervolgd?
Het is niet een kwestie van of, er loopt vaak genoeg ook nog gewoon een strafrechtelijk proces naast. Dat zal niet gelden voor het afsteken van een fakkeltje natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.
Ik bedoel uiteraard de kleine of middelgrote excessen waar de club wel zwaar voor wordt gestraft. Het moet allemaal via ‘de normale route’ gaan terwijl er geen politie in het stadion is. Dat maakt het enorm stroperig.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van of, er loopt vaak genoeg ook nog gewoon een strafrechtelijk proces naast. Dat zal niet gelden voor het afsteken van een fakkeltje natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |