Woohooquote:
Dus je stapt dit weekend op de fietsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Één van de 44 gemeenten in Nederland waar ik nog niet geweest ben...
Ik mag pas dinsdag weer. En er is een reden dat ik er nog nooit ben geweest, het is nogal een eind weg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:59 schreef Rob het volgende:
[..]
Dus je stapt dit weekend op de fiets
Heb je een lijstje? Dan kan ik er misschien rekenig mee houden bij een eventuele verplaatsing....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Één van de 44 gemeenten in Nederland waar ik nog niet geweest ben...
Het zijn allemaal gemeenten op minimaal 2/2,5 uur rijden dus waar ie ligt maakt met die afstand niet meer uit (i.e. ik ben niet van plan om voor de Stok zo ver te rijden momenteel)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:51 schreef Broertie het volgende:
[..]
Heb je een lijstje? Dan kan ik er misschien rekenig mee houden bij een eventuele verplaatsing....
Ik ken het..... Vroeger reed ik ook nog wel eens 2,5 uur om die stok op te halen, met die benzineprijzen van tegenwoordig is dat niet leuk meer, komt nog eens bij dat je dan bijna een dag kwijt bent die je ook aan "zinvolle" activiteiten had kunnen besteden.....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zijn allemaal gemeenten op minimaal 2/2,5 uur rijden dus waar ie ligt maakt met die afstand niet meer uit (i.e. ik ben niet van plan om voor de Stok zo ver te rijden momenteel)
Je laatste keer was in augustus 2014.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:59 schreef Broertie het volgende:
Ik zat even te denken, is er ook een statistiek die bijhoudt wat de langste tijd is tussen 2 verplaatsingen van 1 user?
Correct me if I am wrong, maar volgens mij zit er een jaar of 13 á 14 tussen mijn voorlaatste verplaatsing en die van vandaag.... Maar ik kan me uiteraard ook vergissen en ik kan me op mijn huidige leeftijd ook niet meer precies herinneren wanneer ik wat en waarnaartoe heb verplaatst...
Ik was net mijn post aan het corrigeren.....quote:Op zondag 2 maart 2025 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je laatste keer was in augustus 2014.
https://fokstok.nl/speler/broertie
Was het maar zo'n feestquote:
Kun jij de code sturen?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:58 schreef Broertie het volgende:
Stok opgehaald en neergelegd in het pittoreske:
[ link | afbeelding ]
Stok ligt aan de rechterpaal verborgen onder stro/blad.
Fotootje achterkant:
[ link | afbeelding ]
Omgeving:
[ link | afbeelding ]
En om het helemaal weg te geven:
[ link | afbeelding ]
Enjoy!![]()
@:Deisyy TT-change please?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |