Dat stuk hout niet te lang thuis laten liggen want voor je het weet zuipt ie heel je koelkast leeg en neemt het heel je huishouden overquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok in goede conditie aangetroffen. hij mag eerst mee naar huis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok
quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben ze daar meer stad dan ergens anders?
Jawel. Na 1 week op dezelfde plek mag de vorige verplaatser hem verplaatsenquote:
Ahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jawel. Na 1 week op dezelfde plek mag de vorige verplaatser hem verplaatsenZie OP
De stok lokatie van Sint-Annen was 53.299216, 6.662648quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:24 schreef Dagoduck het volgende:
@:gebrokenglas & @:TARAraboemdijee Waar lag de stok in Sint Annen precies? Foto's zijn alweer verdwenen
weet je hoe druk het hier wordt met 178 verschillende users, man manquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:24 schreef Dagoduck het volgende:
@:gebrokenglas & @:TARAraboemdijee Waar lag de stok in Sint Annen precies? Foto's zijn alweer verdwenen
Voor de rest: Wiki geüpdatet.
Vorig jaar was een recordjaar met 178 verplaatsingen, dit verbrak coronajaar 2020 waarin we 169 verplaatsingen deden. Helaas kwam het record vorig jaar voornamelijk door enkele dagverplaatsingen van kleine groepjes. Persoonlijk zou ik liever 178 verplaatsingen door 178 verschillende users zienBlijf reclame maken mensen!
We hebben al 165 lurkers in dit topic, die hoor je ook amper. Alleen als de Stok bij hen in de buurt ligt, maar dan zijn ze geen lurker meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet je hoe druk het hier wordt met 178 verschillende users, man man
Wat fijn dat ik geen lurker meer ben!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben al 165 lurkers in dit topic, die hoor je ook amper. Alleen als de Stok bij hen in de buurt ligt, maar dan zijn ze geen lurker meer.
[ afbeelding ]
Niet via Den Bosch, Nijmegen, Zwolle?quote:
vanaf Helmond sturen ze je altijd via eindhovenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet via Den Bosch, Nijmegen, Zwolle?
Ohw.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
vanaf Helmond sturen ze je altijd via eindhoven
Wel beter bereikbaar met OV dan Sint Annen ... of Polenquote:
Vriend, ik heb Polen gedaan met het OV dus je hoeft mij niet te overtuigenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel beter bereikbaar met OV dan Sint Annen ... of Polen
Sorry, ik zal het nooit meer doen, zover in het noorden leggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Woensdag mag ik zelf weer. Of Gebrokenglas moet tussendoor iets gaan doen.
We moeten blijkbaar meer spelers in het noorden hebben
Hij ligt er primaquote:Op zondag 26 januari 2025 11:46 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer doen, zover in het noorden leggen.
Hoewel ZO-Brabant het ook lang stil bleef…
Ligt op steenworp afstand van de 6e stad van Nederland qua inwoneraantalquote:Op zondag 26 januari 2025 13:09 schreef laziness het volgende:
Ik kom er over twee weken. Iets lager in Drenthe is voor mij net iets sneller tussendoor te doen dan dit.
Maar als je alle plaatsen aan wil doen moet je ‘m ook naar minder dichtbevolkte gebieden brengen en dan ligt ie wat langer, het zij zo.
Je schrijft "Dat stuk Nederland waar mijn hond nog niet dood gevonden wil worden" verkeerdquote:Op zondag 26 januari 2025 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ligt op steenworp afstand van de 6e stad van Nederland qua inwoneraantal
Maar ... ik woon helemaal niet in Lelystadquote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je schrijft "Dat stuk Nederland waar mijn hond nog niet dood gevonden wil worden" verkeerd
Zijn er dan meer plaatsen waar een hond niet dood gevonden wil wordenquote:Op maandag 27 januari 2025 00:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar ... ik woon helemaal niet in Lelystad
Foks toto?quote:
Zoals ik al zei, over twee weken kom ik pas weer in Groningen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:16 schreef Harrie het volgende:
Het is duidelijk, morgen maar even naar het hoge noorden afreizen want dat stuk hout ligt vast te roesten
weet jij hoeveel potentiele verplaatsingen er zijn in 2 wekenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, over twee weken kom ik pas weer in Groningen.
Hopen dat hij er nog ligt, anders is het wel heel zuur, die reis.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:16 schreef Harrie het volgende:
Het is duidelijk, morgen maar even naar het hoge noorden afreizen want dat stuk hout ligt vast te roesten
Weet het je morgen te vertellenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopen dat hij er nog ligt, anders is het wel heel zuur, die reis.
In Noord-Brabant zat er ook weinig vaart inquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet jij hoeveel potentiele verplaatsingen er zijn in 2 weken
Dat is wel zo maar goed hij ligt nu wel te lang stil vind ik dus dan offer ik me op en ga er wat aan doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Noord-Brabant zat er ook weinig vaart in
Succes!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar goed hij ligt nu wel te lang stil vind ik dus dan offer ik me op en ga er wat aan doen
Hoelaat vertrek je? Kan ik misschien van te voren checken?quote:
Aardig van je maar ik ga er gewoon voor dat is het spel tochquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoelaat vertrek je? Kan ik misschien van te voren checken?
Ik was van plan uit te slapen, dus kan je dan helaas niet helpenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Aardig van je maar ik ga er gewoon voor dat is het spel tochLigt er een beetje aan hoe laat ik wakker ben maar zal ergens rond 9 uur zijn dat ik hier weg ga denk ik.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Harrie het volgende:
Geen stok helaas dus maar weer terug naar het zonnige Brabant
is ie gestolen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Harrie het volgende:
Geen stok helaas dus maar weer terug naar het zonnige Brabant
Of de groenvoorziening heeft daar gemaaid en dat ding weggehaald.quote:
Ik weet vrij zeker dat ik op de juiste plek wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of de groenvoorziening heeft daar gemaaid en dat ding weggehaald.
Ik kan maandag of dinsdag zelf wel even checken daar.
Heb ter controle ff een foto gemaakt maar ik zie geen verschilquote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hij lag aan het andere bord, andere kant van de straat
Op de eerste foto kun je hem zien
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat meen je nietHeb ik gewoon aan de verkeerde kant van de straat gekeken
![]()
Geloof mij nou dat ie aan de andere kant ook niet aan de paal hingen in de omtrek ook nergens zichtbaar
Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je ook aan de andere kant hebt gekeken, maar gewoon voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat meen je nietHeb ik gewoon aan de verkeerde kant van de straat gekeken
![]()
Geloof mij nou dat ie aan de andere kant ook niet aan de paal hingen in de omtrek ook nergens zichtbaar
Ik kan er aan het eind van de middag ééntje preparen en hopelijk morgen in het wild wegleggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
ik sta nu bij dat bord en inderdaad, nergens is een stok te vinden.![]()
@:DJMO jij had nog een stok liggen?
Ik heb daar nog even een rondje gelopen maar er was echt serieus geen stok te vinden en door dat gekleurde plastic speeltoestel wist ik wel 100% zeker dat ik bij de juiste plaatsnaamborden stondquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik heb ook nog her en der gekeken, langs de sloot, nog even langs dat speelterrein enzo...quote:Op maandag 10 februari 2025 14:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb daar nog even een rondje gelopen maar er was echt serieus geen stok te vinden en door dat gekleurde plastic speeltoestel wist ik wel 100% zeker dat ik bij de juiste plaatsnaamborden stondook al was het die aan de overkant van de straat
De theorie dat hij door de groenvoorziening is weggehaald klinkt (in die contreien) aannemelijkerquote:Op maandag 10 februari 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog her en der gekeken, langs de sloot, nog even langs dat speelterrein enzo...
Maarja, ik neem niet aan dat iemand die de moeite neemt het slot te slopen, de stok gelijk 20 meter verderop weer weggooit...
Die zal het wel als trofé mee naar huis nemen.
Ergens wel prettig dat je niet de stok op 5 meter gemist hebt omdat hij net even ergens anders lag dan je dacht...
Dan was het extra zuur geweest.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaja. Maak er vanavond ééntje in orde. Heb nog een stuk hout + slot liggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
Helaas. Dan wordt het weer tijd voor een nieuwe.
Je kan dus wel raden welke kant ik op ga morgen he?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Een nieuwe ronde dus. Doel is om de stok weer zo snel mogelijk in Groningen te krijgen.....
Ja ik weet wel waar die nieuwe stok zijn avontuur begint.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan dus wel raden welke kant ik op ga morgen he?
Zeeland?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
oost?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waar die nieuwe stok zijn avontuur begint.
Dat begint met een 'N' en eindigt op 'oord-Holland'.
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden, dus nee.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden, dus nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
welke morgen had je in gedachtequote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er waren wat kleine tegenslagen, zoals een slot wat ik al een jaar heb liggen en dat onvindbaar bleek te zijn, dus gisteren een nieuw gekocht. Vandaag met hulp van pleegvader de stok afgewerkt met de tekststrook, straks als ik thuis ben gaat ie in de blanke lak en te drogen en zodra hij goed droog is gaat ie op pad.quote:
Niet op een afwerkplek mag ik hopen.quote:
Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet op een afwerkplek mag ik hopen.
Ik was eigenlijk van plan om hem in Limburg te dumpen, maar met de huidge weersverwachtingen wil ik niet het risico lopen in die contreien te stranden omdat de ns niet meer rijdtquote:
Het is nergens gezegd dat ie gejat is. Verwijderd door de groenvoorziening is een reële optie.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Ligt dat ding een keer lang in Groningen, ligt die er dus zo lang dattie weer gejat wordt.
Punt is dat er twee actieve Groningers zijn. Op het moment dat ik daadwerkelijk weer mocht was ik geveld door de griep.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel bijzonder dat die Groningers altijd klagen dat die stok altijd in het zuiden verblijft en dat die Brabanders hem te snel in Groningen ophalen.
Ligt dat ding een keer lang in Groningen, ligt die er dus zo lang dattie weer gejat wordt.
Ik ga me hier dus niks meer van aantrekken en ga gewoon weer meespelen binnenkort.
App de originele foto's even door naar me.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zit mobiel, kan iemand ander het even fixen, ik ga verder wandelen
Bij nader inzien doen ze het wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
App de originele foto's even door naar me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok
Wat is het verschil?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is nergens gezegd dat ie gejat is. Verwijderd door de groenvoorziening is een reële optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |