SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het is te doen. Ik ben nog bezig. Gevonden.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:42 schreef Dagoduck het volgende:
In een klein minuutje had ik hem gepinpoint.
Goed bezig!quote:Op maandag 16 juni 2025 20:14 schreef laziness het volgende:
Ik heb ‘m maar eens opgevist.
Helaas voor jullie kwam ik uit het westen en ging terug naar huis dus de slinger is alleen maar verder de provincie in.
Dit gehucht heeft de traditionele borden vervangen voor onderstaande versie.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
laziness is bezig geweestquote:Op maandag 30 juni 2025 08:58 schreef laziness het volgende:
Het was vroeg maar hij ligt weer. Wel een drukke plek zonder ‘m een beetje in het gras weg te kunnen moffelen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thanks! Ik heb de tt aangepastquote:Op donderdag 3 juli 2025 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:Deisyy
[..]
laziness is bezig geweest
@DJMO en * Rob gaan onderwegquote:Op maandag 30 juni 2025 08:58 schreef laziness het volgende:
Het was vroeg maar hij ligt weer. Wel een drukke plek zonder ‘m een beetje in het gras weg te kunnen moffelen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hebbes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop