Even te herinneringquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:40 schreef JJH het volgende:
Bij Elburg de polder in, stokkie gehaald, bij Kampen de polder weer uit, over de kamperzeedijk naar Genemuiden, door naar Hasselt en toen...
Holten!
Gaat wel redelijk ver om een heel bord uit de grond te rijden voor een stuk 5x7 met een hangslotquote:Op donderdag 14 november 2024 18:13 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hele bord aan gort gereden
Een van de palen stond nog in de grond, de rest van de palen lag ernaast. Reflectiebord ligt er ook nog en een koplamp maar van het plaatsnaambord en de Stok geen spoor.
Heb over een lengte van 10+ meter al het gras en ook wat riet doorzocht maar niets gevonden. Moest wel zoeken in schemer met telefoonzaklamp. Kleine kans dat de Stok de sloot in is geslingerd maar dat kon ik niet zien door het riet.
Ben nu nog onderweg maar zal als ik thuis ben wel wat slechte veel te donkere foto's plaatsen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 19:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk ver om een heel bord uit de grond te rijden voor een stuk 5x7 met een hangslot
Zondag of maandag misschien. Houd het dd in mn achterhoofd.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:50 schreef Sally het volgende:
Jeetje.
Niemand in de buurt van dat bord om overdag een kijkje te nemen?
(Hm. Dan was Stokkie natuurlijk vast al eerder opgehaald, stom![]()
)
Een stok? Je hebt een heel bos hout voor de deur.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb anders nog wel een nieuwe stok liggen, laat maar weten of het nodig is
Sow.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Een stok? Je hebt een heel bos hout voor de deur.
ik had ook nog 4 xl stokken want foutje, maar die liggen op de stort ergensquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Een stok? Je hebt een heel bos hout voor de deur.
Ja, als iemand nog overdag kan kijken zou het mooi zijn. Anders stel ik voor om dinsdag ofzo met een nieuwe Stok verder te gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb anders nog wel een nieuwe stok liggen, laat maar weten of het nodig is
Vandaag weer een kans tochquote:Op maandag 18 november 2024 19:48 schreef JJH het volgende:
Oh kak. Helemaal vergeten vandaag. Sorry.
Ik ben er vrij zeker van dat ie er niet meer ligt, maar het zou mooi zijn als iemand bij daglicht nog even kan kijken.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou volgende week woensdag er kunnen buurten, omdat ik er dan redelijk in de buurt ben vanwege werk. Laat maar weten tegen die tijd als het echt nog nodig is.
Levertijd van de Temu viel wat tegen ivm black November?quote:Op woensdag 20 november 2024 12:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik was net bij de action voor een nieuw slot, maar die hadden alleen met sleutel liggen, dus ik bestel er even eentje online
dan kan ik morgen of overmorgen een nieuwe leggen, tenzij de oude opduikt
hij is gisteren binnen gekomen en ik ga zometeen een tekst nog printen en laminerenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Levertijd van de Temu viel wat tegen ivm black November?
@DJMOquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
euhm heeft iemand de tekst die op de stok moet?
Stylish!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nu ook draagbaar als schoudertas
En als eerste locatie is hij te vinden in the middle of buttfuck nowhere
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:deisyy heeft de code al
Mijn mooie witte Stok.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
https://imgur.com/ApfKv3M heb deze erop gezet, ik ga een mooi plekje uitzoeken, pokemon vangen en m neerleggen !
Zo, die verplaatsing kan de Boekel in.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet maar de stok die ik gevonden heb is gewoon blank hout.quote:
Dat is inderdaad niet zo heel ver van Boekelquote:[..]
Zo, die verplaatsing kan de Boekel in.![]()
Toen ik hem vorige week wilde halen in Holten kwam ik vanuit
Milheeze en ben ik nog door De Rips gereden. Dat is niet zo ver van Boekel <knip>
De dubbeluitgevoerde palen in de gemeente Boekel zijn perfect voor lange slotenquote:PS: Bij een lang slot wel opletten wanneer je hem aan een enkele paal legt dat ie strak genoeg zit (veel slagen om de paal) anders til je hem zo over het bord en de paal heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie al onderweg was hoeft zeker niet ver om te rijden
Ow en @Deisyy niet vergeten natuurlijk en complimentenvoor @loveislikeakiss voor de mooie nieuwe stok
![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik presenteer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik maak enkel stokken die 5G ontvangenquote:Op zondag 24 november 2024 21:23 schreef Harrie het volgende:
KUT er zit gewoon een GSM antenne in die ketting
*Tring* *Tring*
Hallo met Harrie.
Ja Hoi met je vriend hier.... Had je me niet aan de andere kant van het bord kunnen hangen, nu waait al die kut regen tegen me aan?
Hoezo heb jij een telefoon gek?
Je hebt nu al spijt dat je me ooit hebt opgehaald in Boekel..... Geef het maar toe....
Zucht *plop*
Kom me gewoon ff ophalen dan kan ik vanacht bij jou slapen, dan kun je mooi pannenkoeken voor me bakken en samen bier drinken.
*klik*
Zucht
Ik mag nog nietquote:Op donderdag 28 november 2024 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Komop mensen, het weekend staat weer voor de deur!
het is ook fris dus snap het welquote:Op zondag 1 december 2024 21:45 schreef Harrie het volgende:
Het weekend is weer bijna compleet en dat stuk hout heeft niet meer gebeld dus ik denk dat ie ergens in de kachel is beland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettig weekend en proost![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok
quote:Op zaterdag 7 december 2024 13:43 schreef Harrie het volgende:
Omdat zijn 2 weken tbs in Huize Padua wel lang genoeg was heb ik hem vandaag toch maar een klein stukje verplaatst. Vandaag vlak bij mijn slager was nog een plek die nog niet aan de beurt geweest was dus hij ligt nu in de Rijpelberg.
[ afbeelding ]TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettig weekend en proostNog steeds niet om de hoek, maar hij beweegt in ieder geval.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dit. Voor mij ook wat te ver helaas.quote:Op maandag 9 december 2024 08:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TopNog steeds niet om de hoek, maar hij beweegt in ieder geval.
Stilstand is achteruitgang was mijn gedachte en hij ligt nu vlak bij een treinstation dus dat hoeft geen excuus meer te zijnquote:Op maandag 9 december 2024 08:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TopNog steeds niet om de hoek, maar hij beweegt in ieder geval.
Ik heb voorlopig geen tijd. Iets met kerstpakket actie en bezoek aan m'n kinderenquote:Op maandag 9 december 2024 17:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang was mijn gedachte en hij ligt nu vlak bij een treinstation dus dat hoeft geen excuus meer te zijn
Ik doelde dan ook niet op een bepaald persoonquote:Op maandag 9 december 2024 19:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen tijd. Iets met kerstpakket actie en bezoek aan m'n kinderen
Voor mij ook wat vertjesquote:Op maandag 9 december 2024 17:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang was mijn gedachte en hij ligt nu vlak bij een treinstation dus dat hoeft geen excuus meer te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |