Even te herinneringquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:40 schreef JJH het volgende:
Bij Elburg de polder in, stokkie gehaald, bij Kampen de polder weer uit, over de kamperzeedijk naar Genemuiden, door naar Hasselt en toen...
Holten!
Gaat wel redelijk ver om een heel bord uit de grond te rijden voor een stuk 5x7 met een hangslotquote:Op donderdag 14 november 2024 18:13 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hele bord aan gort gereden
Een van de palen stond nog in de grond, de rest van de palen lag ernaast. Reflectiebord ligt er ook nog en een koplamp maar van het plaatsnaambord en de Stok geen spoor.
Heb over een lengte van 10+ meter al het gras en ook wat riet doorzocht maar niets gevonden. Moest wel zoeken in schemer met telefoonzaklamp. Kleine kans dat de Stok de sloot in is geslingerd maar dat kon ik niet zien door het riet.
Ben nu nog onderweg maar zal als ik thuis ben wel wat slechte veel te donkere foto's plaatsen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk ver om een heel bord uit de grond te rijden voor een stuk 5x7 met een hangslot
Zondag of maandag misschien. Houd het dd in mn achterhoofd.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:50 schreef Sally het volgende:
Jeetje.
Niemand in de buurt van dat bord om overdag een kijkje te nemen?
(Hm. Dan was Stokkie natuurlijk vast al eerder opgehaald, stom![]()
)
Een stok? Je hebt een heel bos hout voor de deur.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb anders nog wel een nieuwe stok liggen, laat maar weten of het nodig is
Sow.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Een stok? Je hebt een heel bos hout voor de deur.
ik had ook nog 4 xl stokken want foutje, maar die liggen op de stort ergensquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Een stok? Je hebt een heel bos hout voor de deur.
Ja, als iemand nog overdag kan kijken zou het mooi zijn. Anders stel ik voor om dinsdag ofzo met een nieuwe Stok verder te gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb anders nog wel een nieuwe stok liggen, laat maar weten of het nodig is
Vandaag weer een kans tochquote:Op maandag 18 november 2024 19:48 schreef JJH het volgende:
Oh kak. Helemaal vergeten vandaag. Sorry.
Ik ben er vrij zeker van dat ie er niet meer ligt, maar het zou mooi zijn als iemand bij daglicht nog even kan kijken.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou volgende week woensdag er kunnen buurten, omdat ik er dan redelijk in de buurt ben vanwege werk. Laat maar weten tegen die tijd als het echt nog nodig is.
Levertijd van de Temu viel wat tegen ivm black November?quote:Op woensdag 20 november 2024 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik was net bij de action voor een nieuw slot, maar die hadden alleen met sleutel liggen, dus ik bestel er even eentje online
dan kan ik morgen of overmorgen een nieuwe leggen, tenzij de oude opduikt
hij is gisteren binnen gekomen en ik ga zometeen een tekst nog printen en laminerenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Levertijd van de Temu viel wat tegen ivm black November?
@DJMOquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
euhm heeft iemand de tekst die op de stok moet?
Stylish!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu ook draagbaar als schoudertas
En als eerste locatie is hij te vinden in the middle of buttfuck nowhere
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy heeft de code al
Mijn mooie witte Stok.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://imgur.com/ApfKv3M heb deze erop gezet, ik ga een mooi plekje uitzoeken, pokemon vangen en m neerleggen !
Zo, die verplaatsing kan de Boekel in.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet maar de stok die ik gevonden heb is gewoon blank hout.quote:
Dat is inderdaad niet zo heel ver van Boekelquote:[..]
Zo, die verplaatsing kan de Boekel in.![]()
Toen ik hem vorige week wilde halen in Holten kwam ik vanuit
Milheeze en ben ik nog door De Rips gereden. Dat is niet zo ver van Boekel <knip>
De dubbeluitgevoerde palen in de gemeente Boekel zijn perfect voor lange slotenquote:PS: Bij een lang slot wel opletten wanneer je hem aan een enkele paal legt dat ie strak genoeg zit (veel slagen om de paal) anders til je hem zo over het bord en de paal heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie al onderweg was hoeft zeker niet ver om te rijden
Ow en @Deisyy niet vergeten natuurlijk en complimentenvoor @loveislikeakiss voor de mooie nieuwe stok
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sorry die was al op voordat ik Huize Padua weer uit was.quote:
ik maak enkel stokken die 5G ontvangenquote:Op zondag 24 november 2024 21:23 schreef Harrie het volgende:
KUT er zit gewoon een GSM antenne in die ketting
*Tring* *Tring*
Hallo met Harrie.
Ja Hoi met je vriend hier.... Had je me niet aan de andere kant van het bord kunnen hangen, nu waait al die kut regen tegen me aan?
Hoezo heb jij een telefoon gek?
Je hebt nu al spijt dat je me ooit hebt opgehaald in Boekel..... Geef het maar toe....
Zucht *plop*
Kom me gewoon ff ophalen dan kan ik vanacht bij jou slapen, dan kun je mooi pannenkoeken voor me bakken en samen bier drinken.
*klik*
Zucht
Ik mag nog nietquote:Op donderdag 28 november 2024 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Komop mensen, het weekend staat weer voor de deur!
het is ook fris dus snap het welquote:Op zondag 1 december 2024 21:45 schreef Harrie het volgende:
Het weekend is weer bijna compleet en dat stuk hout heeft niet meer gebeld dus ik denk dat ie ergens in de kachel is beland.
voor mij wel, zaterdag ff kijken of ie er nog hangtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettig weekend en proost
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:43 schreef Harrie het volgende:
Omdat zijn 2 weken tbs in Huize Padua wel lang genoeg was heb ik hem vandaag toch maar een klein stukje verplaatst. Vandaag vlak bij mijn slager was nog een plek die nog niet aan de beurt geweest was dus hij ligt nu in de Rijpelberg.
[ afbeelding ]TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettig weekend en proostNog steeds niet om de hoek, maar hij beweegt in ieder geval.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dit. Voor mij ook wat te ver helaas.quote:Op maandag 9 december 2024 08:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TopNog steeds niet om de hoek, maar hij beweegt in ieder geval.
Stilstand is achteruitgang was mijn gedachte en hij ligt nu vlak bij een treinstation dus dat hoeft geen excuus meer te zijnquote:Op maandag 9 december 2024 08:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TopNog steeds niet om de hoek, maar hij beweegt in ieder geval.
Ik heb voorlopig geen tijd. Iets met kerstpakket actie en bezoek aan m'n kinderenquote:Op maandag 9 december 2024 17:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang was mijn gedachte en hij ligt nu vlak bij een treinstation dus dat hoeft geen excuus meer te zijn
Ik doelde dan ook niet op een bepaald persoonquote:Op maandag 9 december 2024 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen tijd. Iets met kerstpakket actie en bezoek aan m'n kinderen
Voor mij ook wat vertjesquote:Op maandag 9 december 2024 17:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang was mijn gedachte en hij ligt nu vlak bij een treinstation dus dat hoeft geen excuus meer te zijn
Laat die collega hem dan een slinger gevenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:30 schreef Harrie het volgende:
Kreeg gisteren van een collega door dat hij er netjes bij hing in de Rijpel....... Ben bang dat ie een eenzame kerst tegemoet gaat die houten klaas.....
Die is wel eens met mij mee gereden om hem ergens neer te gaan hangen en het regende en ik ff geen auto hadquote:Op woensdag 11 december 2024 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat die collega hem dan een slinger geven
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:22 schreef Rob het volgende:
Als het nou zomer was geweest had ik er wel over nagedacht..![]()
[ afbeelding ]
Ik mag niet in Helmond komen van mijn moeder.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:10 schreef Harrie het volgende:
Ligt al weer 2 weken in de Rijpel, daar moet verandering in komen.....
Jouw moeder is een wijze vrouw.quote:Op maandag 30 december 2024 01:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik mag niet in Helmond komen van mijn moeder.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:19 schreef Harrie het volgende:
Ik heb die houten Klaas maar binnen gehaald. Zou zonder zijn als er iemand vanacht ineens zou bedenken om hem van die paal af te blazen. Hij ligt veilig binnen(tenzij mijn huis afbrand maar daarom ligt ie in de hal dan kan ik hem nog meepakken op weg naar buiten)
Fijne jaarwisseling voor jullie allen, wij komen de nacht wel door![]()
[ afbeelding ]
En 24 uur later al een nieuw plekje gegeven?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:19 schreef Harrie het volgende:
Ik heb die houten Klaas maar binnen gehaald. Zou zonder zijn als er iemand vanacht ineens zou bedenken om hem van die paal af te blazen. Hij ligt veilig binnen(tenzij mijn huis afbrand maar daarom ligt ie in de hal dan kan ik hem nog meepakken op weg naar buiten)
Fijne jaarwisseling voor jullie allen, wij komen de nacht wel door![]()
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, ik heb hem vastgemaakt in een dorp waar ik ooit een keer lekker friet gegeten heb maar waar ik vandaag alleen gestopt ben om dat stuk hout neer te dumpen.quote:Beter een slechte verplaatsing dan geen verplaatsing.
of was het een korte verplaatsing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel moeilijk is het allemaal niet dus ik wens iedereen weer veel succes![]()
![]()
Ik kan bevestigen dat de pinpoint zorgvuldig is uitgevoerd maar dat het gras wel een stuk lager staat op dit momentquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:15 schreef Broertie het volgende:
Mijn laatste pinpoint is al wat jaartjes geleden, maar je verleert het nooit......Maar goed, 132 km enkele reis, mij iets teveel van het goede, dus ik laat hem voor een ander!
wens ik je alsnog een hele fijne vakantiequote:Op zondag 5 januari 2025 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er in november nog geweest. Komende week op wintersport, mijn route kom er niet langs dus kan hem geen zetje te geven helaas.
duurt langquote:
Ach die dag extra na anderhalve maand geen echte verplaatsing kan er ook nog wel bij!quote:
Fixed.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:01 schreef Harrie het volgende:
Lekker in de buurt ookBinnenkort eens gaan plannen om dat ding weer snel terug in noord Holland te krijgen
Nee hoor, hij ligt daar heel mooi. Lekker dichtbijquote:Op maandag 13 januari 2025 16:01 schreef Harrie het volgende:
Lekker in de buurt ookBinnenkort eens gaan plannen om dat ding weer snel terug in Brabant te krijgen
de naam zei me al iets, maar dat was nog toen ik daar ind e buurt pieterpattequote:
Ga hem halen dan!quote:Op maandag 13 januari 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, hij ligt daar heel mooi. Lekker dichtbijDe stok kan mooi een tijdje in Groningen rondgaan nu.
Ja, ik heb iemand om de code van het slot gevraagd. Komt goed.quote:
Ik kreeg gisteren ook allemaal vragen over die codequote:Op maandag 13 januari 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb iemand om de code van het slot gevraagd. Komt goed.
Ik ga hem liever ergens in NH ophalen dan in dat koude Groningen moet ik bekennenquote:
NH is zó warmquote:Op maandag 13 januari 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ga hem liever ergens in NH ophalen dan in dat koude Groningen moet ik bekennen
Als jij dat zegt geloof ik dat onvoorwaardelijkquote:
mijn voorkeur op het moment is dat je m dan bij het NH utrecht legt, die is naast het station, dan kan ik m vanaf daar oppikkenquote:
Voor mij nietquote:
Ja, ik ben erquote:
Dat stuk hout niet te lang thuis laten liggen want voor je het weet zuipt ie heel je koelkast leeg en neemt het heel je huishouden overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok in goede conditie aangetroffen. hij mag eerst mee naar huis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze daar meer stad dan ergens anders?
Jawel. Na 1 week op dezelfde plek mag de vorige verplaatser hem verplaatsenquote:
Ahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel. Na 1 week op dezelfde plek mag de vorige verplaatser hem verplaatsenZie OP
De stok lokatie van Sint-Annen was 53.299216, 6.662648quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:24 schreef Dagoduck het volgende:
@:gebrokenglas & @:TARAraboemdijee Waar lag de stok in Sint Annen precies? Foto's zijn alweer verdwenen
weet je hoe druk het hier wordt met 178 verschillende users, man manquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:24 schreef Dagoduck het volgende:
@:gebrokenglas & @:TARAraboemdijee Waar lag de stok in Sint Annen precies? Foto's zijn alweer verdwenen
Voor de rest: Wiki geüpdatet.
Vorig jaar was een recordjaar met 178 verplaatsingen, dit verbrak coronajaar 2020 waarin we 169 verplaatsingen deden. Helaas kwam het record vorig jaar voornamelijk door enkele dagverplaatsingen van kleine groepjes. Persoonlijk zou ik liever 178 verplaatsingen door 178 verschillende users zienBlijf reclame maken mensen!
We hebben al 165 lurkers in dit topic, die hoor je ook amper. Alleen als de Stok bij hen in de buurt ligt, maar dan zijn ze geen lurker meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je hoe druk het hier wordt met 178 verschillende users, man man
Wat fijn dat ik geen lurker meer ben!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben al 165 lurkers in dit topic, die hoor je ook amper. Alleen als de Stok bij hen in de buurt ligt, maar dan zijn ze geen lurker meer.
[ afbeelding ]
Niet via Den Bosch, Nijmegen, Zwolle?quote:
vanaf Helmond sturen ze je altijd via eindhovenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet via Den Bosch, Nijmegen, Zwolle?
Ohw.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
vanaf Helmond sturen ze je altijd via eindhoven
Wel beter bereikbaar met OV dan Sint Annen ... of Polenquote:
Vriend, ik heb Polen gedaan met het OV dus je hoeft mij niet te overtuigenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel beter bereikbaar met OV dan Sint Annen ... of Polen
Sorry, ik zal het nooit meer doen, zover in het noorden leggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Woensdag mag ik zelf weer. Of Gebrokenglas moet tussendoor iets gaan doen.
We moeten blijkbaar meer spelers in het noorden hebben
Hij ligt er primaquote:Op zondag 26 januari 2025 11:46 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer doen, zover in het noorden leggen.
Hoewel ZO-Brabant het ook lang stil bleef…
Ligt op steenworp afstand van de 6e stad van Nederland qua inwoneraantalquote:Op zondag 26 januari 2025 13:09 schreef laziness het volgende:
Ik kom er over twee weken. Iets lager in Drenthe is voor mij net iets sneller tussendoor te doen dan dit.
Maar als je alle plaatsen aan wil doen moet je ‘m ook naar minder dichtbevolkte gebieden brengen en dan ligt ie wat langer, het zij zo.
Je schrijft "Dat stuk Nederland waar mijn hond nog niet dood gevonden wil worden" verkeerdquote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ligt op steenworp afstand van de 6e stad van Nederland qua inwoneraantal
Maar ... ik woon helemaal niet in Lelystadquote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je schrijft "Dat stuk Nederland waar mijn hond nog niet dood gevonden wil worden" verkeerd
Zijn er dan meer plaatsen waar een hond niet dood gevonden wil wordenquote:Op maandag 27 januari 2025 00:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar ... ik woon helemaal niet in Lelystad
Foks toto?quote:
Zoals ik al zei, over twee weken kom ik pas weer in Groningen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:16 schreef Harrie het volgende:
Het is duidelijk, morgen maar even naar het hoge noorden afreizen want dat stuk hout ligt vast te roesten
weet jij hoeveel potentiele verplaatsingen er zijn in 2 wekenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, over twee weken kom ik pas weer in Groningen.
Hopen dat hij er nog ligt, anders is het wel heel zuur, die reis.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:16 schreef Harrie het volgende:
Het is duidelijk, morgen maar even naar het hoge noorden afreizen want dat stuk hout ligt vast te roesten
Weet het je morgen te vertellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopen dat hij er nog ligt, anders is het wel heel zuur, die reis.
In Noord-Brabant zat er ook weinig vaart inquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet jij hoeveel potentiele verplaatsingen er zijn in 2 weken
Dat is wel zo maar goed hij ligt nu wel te lang stil vind ik dus dan offer ik me op en ga er wat aan doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Noord-Brabant zat er ook weinig vaart in
Succes!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar goed hij ligt nu wel te lang stil vind ik dus dan offer ik me op en ga er wat aan doen
Hoelaat vertrek je? Kan ik misschien van te voren checken?quote:
Aardig van je maar ik ga er gewoon voor dat is het spel tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoelaat vertrek je? Kan ik misschien van te voren checken?
Ik was van plan uit te slapen, dus kan je dan helaas niet helpenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Aardig van je maar ik ga er gewoon voor dat is het spel tochLigt er een beetje aan hoe laat ik wakker ben maar zal ergens rond 9 uur zijn dat ik hier weg ga denk ik.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Harrie het volgende:
Geen stok helaas dus maar weer terug naar het zonnige Brabant
Leuker kan ik het niet maken vandaag maar aan de inzet heeft het niet gelegen.quote:
is ie gestolen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Harrie het volgende:
Geen stok helaas dus maar weer terug naar het zonnige Brabant
Of de groenvoorziening heeft daar gemaaid en dat ding weggehaald.quote:
Ik weet vrij zeker dat ik op de juiste plek wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of de groenvoorziening heeft daar gemaaid en dat ding weggehaald.
Ik kan maandag of dinsdag zelf wel even checken daar.
Heb ter controle ff een foto gemaakt maar ik zie geen verschilquote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hij lag aan het andere bord, andere kant van de straat
Op de eerste foto kun je hem zien
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat meen je nietHeb ik gewoon aan de verkeerde kant van de straat gekeken
![]()
Geloof mij nou dat ie aan de andere kant ook niet aan de paal hingen in de omtrek ook nergens zichtbaar
Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je ook aan de andere kant hebt gekeken, maar gewoon voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat meen je nietHeb ik gewoon aan de verkeerde kant van de straat gekeken
![]()
Geloof mij nou dat ie aan de andere kant ook niet aan de paal hingen in de omtrek ook nergens zichtbaar
Ik kan er aan het eind van de middag ééntje preparen en hopelijk morgen in het wild wegleggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
ik sta nu bij dat bord en inderdaad, nergens is een stok te vinden.![]()
@:DJMO jij had nog een stok liggen?
Ik heb daar nog even een rondje gelopen maar er was echt serieus geen stok te vinden en door dat gekleurde plastic speeltoestel wist ik wel 100% zeker dat ik bij de juiste plaatsnaamborden stondquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik heb ook nog her en der gekeken, langs de sloot, nog even langs dat speelterrein enzo...quote:Op maandag 10 februari 2025 14:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb daar nog even een rondje gelopen maar er was echt serieus geen stok te vinden en door dat gekleurde plastic speeltoestel wist ik wel 100% zeker dat ik bij de juiste plaatsnaamborden stondook al was het die aan de overkant van de straat
De theorie dat hij door de groenvoorziening is weggehaald klinkt (in die contreien) aannemelijkerquote:Op maandag 10 februari 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog her en der gekeken, langs de sloot, nog even langs dat speelterrein enzo...
Maarja, ik neem niet aan dat iemand die de moeite neemt het slot te slopen, de stok gelijk 20 meter verderop weer weggooit...
Die zal het wel als trofé mee naar huis nemen.
Ergens wel prettig dat je niet de stok op 5 meter gemist hebt omdat hij net even ergens anders lag dan je dacht...
Dan was het extra zuur geweest.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaja. Maak er vanavond ééntje in orde. Heb nog een stuk hout + slot liggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
Helaas. Dan wordt het weer tijd voor een nieuwe.
Je kan dus wel raden welke kant ik op ga morgen he?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Een nieuwe ronde dus. Doel is om de stok weer zo snel mogelijk in Groningen te krijgen.....
Ja ik weet wel waar die nieuwe stok zijn avontuur begint.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan dus wel raden welke kant ik op ga morgen he?
Zeeland?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
oost?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waar die nieuwe stok zijn avontuur begint.
Dat begint met een 'N' en eindigt op 'oord-Holland'.
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden, dus nee.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden, dus nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
welke morgen had je in gedachtequote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er waren wat kleine tegenslagen, zoals een slot wat ik al een jaar heb liggen en dat onvindbaar bleek te zijn, dus gisteren een nieuw gekocht. Vandaag met hulp van pleegvader de stok afgewerkt met de tekststrook, straks als ik thuis ben gaat ie in de blanke lak en te drogen en zodra hij goed droog is gaat ie op pad.quote:
Niet op een afwerkplek mag ik hopen.quote:
Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet op een afwerkplek mag ik hopen.
Ik was eigenlijk van plan om hem in Limburg te dumpen, maar met de huidge weersverwachtingen wil ik niet het risico lopen in die contreien te stranden omdat de ns niet meer rijdtquote:
Het is nergens gezegd dat ie gejat is. Verwijderd door de groenvoorziening is een reële optie.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Ligt dat ding een keer lang in Groningen, ligt die er dus zo lang dattie weer gejat wordt.
Punt is dat er twee actieve Groningers zijn. Op het moment dat ik daadwerkelijk weer mocht was ik geveld door de griep.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel bijzonder dat die Groningers altijd klagen dat die stok altijd in het zuiden verblijft en dat die Brabanders hem te snel in Groningen ophalen.
Ligt dat ding een keer lang in Groningen, ligt die er dus zo lang dattie weer gejat wordt.
Ik ga me hier dus niks meer van aantrekken en ga gewoon weer meespelen binnenkort.
App de originele foto's even door naar me.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zit mobiel, kan iemand ander het even fixen, ik ga verder wandelen
Bij nader inzien doen ze het wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
App de originele foto's even door naar me.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is nergens gezegd dat ie gejat is. Verwijderd door de groenvoorziening is een reële optie.
Woohooquote:
Dus je stapt dit weekend op de fietsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Één van de 44 gemeenten in Nederland waar ik nog niet geweest ben...
Ik mag pas dinsdag weer. En er is een reden dat ik er nog nooit ben geweest, het is nogal een eind weg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Dus je stapt dit weekend op de fiets
Heb je een lijstje? Dan kan ik er misschien rekenig mee houden bij een eventuele verplaatsing....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Één van de 44 gemeenten in Nederland waar ik nog niet geweest ben...
Het zijn allemaal gemeenten op minimaal 2/2,5 uur rijden dus waar ie ligt maakt met die afstand niet meer uit (i.e. ik ben niet van plan om voor de Stok zo ver te rijden momenteel)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Broertie het volgende:
[..]
Heb je een lijstje? Dan kan ik er misschien rekenig mee houden bij een eventuele verplaatsing....
Ik ken het..... Vroeger reed ik ook nog wel eens 2,5 uur om die stok op te halen, met die benzineprijzen van tegenwoordig is dat niet leuk meer, komt nog eens bij dat je dan bijna een dag kwijt bent die je ook aan "zinvolle" activiteiten had kunnen besteden.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zijn allemaal gemeenten op minimaal 2/2,5 uur rijden dus waar ie ligt maakt met die afstand niet meer uit (i.e. ik ben niet van plan om voor de Stok zo ver te rijden momenteel)
Je laatste keer was in augustus 2014.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:59 schreef Broertie het volgende:
Ik zat even te denken, is er ook een statistiek die bijhoudt wat de langste tijd is tussen 2 verplaatsingen van 1 user?
Correct me if I am wrong, maar volgens mij zit er een jaar of 13 á 14 tussen mijn voorlaatste verplaatsing en die van vandaag.... Maar ik kan me uiteraard ook vergissen en ik kan me op mijn huidige leeftijd ook niet meer precies herinneren wanneer ik wat en waarnaartoe heb verplaatst...
Ik was net mijn post aan het corrigeren.....quote:Op zondag 2 maart 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je laatste keer was in augustus 2014.
https://fokstok.nl/speler/broertie
Was het maar zo'n feestquote:
Kun jij de code sturen?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:58 schreef Broertie het volgende:
Stok opgehaald en neergelegd in het pittoreske:
[ link | afbeelding ]
Stok ligt aan de rechterpaal verborgen onder stro/blad.
Fotootje achterkant:
[ link | afbeelding ]
Omgeving:
[ link | afbeelding ]
En om het helemaal weg te geven:
[ link | afbeelding ]
Enjoy!![]()
@:Deisyy TT-change please?
Het is er helaas niet meer van gekomen. Zit nu op Schiphol.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Users die de code hebben staan ook in de OP.
Ojeequote:Op maandag 10 maart 2025 10:32 schreef JJH het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen stok.
Alweer...?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:32 schreef JJH het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen stok.
Boswachter heeft daar niet veel te zoeken. Is berm van de openbare weg.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Alweer...?
Was het voor de boswachters te veel onnatuurlijk, zoals ook de happy stones niet in de natuur mogen liggen...?
Fijn dat ie terecht is.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:23 schreef boertie het volgende:
Sorry.
Ik had hem gisteravond opgehaald. Alleen niet aan toe gekomen om het hier te melden
Pfieuw!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:59 schreef boertie het volgende:
Goed. gaan we weer.
Eerst weer een uitzoeken waar ik weer foto's kan uploaden want de site's die ik eerder gebruikt had werken niet meer.![]()
Het was al een tijdje geleden dat ik de Stok een slinger heb gegeven en ik was het topic zelfs al uit het oog verloren. Totdat Broertie mij een por gaf en zei dat hij in de buurt lag.
Gisteravond toch niets te doen en dus maar besloten om de stok op te halen. Stokkie was blij me te zien en omdat ik hem niet direct weer uit de auto wou kegelen besloten dat hij een nachtje bij mij mocht logeren en dat we er vandaag een leuke dag van gingen maken. We hebben er dus een "take your kids Fok!stok to work day" van gemaakt.
We hebben ons opperbest vermaakt, als eerste mocht stokkie mee in de bedrijfsvrachtwagen,
[ afbeelding ]
Al snel bleek dat stokkie nog meer verborgen talenten had en mocht dus de hoogwerker besturen![]()
[ afbeelding ]
Meneer bleek hij een goede hulp te zijn en draaide hij de bouten vast.
[ afbeelding ]
De Stok heeft mij verder de hele dag goed geholpen en daarom vond ik dat hij een beloning had verdient. De beloning was dat ik hem weer helemaal eenzaam en alleen weer aan een plaatsnaambord heb gelegd en ik ben met tranen in mijn ogen weer vertrokken![]()
[ afbeelding ]
ploatje van de achterkant
[ afbeelding ]
En zoals traditiegetrouw ook nog eentje van de omgeving.
[ afbeelding ]
Het was een leuke dag en ik hoop dat stokkie nog vele avonturen gaat beleven.
Have phun
nuquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:06 schreef Broertie het volgende:
Iets met een pin to the point....
Enne..... wanneer mag ik hem spelregeltechnisch weer ophalen?
Ik lees dit:quote:
Nog een klein vraagje: wie verzint eigenlijk de spelregels? Dat gebeurt volgens mij niet heel democratisch....quote:wanneer hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen:
- na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen
oh ja sorry, JJH was geen verplaatsing enkel een opsporing verzochtquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Pas na een week toch? Dus pas as maandag,
waarom vraag je het dan broerquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
Nog een klein vraagje: wie verzint eigenlijk de spelregels? Dat gebeurt volgens mij niet heel democratisch....
Omdat er als ik even het topic niet volg (een jaar of 10.... sick ) ineens allemaal regeltjes erbij zijn verzonnen waarvan ik niet weet waarom ze er zijn en door wie ze zijn verzonnen en waarom?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan broer
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
Nog een klein vraagje: wie verzint eigenlijk de spelregels? Dat gebeurt volgens mij niet heel democratisch....
Die regels zijn na openbaar overleg in deze reeks ontstaan vanwege heel veel gezeik en discussies die we nu niet gaan herhalen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:06 schreef Broertie het volgende:
[..]
Omdat er als ik even het topic niet volg (een jaar of 10.... sick ) ineens allemaal regeltjes erbij zijn verzonnen waarvan ik niet weet waarom ze er zijn en door wie ze zijn verzonnen en waarom?
vs. nuquote:Spelregels
• Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad, dorp of gehucht.
• Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen. (uitzonderingen als hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen)
• De FOK!stok moet wel in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.
Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing
Vooruitgang van het spel > regels van het spel
De Foto's:
• 1 van de voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• 1 van de achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
• En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!Stok gelijk (binnen 24 uur) naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen, wellicht pakt iemand anders hem dan! Zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen zodra je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland.
quote:Spelregels:
• Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
- Kun je dat niet binnen 24 uur doen, laat de stok dan gewoon liggen.
• Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door andere users voordat je hem zelf weer op gaat halen. Een uitzondering is wanneer hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen:
- na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen
- na 2 weken mag je hem zelf weer verplaatsen
- voor beide geldt: alleen wanneer er geen serieuze interesse getoond is om hem te verplaatsen.
• De FOK!stok moet in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten...
Beter een korte verplaatsing dan geen verplaatsing
Nope, dat gezeik is er al een paar jaar niet meer geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:44 schreef boertie het volgende:
Ah ik zie het al. Het gezeik en gemiereneuk over de regeltjes is er nog steeds.![]()
* boertie weer ontvolgd
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:37 schreef DJMO het volgende:
Cafetaria Citysnack Didam heeft prima voer![]()
U is idd te laat. Ik moest vandaag toevallig in Winterswijk zijn en kwam dus pal langs de stok. Ja, dan laat ik hem niet liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef Broertie het volgende:
Ik kijk even met een schuin oog naar de planning van zondag 16 maart en ik zie dat die aardig leeg is........ Zal ik of zal ik niet? Slechts 51 minuutjes.... Ik ga er nog even over slapen.....
Edit: Ik zie net dat ik waarschijnlijk te laat ben....
[..]
Je hebt groot gelijk! Maar als ik de lijn Winterswijk-Alkmaar zo eens bekijk, denk ik niet dat hij dichter in mijn buurt komt....quote:U is idd te laat. Ik moest vandaag toevallig in Winterswijk zijn en kwam dus pal langs de stok. Ja, dan laat ik hem niet liggen natuurlijk.
Ligt ie al op een nieuwe plek?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:37 schreef DJMO het volgende:
Cafetaria Citysnack Didam heeft prima voer![]()
Ga hem straks wegleggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat is snelquote:
En? En? En?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Die ligt er wel lang inderdaad.... Eens kijken of ik er wat aan kan doen
Heb je de code nogmaals gestuurd voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:13 schreef Goitske het volgende:
Ik heb wat problemen met het slot open krijgen iemand nog tips?
Kapot getrokken zelfsquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:02 schreef Goitske het volgende:
Ik heb het slot uiteindelijk kapot getrokken en een nieuwe gekocht.
Heb nu wel het probleem ontdekt ik heb bij de pijltjes de code ingevuld die dus bovenop zichtbaar was. Heb 10 minuten staan frutten was ik wel klaar 😅
Hoe is het ermee?quote:Op maandag 7 april 2025 02:09 schreef Goitske het volgende:
Plaatsing duurt wat langer het gat moet groter gemaakt worden voor dit slot.
Gefeliciteerd met je zoon!quote:Op zondag 13 april 2025 11:13 schreef Goitske het volgende:
We hadden wat probleempjes met het boren maar het is gelukt. Hij gaat vanavond of morgen weg. Onze jongste is vandaag jarig dus weet niet of ik hem vandaag weg kan leggen
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kapot getrokken zelfs![]()
Fijn dat je een nieuw slot hebt geregeld, is de code hetzelfde gebleven?
quote:
maar eh ik ben niet de verplaatserquote:
Het was nog vroegquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar eh ik ben niet de verplaatser
Dat is gewoon op mijn woon-werkroute.quote:
zie dmquote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef pigzwart het volgende:
Is de verplaatsing ook gelukt? Ben morgen in de regio. @:Deisyy Mag ik alvast de code?
Hij ligt nog in de auto, komt vandaag ergens goed.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef pigzwart het volgende:
Is de verplaatsing ook gelukt? Ben morgen in de regio. @:Deisyy Mag ik alvast de code?
Ladies and gentlemen, ......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |