abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215495129
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is fantastisch nieuws :o

Hij heeft het ook 100% in eigen hand, dus wanneer trekt hij al zijn troepen terug van Oekraïens grondgebied, waarmee de oorlog in principe gelijk voorbij is? ^O^
Wat Poetin bedoelt is 'doe mij ff de donbas en Donetsk, zodat ik kan hergroeperen en als we de boel militair weer opgebouwd hebben verder met de oorlog'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215495140
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is fantastisch nieuws :o

Hij heeft het ook 100% in eigen hand, dus wanneer trekt hij al zijn troepen terug van Oekraïens grondgebied, waarmee de oorlog in principe gelijk voorbij is? ^O^
Hij moet eerst krijgen wat hem toebehoort en dat kan alleen door de dialoog aan te gaan. Zelensky zonder Amerikaanse steun is nergens dus die zal wel moeten ingeven.
blablablabla
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 11:59:34 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215495143
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:58 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat Poetin bedoelt is 'doe mij ff de donbas en Donetsk, zodat ik kan hergroeperen en als we de boel militair weer opgebouwd hebben verder met de oorlog'.
Oooooh. Tja, daarop zal het antwoord uiteraard simpel zijn: "Hahahahahahahahaha, nee."
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 6 november 2024 @ 11:59:47 #279
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215495148
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
Misschien is dit ook de reden dat de democraten verloren hebben.
Want ze hadden natuurlijk ook kunnen zien aankomen dat Biden steeds fragieler werd.

Nu hebben ze in een paar maanden Harris vooruitgeschoven, maar ze hadden ook voorverkiezingen kunnen uitschrijven met diverse amerikaanse democraten.

Vraag me nu niet wie, maar het was wel heel simpel om haar naar voren te schuiven en dan nog iets;
Als ze zo'n pak op haar donder heeft gekregen hadden de geleerden daar toch signalen van moeten hebben in pak m beet April/ Mei.
Aan verkiezingen hangt altijd een bepaalde mate van ego en dat is voor sommigen duidelijk moeilijk opzij te zetten: ook voor Biden. Voor zijn partijgenoten lijkt het me vervolgens ook niet zo makkelijk om tegen de president van de verenigde staten te zeggen "we vinden je niet geschikt voor een nieuwe kandidatuur". Dat had een heel ongewone stap geweest als je eerdere kandidaturen terugkijkt van zittende presidenten.

Wat er vervolgens gebeurde was een "car crash in slow motion". Ik denk dat veel mensen wel zagen welke kant het opging maar niemand met invloed voelde zich geroepen om het te voorkomen.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:00:01 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215495155
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
Er zal in elk geval uitsluitsel moeten komen over bepaalde gebieden in Oost Ukraine dat die van Rusland worden en een bufferstaat kunnen vormen.
En hebben de Oekraïners daar zelf ook nog wat over te zeggen?
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 12:00:18 #281
284411 crew  heywoodu
pi_215495161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij moet eerst krijgen wat hem toebehoort en dat kan alleen door de dialoog aan te gaan. Zelensky zonder Amerikaanse steun is nergens dus die zal wel moeten ingeven.
Wat behoort hem toe, behalve de vele Russen op het grondgebied van Oekraïne (en die hij dus prima mag krijgen)?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_215495162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Er behoort hem helemaal niks toe. Hoe verzin je het :D _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215495170
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Musk zal ook wel flink zijn zakken kunnen gaan vullen. Hij kan via Trump vrijwel direct invloed uitoefenen op het beleid.

Business insider schreef er ook over:
[..]
https://www.businessinsid(...)ink-op-vooruit-gaan/
Het wordt een gouden eeuw voor de miljardairs, voor zover die een gouden eeuw nodig hadden.
pi_215495173
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oooooh. Tja, daarop zal het antwoord uiteraard simpel zijn: "Hahahahahahahahaha, nee."
'Nee' van wie?

Als de VS de wapensteun aan Oekraïne stopzet, dan is het niet ondenkbaar dat Kiev geen andere keuze heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215495174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Crypto zal helemaal kapoet gaan onder trump

dat crypto was gewoon een verkiezingsstunt om kiezers te trekken

let maar op wat er over 2 maanden gezegd gaan worden over crypto

crypto is een gevaar voor het vermogen van trump
Donald Trump calls Bitcoin 'a scam against the dollar'
Maar toen wist Trump nog niet dat hij er kiezers mee kon winnen.
pi_215495175
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat behoort hem toe, behalve de vele Russen op het grondgebied van Oekraïne (en die hij dus prima mag krijgen)?
De hele Donetsk-regio en alle steden in de wijde omtrek.
blablablabla
pi_215495179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef KingRoland het volgende:
Als trump dat hele gedoe tussen palestina en israel kan oplossen dan mag hij wel de nobelprijs winnen
Trump moet simpelweg Israël vol steunen en het Israëlische leger Hamas en Hezbollah volledig laten verslaan.

Dit is een fout die de Biden regering had gemaakt, namelijk die steun steeds verminderen of Israël afnemen. Dit is al begonnen met het bespottelijke beleid van Obama met het weghalen van de economische sancties jegens Iran, het land dat Hamas en Hezbollah aanstuurt en financieel spekt.

Een Harris regering was waarschijnlijk nog een radicaler beleid gaan voeren en had Israël dan nog meer onder druk gezegd om toe te geven aan Islamtische terreurgroeperingen. Wellicht had men zelfs een Palestijnse staat erkend of zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee. Die zijn van Oekraïne, niet van Rusland.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 november 2024 @ 12:01:57 #289
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215495183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Je weet dat ik pro Rusland bent dus het zou je niet moeten verbazen.

Trump dwingt clown Zelensky aan de onderhandelingstafel. Poetin heeft al aangegeven te willen onderhandelen over vrede.
Oekraïne zal nu snel kernwapens ontwikkelen en klaarzetten dat zal eerder de realiteit zijn
pi_215495192
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:57 schreef Ulx het volgende:
Nu de Amerikanen dit soort figuren blijven kiezen dan is Pax Americana wel op zijn einde.

Is dat erg? Ja, ik denk het wel.

Is er een andere oplossing? Sure, we kunnen het zelf doen. Dat deden we in Europa eeuwenlang en dat ging prima. Nou ja, als je negeert dat we elkaar en de rest van de wereld sinds de val van het Romeinse Rijk regelmatig op de grofst mogelijke manieren de hersens insloegen, maar dat terzijde. Ik denk namelijk dat we moeten rekenen op het einde van nuclear sharing binnen NAVO. Het lijkt me verstandig dat we alvast voorsorteren op dat scenario. De technische kennis hebben we, dat is het probleem niet. En dan zitten we ook gelijk aan de 3% defensie budget, dus Trump moet dan niet zeiken.

Wel moeten alleen opletten dat het niet net zoiets gaat worden als met de slagschepenwedloop tussen 1890 en 1914. Dat liep wat minder goed af.
dus gewoon doen wat trump al steeds wil. We hebben lang genoeg meegelift op de schouders van amerika, die steeds de kastanjes uit ons vuur moest halen. Win/win dus
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 6 november 2024 @ 12:02:55 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215495197
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er behoort hem helemaal niks toe. Hoe verzin je het :D _O-
Die stukjes België waar veel Nederlanders moeten wij ook gewoon gaan binnenvallen, het behoort aan ons!
pi_215495204
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee. Die zijn van Oekraïne, niet van Rusland.
Die hebben niet zoveel meer te willen als de steun uit de VS wegvalt. Of ze moeten zich willen doodvechten met het risico alles te verliezen, maar dat lijkt me voor niemand een gunstig scenario.
blablablabla
  woensdag 6 november 2024 @ 12:03:49 #293
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215495207
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef HowardRoark het volgende:
Wellicht had men zelfs een Palestijnse staat erkend of zo.
Oh wat erg. Een Groot-Israel moeten we willen!
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 6 november 2024 @ 12:03:50 #294
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215495208
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Die stukjes België waar veel Nederlanders moeten wij ook gewoon gaan binnenvallen, het behoort aan ons!
Je vergeet de stukjes Duitsland!
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_215495210
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Oekraïne zal nu snel kernwapens ontwikkelen en klaarzetten.
Hoe dan? :D
blablablabla
  woensdag 6 november 2024 @ 12:04:10 #296
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215495215
quote:

[..]
Hoezo dat?
Huilen dan.
pi_215495223
Begrijp ik nu goed dat Trump niet alleen heeft gewonnen doordat er meer mensen op hem stemden, maar vooral ook doordat veel minder mensen op Harris stemden dan de vorige keer voor Biden?

Ik heb het geprobeerd te volgen afgelopen nacht maar viel in slaap voordat de echte uitslagen binnenkwamen :@ :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:04:52 #298
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_215495227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:02 schreef Bensel het volgende:

[..]
dus gewoon doen wat trump al steeds wil. We hebben lang genoeg meegelift op de schouders van amerika, die steeds de kastanjes uit ons vuur moest halen. Win/win dus
Als je de Amerikaanse economische en culturele macht in het westen bekijkt dan moet je toch ook wel concluderen dat zij er het meeste baat bij gehad hebben. Een meer onafhankelijke koers van Europe lijkt mij heel goed maar is niet perse in het voordeel van de VS.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 12:05:00 #299
284411 crew  heywoodu
pi_215495229
quote:

[..]
Ja, nee. Je bent denk ik in de war, dat is Oekraïne.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:05:03 #300
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215495230
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Die hebben niet zoveel meer te willen als de steun uit de VS wegvalt. Of ze moeten zich willen doodvechten met het risico alles te verliezen, maar dat lijkt me voor niemand een gunstig scenario.
:') 'De gebieden behoren toe aan Rusland' en 'Oekraïne heeft zonder Amerikaanse steun minder te willen' zijn echt twee heel verschillende zinnen.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')