Anti-woke politie! Universiteiten zuiveren! Alles wat naar medemenselijkheid en mensenrechten neigt weggummen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat wordt ook weer fraai ja. Aan de ene kant een zo klein mogelijke overheid willen, maar aan de andere kant wel een religieuze autocratie(en de daarvoor noodzakelijke controle organen) willen optuigen.
Die zijn al een jaar anti-woke gewordenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:37 schreef KingRoland het volgende:
Bestaat the young turks nog? Die zullen ongetwijfeld een hartaanval weer krijgen
Bereid je maar voor op een zeer gure rechtse wind in het Westen. #nietsgeleerdvanditmagnooitmeergebeurenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
popup melding
de debiel heeft gewonnen
snap niet dat zulke seniele gasten de machtigste mensen op aarde kunnen worden
Huh vanwaar die draaiquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar anti-woke geworden
Niet links en niet rechts zei Rita Verdonk ook (gesponsord door John de Mol). En de Nazis en Caroline van der Plas en...quote:Op woensdag 6 november 2024 11:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1. Ik zei ook niks over de oostzeehandel, zijn beide van invloed geweest sterker nog de VOC is daardoor uit gekomen dankzij die rijkdom
2. Ik ben niet rechts en ik ben niet links
Nee Biden heeft niet gewonnenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
popup melding
de debiel heeft gewonnen
snap niet dat zulke seniele gasten de machtigste mensen op aarde kunnen worden
Mensenrechten zijn woke toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Anti-woke politie! Universiteiten zuiveren! Alles wat naar medemenselijkheid en mensenrechten neigt weggummen.
neequote:
Ik ga elke zondag naar de kerkquote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet links en niet rechts zei Rita Verdonk ook (gesponsord door John de Mol). En de Nazis en Caroline van der Plas en...
Het is een goed democratisch gebruik om de eerlijke winnaar goed te feliciteren.quote:
is ook seniel net als trump inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee Biden heeft niet gewonnen
Het is geen gekke tendens he. In mijn relatief korte leventje valt het gewoon op dat de Amerikaanse verkiezingen, elke vier jaar, procentueel steeds meer op een verkapte Superbowl begint te lijken.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Fascinerend hoe belangrijk dit bij bepaalde zielen is.
Da's toch ook niet gek? De VS is daar bij voorbaat de grote satan.quote:
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat Trump zich ondanks eerdere signalen verzoenend zal opstellen richting de Democraten
Ik heb mijn eigen gebruikenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een goed democratisch gebruik om de eerlijke winnaar goed te feliciteren.
Ja dat hoopte ik in 2016 ook, maar dat viel vies tegen vanaf minuut 1.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat Trump zich ondanks eerdere signalen verzoenend zal opstellen richting de Democraten en tegenstanders in zijn eigen Republikeinse partij en zo het goede voorbeeld geeft aan alle burgers in de VS. Het alleen maar denken in winnaars en verliezers, onderlinge verschillen uitvergroten en hard tegen hard levert uiteindelijk nooit het beste voor de samenleving.
Haha ahja die voorspellerquote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef luxerobots het volgende:
Allan Lichtman heeft ook wat uit te leggen.
[ x ]
Valt die eindelijk ook eens door de mand bij het publiek dat denkt dat wat binaire uitkomsten voorspellen je een grote ziener maakt.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef luxerobots het volgende:
Allan Lichtman heeft ook wat uit te leggen.
[ x ]
Beetje wensdenken dit. Tijdens zijn eerste termijn hebben we genoeg gezien. Of dat ook echt de media grootschalig zal halen (en de Duks hun eigen draai geven) is een tweede.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat Trump zich ondanks eerdere signalen verzoenend zal opstellen richting de Democraten en tegenstanders in zijn eigen Republikeinse partij en zo het goede voorbeeld geeft aan alle burgers in de VS. Het alleen maar denken in winnaars en verliezers, onderlinge verschillen uitvergroten en hard tegen hard levert uiteindelijk nooit het beste voor de samenleving.
Kerkgangers stemmen dan ook traditioneel rechts en zeker in de VS.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga elke zondag naar de kerk
Nee, die is met een gewapende menigte op weg naar het Capitool.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef matthijst het volgende:
Komt Kamala Trump nog feliciteren?
Laat ze dr gezicht nog zien?
Het is maar dat ik zelf ook crypto heb toevalligquote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:
Wat een genot. Geldkraan richting Ukraine zal snel opdrogen nu.
En mijn crypto schiet omhoog
Een blinde dove had deze elaborate overwinning kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is maar dat ik zelf ook crypto heb toevallig
Jammer dat jij mij deze uitslag niet eerder hebt doorgegeven… en je al je winst voor jezelf wilde houden
Die zagen het dit keer aankomen, meltdown van 2016 was een mooie.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:37 schreef KingRoland het volgende:
Bestaat the young turks nog? Die zullen ongetwijfeld een hartaanval weer krijgen
Hoeveel heb je nou verloren dan? Cijfers graag.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is maar dat ik zelf ook crypto heb toevallig
Jammer dat jij mij deze uitslag niet eerder hebt doorgegeven… en je al je winst voor jezelf wilde houden
Zeg jij het even tegen Zuid-Europa?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS, Trump en de Republikeinse geldschieters persoonlijk er geen enkel belang bij hebben dat Rusland tot aan de Atlantische Oceaan reikt. Dus ik denk dat we daar niks meer van horen als alle landen op 2% zitten
Nee niet waar. Harris haar plannen waren zeker wel nivellerend.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Mikeytt het volgende:
Iran heeft wel een beetje gelijk. Beiden kandidaten zouden neoliberaal racistisch en xenofoob beleid uitvoeren.
Ze willen beiden deporaties. Ze willen beiden tax cuts voor de rijken.
Eh waarom? Biden stond er vele malen beter voor in de polls.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:44 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Dit zet je toch wel, weer, te denken waar die polls allemaal op gebaseerd zijn
Crypto zal helemaal kapoet gaan onder trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:
Ik geef je toch al dat die kandidaten dan goed waren. Om even voorbij mijn voorkeur te gaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar je bent nou weer je eigen voorkeur aan het verwarren met 'aansprekende kandidaat die het moet hebben van de eigen kracht'. Ik denk ook dat de Democraten best oke kandidaten hebben gehad met een eigen visie, alleen Clinton en Obama springen er bovenuit en hebben dan ook beiden 8 jaar gediend.
Bij de GOP kan ik in die periode eigenlijk alleen Reagan noemen. Die won ook gelijk bijna alle staten beide keren.
wensdenkenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:44 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Dit zet je toch wel, weer, te denken waar die polls allemaal op gebaseerd zijn
Ja, zo hebben de rechtse duiders het wel inmiddels aan ons verkocht. Mensenrechten als woke.quote:
Dit roepen mensen al sinds 2012.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Crypto zal helemaal kapoet gaan onder trump
dat crypto was gewoon een verkiezingsstunt om kiezers te trekken
let maar op wat er over 2 maanden gezegd gaan worden over crypto
crypto is een gevaar voor het vermogen van trump
Dat je dit uit je toetsenbord krijgt zegt voldoende. Man manquote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:
Fixed, maar wat je hier aangeeft is hetgeen wat Trump constant deed. Hij is continu bezig met de andere kant aanvallen(en niet op de nette manier) waarom is het dan een probleem als Harris soms ook de grens opzoekt? En het is maar net welke media je volgtquote:Op woensdag 6 november 2024 10:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het punt is dat ik zeker toegeef dat Trump soms dingen niet eerlijk brengt. Maar wat er afgelopen jaren en vooral de laatste maanden in de media allemaal gebeurde…dat is echt van een hele andere orde. Roepen tijdens een rally dat alle immigranten criminelen zijn is treurig, maar je gaat er niet doelbewust kiezers mee trekken die anders op Harris hadden gestemd. Maar in de betrouwbare gevestigde media constant quotes en videos van Trump verdraaien van dingen die hij nooit gedaan of gezegd heeft is keihard kiezersbedrog en misleiding. Of een interview van Harris niet willen openbaren (CBS) of zelfs andere antwoorden bij Harris knippen (60 minute interview). Als Harris het had gezegd tijdens een rally kan ik er nog inkomen, maar NIET van invloedrijke massamedia die enigszins neutraal moeten zijn.
Naja ik dacht dat ik had ingezet maar ik kan in Nederland niet op politiek wedden dus dat ging dus niet doorquote:Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nou verloren dan? Cijfers graag.
Je weet dat ik pro Rusland bent dus het zou je niet moeten verbazen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat je dit uit je toetsenbord krijgt zegt voldoende. Man man
Ja, maar je bent volledig afgedwaald van de oorspronkelijke discussie, namelijk dat de Democraten niets anders lijken te kunnen dan een 'minder kut dan de ander'-kandidaat nomineren. Ironisch genoeg was dat vooral treffend voor de campagne van Biden, al kon die natuurlijk ook teren op z'n imago van redelijke vent waar je een biertje mee kunt drinken.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik geef je toch al dat die kandidaten dan goed waren. Om even voorbij mijn voorkeur te gaan.
Mijn analyse voor waar het probleem ligt wat betreft de economie verandert natuurlijk niet veel door deze uitslag. Omdat dit weinig relevant daarvoor is. Daarbij ik hoor toch van veel mensen links tot rechts dat het gaat om de prijzen die mensen in de supermarkt voor producten betalen. Dat ligt heel erg nauw samen met hoe de economie geld verdeelt, hoeveel is voor de 0,1% en hoeveel voor de 99%. Zouden de democraten hard werken die verdeling meer gelijkwaardig te maken is er best een goede kans dat andere issues belangrijker zijn dan de prijs van eieren omdat eieren opeens zo duur niet zijn als er meer geld is voor de 99%.
Reagan is wat dat betreft een van de grooste slopers geweest zie ik vrijwel elke analyse. Onder hem is het begonnen dat keihard inzetten op trickle down. Het steeds minder regulering voor de top en de onderkant mag er telkens voor opdraaien.
Je hoeft verder uiteraard mijn blik op de economie niet te delen. Maar ik denk dat je het er misschien wel mee eens kan zijn dat er een kern van waarheid in zit.
quote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Gelachen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Elan het volgende:
Poetin heeft al aangegeven te willen onderhandelen over vrede.
Tja, daar kiezen zulke mensen toch zelf voor. En uiteindelijk wordt de VS er een beter land van dus dat is mooi om te zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik nu zelf toch een beetje rancuneus bent naar thuisblijvende democraten, Jill-stemmers of moslimstemmers die vanwege gaza thuisbleven. Mijn onderbuik wenst ze eigenlijk een paar leopardatemyface momentjes toe.
Dit topic wordt dan in het algemeen ook gedomineerd door progressief liberale en progressief linkse users, waarvan velen in een Twitter/media-bubbel zitten van mensen en influencers met soortgelijk gedachtegoed. Op deze manier strooit men zichzelf een boel zand in de ogen. Ik kan mij dan ook voorstellen dat voor sommigen de klap gigantisch zal zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef Bezsen het volgende:
Nu sta ik zeker niet op de banken na deze uitslag.
Maar het is wel duidelijk hoe makkelijk je als Europeaan in een bubbel komt die niet representatief is.
Texas zou blauw kunnen gaan en er was een geweldige vibe voor Harris was de vroege tendens in dit topic.
Eindstand: monster overwinning trump in zicht.
Welke mensenrechten heb je het over?quote:
Opdrogen? Stoppen bedoel je. Trump gaat toch de oorlog heel snel beindigen?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:
Ik denk dat 'de geleerden' steeds minder goed zijn geworden in voorspellen, omdat ze verkeerde graadmeters gebruiken. De Amerikaanse verkiezingen zouden er ook goed aan doen om het allemaal in een veel korter tijdsbestek te doen, mensen in huidige generaties gaan echt niet maanden of jaren aan informatie integreren voor hun keuze. De vraag is of het hele traject in zijn totaal even belangrijk is.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is dit ook de reden dat de democraten verloren hebben.
Want ze hadden natuurlijk ook kunnen zien aankomen dat Biden steeds fragieler werd.
Nu hebben ze in een paar maanden Harris vooruitgeschoven, maar ze hadden ook voorverkiezingen kunnen uitschrijven met diverse amerikaanse democraten.
Vraag me nu niet wie, maar het was wel heel simpel om haar naar voren te schuiven en dan nog iets;
Als ze zo'n pak op haar donder heeft gekregen hadden de geleerden daar toch signalen van moeten hebben in pak m beet April/ Mei.
Kom op zeg. Ik gaf in de topics dat hij genoemd werd elke keer al aan dat op de manier waarop hij een model maakt iedereen waarzegger kan zijn. Als hij een key een beetje aanpast of verandert kan hij ook op een model uikomen dat Trumps overwinning vandaag ook gewoon 'voorspelde'quote:Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal scientific research enzo zei ie
Ja hou maar op
Heb je ook niets kunnen verliezen, scheelt weer.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik dacht dat ik had ingezet maar ik kan in Nederland niet op politiek wedden dus dat ging dus niet door
Dat heb je goed.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Opdrogen? Stoppen bedoel je. Trump gaat toch de oorlog heel snel beindigen?
Klopt heeft links mij enorm geholpenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb je ook niets kunnen verliezen, scheelt weer.
mijn voorspellingquote:Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feitelijk juistquote:Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Elan het volgende:
Onder Trump nauwelijks zijn er amper gewapende conflicten geweest in de wereld. Democraten maken er weer een zooitje van.
Debiel is dat eigenlijk he.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja ik dacht dat ik had ingezet maar ik kan in Nederland niet op politiek wedden dus dat ging dus niet door
Als Poetin zo graag vrede wil kan hij zich nu terugtrekken. Poetin trekt zich nu niet terug, dus we kunnen wel de conclusie trekken dat Poetin ook helemaal geen vrede wil.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Elan het volgende:
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Elan het volgende:
Onder Trump nauwelijks zijn er amper gewapende conflicten geweest in de wereld. Democraten maken er weer een zooitje van.
De voorspelmodellen die numerieke uitkomsten voorspellen kun je tenminste nog afrekening op een mate van nauwkeurigheid. Dit soort 'kandidaat A of B wint'-orakels teren gewoon op het feit dat je in de helft van de gevallen op voorhand al vrij zeker weet wie wint en in het andere geval nog steeds 1 van de 2 mogelijke uitkomsten voorspelt. De gemiddelde voetbalpoule is moeilijker te voorspellen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik gaf in de topics dat hij genoemd werd elke keer al aan dat op de manier waarop hij een model maakt iedereen waarzegger kan zijn. Als hij een key een beetje aanpast of verandert kan hij ook op een model uikomen dat Trumps overwinning vandaag ook gewoon 'voorspelde'
En hoe moet hij dan die 800k+ doden rechtvaardigen als hij letterlijk NIETS gewonnen heeft? Dat gaat niet he.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als Poetin zo graag vrede wil kan hij zich nu terugtrekken. Poetin trekt zich nu niet terug, dus we kunnen wel de conclusie trekken dat Poetin ook helemaal geen vrede wil.
Het is inderdaad wensdenken, maar misschien dat Trump toch meer nadenkt over wat voor erfenis hij uiteindelijk achter wil laten. Misschien omdat hij het gevoel zal hebben dat hij niet meer verliezen kan, hij zich milder en meer verbindend op gaat stellen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Beetje wensdenken dit. Tijdens zijn eerste termijn hebben we genoeg gezien. Of dat ook echt de media grootschalig zal halen (en de Duks hun eigen draai geven) is een tweede.
Daarnaast is de VS natuurlijk al heel lang een harde en genadeloze samenleving.
[..]
Kerkgangers stemmen dan ook traditioneel rechts en zeker in de VS.
Dat is fantastisch nieuwsquote:Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Vergeleken met de bende die het nu is valt het reuze mee.quote:
Je weet maar nooit. Denk maar aan het verhaal achter het zeer geliefde Amazing Grace.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op. Tenminste Trump zal net zoals onze regering ook zeggen dat hij er voor iedereen is. Maar natuurlijk gaat hij het hard tegen hard spelen, deed hij de vorige keer ook. Waarom hij nu opeens een 180 graden draai zou maken met zijn verleden geen idee.
Misschien had je vredesduif dan helemaal niet binnen moeten vallen. En ik zou al helemaal niet weten waarom er een "bufferstaat" zou moeten zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoe moet hij dan die 800k+ doden rechtvaardigen als hij letterlijk NIETS gewonnen heeft? Dat gaat niet he.
Er zal in elk geval uitsluitsel moeten komen over bepaalde gebieden in Oost Ukraine dat die van Rusland worden en een bufferstaat kunnen vormen.
Wat Poetin bedoelt is 'doe mij ff de donbas en Donetsk, zodat ik kan hergroeperen en als we de boel militair weer opgebouwd hebben verder met de oorlog'.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is fantastisch nieuws![]()
Hij heeft het ook 100% in eigen hand, dus wanneer trekt hij al zijn troepen terug van Oekraens grondgebied, waarmee de oorlog in principe gelijk voorbij is?
Hij moet eerst krijgen wat hem toebehoort en dat kan alleen door de dialoog aan te gaan. Zelensky zonder Amerikaanse steun is nergens dus die zal wel moeten ingeven.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is fantastisch nieuws![]()
Hij heeft het ook 100% in eigen hand, dus wanneer trekt hij al zijn troepen terug van Oekraens grondgebied, waarmee de oorlog in principe gelijk voorbij is?
Oooooh. Tja, daarop zal het antwoord uiteraard simpel zijn: "Hahahahahahahahaha, nee."quote:Op woensdag 6 november 2024 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat Poetin bedoelt is 'doe mij ff de donbas en Donetsk, zodat ik kan hergroeperen en als we de boel militair weer opgebouwd hebben verder met de oorlog'.
Aan verkiezingen hangt altijd een bepaalde mate van ego en dat is voor sommigen duidelijk moeilijk opzij te zetten: ook voor Biden. Voor zijn partijgenoten lijkt het me vervolgens ook niet zo makkelijk om tegen de president van de verenigde staten te zeggen "we vinden je niet geschikt voor een nieuwe kandidatuur". Dat had een heel ongewone stap geweest als je eerdere kandidaturen terugkijkt van zittende presidenten.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien is dit ook de reden dat de democraten verloren hebben.
Want ze hadden natuurlijk ook kunnen zien aankomen dat Biden steeds fragieler werd.
Nu hebben ze in een paar maanden Harris vooruitgeschoven, maar ze hadden ook voorverkiezingen kunnen uitschrijven met diverse amerikaanse democraten.
Vraag me nu niet wie, maar het was wel heel simpel om haar naar voren te schuiven en dan nog iets;
Als ze zo'n pak op haar donder heeft gekregen hadden de geleerden daar toch signalen van moeten hebben in pak m beet April/ Mei.
En hebben de Oekraners daar zelf ook nog wat over te zeggen?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
Er zal in elk geval uitsluitsel moeten komen over bepaalde gebieden in Oost Ukraine dat die van Rusland worden en een bufferstaat kunnen vormen.
Wat behoort hem toe, behalve de vele Russen op het grondgebied van Oekrane (en die hij dus prima mag krijgen)?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet eerst krijgen wat hem toebehoort en dat kan alleen door de dialoog aan te gaan. Zelensky zonder Amerikaanse steun is nergens dus die zal wel moeten ingeven.
Er behoort hem helemaal niks toe. Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet eerst krijgen wat hem toebehoort en dat kan alleen door de dialoog aan te gaan. Zelensky zonder Amerikaanse steun is nergens dus die zal wel moeten ingeven.
Het wordt een gouden eeuw voor de miljardairs, voor zover die een gouden eeuw nodig hadden.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Musk zal ook wel flink zijn zakken kunnen gaan vullen. Hij kan via Trump vrijwel direct invloed uitoefenen op het beleid.
Business insider schreef er ook over:
[..]
https://www.businessinsid(...)ink-op-vooruit-gaan/
'Nee' van wie?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oooooh. Tja, daarop zal het antwoord uiteraard simpel zijn: "Hahahahahahahahaha, nee."
Donald Trump calls Bitcoin 'a scam against the dollar'quote:Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De hele Donetsk-regio en alle steden in de wijde omtrek.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat behoort hem toe, behalve de vele Russen op het grondgebied van Oekrane (en die hij dus prima mag krijgen)?
Trump moet simpelweg Isral vol steunen en het Isralische leger Hamas en Hezbollah volledig laten verslaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Als trump dat hele gedoe tussen palestina en israel kan oplossen dan mag hij wel de nobelprijs winnen
Nee. Die zijn van Oekrane, niet van Rusland.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
De hele Donetsk-regio en alle steden in de wijde omtrek.
Oekrane zal nu snel kernwapens ontwikkelen en klaarzetten dat zal eerder de realiteit zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet dat ik pro Rusland bent dus het zou je niet moeten verbazen.
Trump dwingt clown Zelensky aan de onderhandelingstafel. Poetin heeft al aangegeven te willen onderhandelen over vrede.
dus gewoon doen wat trump al steeds wil. We hebben lang genoeg meegelift op de schouders van amerika, die steeds de kastanjes uit ons vuur moest halen. Win/win dusquote:Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Ulx het volgende:
Nu de Amerikanen dit soort figuren blijven kiezen dan is Pax Americana wel op zijn einde.
Is dat erg? Ja, ik denk het wel.
Is er een andere oplossing? Sure, we kunnen het zelf doen. Dat deden we in Europa eeuwenlang en dat ging prima. Nou ja, als je negeert dat we elkaar en de rest van de wereld sinds de val van het Romeinse Rijk regelmatig op de grofst mogelijke manieren de hersens insloegen, maar dat terzijde. Ik denk namelijk dat we moeten rekenen op het einde van nuclear sharing binnen NAVO. Het lijkt me verstandig dat we alvast voorsorteren op dat scenario. De technische kennis hebben we, dat is het probleem niet. En dan zitten we ook gelijk aan de 3% defensie budget, dus Trump moet dan niet zeiken.
Wel moeten alleen opletten dat het niet net zoiets gaat worden als met de slagschepenwedloop tussen 1890 en 1914. Dat liep wat minder goed af.
Die stukjes Belgi waar veel Nederlanders moeten wij ook gewoon gaan binnenvallen, het behoort aan ons!quote:Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er behoort hem helemaal niks toe. Hoe verzin je het![]()
Die hebben niet zoveel meer te willen als de steun uit de VS wegvalt. Of ze moeten zich willen doodvechten met het risico alles te verliezen, maar dat lijkt me voor niemand een gunstig scenario.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee. Die zijn van Oekrane, niet van Rusland.
Oh wat erg. Een Groot-Israel moeten we willen!quote:Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef HowardRoark het volgende:
Wellicht had men zelfs een Palestijnse staat erkend of zo.
Je vergeet de stukjes Duitsland!quote:Op woensdag 6 november 2024 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Die stukjes Belgi waar veel Nederlanders moeten wij ook gewoon gaan binnenvallen, het behoort aan ons!
Hoe dan?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Oekrane zal nu snel kernwapens ontwikkelen en klaarzetten.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je de Amerikaanse economische en culturele macht in het westen bekijkt dan moet je toch ook wel concluderen dat zij er het meeste baat bij gehad hebben. Een meer onafhankelijke koers van Europe lijkt mij heel goed maar is niet perse in het voordeel van de VS.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:02 schreef Bensel het volgende:
[..]
dus gewoon doen wat trump al steeds wil. We hebben lang genoeg meegelift op de schouders van amerika, die steeds de kastanjes uit ons vuur moest halen. Win/win dus
Ja, nee. Je bent denk ik in de war, dat is Oekrane.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben niet zoveel meer te willen als de steun uit de VS wegvalt. Of ze moeten zich willen doodvechten met het risico alles te verliezen, maar dat lijkt me voor niemand een gunstig scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |