abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215706872
Vandaag Boos boys
graag op anoniem
pi_215706897
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd waar de altijd vervelende Tim Hofman mee gaat komen. Zullen wel niet heel veel verder komen dan een aantal SLO lui die vroeger een stadionverbodje hadden ofzo
Roze kameraden zal wel een groot onderdeel zijn, gaat Tim goed op.

Verder waarschijnlijk een vreselijke uitzending vol negativiteit vanuit slechts 1 oogpunt. Kan Tim altijd heel goed.
pi_215706950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Roze kameraden zal wel een groot onderdeel zijn, gaat Tim goed op.

Verder waarschijnlijk een vreselijke uitzending vol negativiteit vanuit slechts 1 oogpunt. Kan Tim altijd heel goed.
Ja en die activiteiten die worden genoemd (zaalvoetbaltoernooien etc, niet de excursies naar Auschwitz) komen ook best wat lui van de harde kern (F3R, RJK) op af en soms krijgen die lui het voor elkaar om net wat privileges te krijgen (een fotootje met de spelers als de spelersbus wordt onthaald bijvoorbeeld)

Nu zijn een paar uit die groepjes ook veroordeeld voor de aanval op de sportschool van Paul (o.a) en natuurlijk betrokken bij dingen die Feyenoord in een negatief daglicht zetten dus je kan daar dan heel BOOS om worden maar zo werkt het bij bijna elke club. Tot op zekere hoogte kan je ze maar beter dichtbij je houden, anders raak je de controle helemaal kwijt

[ Bericht 0% gewijzigd door Caland op 28-11-2024 13:31:43 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 13:31:09 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215707029
Het zou me verbazen als het een journalistiek product is wat je niet van vrijwel elke voetbalclub kan maken. Sowieso niet zo onder de indruk van de werken van Tim Hofman, wat vaak een hoop geschreeuw maar weinig juridisch wol is.
pi_215707051
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja en die activiteiten die worden genoemd (zaalvoetbaltoernooien etc, niet de excursies naar Auschwitz) komen ook best wat lui van de harde kern (F3R, RJK) op af en soms krijgen die lui het voor elkaar om net wat privileges te krijgen (een fotootje met de spelers als de spelersbus wordt onthaald bijvoorbeeld)

Nu zijn een paar uit die groepjes ook veroordeeld voor de aanval op de sportschool van Paul (o.a) en natuurlijk betrokken bij dingen die Feyenoord in een negatief daglicht zetten dus je kan daar dan heel BOOS om worden maar zo werkt het bij bijna elke club. Tot op zekere hoogte kan je ze maar beter dichtbij je houden, anders raak je de controle helemaal kwijt
Wat jij zegt. Zulke dingen gebeuren bij elke club.
Laat Tim eens lekker naar de hoofdstad toe gaan waar criminelen gewoon op de tribunes de baas uit maken en ze elkaar de tent uit vechten i.v.m. drugsoorlog.
  donderdag 28 november 2024 @ 13:37:11 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215707066
Die Tim Hofman is sowieso een clown denkt dat hij de Jesus van Nederland is vroeger wel eens afleveringen van hem gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215707094
Uitstekend statement en ook goed dat ze dit nu al naar buiten brengen. Een statement de uitzending zal het voor veel mensen voelen als mosterd na de maaltijd en een beetje "goh, ze moesten toch iets zeggen he".

En als oud-klasgenoot van Tim Hofman op de middelbare school verbaast het me trouwens niets dat hij tegenwoordig dit soort journalistiek bedrijft, dat deed ie in de schoolkrant al. Onze ouderlijke huizen stonden ook maar een paar honderd meter van elkaar vandaan dus als jullie het me kwalijk nemen dat ik hem vroeger in de speeltuin nooit een klap heb verkocht dan snap ik dat.
pi_215707124
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitstekend statement en ook goed dat ze dit nu al naar buiten brengen. Een statement de uitzending zal het voor veel mensen voelen als mosterd na de maaltijd en een beetje "goh, ze moesten toch iets zeggen he".

En als oud-klasgenoot van Tim Hofman op de middelbare school verbaast het me trouwens niets dat hij tegenwoordig dit soort journalistiek bedrijft, dat deed ie in de schoolkrant al. Onze ouderlijke huizen stonden ook maar een paar honderd meter van elkaar vandaan dus als jullie het me kwalijk nemen dat ik hem vroeger in de speeltuin nooit een klap heb verkocht dan snap ik dat.
Zat Tim op een driewieler vroeger?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 13:53:06 #109
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215707187
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Zat Tim op een driewieler vroeger?
Ja, en hij begon iedere zin met “Je mag niet…”.

Laten we het even afwachten, ik ben ook niet zo’n fan van Tim Hofman als persoon/journalist maar destijds heeft die Voice-aflevering iets goeds teweeg gebracht. Dat we net als veel andere voetbalclubs enigszins gegijzeld worden door mensen die zich de ‘harde kern’ noemen is ook wel bekend. Het kan wellicht iets positiefs teweeg brengen.
Makkelijk eerste
pi_215707216
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, en hij begon iedere zin met “Je mag niet…”.

Laten we het even afwachten, ik ben ook niet zo’n fan van Tim Hofman als persoon/journalist maar destijds heeft die Voice-aflevering iets goeds teweeg gebracht. Dat we net als veel andere voetbalclubs enigszins gegijzeld worden door mensen die zich de ‘harde kern’ noemen is ook wel bekend. Het kan wellicht iets positiefs teweeg brengen.
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.

Dus ben benieuwd. Juist dat samenwerken loont, in Europa zijn de incidenten helemaal in vergelijking met vroeger minimaal, er lopen zelfs afspraken om het vuurwerkgehalte in Europa te verminderen wat je dus dit seizoen nauwelijks meer ziet ook. Het is altijd een dunne scheidslijn, maar veel verder dan dat lijkt het bij Feyenoord ook niet te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 14:24:18 #111
474254 GurneyIsBestOke
pi_215707396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Het zal mij verbazen als ze met heel veel meer komen dan ik in mijn post al heb gepropt.

Dus ben benieuwd. Juist dat samenwerken loont, in Europa zijn de incidenten helemaal in vergelijking met vroeger minimaal, er lopen zelfs afspraken om het vuurwerkgehalte in Europa te verminderen wat je dus dit seizoen nauwelijks meer ziet ook. Het is altijd een dunne scheidslijn, maar veel verder dan dat lijkt het bij Feyenoord ook niet te gaan.
Sowieso een beetje belachelijk dat Feyenoord geen inzage heeft gekregen.
Makkelijk eerste
pi_215707406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Samenwerkend en de harde kern dicht bij je houden werkt ook beter. Natuurlijk moet je excessen aanpakken. Maar samen optrekken, in gesprek blijven en wederzijds begrip creëren levert veel meer op. Ik heb het idee dat het nú namelijk ook een stuk beter gaan met die verhoudingen
pi_215707409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Sowieso een beetje belachelijk dat Feyenoord geen inzage heeft gekregen.
Dat betekent een eenzijdig beeld. Een beetje journalistiek programma laat inzage toe en doet wederhoor.
  donderdag 28 november 2024 @ 14:33:32 #114
474254 GurneyIsBestOke
pi_215707461
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:26 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat betekent een eenzijdig beeld. Een beetje journalistiek programma laat inzage toe en doet wederhoor.
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.
Makkelijk eerste
pi_215707465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Even op dat Youtube kanaal gekeken, jeetje wat een kansloos geschreeuw. Sensatiezoekerij.
Het ergste is dat hij er nog een prijs mee heeft gewonnen ook. Die Tim Hofman staat er werkelijk enkel en alleen voor zijn eigen BV en totaal niet voor de mensen die hij zogenaamd helpt of hoort. Walgelijk links mannetje.
  donderdag 28 november 2024 @ 14:35:19 #116
474254 GurneyIsBestOke
pi_215707471
quote:
"Ik schrijf voor iedere wedstrijd dingen op, waar ik op moet letten, wat ik moet doen, wat ik denk dat er zal gaan gebeuren," vertelt de centrale verdediger in gesprek met Voetbal International. "Ik schreef dat ik zou gaan scoren.
Hancko is ook een beetje Wout Weghorst :{
Makkelijk eerste
pi_215707477
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, vooral heel hard roepen en niet luisteren. En dan zal die soms best een punt hebben hoor.
Maar sensatie bedreven is het wel
pi_215707478
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hancko is ook een beetje Wout Weghorst :{
@CR7 hansko _O_
  donderdag 28 november 2024 @ 14:56:35 #119
474254 GurneyIsBestOke
pi_215707612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
Tot op zekere hoogte kan je ze maar beter dichtbij je houden, anders raak je de controle helemaal kwijt
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.
Makkelijk eerste
pi_215707659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik snap ook niet wat je anders van een club kan verwachten. Zolang hooliganisme niet strafrechtelijk vervolgd wordt en de UEFA/KNVB excessief de club straffen bij wanordelijkheden (wat weer macht legt bij de misdragende supporters) heb je als voetbalclub nauwelijks middelen om achter hooligans aan te gaan dan met ze samen te werken.
Je moet er alleen altijd wel een beetje voor waken dat je het bij de vinger in plaats van de hand kan houden. Je ziet inderdaad in Amsterdam al geruime tijd gebeuren dat dat voor hele lelijke situaties kan zorgen anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215707663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hoe bedoel je hooliganisme wordt niet strafrechtelijk vervolgd?
  donderdag 28 november 2024 @ 15:16:06 #122
474254 GurneyIsBestOke
pi_215707742
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:03 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Hoe bedoel je hooliganisme wordt niet strafrechtelijk vervolgd?
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.
Makkelijk eerste
pi_215707778
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Stadionverboden zijn niet strafrechtelijk. Wat betekent dat je geen strafblad krijgt voor wanordelijkheden binnen het stadion en je als club niet echt veel kan doen om mensen te straffen. Dat betekent dat clubs en zich gedragende supporters vaak net zo hard gestraft worden voor problemen dan de supporters die zich daadwerkelijk misdragen, zo kom je nergens.
Het is niet een kwestie van of, er loopt vaak genoeg ook nog gewoon een strafrechtelijk proces naast. Dat zal niet gelden voor het afsteken van een fakkeltje natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 15:26:13 #124
474254 GurneyIsBestOke
pi_215707794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is niet een kwestie van of, er loopt vaak genoeg ook nog gewoon een strafrechtelijk proces naast. Dat zal niet gelden voor het afsteken van een fakkeltje natuurlijk.
Ik bedoel uiteraard de kleine of middelgrote excessen waar de club wel zwaar voor wordt gestraft. Het moet allemaal via ‘de normale route’ gaan terwijl er geen politie in het stadion is. Dat maakt het enorm stroperig.
Makkelijk eerste
pi_215707813
Gokje. 5 minuten lang over die vlaggen in Albanie en de sportschool die beklad werd.

Veel meer is er de laatste jaren toch ook niet meer gebeurd.

Parool Misdaadpodcast · Episode

Had ie beter deze vrouw even in de spotlight kunnen zetten, die handel zit vol met vingerafdrukken van de F-side :')
Hell To The Liars
pi_215707960
Bekijk deze YouTube-video

Reacties staan uit. Woke.
pi_215708007
Beeld van tokkieclub is weer bevestigd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215708015
Zoals ik al dacht, weer heel veel oude koeien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:08 schreef RipCity het volgende:
User Ripcity heeft alles (1 uur) al gezien in 10 minuten.
pi_215708031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
User Ripcity heeft alles (1 uur) al gezien in 10 minuten.
Op alle nieuws sites staat al een samenvatting die je kan lezen tijdens het kijken...
pi_215708034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef RipCity het volgende:

[..]
Op alle nieuws sites staat al een samenvatting die je kan lezen tijdens het kijken...
Wij kunnen niet lezen. Optiefen.
pi_215708037
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:10 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al dacht, weer heel veel oude koeien.
Dit. En elke club is “close” met de harde kern.
pi_215708040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:08 schreef RipCity het volgende:
Alles voor de kijkcijfers
pi_215708045
Bijzonder dat het onderzoek alleen Feyenoord betreft. Als je dit dan toch aan de kaak wilt stellen waarom dan niet alle clubs onder de loep nemen.
pi_215708054
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Wij kunnen niet lezen. Optiefen.
Zal eens iemand van de RJK op je afsturen. Of een Roze kameraad!
pi_215708056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:13 schreef RipCity het volgende:

[..]
Alle nieuwssites.
pi_215708062
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:17 schreef RipCity het volgende:

[..]
Zal eens iemand van de RJK op je afsturen. Of een Roze kameraad!
Graag met slagroom. @3rr0r
pi_215708067
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:15 schreef alopio het volgende:
Bijzonder dat het onderzoek alleen Feyenoord betreft. Als je dit dan toch aan de kaak wilt stellen waarom dan niet alle clubs onder de loep nemen.
Dit is natuurlijk een "ja maar hunnie" argument.
Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Lijkt me een goede zaak dat ze dit tegen het licht houden bij alle bvo's. Maar dat kun je niet van een programma als BOOS verwachten.
pi_215708085
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Lijkt me een goede zaak dat ze dit tegen het licht houden bij alle bvo's. Maar dat kun je niet van een programma als BOOS verwachten.
Tim is opzoek naar sensatie. Tim heeft verder geen idee hoe en waarom de band tussen clubs en harde kern is, dat is hier al uitgelegd. Het is trouwens geen “ja hunnie” argument, het is een maatschappelijk probleem en als je dat echt wilt aanpakken moet je de clubs helpen.
pi_215708086
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Worden gewoon gebiedsverboden uitgedeeld door de rechter hoor.
pi_215708093
Het enige nieuws is blijkbaar dat er een scheidsrechter op een supporterstoernooi een klap heeft gekregen en dat de neef en beste vriend van Bijlow een stadionverbod had.

Het is wat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708100
quote:

[..]
Ik vind Tim een apart mannetje en met BOOS doet echt wel leuke en goede dingen.

Maar dit is oude wijn in nieuwe zakken. Iedere persoon die Rijnmond leest of iedere supporter in Rotterdam weet dit al jaren.

Dit is niet de onderste steen bovenhalen, dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.

Want de politie, Feyenoord en politek werken echt wel aan dat probleem, maar uitbannen kan je het nooit.
Hell To The Liars
pi_215708107
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:23 schreef Caland het volgende:
Het enige nieuws is blijkbaar dat er een scheidsrechter op een supporterstoernooi een klap heeft gekregen en dat de neef en beste vriend van Bijlow een stadionverbod had.

Het is wat.
Het nieuws is toch dat Feyenoord de scheidsrechtersmeppers in bescherming neemt?
Zo krijg je die tokkies nooit weg natuurlijk.
pi_215708108
quote:

[..]
Specifieke misstanden aan het licht brengen om een groter of systemisch probleem aan te kaarten lijkt me juist journalistiek verantwoord. Maar omdat het nu over Feyenoord gaat schieten we meteen collectief in de verdediging, nog voordat de uitzending live ging.
  donderdag 28 november 2024 @ 16:26:32 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215708112
twitter

Gezellig
pi_215708117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef Droopie het volgende:

Maar dit is oude wijn in nieuwe zakken. Iedere persoon die Rijnmond leest of iedere supporter in Rotterdam weet dit al jaren.

Dit is niet de onderste steen bovenhalen, dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.

Want de politie, Feyenoord en politek werken echt wel aan dat probleem, maar uitbannen kan je het nooit.
Zo breed bekend is het verhaal ook weer niet, en met name als er niks lijkt te veranderen aan de situatie, heeft dit item wel degelijk journalistieke waarde.
pi_215708118
Tim kan niet thuis slapen vannacht. Vrees ik.
Zonder wrijving geen glans
pi_215708122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Gezellig
Het lijkt wel een beetje op de huidige maatschappij.
pi_215708123
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:25 schreef koemleit het volgende:

[..]
Het nieuws is toch dat Feyenoord de scheidsrechtersmeppers in bescherming neemt?
Zo krijg je die tokkies nooit weg natuurlijk.
Die worden allebei vervolgd, dus dat zal wel meegevallen zijn uiteindelijk.

Maar eens dat je die gegevens dan gewoon meteen moet verstrekken natuurlijk. Het stuk in het NRC geeft alleen maar weer hoe lastig het is om die band tussen de harde kern en de club een beetje normaal te houden om meer van dat soort excessen tegen te gaan. En dat laatste lukt toch heel aardig als ik het afzet tegen zo'n 10-15 jaar geleden (en ver daarvoor).

En verder neemt Bijlow zijn beste maat mee naar een contractverlenging en zijn er wat jongens betrokken bij de voorverkenning van een stad waar Feyenoord naar afreist. Is dat nou echt zo schokkend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708126
quote:

[..]
Ik vind Tim een apart mannetje en met BOOS doet echt wel leuke en goede dingen.

wat is er mis met een uitzending als "iedereen het toch allang weet" .

Dat Feyenoord blijkbaar hooligans een scheidsrechter laten mishandelen is toch gewoon nieuws? Dat ze die scheids niet helpen maar de hooligans? dat is toch nieuws? en raar?

Kan je vinden van Tim wat je wil, maar dat boeit dan toch niet?
En zo'n actie doet mij niet vermoedden dat " feyenoord er mee bezig is er iets aan te doen".
Die zijn gewoon ook bang voor deze hoolignas (denk ik, elk ander motief maakt het allemaal nog erger).
pi_215708133
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:26 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Gezellig
Tja, ook dit vind Tim prima. Nog meer aandacht en sensatie
pi_215708141
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:28 schreef koemleit het volgende:

[..]
wat is er mis met een uitzending als "iedereen het toch allang weet" .

Dat Feyenoord blijkbaar hooligans een scheidsrechter laten mishandelen is toch gewoon nieuws? Dat ze die scheids niet helpen maar de hooligans? dat is toch nieuws? en raar?

Kan je vinden van Tim wat je wil, maar dat boeit dan toch niet?
En zo'n actie doet mij niet vermoedden dat " feyenoord er mee bezig is er iets aan te doen".
Die zijn gewoon ook bang voor deze hoolignas (denk ik, elk ander motief maakt het allemaal nog erger).
Ze zijn niet bang, ze willen de relatie goed houden omdat de overheid ook niet veel doet. Doen ze hard tegen hard dan krijg je meer onrust, loopt het meer uit de hand en krijg je meer excessen. Ook de club moet roeien met de riemen die ze hebben, en ze willen dit beheersbaar houden. En ja dan moeten ze helaas soms “samenwerken”
pi_215708144
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:29 schreef alopio het volgende:

[..]
Tja, ook dit vind Tim prima. Nog meer aandacht en sensatie
dat zal allemaal best, maar het moet natuurlijk niet gaan over of Tim wel of niet een aandachtsgeile met een messias complex is. Het moet gaan over Feyenoordhoolignas die blijkbaar door de club worden gefaciliteerd.

Maar goed, kom niet aan iemands favoriete club, die doen nooit wat fout. Of wel, maar dan andere ook, en als dat niet is, dan is de boodschapper anti-Feyenoord!!!!
pi_215708160
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef koemleit het volgende:

[..]
dat zal allemaal best, maar het moet natuurlijk niet gaan over of Tim wel of niet een aandachtsgeile met een messias complex is. Het moet gaan over Feyenoordhoolignas die blijkbaar door de club worden gefaciliteerd.
Iets dat je bij elke club ziet en ook al vooraf bekend was. Lees de posts in het topic maar eens door.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708161
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef alopio het volgende:

[..]
Ze zijn niet bang, ze willen de relatie goed houden omdat de overheid ook niet veel doet. Doen ze hard tegen hard dan krijg je meer onrust, loopt het meer uit de hand en krijg je meer excessen. Ook de club moet roeien met de riemen die ze hebben, en ze willen dit beheersbaar houden. En ja dan moeten ze helaas soms “samenwerken”
" relatie goed houden" met mishandelaars? gewoon laten vervolgen en straf uit laten zitten. Zoals elke normale burger. Staan hooligans daar boven? en de relatie met die scheidsrechter?

Kom op, als die hooligans een straf op deze manier " ja stom, ik heb geslagen nu krijg ik straf, zal het nooit meer doen en excuses aan de scheids en Feyenoord" zouden accepteren. Dan hadden we dit gesprek niet. Die mensen zijn bang voor die hooligans. (wat ik ergens ook snap)
pi_215708165
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:31 schreef koemleit het volgende:

[..]

Maar goed, kom niet aan iemands favoriete club, die doen nooit wat fout. Of wel, maar dan andere ook, en als dat niet is, dan is de boodschapper anti-Feyenoord!!!!
De club doet genoeg fout, maar je moet niet de illusie hebben dat Feyenoord (of Ajax, of PSV, of Utrecht) bij machte zijn in hun eentje als club de hooligans aan te pakken. Dan werk je dus samen om het in de hand te houden, een goede communicatie te hebben met ze en het zo beheersbaar te houden. Wil niet zeggen dat alles dan maar goed is wat ze doen. Maar zonder steun van politie, OM en overheid kunnen de clubs bar weinig
  donderdag 28 november 2024 @ 16:33:59 #157
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708167
Dat van Boos ga ik niet kijken, maar wel door het NRC-stuk gegaan. Het is enerzijds absurd dat Feyenoord zulke innige contacten heeft met de (veroordeelde) harde kern-supporters maar tegelijkertijd weet ik ook niet zo veel wat er anders kan gebeuren.
Makkelijk eerste
pi_215708168
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef Caland het volgende:

[..]
Iets dat je bij elke club ziet en ook al vooraf bekend was. Lees de posts in het topic maar eens door.
dus dan is het akkoord?

overal is cokehandel, maar geen reportages meer over maken als je bewijs hebt?

weet je nog peter R met z' n wapenhandel verhaal, iedereen wist dat er wapenhandel was, beetje overbodige reportage.
pi_215708169
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:27 schreef Haags het volgende:
Wat direct bewijst hoe bizar dat clubje randdebielen is natuurlijk. Heb je overigens bij elke (grotere) club wel, maar oké..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215708175
quote:
7s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef koemleit het volgende:

[..]
" relatie goed houden" met mishandelaars? gewoon laten vervolgen en straf uit laten zitten. Zoals elke normale burger. Staan hooligans daar boven? en de relatie met die scheidsrechter?

Kom op, als die hooligans een straf op deze manier " ja stom, ik heb geslagen nu krijg ik straf, zal het nooit meer doen en excuses aan de scheids en Feyenoord" zouden accepteren. Dan hadden we dit gesprek niet. Die mensen zijn bang voor die hooligans. (wat ik ergens ook snap)
Ik wist niet dat een voetbalclub mensen kon vervolgen.
pi_215708178
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:34 schreef alopio het volgende:

[..]
Ik wist niet dat een voetbalclub mensen kon vervolgen.
een mishandeling wordt natuurlijk strafrechterlijk door het OM vervolgd he.
Dat probeerde Feyenoord te voorkomen uit angst voor deze scheidsmeppers
  donderdag 28 november 2024 @ 16:40:05 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215708193
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat van Boos ga ik niet kijken, maar wel door het NRC-stuk gegaan. Het is enerzijds absurd dat Feyenoord zulke innige contacten heeft met de (veroordeelde) harde kern-supporters maar tegelijkertijd weet ik ook niet zo veel wat er anders kan gebeuren.
Als je dat artikel leest en je schouders ophaalt gaat er ook iets niet helemaal goed. Een deel was inderdaad al bekend, maar om het zo op een rijtje te zien is toch pijnlijk om te lezen. En misschien kan je dit voor meer/alle clubs in Nederland wel doen, maar dan zou ik daar hetzelfde op reageren.

Vraag me ook af wat justitie of de gemeente hier nog meer mee kan doen, deze mannen zijn al veroordeeld of er loopt een proces.
pi_215708195
quote:
Ik gun hem dat wel.
  donderdag 28 november 2024 @ 16:42:38 #164
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Wat direct bewijst hoe bizar dat clubje randdebielen is natuurlijk. Heb je overigens bij elke (grotere) club wel, maar oké..
Maar dat je als club ook maar heel weinig stokken hebt om mee te slaan. Het enige wat echt laakbaar is is die fancoach die het buiten justitie wilde houden, en Bijlow die niet zo handig poseert met veroordeelde hooligans (alhoewel ik voortdurend voetbalspelers zie poseren met veroordeelde criminelen zonder consequenties, zie Depay).
Makkelijk eerste
pi_215708206
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als je dat artikel leest en je schouders ophaalt gaat er ook iets niet helemaal goed. Een deel was inderdaad al bekend, maar om het zo op een rijtje te zien is toch pijnlijk om te lezen. En misschien kan je dit voor meer/alle clubs in Nederland wel doen, maar dan zou ik daar hetzelfde op reageren.

Vraag me ook af wat justitie of de gemeente hier nog meer mee kan doen, deze mannen zijn al veroordeeld of er loopt een proces.
Het meeste was al wel bekend en dat er altijd wat dwarsverbanden zullen zijn tussen veroordeelde criminelen en harde kern groeperingen wisten we al.

Het schokkendste vind ik hier eigenlijk dat verhaal van die scheids, daarin is de rol van de club wel redelijk kansloos. En dan heb ik het puur over dat verhaal na het toernooi, ook daar kan je niet tegengaan dat groepjes met hooligans zich aanmelden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708213
Je hoeft alleen maar een nieuwe manager supporterszaken aan te stellen.
pi_215708225
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik gun hem dat wel.
Jij bent onderdeel van het probleem.
pi_215708229
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Het meeste was al wel bekend en dat er altijd wat dwarsverbanden zullen zijn tussen veroordeelde criminelen en harde kern groeperingen wisten we al.

Het schokkendste vind ik hier eigenlijk dat verhaal van die scheids, daarin is de rol van de club wel redelijk kansloos. En dan heb ik het puur over dat verhaal na het toernooi, ook daar kan je niet tegengaan dat groepjes met hooligans zich aanmelden.
Dat laatste is inderdaad heel slecht gedaan van de club. Laakbaar

Dat Bijlow vriendjes heeft in de harde kern..niks nieuws, hij heeft er jaren gezeten.
pi_215708231
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:46 schreef alopio het volgende:

[..]
Dat laatste is inderdaad heel slecht gedaan van de club. Laakbaar

Dat Bijlow vriendjes heeft in de harde kern..niks nieuws, hij heeft er jaren gezeten.
Dat klopt niet, een (klein) deel van zijn familie wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 16:48:14 #170
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215708234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hoeft alleen maar een nieuwe manager supporterszaken aan te stellen.
De belangrijkste vraag is of je als club voor elkaar kan krijgen dat er alleen wordt samengewerkt met supportersgroepen die geen gasten met stadionverbod of veroordeling aan het hoofd hebben. Waarschijnlijk niet.
pi_215708247
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat klopt niet, een (klein) deel van zijn familie wel.
Ja je hebt gelijk. Maar dat er spelers (zeker de lokale) wat banden hebben is niets nieuws.
  donderdag 28 november 2024 @ 16:52:04 #172
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708257
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik schrok heel erg van het beginstuk over de scheidsrechter maar daarna was het vooral herhaling wat je al wist. Ik begrijp ook wel dat het cru is voor Paul dat harde kern supporters een dergelijk podium krijgen wegens hun ‘grote bek’ en tegelijkertijd is het vooral een probleem blootleggen wat we al weten. Je kan heel weinig als club.

Ben het er mee eens dat Feyenoord zich beter mag uitspreken voor bepaalde minderheden zoals LHBTI ook al vrees ik dat dat ook enkel averechts zou werken eigenlijk.

Zolang er geen voetbalwet komt waarbij hooligans direct vervolgd kunnen worden blijft het dweilen met de kraan open en denk ik dat Feyenoord de beste weg kiest.
Makkelijk eerste
pi_215708291
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:46 schreef RipCity het volgende:

[..]
Jij bent onderdeel van het probleem.
Als het om Tim Hofman gaat kan me dat vrij weinig interesseren.
pi_215708370
twitter

Lijkt me een prima samenvatting.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708388
Niet zo spannend. In Italië en veel andere landen is het nog veel erger.

Alleen van de scheidsrechter is wel kansloos ja.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215708402
quote:
dit is een Rotterdams verhaal nationaal maken om centjes te verdienen.
Boos verdient helemaal geen centjes. Is gewoon onderdeel van de npo en mag niet eens er geld aan verdienen.
Of je moet hun salaris hier mee bedoelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215708414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:18 schreef LordVoldermort het volgende:

Nouja dat verhaal van Paul is natuurlijk nog wel een stapje verder. De reacties op het oprichten van die supportersgroep geven ook wel aan dat er op dat vlak nog een lange weg te gaan is. Dat soort eencelligen worden of zijn ook al flink aangepakt door justitie (mag je hopen).

Vraag me alleen af of het constant herhalen van dit oude nieuws die zaak wel goed doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:18 schreef LordVoldermort het volgende:

Goed argument. Lekker laten gaan dan maar, ja!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_215708441
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Lijkt me een prima samenvatting.
Beetje Ellie Lust op de tribune in Portugal-vibes ja
  donderdag 28 november 2024 @ 17:29:56 #180
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215708446
quote:
Nee en die Michel kan de Kuip niet meer in. Hoop ik.

Het was voor een gedeelte oud nieuws, maar ik vind het alleen maar goed dat nog maar eens uitgesproken wordt hoe de club zich laat gijzelen soms door de eckte eckte het hoort er een beetje bij-kliek.

Feyenoord staat daar natuurlijk niet alleen in, maar het is wel de prominentste club dus dat gejank van "ze motte ook naar de andere clubs kijke!", echt hou op.
  donderdag 28 november 2024 @ 17:36:38 #181
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708479
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja dat verhaal van Paul is natuurlijk nog wel een stapje verder. De reacties op het oprichten van die supportersgroep geven ook wel aan dat er op dat vlak nog een lange weg te gaan is. Dat soort eencelligen worden of zijn ook al flink aangepakt door justitie (mag je hopen).

Vraag me alleen af of het constant herhalen van dit oude nieuws die zaak wel goed doet.
Dat lijkt mij niet, nu krijgt Paul alleen maar meer een schietschijf op zijn hoofd en kom je niks verder. Dat homoseksualiteit nog niet genormaliseerd is in het voetbal blijf ik vreselijk vinden en Feyenoord heeft daar een laakbare rol in gespeeld, dat vind ik best erg, maar het is wel een andere discussie.
Makkelijk eerste
pi_215708498
Feyenoord is er gewoon voor iedereen

twitter
pi_215708513
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:04 schreef Caland het volgende:
Fantastische dagen Manchester gehad

Die complete gekte in het uitvak bij de 3-3 ga ik niet snel meer vergeten, wat een genot
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 17:45:32 #184
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee en die Michel kan de Kuip niet meer in. Hoop ik.

Het was voor een gedeelte oud nieuws, maar ik vind het alleen maar goed dat nog maar eens uitgesproken wordt hoe de club zich laat gijzelen soms door de eckte eckte het hoort er een beetje bij-kliek.

Feyenoord staat daar natuurlijk niet alleen in, maar het is wel de prominentste club dus dat gejank van "ze motte ook naar de andere clubs kijke!", echt hou op.
Ik vind dit vooral nogal gevaarlijk olie op het vuur gooien, eigenlijk. Schreeuwen van ‘ja maar dit kan toch niet!!’ terwijl het gaat om weloverwogen beleid waar een heel lastige middenweg in te vinden is. Je moet iets met die harde kern gekkies en Feyenoord erkent dat tenminste in plaats van dat ze het op haar beloop laten. Gevalletje ‘van de zijlijn is het makkelijk roepen’.

Als het meer een verhaal van twee kanten was waarbij Feyenoord haar kant had kunnen toelichten had ik dit heel erg aangemoedigd, maar dit is sensatiezoekerij. Los van de gebeurtenis waarbij een medewerker nogal schandalig heeft gehandeld, maar dat lijkt mij een incident ten opzichte van het volledige beleid. Die medewerker moet gewoon ontslagen worden.
Makkelijk eerste
  donderdag 28 november 2024 @ 17:54:20 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215708570
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind dit vooral nogal gevaarlijk olie op het vuur gooien, eigenlijk. Schreeuwen van ‘ja maar dit kan toch niet!!’ terwijl het gaat om weloverwogen beleid waar een heel lastige middenweg in te vinden is. Je moet iets met die harde kern gekkies en Feyenoord erkent dat tenminste in plaats van dat ze het op haar beloop laten. Gevalletje ‘van de zijlijn is het makkelijk roepen’.
De afgelopen jaren is er vooral die middenweg gezocht en het gevolg is dat er steeds meer ruimte werd gepakt en de controle weg was.
quote:
Als het meer een verhaal van twee kanten was waarbij Feyenoord haar kant had kunnen toelichten
Dat konden ze ook, maar ze kozen ervoor om behalve een algemeen statement het grootste deel van de vragen niet te beantwoorden.
quote:
had ik dit heel erg aangemoedigd, maar dit is sensatiezoekerij. Los van de gebeurtenis waarbij een medewerker nogal schandalig heeft gehandeld, maar dat lijkt mij een incident ten opzichte van het volledige beleid. Die medewerker moet gewoon ontslagen worden.
Het is geen incident, het is een patroon. Één incident is als er iemand een tik krijgt en de club er afstand van neemt. Nu zijn er meerdere mensen bij meerdere dingen betrokken en worden ze alsnog lekker op reisjes meegenomen. En dan nog wat dingen.
pi_215708596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De afgelopen jaren is er vooral die middenweg gezocht en het gevolg is dat er steeds meer ruimte werd gepakt en de controle weg was.
De controle weg? Hoe beoordeel je dat dan, juist als het gaat om incidenten is het zelden rustiger geweest. Met name als het gaat om Europese uitpotjes ben ik helaas (of gelukkig) een heel ander Feyenoord gewend in het verleden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 17:59:32 #187
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708604
quote:
Dit is gewoonweg niet waar, het aantal incidenten daalt gestaag.

quote:
Dat konden ze ook, maar ze kozen ervoor om behalve een algemeen statement het grootste deel van de vragen niet te beantwoorden.
Ze hebben geen inzage gekregen in het product en geen mogelijkheid tot redactie/reactie. Enkel een naar eigen zeggen negatieve vragenlijst. Dat is geen co-productie maar een erg laffe minimale poging tot deelname.

quote:
Het is geen incident, het is een patroon. Één incident is als er iemand een tik krijgt en de club er afstand van neemt. Nu zijn er meerdere mensen bij meerdere dingen betrokken en worden ze alsnog lekker op reisjes meegenomen. En dan nog wat dingen.
Dit is het enige wat is blootgelegd waarover Feyenoord directe verantwoordelijkheid draagt, buiten incidenten in het stadion.
Makkelijk eerste
pi_215708612
Dat ook Tim Hofman nog steeds wat spandoeken in Tirana door een klein groepje eencelligen, fakkels en overvolle trappen als argumenten aandraagt geeft wel aan hoe weinig munitie ze hebben als het gaat om grote incidenten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 18:02:51 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708632
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
Dat ook Tim Hofman nog steeds wat spandoeken in Tirana door een klein groepje eencelligen, fakkels en overvolle trappen als argumenten aandraagt geeft wel aan hoe weinig munitie ze hebben als het gaat om grote incidenten.
Maar linkse Geert is boos, dan doen feiten er niet toe, het is een patroon.
Makkelijk eerste
pi_215708641
Het hele idee van SLO’s is ook dat ze banden hebben met hooligans of dat zelf vaak zijn (geweest), dat is bij elke club in Nederland zo op initiatief van de KNVB zelfs.

Jammer dat dat niet werd benoemd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215708719
Toch vind ik het ergens wel raar hoor dat er zulke nauwe banden worden onderhouden met dergelijk uitschot, zeg maar de kanker onder de supporters.

Niet zomaar zo nu en dan contact maar dat ze ook actief worden uitgenodigd voor activiteiten binnen de club zelfs.

Voelt ook een beetje als slecht gedrag belonen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215708726
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Goed argument. Lekker laten gaan dan maar, ja!
Kom jij eens met een goeie oplossing dan i.p.v. roepen dat dit niet mag.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 18:16:52 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_215708736
Zo bij Eva Jinek.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 november 2024 @ 18:20:42 #194
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_215708766
Vallen er hier aardig wat door de mand... Bij elke scheet komen janken in het Ajax topic dat Ajax en verdorven en criminele club is.. En nu.... "Ja maar.."

Hypocriet, zo kennen we de echte Rotterdammers.
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 28 november 2024 @ 18:21:34 #195
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708775
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch vind ik het ergens wel raar hoor dat er zulke nauwe banden worden onderhouden met dergelijk uitschot, zeg maar de kanker onder de supporters.

Niet zomaar zo nu en dan contact maar dat ze ook actief worden uitgenodigd voor activiteiten binnen de club zelfs.

Voelt ook een beetje als slecht gedrag belonen.
Het is eigenlijk precies andersom, het is goed gedrag belonen bij gebrek aan strakke mogelijkheden om daders individueel op te sporen en straffen.

Politiek hebben we ook verbonden met landen wiens normen en waarden we afkeuren, zo moet je het zien. Verre van idealistisch, wel pragmatisch.
Makkelijk eerste
pi_215708808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:16 schreef tong80 het volgende:
Zo bij Eva Jinek.

Zit je aan tafel?

Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 18:26:26 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_215708816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:25 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zit je aan tafel?

Ja, Eva er onder op haar puntige knietjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215708828
Tim Hofman, waar heb die verdedigonde middenvelder gespeeld dan Johan?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_215708832
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:26 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ja, Eva er onder op haar puntige knietjes.

donderdag 28 november 2024 @ 18:31:31 #200
474254 GurneyIsBestOke
pi_215708858
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
Het hele idee van SLO’s is ook dat ze banden hebben met hooligans of dat zelf vaak zijn (geweest), dat is bij elke club in Nederland zo op initiatief van de KNVB zelfs.

Jammer dat dat niet werd benoemd.
Het is nogal vals inderdaad om algemeen beleid tegenover hooligans waar elke club zich aan houdt te framen als ‘Feyenoord heeft warme banden met hooligans!!’.

Jammer dat je in discussies over hooliganisme feitenvrij mag blijven en je de meeste duimpjes krijgt als je het HEEL HARD AFKEURT. Zonder serieus na te denken over oplossingen.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')