Doe een Wilders vs Timmermans en ik weet de uitkomst wel.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's geen stemmen, da's antwoorden op een interviewvraag.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het ook specifiek over gisteravond toen er massaal copium werd gecherrypickt over de opkomst, vrouwen, belangrijke standpunten.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef capricia het volgende:
Kan me nog een levendige discussie herinneren dat Harris niet als een sterke kandidaat gezien werd, hier. Twee dagen geleden.
Zo nek aan nek is het niet meer. Ze callen nu wel heel laat, maar hij pakt alles met een prima marge.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Monster overwinning?
De enige laatste staten zijn allemaal nek aan nek
Ik heb nu even een biden momentjequote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef capricia het volgende:
Kan me nog een levendige discussie herinneren dat Harris niet als een sterke kandidaat gezien werd, hier. Twee dagen geleden.
Die zijn ook echt mokersloomquote:Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Mikeytt het volgende:
CNN heeft Trump als winnaar uitgeroepen.
Hopelijk kom je er snel weer uit.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb nu even een biden momentje
Ik heb net mijn 1e cappuccino op dus dat helptquote:Op woensdag 6 november 2024 11:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er snel weer uit.
Onze huidige regering breekt toch gewoon de WW verder af?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat lijkt alweer een jaar of 10 op zijn retour hier. Zelfs de huidige regering doet daar geen hele rare dingen. Ze wonnen zelfs verkiezingen met een vrouw die schaamteloos haar hand ophield met geld dat ze nu nu nu nodig heeft.
Het idee dat we altijd doen wat de VS doet is gewoon onzin. Soms doen we dat, soms niet.
Its not over till its overquote:Op woensdag 6 november 2024 11:36 schreef OmniRocket het volgende:
Het is klaar. Trump heeft gewonnen
Dat was ook wel een tijdje duidelijk toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:36 schreef OmniRocket het volgende:
Het is klaar. Trump heeft gewonnen
Zo'n 20 miljoen minder stemmers dan 4 jaar geleden. Pijnlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef KingRoland het volgende:
Popular vote verliezen is gewoon een gigantisch verlies. Klaar.
Anti-woke politie! Universiteiten zuiveren! Alles wat naar medemenselijkheid en mensenrechten neigt weggummen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat wordt ook weer fraai ja. Aan de ene kant een zo klein mogelijke overheid willen, maar aan de andere kant wel een religieuze autocratie(en de daarvoor noodzakelijke controle organen) willen optuigen.
Die zijn al een jaar anti-woke gewordenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:37 schreef KingRoland het volgende:
Bestaat the young turks nog? Die zullen ongetwijfeld een hartaanval weer krijgen
Bereid je maar voor op een zeer gure rechtse wind in het Westen. #nietsgeleerdvanditmagnooitmeergebeurenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
popup melding
de debiel heeft gewonnen
snap niet dat zulke seniele gasten de machtigste mensen op aarde kunnen worden
Huh vanwaar die draaiquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar anti-woke geworden
Niet links en niet rechts zei Rita Verdonk ook (gesponsord door John de Mol). En de Nazis en Caroline van der Plas en...quote:Op woensdag 6 november 2024 11:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1. Ik zei ook niks over de oostzeehandel, zijn beide van invloed geweest sterker nog de VOC is daardoor uit gekomen dankzij die rijkdom
2. Ik ben niet rechts en ik ben niet links
Nee Biden heeft niet gewonnenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
popup melding
de debiel heeft gewonnen
snap niet dat zulke seniele gasten de machtigste mensen op aarde kunnen worden
Mensenrechten zijn woke toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Anti-woke politie! Universiteiten zuiveren! Alles wat naar medemenselijkheid en mensenrechten neigt weggummen.
neequote:
Ik ga elke zondag naar de kerkquote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet links en niet rechts zei Rita Verdonk ook (gesponsord door John de Mol). En de Nazis en Caroline van der Plas en...
Het is een goed democratisch gebruik om de eerlijke winnaar goed te feliciteren.quote:
is ook seniel net als trump inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee Biden heeft niet gewonnen
Het is geen gekke tendens he. In mijn relatief korte leventje valt het gewoon op dat de Amerikaanse verkiezingen, elke vier jaar, procentueel steeds meer op een verkapte Superbowl begint te lijken.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Fascinerend hoe belangrijk dit bij bepaalde zielen is.
Da's toch ook niet gek? De VS is daar bij voorbaat de grote satan.quote:
Kun je rekenen?quote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat Trump zich ondanks eerdere signalen verzoenend zal opstellen richting de Democraten
Ik heb mijn eigen gebruikenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een goed democratisch gebruik om de eerlijke winnaar goed te feliciteren.
Ja dat hoopte ik in 2016 ook, maar dat viel vies tegen vanaf minuut 1.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat Trump zich ondanks eerdere signalen verzoenend zal opstellen richting de Democraten en tegenstanders in zijn eigen Republikeinse partij en zo het goede voorbeeld geeft aan alle burgers in de VS. Het alleen maar denken in winnaars en verliezers, onderlinge verschillen uitvergroten en hard tegen hard levert uiteindelijk nooit het beste voor de samenleving.
Haha ahja die voorspellerquote:Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef luxerobots het volgende:
Allan Lichtman heeft ook wat uit te leggen.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |