U is idd te laat. Ik moest vandaag toevallig in Winterswijk zijn en kwam dus pal langs de stok. Ja, dan laat ik hem niet liggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:49 schreef Broertie het volgende:
Ik kijk even met een schuin oog naar de planning van zondag 16 maart en ik zie dat die aardig leeg is........ Zal ik of zal ik niet? Slechts 51 minuutjes.... Ik ga er nog even over slapen.....
Edit: Ik zie net dat ik waarschijnlijk te laat ben....
[..]
Je hebt groot gelijk! Maar als ik de lijn Winterswijk-Alkmaar zo eens bekijk, denk ik niet dat hij dichter in mijn buurt komt....quote:U is idd te laat. Ik moest vandaag toevallig in Winterswijk zijn en kwam dus pal langs de stok. Ja, dan laat ik hem niet liggen natuurlijk.
Ligt ie al op een nieuwe plek?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:37 schreef DJMO het volgende:
Cafetaria Citysnack Didam heeft prima voer![]()
Ga hem straks wegleggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Dat is snelquote:
En? En? En?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Die ligt er wel lang inderdaad.... Eens kijken of ik er wat aan kan doen
Heb je de code nogmaals gestuurd voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:13 schreef Goitske het volgende:
Ik heb wat problemen met het slot open krijgen iemand nog tips?
Kapot getrokken zelfsquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:02 schreef Goitske het volgende:
Ik heb het slot uiteindelijk kapot getrokken en een nieuwe gekocht.
Heb nu wel het probleem ontdekt ik heb bij de pijltjes de code ingevuld die dus bovenop zichtbaar was. Heb 10 minuten staan frutten was ik wel klaar 😅
Hoe is het ermee?quote:Op maandag 7 april 2025 02:09 schreef Goitske het volgende:
Plaatsing duurt wat langer het gat moet groter gemaakt worden voor dit slot.
Gefeliciteerd met je zoon!quote:Op zondag 13 april 2025 11:13 schreef Goitske het volgende:
We hadden wat probleempjes met het boren maar het is gelukt. Hij gaat vanavond of morgen weg. Onze jongste is vandaag jarig dus weet niet of ik hem vandaag weg kan leggen
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kapot getrokken zelfs![]()
Fijn dat je een nieuw slot hebt geregeld, is de code hetzelfde gebleven?
quote:
maar eh ik ben niet de verplaatserquote:
Het was nog vroegquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar eh ik ben niet de verplaatser
Dat is gewoon op mijn woon-werkroute.quote:
zie dmquote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef pigzwart het volgende:
Is de verplaatsing ook gelukt? Ben morgen in de regio. @:Deisyy Mag ik alvast de code?
Hij ligt nog in de auto, komt vandaag ergens goed.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:27 schreef pigzwart het volgende:
Is de verplaatsing ook gelukt? Ben morgen in de regio. @:Deisyy Mag ik alvast de code?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |