abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin donderdag 28 november 2024 @ 20:57:58 #251
35723 crew  GGMM
pi_215710460
"ja maar Ajax"

Wie had die reactie nou verwacht!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215710463
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Had je ook nog die vermoorde crimineel Sven Westendorp die een flinke vinger in de pap had in het Amsterdamse, al zal daar niet gek veel in veranderd zijn.

Sommige clubs bouwen weer een heel supportershome en laten ze het dan deels zelf beheren of zelfs uitbaten om dat soort groepjes tevreden te houden
Twente, vak P?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215710466
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Twente, vak P?
Ja precies, Utrecht ook dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215710478

Dit serieus nemen _O- _O-
pi_215710490
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja precies, Utrecht ook dacht ik.
Daarom, en nogmaals nee het is niet goed maar het is wat het is. Het is tuig wat nergens voor terugdeinst, ga er maar aan staan. Er zijn bestuursleden voor minder bedreigd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  donderdag 28 november 2024 @ 21:03:40 #257
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710522
Maar hoe 'normaal' dit ook zou zijn, ik zou er niet om treuren als er toch wat aan gedaan gaat worden. Alleen wat kun je er nu het beste aan doen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215710533
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 11:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
[ x ]
De simulaties zeggen nog steeds dat 10 punten in 94% van de gevallen genoeg is.
uh er zijn nog 3 wedstrijden te gaan toch?
pi_215710541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:04 schreef snabbi het volgende:

[..]
uh er zijn nog 3 wedstrijden te gaan toch?
Zoals ik Feyenoord ken horen wij bij die 6%. :+
pi_215710551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Daarom, en nogmaals nee het is niet goed maar het is wat het is. Het is tuig wat nergens voor terugdeinst, ga er maar aan staan. Er zijn bestuursleden voor minder bedreigd.
Feyenoord valt ook wel genoeg te verwijten. Er is vrij schandalig omgegaan (of eigenlijk niet) met de roze kameraden toentertijd, daar had je meer voor moeten gaan staan imo. Ook zal het in het constante spelletje tussen geven en nemen in de band tussen Feyenoord en de harde kern(en) ook wel eens mis gaan, maar vooral dat lijkt me eigenlijk nauwelijks nieuws.

Als je dan een uitzending van een uur lang maakt en je komt niet echt verder dan wat mensen die vooraf een speellocatie bezoeken en de beste vriend van Bijlow die een stadionverbod heeft. Tsja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 21:06:41 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die van een andere club waren en gewoon in de stad zaten te eten. Het begint natuurlijk met het te bestempelen als georganiseerde misdaad, maar de vraag is of het daar allemaal wel aan voldoet. Dan nog zou ik het geweldig vinden als dit soort criminaliteit uit het voetbal verdreven wordt, al zijn ze dan weer ergens anders een probleem. Mocht er een voor langere tijd vastzitten is het niet zo dat je morgen ineens niet meer naar je tandarts toekan.
pi_215710557
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:03 schreef Vis1980 het volgende:
Maar hoe 'normaal' dit ook zou zijn, ik zou er niet om treuren als er toch wat aan gedaan gaat worden. Alleen wat kun je er nu het beste aan doen?
Tim Hofman opteert blijkbaar voor keiharde repressie en alles maar verbieden. Het zou een uitstekende PVV-er zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 21:08:43 #263
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Dit serieus nemen _O- _O-
Ook dit is wel wat zwak, want het maakt geen reet uit hoe iemand eruit, hij brengt in dit verhaal denk ik weinig leugens. Vast ook van jou een rare foto te vinden, maar het is niet jouw uiterlijk dat zorgt dat je niet serieus genomen wordt. ;)
pi_215710571
Stiekem wel weer moeten lachen om die kansloze die een borstbeeld van Hitler had

Dan moet je wel extreem simpel zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 21:10:05 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710592
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Tim Hofman opteert blijkbaar voor keiharde repressie en alles maar verbieden. Het zou een uitstekende PVV-er zijn
Ja, het gaat wel wat dieper dan dat en gelukkig heeft hij het niet voor het zeggen. Het is een lastige kwestie, maar dat met die scheids is wel iets waar Feyenoord enorm in de fout gaat.
  donderdag 28 november 2024 @ 21:10:52 #266
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710604
Zelfs amateurclubs hebben dit probleem.
pi_215710610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die van een andere club waren en gewoon in de stad zaten te eten. Het begint natuurlijk met het te bestempelen als georganiseerde misdaad, maar de vraag is of het daar allemaal wel aan voldoet. Dan nog zou ik het geweldig vinden als dit soort criminaliteit uit het voetbal verdreven wordt, al zijn ze dan weer ergens anders een probleem. Mocht er een voor langere tijd vastzitten is het niet zo dat je morgen ineens niet meer naar je tandarts toekan.
Ik ben het volledig met je eens maar het is een utopie. Het is net als met rellen, het is altijd de schuld van de politie want zij provoceren, zelfreflectie kent men niet. Zij leven met de zelf gecreëerde illusie dat hun clubliefde gigantisch is en hebben niet door hoeveel schade zij de club berokkenen, dat was in de jaren tachtig al zo en wordt gewoon generatie op generatie doorgegeven.
pi_215710619
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, het gaat wel wat dieper dan dat en gelukkig heeft hij het niet voor het zeggen. Het is een lastige kwestie, maar dat met die scheids is wel iets waar Feyenoord enorm in de fout gaat.
Ja, daar mag wat mij betreft ook wel een direct ontslag op volgen. Veel treuriger wordt het niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215710632
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Exact maar dat is iets concreets waar actie op ondernomen kan worden.
pi_215710652
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik ben het volledig met je eens maar het is een utopie. Het is net als met rellen, het is altijd de schuld van de politie want zij provoceren, zelfreflectie kent men niet. Zij leven met de zelf gecreëerde illusie dat hun clubliefde gigantisch is en hebben niet door hoeveel schade zij de club berokkenen, dat was in de jaren tachtig al zo en wordt gewoon generatie op generatie doorgegeven.
Het zijn gewoon voor 95% ontzettend simpele lui die zich in een groep heel wat voelen. Net als met dat citeren uit een whatsappgroep, het is schokkend als je het voorleest maar wat verwacht je met twintigers die zwakbegaafd zijn, vooral stoer willen doen voor elkaar en op regelmatige basis de neus vol hebben zitten.

Had je vroeger een microfoon gezet aan de bar bij DHZ en het was niet gek veel anders geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215710691
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Het zijn gewoon voor 95% ontzettend simpele lui die zich in een groep heel wat voelen. Net als met dat citeren uit een whatsappgroep, het is schokkend als je het voorleest maar wat verwacht je met twintigers die zwakbegaafd zijn, vooral stoer willen doen voor elkaar en op regelmatige basis de neus vol hebben zitten.

Had je vroeger een microfoon gezet aan de bar bij DHZ en het was niet gek veel anders geweest.
En dat alles onder de bezielende leiding van filmert en opperstaatsmongool Grijze Gijs. :')
  donderdag 28 november 2024 @ 21:17:24 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710692
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Maar dit vind ik ook bij rellende jeugd ergens anders, men roept altijd maar 'het land uitschoppen' of 'harder aanpakken', maar meestal zijn de vergrijpen geen levenslange straffen waard. Nu vinden er vast wat mensen dat we dan die straffen moeten verhogen, maar dat is wegens meerdere redenen niet haalbaar.

Sowieso zijn heel veel voetballers direct of veel vaker indirect bekend met een of meerdere criminelen in hun omgeving, lijkt mij ook lastig om daar juist mee 'om te gaan'. En niet elke crimineel zijn van het soort 'ik heb een borstbeeld van Hitler'.
pi_215710712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
En dat alles onder de bezielende leiding van filmert en opperstaatsmongool Grijze Gijs. :')
De meesten nemen wel grotendeels afscheid van dat leventje na hun dertigste (oid) hoor. Dan komen ze erachter dat er wat meer is in het leven, het niet waard is of krijgen kinderen

De écht zwakbegaafden (bewezen overigens) zoals Gijs blijven erin hangen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215710725
Rellen Henk moet terug. Toen waren hooligans nog leuk.
  donderdag 28 november 2024 @ 21:21:15 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710738
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat kopt, als je Whatsapp-berichten met vrienden soms leest, dan komen veel mensen raar over. Of bijvoorbeeld de comments op Fok! door veel users, dat is een heel seizoen BOOS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')