abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215710746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ook dit is wel wat zwak, want het maakt geen reet uit hoe iemand eruit, hij brengt in dit verhaal denk ik weinig leugens. Vast ook van jou een rare foto te vinden, maar het is niet jouw uiterlijk dat zorgt dat je niet serieus genomen wordt. ;)
Het is een influenser (trekpop van de overheid) die zich laat misbruiken om een agenda door te voeren, zo iemand moet je nooit serieus nemen maar tegenwerken (gevaar voor onze vrijheid) .. en als ie zich ook nog eens verkleed als een vrouw kan ik er alleen maar om lachen
pi_215710754
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:19 schreef Caland het volgende:

[..]
De meesten nemen wel grotendeels afscheid van dat leventje na hun dertigste (oid) hoor. Dan komen ze erachter dat er wat meer is in het leven, het niet waard is of krijgen kinderen

De écht zwakbegaafden (bewezen overigens) zoals Gijs blijven erin hangen
Klopt maar helaas blijven er teveel in dat circuit hangen. Maar goed, daar verander je gewoon niets aan. Het huidige beleid werpt wel vruchten af gezien het geringe aantal incidenten. Het benoemde exces moet uitgezocht worden en de verantwoordelijke ontslaan en vervolgen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 28 november 2024 @ 21:27:27 #278
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710836
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:19 schreef Caland het volgende:

[..]
De meesten nemen wel grotendeels afscheid van dat leventje na hun dertigste (oid) hoor. Dan komen ze erachter dat er wat meer is in het leven, het niet waard is of krijgen kinderen

De écht zwakbegaafden (bewezen overigens) zoals Gijs blijven erin hangen
Kende er ook een als collega jarenlang, die tot zijn 35ste alles snoof wat snuifbaar was en dan naar het stadion ging (en anders te vinden in dat cafe aan de spuikreek). Relaxte gozert wel doordeweeks, maar in het weekend een soort zombie uit World War Z. Daarna is ie meteen zwaar religieus gaan leven, trouwen, op geen enkele manier nog iets weten van Feyenoord en heeft alle banden doorgesneden (ook omdat zijn 'vrienden' kwaad op hem werden na zijn keuze). Op zich wel knap dat ie toen zo eruit is gestapt, maar was twee decennia van zijn leven kwijt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215710851
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk een "ja maar hunnie" argument.
Mwah. Vind ik wel een iets versimpelde weergave. Als een gegeven wijdverbreid blijkt, geeft nogal duiding aan het gegeven dat pragmatisch realisme nu eenmaal niet altijd volledig te verenigen is met idealisme.

quote:
Zal best waar zijn, maar Tim kreeg een tip over Feyenoord en maakte daar een uitzending over.
Lijkt me een goede zaak dat ze dit tegen het licht houden bij alle bvo's. Maar dat kun je niet van een programma als BOOS verwachten.
In beginsel ook prima hoor, maar het is inderdaad wel een beetje sensatie zoeken. Iedereen die niet onder een steen leeft weet dat dit redelijk gemeengoed is. En vooralsnog is het volgens mij niet zo dat KloesoeGod op regelmatige basis zware criminelen bezoekt in de gevangenis.

Staat los van het gegeven dat iedereen die strafbare feiten pleegt ook gewoon bestraft dient te worden ongeacht de clubvoorkeur.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 28 november 2024 @ 21:29:09 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Het is een influenser (trekpop van de overheid) die zich laat misbruiken om een agenda door te voeren, zo iemand moet je nooit serieus nemen maar tegenwerken (gevaar voor onze vrijheid) .. en als ie zich ook nog eens verkleed als een vrouw kan ik er alleen maar om lachen
Nee, joh, dit is juist onderdeel van de vrijheid. Ik vind het ook een lul, maar dit soort onderzoeken kunnen doen en plaatsen kan alleen maar met die vrijheid, tenzij hij het allemaal gelogen heeft.
  donderdag 28 november 2024 @ 21:29:14 #281
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215710868
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Feyenoord valt ook wel genoeg te verwijten. Er is vrij schandalig omgegaan (of eigenlijk niet) met de roze kameraden toentertijd, daar had je meer voor moeten gaan staan imo. Ook zal het in het constante spelletje tussen geven en nemen in de band tussen Feyenoord en de harde kern(en) ook wel eens mis gaan, maar vooral dat lijkt me eigenlijk nauwelijks nieuws.

Als je dan een uitzending van een uur lang maakt en je komt niet echt verder dan wat mensen die vooraf een speellocatie bezoeken en de beste vriend van Bijlow die een stadionverbod heeft. Tsja.
Ik vind ook wel zo’n kansloze DJ Panic voor Leverkusen-thuis vermoeiend, maar ja. Als het bij dat soort dingetjes blijft. Geef ze kruimels zodat ze geen brokken maken.

Eens over de Roze Kameraden overigens, en dan had je nog een aanvoerder die niet eens een boodschap kon uitdragen. Daar zitten mijn grootste problemen bij de club momenteel en hoewel homoseksualiteit in voetbal overal nog niet genormaliseerd is speelt Feyenoord een kwalijke rol, en zeker als je bedenkt hoe ze Paul terroriseren voelt het extra cru aan dat diezelfde mensen wel met een grote bek dingen mogen bepalen in de club.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_215710896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kende er ook een als collega jarenlang, die tot zijn 35ste alles snoof wat snuifbaar was en dan naar het stadion ging (en anders te vinden in dat cafe aan de spuikreek). Relaxte gozert wel doordeweeks, maar in het weekend een soort zombie uit World War Z. Daarna is ie meteen zwaar religieus gaan leven, trouwen, op geen enkele manier nog iets weten van Feyenoord en heeft alle banden doorgesneden (ook omdat zijn 'vrienden' kwaad op hem werden na zijn keuze). Op zich wel knap dat ie toen zo eruit is gestapt, maar was twee decennia van zijn leven kwijt.
Youri?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 november 2024 @ 21:33:53 #283
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710944
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind ook wel zo’n kansloze DJ Panic voor Leverkusen-thuis vermoeiend, maar ja. Als het bij dat soort dingetjes blijft. Geef ze kruimels zodat ze geen brokken maken.

Eens over de Roze Kameraden overigens, en dan had je nog een aanvoerder die niet eens een boodschap kon uitdragen. Daar zitten mijn grootste problemen bij de club momenteel en hoewel homoseksualiteit in voetbal overal nog niet genormaliseerd is speelt Feyenoord een kwalijke rol, en zeker als je bedenkt hoe ze Paul terroriseren voelt het extra cru aan dat diezelfde mensen wel met een grote bek dingen mogen bepalen in de club.
Ook weer helemaal mee eens, maar bij het gedogen en 'tevreden houden want anders...' hoort wel de vraag tot hoever laat je zoiets gaan? Moord zou je kunnen zeggen, want dan draai je langer de bak in. Met andere woorden, zonder een aansluitende wet kun je hier heel lastig op acteren, tenzij je het aandurft om thuis niet meer veilig te zijn. Man, dat is eigenlijk wel heeel kut he, zo'n 'spagaat'?
  donderdag 28 november 2024 @ 21:34:09 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710950
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Youri?
Nee een Dennis. En hij stopte ergens rond 2005 denk ik.
pi_215710953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En nu zwaar religieus? Klinkt als een type die enorm beïnvloedbaar is en zelf geen keuzes durft te maken. Levenslang chronisch in de war.

Ik heb vroeger ook genoeg van dat soort types gekend, ze hadden het ook nodig om "los" te gaan in het weekend want doordeweeks was het allemaal zo pittig. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  donderdag 28 november 2024 @ 21:37:15 #286
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215710991
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
En nu zwaar religieus? Klinkt als een type die enorm beïnvloedbaar is en zelf geen keuzes durft te maken. Levenslang chronisch in de war.

Ik heb vroeger ook genoeg van dat soort types gekend, ze hadden het ook nodig om "los" te gaan in het weekend want doordeweeks was het allemaal zo pittig. :')
Als je aan zware drugs zit en veel knokt ga je op een oudere leeftijd sneller denken 'wat als ik dood ga' en als je wel religieus bent opgevoed gaan dat soort gasten zwaar twijfelen aan waar ze heen gaan als het zover is. Daar kun je een hoop van vinden, maar dat zie je best vaak bij hele zware religies. Dan nog vind ik het wel goed om ergens uit te stappen waarmee je niet oud gaat worden.
pi_215711079
Ik had ergens nog hoop dat het over Jannes zijn inmenging ging in het spelersbeleid :{
* Verwijderd *
pi_215711122
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als je aan zware drugs zit en veel knokt ga je op een oudere leeftijd sneller denken 'wat als ik dood ga' en als je wel religieus bent opgevoed gaan dat soort gasten zwaar twijfelen aan waar ze heen gaan als het zover is. Daar kun je een hoop van vinden, maar dat zie je best vaak bij hele zware religies. Dan nog vind ik het wel goed om ergens uit te stappen waarmee je niet oud gaat worden.
Dan zal 'ie vast bij een ander genootschap zitten dan vroeger, zijn vroegere kerk zal zijn zondagse uitspattingen niet hebben kunnen waarderen.
pi_215711175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik had ergens nog hoop dat het over Jannes zijn inmenging ging in het spelersbeleid :{
Nou moet je ook uitleggen wat je bedoelt
  donderdag 28 november 2024 @ 22:14:10 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215711419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dan zal 'ie vast bij een ander genootschap zitten dan vroeger, zijn vroegere kerk zal zijn zondagse uitspattingen niet hebben kunnen waarderen.
Ja dat kan, al denk ik meer dat er genoeg zware kerken zijn waar ze het weer prima vinden als je weer elke week naar de kerk komt. Veel praten met de dominee of pastoor, die haalt wat verhalen aan uit de Bijbel over mensen die erg aan God twijfelden en toen juist de rest van hun leven Hem hebben gediend. En dan is het aan die Knakker daarboven wat het oordeel gaat zijn, maar dan heeft ie in ieder geval nog geprobeerd de boel te redden. Veel familie zal je toch weer in de armen sluiten als verloren zoon, als je maar naar de kerk gaat.

Maar goed, nu ga ik enorm offtopic, excuses daarvoor. Mijn punt was dat ik in ieder geval kon waarderen dat ie ermee ging stoppen.
pi_215711493
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:53 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Nou moet je ook uitleggen wat je bedoelt
De ecktes weten waar dit over gaat
* Verwijderd *
  Forum Admin donderdag 28 november 2024 @ 23:15:20 #292
35723 crew  GGMM
pi_215712359
Is die Paul @Paul-89?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215712403
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
In coronatijd in een lege Kuip stonden er ook ineens tuig in het stadion, er zijn nogal wat sleutels in omloop. Sloten veranderen?
Nooit Slot veranderen.
pi_215712459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
In coronatijd in een lege Kuip stonden er ook ineens tuig in het stadion, er zijn nogal wat sleutels in omloop. Sloten veranderen?
Nooit Slot veranderen.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 20:51 schreef Vis1980 het volgende:
Zou Bijlow daarom er langer uit zijn dan 1 wedstrijd?
Ja, Priske wil bewijzen dat hij zeg niet onder druk laat zetten door de harde kern en blijft daarom Wellenreuter opstellen.
  donderdag 28 november 2024 @ 23:27:39 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215712483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:24 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Nooit Slot veranderen.
[..]
Ja, Priske wil bewijzen dat hij zeg niet onder druk laat zetten door de harde kern en blijft daarom Wellenreuter opstellen.
Nee, ik bedoel meer dat men zo vaag doet over dat hij niet in de basis staat en eigenlijk maar een wedstrijd eruit zou liggen. Al anderhalve week zijn daar veel vragen over en dat men niet begrijpt hoe alles wordt gecommuniceerd en wie weet dat men hem even uit de wind wilde houden nadat Feyenoord was ingelicht dat die aflevering van BOOS eraan kwam.
pi_215712639
Ik heb de stukkies ook gelezen precies het beeld dat ik bij de gemiddelde Feyenoord supporter heb.
pi_215712701
Overigens had ik je voor de helft van de belastingcenten ook wel kunnen vertellen dat Feyenoord de minst chique supporters schare van de Benelux heeft.

Wat niet vreemd is gezien, zoals een wethouder het zou noemen, de sociaal economische uitdagingen van die Hollandse favela daar op zuid.
  vrijdag 29 november 2024 @ 01:54:41 #298
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215712875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, ik bedoel meer dat men zo vaag doet over dat hij niet in de basis staat en eigenlijk maar een wedstrijd eruit zou liggen. Al anderhalve week zijn daar veel vragen over en dat men niet begrijpt hoe alles wordt gecommuniceerd en wie weet dat men hem even uit de wind wilde houden nadat Feyenoord was ingelicht dat die aflevering van BOOS eraan kwam.
Denk inderdaad dat het niet los staat. Alhoewel ik de ‘beschuldigingen’ totaal niet heftig vind.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_215712883
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat van Boos ga ik niet kijken, maar wel door het NRC-stuk gegaan. Het is enerzijds absurd dat Feyenoord zulke innige contacten heeft met de (veroordeelde) harde kern-supporters maar tegelijkertijd weet ik ook niet zo veel wat er anders kan gebeuren.
Artikel ook ff opgezocht, weinig zin om Tim te kijken. Laten we wel wezen, wat mij betreft wordt al dat tuig lekker in de Maas getrapt, maar zo heel veel lijkt de club me ook niet anders te kunnen doen.

Wil overigens niet zeggen dat er nergens fouten worden gemaakt, maar ik lees geen structureel doelbewust faciliteren van crimineel gedrag ofzo, zoals het bijna wordt gesteld. Pragmatisch waar idealistisch niet werkt.

Onderstaande passage vat het goed samen. En ik denk dat dit voor (vrijwel) elke grotere club in Europa het geval is.

quote:
Voetbalbond KNVB stelt verplicht dat betaald voetbalclubs zo’n Supporters Liaison Officer in dienst hebben. Zij hebben een ingewikkelde rol. Aan de ene kant moeten ze ervoor zorgen dat het stadion veiliger wordt en aan de andere kant moeten ze goede banden onderhouden met harde kernleden, ook als die zich schuldig hebben gemaakt aan criminele activiteiten.

Het is een aanpak die wetenschappelijk wordt ondersteund. Het idee is dat repressie richting overlastgevende voetbalfans niet goed werkt. Volgens een onderzoek van de Erasmus Universiteit en de gemeente Rotterdam kan beter worden ingezet op „onderlinge afspraken” en daarbij horen compromissen.
Kan me zelfs goed voorstellen dat ook hierop de reactie van de club dubbel is; ergens zal het ze niet slecht uitkomen als het echte tuig het nieuws haalt, in de zin dat je er dan wellicht iets makkelijker iets tegen kan doen.
pi_215712884
Zullen we met z’n allen afspreken dat de storm in het glas water vanaf het komende topic weer klaar is? ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')