abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215495002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat Trump zich ondanks eerdere signalen verzoenend zal opstellen richting de Democraten en tegenstanders in zijn eigen Republikeinse partij en zo het goede voorbeeld geeft aan alle burgers in de VS. Het alleen maar denken in winnaars en verliezers, onderlinge verschillen uitvergroten en hard tegen hard levert uiteindelijk nooit het beste voor de samenleving.
_O- Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op. Tenminste Trump zal net zoals onze regering ook zeggen dat hij er voor iedereen is. Maar natuurlijk gaat hij het hard tegen hard spelen, deed hij de vorige keer ook. Waarom hij nu opeens een 180 graden draai zou maken met zijn verleden geen idee.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:49:40 #252
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_215495003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Elan het volgende:
Poetin heeft al aangegeven te willen onderhandelen over vrede.
Gelachen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_215495008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Het ergste is dat ik nu zelf toch een beetje rancuneus bent naar thuisblijvende democraten, Jill-stemmers of moslimstemmers die vanwege gaza thuisbleven. Mijn onderbuik wenst ze eigenlijk een paar leopardatemyface momentjes toe.
Tja, daar kiezen zulke mensen toch zelf voor. En uiteindelijk wordt de VS er een beter land van dus dat is mooi om te zien.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef Bezsen het volgende:
Nu sta ik zeker niet op de banken na deze uitslag.
Maar het is wel duidelijk hoe makkelijk je als Europeaan in een bubbel komt die niet representatief is.

Texas zou blauw kunnen gaan en er was een geweldige vibe voor Harris was de vroege tendens in dit topic.

Eindstand: monster overwinning trump in zicht.

:')
Dit topic wordt dan in het algemeen ook gedomineerd door progressief liberale en progressief linkse users, waarvan velen in een Twitter/media-bubbel zitten van mensen en influencers met soortgelijk gedachtegoed. Op deze manier strooit men zichzelf een boel zand in de ogen. Ik kan mij dan ook voorstellen dat voor sommigen de klap gigantisch zal zijn.
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensenrechten zijn woke toch?
Welke mensenrechten heb je het over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 6 november 2024 @ 11:50:30 #254
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215495016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:
Wat een genot. Geldkraan richting Ukraine zal snel opdrogen nu.

En mijn crypto schiet omhoog _O_
Opdrogen? Stoppen bedoel je. Trump gaat toch de oorlog heel snel beëindigen?
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 11:51:13 #255
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215495025
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
Misschien is dit ook de reden dat de democraten verloren hebben.
Want ze hadden natuurlijk ook kunnen zien aankomen dat Biden steeds fragieler werd.

Nu hebben ze in een paar maanden Harris vooruitgeschoven, maar ze hadden ook voorverkiezingen kunnen uitschrijven met diverse amerikaanse democraten.

Vraag me nu niet wie, maar het was wel heel simpel om haar naar voren te schuiven en dan nog iets;
Als ze zo'n pak op haar donder heeft gekregen hadden de geleerden daar toch signalen van moeten hebben in pak m beet April/ Mei.
Ik denk dat 'de geleerden' steeds minder goed zijn geworden in voorspellen, omdat ze verkeerde graadmeters gebruiken. De Amerikaanse verkiezingen zouden er ook goed aan doen om het allemaal in een veel korter tijdsbestek te doen, mensen in huidige generaties gaan echt niet maanden of jaren aan informatie integreren voor hun keuze. De vraag is of het hele traject in zijn totaal even belangrijk is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_215495044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef KingRoland het volgende:
Allemaal scientific research enzo zei ie

Ja hou maar op
Kom op zeg. Ik gaf in de topics dat hij genoemd werd elke keer al aan dat op de manier waarop hij een model maakt iedereen waarzegger kan zijn. Als hij een key een beetje aanpast of verandert kan hij ook op een model uikomen dat Trumps overwinning vandaag ook gewoon 'voorspelde'
pi_215495046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Naja ik dacht dat ik had ingezet maar ik kan in Nederland niet op politiek wedden dus dat ging dus niet door
Heb je ook niets kunnen verliezen, scheelt weer.
pi_215495053
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Opdrogen? Stoppen bedoel je. Trump gaat toch de oorlog heel snel beëindigen?
Dat heb je goed.
blablablabla
  woensdag 6 november 2024 @ 11:54:04 #259
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215495065
Benieuwd of Nixon in de komende 4 jaar een opvolger krijgt…
  woensdag 6 november 2024 @ 11:54:12 #260
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215495066
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Heb je ook niets kunnen verliezen, scheelt weer.
Klopt heeft links mij enorm geholpen
graag op anoniem
pi_215495067
Onder Trump nauwelijks zijn er amper gewapende conflicten geweest in de wereld. Democraten maken er weer een zooitje van.
blablablabla
pi_215495071
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Crypto zal helemaal kapoet gaan onder trump

dat crypto was gewoon een verkiezingsstunt om kiezers te trekken

let maar op wat er over 2 maanden gezegd gaan worden over crypto

crypto is een gevaar voor het vermogen van trump
mijn voorspelling

Er gaat een Xtrump crypto komen die Musk en Trump hard gaan pushen. :+
  woensdag 6 november 2024 @ 11:54:36 #263
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215495072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Elan het volgende:
Onder Trump nauwelijks zijn er amper gewapende conflicten geweest in de wereld. Democraten maken er weer een zooitje van.
Feitelijk juist
graag op anoniem
pi_215495076
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Naja ik dacht dat ik had ingezet maar ik kan in Nederland niet op politiek wedden dus dat ging dus niet door
Debiel is dat eigenlijk he.
Laat mij wedden waarop ik wil wedden
blablablabla
pi_215495080
quote:

Als Poetin zo graag vrede wil kan hij zich nu terugtrekken. Poetin trekt zich nu niet terug, dus we kunnen wel de conclusie trekken dat Poetin ook helemaal geen vrede wil.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 november 2024 @ 11:55:31 #266
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215495085
Als trump dat hele gedoe tussen palestina en israel kan oplossen dan mag hij wel de nobelprijs winnen
graag op anoniem
pi_215495089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Elan het volgende:
Hardop gelachen.
pi_215495090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Kom op zeg. Ik gaf in de topics dat hij genoemd werd elke keer al aan dat op de manier waarop hij een model maakt iedereen waarzegger kan zijn. Als hij een key een beetje aanpast of verandert kan hij ook op een model uikomen dat Trumps overwinning vandaag ook gewoon 'voorspelde'
De voorspelmodellen die numerieke uitkomsten voorspellen kun je tenminste nog afrekening op een mate van nauwkeurigheid. Dit soort 'kandidaat A of B wint'-orakels teren gewoon op het feit dat je in de helft van de gevallen op voorhand al vrij zeker weet wie wint en in het andere geval nog steeds 1 van de 2 mogelijke uitkomsten voorspelt. De gemiddelde voetbalpoule is moeilijker te voorspellen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215495102
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als Poetin zo graag vrede wil kan hij zich nu terugtrekken. Poetin trekt zich nu niet terug, dus we kunnen wel de conclusie trekken dat Poetin ook helemaal geen vrede wil.
En hoe moet hij dan die 800k+ doden rechtvaardigen als hij letterlijk NIETS gewonnen heeft? Dat gaat niet he.
Er zal in elk geval uitsluitsel moeten komen over bepaalde gebieden in Oost Ukraine dat die van Rusland worden en een bufferstaat kunnen vormen.
blablablabla
pi_215495104
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Beetje wensdenken dit. Tijdens zijn eerste termijn hebben we genoeg gezien. Of dat ook echt de media grootschalig zal halen (en de Duks hun eigen draai geven) is een tweede.

Daarnaast is de VS natuurlijk al heel lang een harde en genadeloze samenleving.
[..]
Kerkgangers stemmen dan ook traditioneel rechts en zeker in de VS.
Het is inderdaad wensdenken, maar misschien dat Trump toch meer nadenkt over wat voor erfenis hij uiteindelijk achter wil laten. Misschien omdat hij het gevoel zal hebben dat hij niet meer verliezen kan, hij zich milder en meer verbindend op gaat stellen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 6 november 2024 @ 11:57:18 #271
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215495110
quote:

[..]
Dat is fantastisch nieuws :o

Hij heeft het ook 100% in eigen hand, dus wanneer trekt hij al zijn troepen terug van Oekraïens grondgebied, waarmee de oorlog in principe gelijk voorbij is? ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215495112
Nu de Amerikanen dit soort figuren blijven kiezen dan is Pax Americana wel op zijn einde.

Is dat erg? Ja, ik denk het wel.

Is er een andere oplossing? Sure, we kunnen het zelf doen. Dat deden we in Europa eeuwenlang en dat ging prima. Nou ja, als je negeert dat we elkaar en de rest van de wereld sinds de val van het Romeinse Rijk regelmatig op de grofst mogelijke manieren de hersens insloegen, maar dat terzijde. Ik denk namelijk dat we moeten rekenen op het einde van nuclear sharing binnen NAVO. Het lijkt me verstandig dat we alvast voorsorteren op dat scenario. De technische kennis hebben we, dat is het probleem niet. En dan zitten we ook gelijk aan de 3% defensie budget, dus Trump moet dan niet zeiken.

Wel moeten alleen opletten dat het niet net zoiets gaat worden als met de slagschepenwedloop tussen 1890 en 1914. Dat liep wat minder goed af.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2024 11:59:13 ]
pi_215495122
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hardop gelachen.
Vergeleken met de bende die het nu is valt het reuze mee.
En overal heeft Sloppy Joe bemoeienis mee.
blablablabla
pi_215495126
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
_O- Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op. Tenminste Trump zal net zoals onze regering ook zeggen dat hij er voor iedereen is. Maar natuurlijk gaat hij het hard tegen hard spelen, deed hij de vorige keer ook. Waarom hij nu opeens een 180 graden draai zou maken met zijn verleden geen idee.
Je weet maar nooit. Denk maar aan het verhaal achter het zeer geliefde Amazing Grace.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_215495128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:56 schreef Elan het volgende:

[..]
En hoe moet hij dan die 800k+ doden rechtvaardigen als hij letterlijk NIETS gewonnen heeft? Dat gaat niet he.
Er zal in elk geval uitsluitsel moeten komen over bepaalde gebieden in Oost Ukraine dat die van Rusland worden en een bufferstaat kunnen vormen.
Misschien had je vredesduif dan helemaal niet binnen moeten vallen. En ik zou al helemaal niet weten waarom er een "bufferstaat" zou moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')