abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215494889
Wat een genot. Geldkraan richting Ukraine zal snel opdrogen nu.

En mijn crypto schiet omhoog _O_
blablablabla
pi_215494893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef luxerobots het volgende:
Allan Lichtman heeft ook wat uit te leggen. :')

[ x ]
Valt die eindelijk ook eens door de mand bij het publiek dat denkt dat wat binaire uitkomsten voorspellen je een grote ziener maakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 november 2024 @ 11:42:50 #228
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215494894
Allemaal scientific research enzo zei ie

Ja hou maar op
graag op anoniem
  woensdag 6 november 2024 @ 11:43:13 #229
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215494900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:41 schreef rutger05 het volgende:
Ik hoop dat Trump zich ondanks eerdere signalen verzoenend zal opstellen richting de Democraten en tegenstanders in zijn eigen Republikeinse partij en zo het goede voorbeeld geeft aan alle burgers in de VS. Het alleen maar denken in winnaars en verliezers, onderlinge verschillen uitvergroten en hard tegen hard levert uiteindelijk nooit het beste voor de samenleving.
Beetje wensdenken dit. Tijdens zijn eerste termijn hebben we genoeg gezien. Of dat ook echt de media grootschalig zal halen (en de Duks hun eigen draai geven) is een tweede.

Daarnaast is de VS natuurlijk al heel lang een harde en genadeloze samenleving.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:40 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Ik ga elke zondag naar de kerk
Kerkgangers stemmen dan ook traditioneel rechts en zeker in de VS.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215494903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef matthijst het volgende:
Komt Kamala Trump nog feliciteren?
Laat ze dr gezicht nog zien?
Nee, die is met een gewapende menigte op weg naar het Capitool.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:43:29 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215494905
Wat een dag voor deze TDS reeks *O*.

Gecondoleerd POL-lers *).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 november 2024 @ 11:43:34 #232
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215494906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Elan het volgende:

Het is maar dat ik zelf ook crypto heb toevallig

Jammer dat jij mij deze uitslag niet eerder hebt doorgegeven… en je al je winst voor jezelf wilde houden
graag op anoniem
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 11:43:40 #233
236264 crew  capricia
pi_215494910
twitter

Een onvriendelijk land. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215494920
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Jammer dat jij mij deze uitslag niet eerder hebt doorgegeven… en je al je winst voor jezelf wilde houden
Een blinde dove had deze elaborate overwinning kunnen voorspellen.
blablablabla
pi_215494924
twitter

Dit zet je toch wel, weer, te denken waar die polls allemaal op gebaseerd zijn _O-
Hell To The Liars
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 11:45:04 #236
70532 loveli
N
pi_215494930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:37 schreef KingRoland het volgende:
Bestaat the young turks nog? Die zullen ongetwijfeld een hartaanval weer krijgen
Die zagen het dit keer aankomen, meltdown van 2016 was een mooie.
crap in = crap out
pi_215494931
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:43 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hoeveel heb je nou verloren dan? Cijfers graag.
De enige echte.
pi_215494932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk dat de VS, Trump en de Republikeinse geldschieters persoonlijk er geen enkel belang bij hebben dat Rusland tot aan de Atlantische Oceaan reikt. Dus ik denk dat we daar niks meer van horen als alle landen op 2% zitten
Zeg jij het even tegen Zuid-Europa?
  woensdag 6 november 2024 @ 11:45:44 #239
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215494940
quote:
17s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:42 schreef Mikeytt het volgende:
Iran heeft wel een beetje gelijk. Beiden kandidaten zouden neoliberaal racistisch en xenofoob beleid uitvoeren.

Ze willen beiden deporaties. Ze willen beiden tax cuts voor de rijken.
Nee niet waar. Harris haar plannen waren zeker wel nivellerend.

https://stevenrattner.com(...)the-economists-vote/
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215494941
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:44 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

Dit zet je toch wel, weer, te denken waar die polls allemaal op gebaseerd zijn _O-
Eh waarom? Biden stond er vele malen beter voor in de polls.
pi_215494942
quote:

Crypto zal helemaal kapoet gaan onder trump

dat crypto was gewoon een verkiezingsstunt om kiezers te trekken

let maar op wat er over 2 maanden gezegd gaan worden over crypto

crypto is een gevaar voor het vermogen van trump
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215494944
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:34 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar je bent nou weer je eigen voorkeur aan het verwarren met 'aansprekende kandidaat die het moet hebben van de eigen kracht'. Ik denk ook dat de Democraten best oke kandidaten hebben gehad met een eigen visie, alleen Clinton en Obama springen er bovenuit en hebben dan ook beiden 8 jaar gediend.
Bij de GOP kan ik in die periode eigenlijk alleen Reagan noemen. Die won ook gelijk bijna alle staten beide keren.
Ik geef je toch al dat die kandidaten dan goed waren. Om even voorbij mijn voorkeur te gaan.

Mijn analyse voor waar het probleem ligt wat betreft de economie verandert natuurlijk niet veel door deze uitslag. Omdat dit weinig relevant daarvoor is. Daarbij ik hoor toch van veel mensen links tot rechts dat het gaat om de prijzen die mensen in de supermarkt voor producten betalen. Dat ligt heel erg nauw samen met hoe de economie geld verdeelt, hoeveel is voor de 0,1% en hoeveel voor de 99%. Zouden de democraten hard werken die verdeling meer gelijkwaardig te maken is er best een goede kans dat andere issues belangrijker zijn dan de prijs van eieren omdat eieren opeens zo duur niet zijn als er meer geld is voor de 99%.

Reagan is wat dat betreft een van de grooste slopers geweest zie ik vrijwel elke analyse. Onder hem is het begonnen dat keihard inzetten op trickle down. Het steeds minder regulering voor de top en de onderkant mag er telkens voor opdraaien.

Je hoeft verder uiteraard mijn blik op de economie niet te delen. Maar ik denk dat je het er misschien wel mee eens kan zijn dat er een kern van waarheid in zit.
pi_215494957
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:44 schreef Droopie het volgende:
[ x ]

wensdenken
  woensdag 6 november 2024 @ 11:46:57 #244
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215494958
quote:
9s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Mensenrechten zijn woke toch?
Ja, zo hebben de rechtse duiders het wel inmiddels aan ons verkocht. Mensenrechten als woke.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215494962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Crypto zal helemaal kapoet gaan onder trump

dat crypto was gewoon een verkiezingsstunt om kiezers te trekken

let maar op wat er over 2 maanden gezegd gaan worden over crypto

crypto is een gevaar voor het vermogen van trump
Dit roepen mensen al sinds 2012.
De realiteit is vandaag nieuwe ATH voor BTC.
blablablabla
pi_215494969
quote:

Dat je dit uit je toetsenbord krijgt zegt voldoende. Man man :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_215494983
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het punt is dat ik zeker toegeef dat Trump soms dingen niet eerlijk brengt. Maar wat er afgelopen jaren en vooral de laatste maanden in de media allemaal gebeurde…dat is echt van een hele andere orde. Roepen tijdens een rally dat alle immigranten criminelen zijn is treurig, maar je gaat er niet doelbewust kiezers mee trekken die anders op Harris hadden gestemd. Maar in de betrouwbare gevestigde media constant quotes en videos van Trump verdraaien van dingen die hij nooit gedaan of gezegd heeft is keihard kiezersbedrog en misleiding. Of een interview van Harris niet willen openbaren (CBS) of zelfs andere antwoorden bij Harris knippen (60 minute interview). Als Harris het had gezegd tijdens een rally kan ik er nog inkomen, maar NIET van invloedrijke massamedia die enigszins neutraal moeten zijn.
Fixed, maar wat je hier aangeeft is hetgeen wat Trump constant deed. Hij is continu bezig met de andere kant aanvallen(en niet op de nette manier) waarom is het dan een probleem als Harris soms ook de grens opzoekt? En het is maar net welke media je volgt
  woensdag 6 november 2024 @ 11:48:24 #248
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215494984
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:45 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoeveel heb je nou verloren dan? Cijfers graag.
Naja ik dacht dat ik had ingezet maar ik kan in Nederland niet op politiek wedden dus dat ging dus niet door
graag op anoniem
pi_215494995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat je dit uit je toetsenbord krijgt zegt voldoende. Man man :N
Je weet dat ik pro Rusland bent dus het zou je niet moeten verbazen.

Trump dwingt clown Zelensky aan de onderhandelingstafel. Poetin heeft al aangegeven te willen onderhandelen over vrede.
blablablabla
pi_215495000
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik geef je toch al dat die kandidaten dan goed waren. Om even voorbij mijn voorkeur te gaan.

Mijn analyse voor waar het probleem ligt wat betreft de economie verandert natuurlijk niet veel door deze uitslag. Omdat dit weinig relevant daarvoor is. Daarbij ik hoor toch van veel mensen links tot rechts dat het gaat om de prijzen die mensen in de supermarkt voor producten betalen. Dat ligt heel erg nauw samen met hoe de economie geld verdeelt, hoeveel is voor de 0,1% en hoeveel voor de 99%. Zouden de democraten hard werken die verdeling meer gelijkwaardig te maken is er best een goede kans dat andere issues belangrijker zijn dan de prijs van eieren omdat eieren opeens zo duur niet zijn als er meer geld is voor de 99%.

Reagan is wat dat betreft een van de grooste slopers geweest zie ik vrijwel elke analyse. Onder hem is het begonnen dat keihard inzetten op trickle down. Het steeds minder regulering voor de top en de onderkant mag er telkens voor opdraaien.

Je hoeft verder uiteraard mijn blik op de economie niet te delen. Maar ik denk dat je het er misschien wel mee eens kan zijn dat er een kern van waarheid in zit.
Ja, maar je bent volledig afgedwaald van de oorspronkelijke discussie, namelijk dat de Democraten niets anders lijken te kunnen dan een 'minder kut dan de ander'-kandidaat nomineren. Ironisch genoeg was dat vooral treffend voor de campagne van Biden, al kon die natuurlijk ook teren op z'n imago van redelijke vent waar je een biertje mee kunt drinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')