is ie gestolen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Harrie het volgende:
Geen stok helaas dus maar weer terug naar het zonnige Brabant
Of de groenvoorziening heeft daar gemaaid en dat ding weggehaald.quote:
Ik weet vrij zeker dat ik op de juiste plek wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of de groenvoorziening heeft daar gemaaid en dat ding weggehaald.
Ik kan maandag of dinsdag zelf wel even checken daar.
Heb ter controle ff een foto gemaakt maar ik zie geen verschilquote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hij lag aan het andere bord, andere kant van de straat
Op de eerste foto kun je hem zien
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat meen je nietHeb ik gewoon aan de verkeerde kant van de straat gekeken
![]()
Geloof mij nou dat ie aan de andere kant ook niet aan de paal hingen in de omtrek ook nergens zichtbaar
Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je ook aan de andere kant hebt gekeken, maar gewoon voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat meen je nietHeb ik gewoon aan de verkeerde kant van de straat gekeken
![]()
Geloof mij nou dat ie aan de andere kant ook niet aan de paal hingen in de omtrek ook nergens zichtbaar
Ik kan er aan het eind van de middag ééntje preparen en hopelijk morgen in het wild wegleggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
ik sta nu bij dat bord en inderdaad, nergens is een stok te vinden.![]()
@:DJMO jij had nog een stok liggen?
Ik heb daar nog even een rondje gelopen maar er was echt serieus geen stok te vinden en door dat gekleurde plastic speeltoestel wist ik wel 100% zeker dat ik bij de juiste plaatsnaamborden stondquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik heb ook nog her en der gekeken, langs de sloot, nog even langs dat speelterrein enzo...quote:Op maandag 10 februari 2025 14:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb daar nog even een rondje gelopen maar er was echt serieus geen stok te vinden en door dat gekleurde plastic speeltoestel wist ik wel 100% zeker dat ik bij de juiste plaatsnaamborden stondook al was het die aan de overkant van de straat
De theorie dat hij door de groenvoorziening is weggehaald klinkt (in die contreien) aannemelijkerquote:Op maandag 10 februari 2025 14:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog her en der gekeken, langs de sloot, nog even langs dat speelterrein enzo...
Maarja, ik neem niet aan dat iemand die de moeite neemt het slot te slopen, de stok gelijk 20 meter verderop weer weggooit...
Die zal het wel als trofé mee naar huis nemen.
Ergens wel prettig dat je niet de stok op 5 meter gemist hebt omdat hij net even ergens anders lag dan je dacht...
Dan was het extra zuur geweest.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaja. Maak er vanavond ééntje in orde. Heb nog een stuk hout + slot liggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
Helaas. Dan wordt het weer tijd voor een nieuwe.
Je kan dus wel raden welke kant ik op ga morgen he?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Een nieuwe ronde dus. Doel is om de stok weer zo snel mogelijk in Groningen te krijgen.....
Ja ik weet wel waar die nieuwe stok zijn avontuur begint.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan dus wel raden welke kant ik op ga morgen he?
Zeeland?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
oost?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waar die nieuwe stok zijn avontuur begint.
Dat begint met een 'N' en eindigt op 'oord-Holland'.
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden, dus nee.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden, dus nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
welke morgen had je in gedachtequote:Op maandag 10 februari 2025 14:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er waren wat kleine tegenslagen, zoals een slot wat ik al een jaar heb liggen en dat onvindbaar bleek te zijn, dus gisteren een nieuw gekocht. Vandaag met hulp van pleegvader de stok afgewerkt met de tekststrook, straks als ik thuis ben gaat ie in de blanke lak en te drogen en zodra hij goed droog is gaat ie op pad.quote:
Niet op een afwerkplek mag ik hopen.quote:
Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet op een afwerkplek mag ik hopen.
Ik was eigenlijk van plan om hem in Limburg te dumpen, maar met de huidge weersverwachtingen wil ik niet het risico lopen in die contreien te stranden omdat de ns niet meer rijdtquote:
Het is nergens gezegd dat ie gejat is. Verwijderd door de groenvoorziening is een reële optie.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Ligt dat ding een keer lang in Groningen, ligt die er dus zo lang dattie weer gejat wordt.
Punt is dat er twee actieve Groningers zijn. Op het moment dat ik daadwerkelijk weer mocht was ik geveld door de griep.quote:Op zondag 16 februari 2025 21:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Wel bijzonder dat die Groningers altijd klagen dat die stok altijd in het zuiden verblijft en dat die Brabanders hem te snel in Groningen ophalen.
Ligt dat ding een keer lang in Groningen, ligt die er dus zo lang dattie weer gejat wordt.
Ik ga me hier dus niks meer van aantrekken en ga gewoon weer meespelen binnenkort.
App de originele foto's even door naar me.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zit mobiel, kan iemand ander het even fixen, ik ga verder wandelen
Bij nader inzien doen ze het wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
App de originele foto's even door naar me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok
Wat is het verschil?quote:Op zondag 16 februari 2025 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is nergens gezegd dat ie gejat is. Verwijderd door de groenvoorziening is een reële optie.
Woohooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |