https://www.telegraph.co.(...)-surge-pennsylvania/quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:46 schreef TheVulture het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)g-turnout/index.html
In relatie tot de jubelverhalen van Musk hier een extra stukje duiding dat het vrij logisch is dat de Republikeinen nu op voorsprong lijken te liggen
quote:In 2020, the Democrats had a 41 per cent lead with 2.6 million early votes cast, even thought Joe Biden would go on to win the state by just 80.000 votes. The margins were so fine that it was only called for Mr Biden four days after the election
On Monday, with around 1.3 million votes cast, the Republicans had cut the deficit to 29 percentage points.
Dat is zeker waar. Ik vind daar ook wel wat van, maar dit is niet echt de plek om daar over uit te weiden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik wel. Daarmee kun je ook een krant een bepaalde richting op duwen (bijvoorbeeld De Volkskrant). Al was het alleen maar vanuit loyaliteit en piëteit.
Trump voert nu ook campagne om vroeg te stemmen. In 2020 deed hij dat niet, toen zei hij dat vroeg stemmen tot fraude kan leiden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat soort nuances gaan verloren in de partijdige 'duiding' door Musk.
Wat dus logisch is, zo te zien, en niet te vergelijken is met 2020.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
https://www.telegraph.co.(...)-surge-pennsylvania/
Democraten staan nog steeds voor in Pennsylvania, maar het gaat om een kleinere voorsprong dan in 2020.
[..]
In de redenatie dat juist de Republikeinen nu eerder stemmen dan 4 jaar geleden lijkt me dat helemaal geen slecht nieuws voor Harrisquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
https://www.telegraph.co.(...)-surge-pennsylvania/
Democraten staan nog steeds voor in Pennsylvania, maar het gaat om een kleinere voorsprong dan in 2020.
[..]
Linksom of rechtsom, imo blijft het een achterlijk systeem.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, het lijkt nog steeds 50-50, dus wat dat betreft ziet het er beter voor hem uit dan in 2020.
Wat een nadeel voor Trump zou kunnen zijn, is als hij vooral stemmen extra weet te winnen in staten als Californië en New York. Dan sta je er beter voor in de landelijke poll, maar aangezien hij die staten verliest, heeft hij niet veel aan die extra stemmen. Als de stemmen vooral in de swing states liggen, ja, dan heeft Harris een probleem.
George W. Bush lijkt opeens een normale en goede presidentquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Data van 2 dagen geleden.
Bouzy's voorspelling van nu is een winst voor Harris in Florida met 175000 - 500000 stemmen.
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar 2 en 4 jaar geleden kwamen al zijn datagedreven voorspellingen uit. Dus ik kijk met veel interesse naar Florida.
Ik verwacht verder dat Harris NV, AZ, NC, GA, NE, WI, MI en PA pakt. Nipt of niet...ik verwacht de EC voor Harris.
Trump zal wel nipt winnen in IO en TX, denk ik. Ik verwacht verder dat Scott, Fischer en Cruz hun zetel verliezen voor de GOP.
Voor velen wat doorgeslagen waarschijnlijk maar ik denk dat we straks zien dat we onderschat hebben hoe het Trumpisme mensen afgestoten heeft...
Tot nog toe zaten ze er naast in de voorspelingen qua % in het voordeel van Trump. Dit verklaard de euforie aan trump kant denk ik. Maar nu zijn er veel andere factoren die meespelen zoas veel minder ethousaisme voor trump onder de bevolking populariteit van harris etc.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:27 schreef Jojoke het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als de polls weer eens verkeerd zitten en Harris wint met een landslide.
Of totale chaos bij de stembureaus vanwege redenen. Misschien dat de GOP nog iets uit de hoge hoed weet te toveren en dat Trump daarom republikeinen op het hart drukte vroeg te stemmen. /aluhoedjequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump voert nu ook campagne om vroeg te stemmen. In 2020 deed hij dat niet, toen zei hij dat vroeg stemmen tot fraude kan leiden.
Toch is het positief voor Trump dat deze stemmen alvast binnen zijn. Op verkiezingsdag kan er nog van alles gebeuren waardoor mensen thuis blijven (van autopech, een plotseling doktersbezoek tot slecht weer).
Pas na de verkiezingen wordt het echt spannend, ook als Harris wint. Of beter gezegd: juist als Harris wint. Zag dit net voorbijkomen op Twitter, en dat lijkt mij een heel plausibel scenario:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:06 schreef IndoorKite het volgende:
Blijft wel heel spannend zo. Het wordt een interessante week volgende week.
`quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:13 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Volgens Kamala wilt Trump er voor zorgen dat je niet meer betaald krijgt voor overwerk lol.
Blijkbaar is dit van een podcast waar ze een uur mag leeglopen. Ik zal het straks op mijn gemakje gaan luisteren. Ik hoop oprecht dat ik iets te weten kom over de persoon Kamala en dat het wat meer is dan “Trump slecht, ik goed, stem voor mij ik ben vrouw en discutabel zwart wanneer het mij uitkomt.”
Nee natuurlijk niet, maar een mens mag hopen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
`
Geloof je dit nou zelf ook echt?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Trump is weer druk bezig met het zaaien van twijfel over de validiteit van de verkiezingen. Niet verrassend, wel zorgwekkend.
[ x ]
Wat een onzin is dit weer. Dat jij en wellicht je bubbel niet van een persoon hebben gehoord, betekend niet dat niemand er ooit van heeft gehoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef GarlandBriggs het volgende:
maar één of andere weirde comedian waar nog nooit iemand van gehoord had
Ik kan je de uiteindelijke conclusie al wel vast geven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Trump is weer druk bezig met het zaaien van twijfel over de validiteit van de verkiezingen. Niet verrassend, wel zorgwekkend.
[ x ]
Ik ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:54 schreef Monolith het volgende:
Het is lastig om op voorhand in te schatten of en zo ja in welke richting er een systematische afwijking in de peilingen zit. Tot dusver bleken de Trumpkiezers in voorgaande verkiezingen lastiger te vinden door de peilingbureau's. Het kan nu veranderd zijn of ze compenseren er extra hard voor in de wegingen, maar dat weten we pas nadat de verkiezingen zijn geweest.
Bizarquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Het is zo zorgwekkend dat er een onderzoek word ingesteld.
Precies, het is ontdekt en wordt onderzocht. De staat erkent dat deze kwestie aandacht behoeft en zit erbovenop:quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Krijgen we dit gelul weer de komende weken? Dat jullie volle bak meegaan met Trumps beschuldigingen van fraude?quote:
Ja, leuk. Aan de interpretaties van iemand die in z'n profiel heeft staan dat zijn voornaamste doel is om Trump verkozen te krijgen hebben we niet gek veel.quote:
Vond het al zo laat dat ze met die quatsch kwamenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijgen we dit gelul weer de komende weken? Dat jullie volle bak meegaan met Trumps beschuldigingen van fraude?
Lol, betekent dat we de NYT etc niet meer serieus hoeven te nemen aangezien ze zich hebben uitgesproken voor Harris?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, leuk. Aan de interpretaties van iemand die in z'n profiel heeft staan dat zijn voornaamste doel is om Trump verkozen te krijgen hebben we niet gek veel.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[ x ]
Ah, het is weer zo'n twotterdebiel.quote:This same scheme was discovered in Michigan in the 2020 election. Police caught a Democrat organization called GBI Strategies pulling it off after one of their employees turned in almost 10k fraud registrations in ONE DAY. The FBI covered it up.
quote:This wouldn't be the first time paid canvassers have forged political forms. In Michigan, where candidates must gather signatures from supporters to make the ballot, five Republican candidates were disqualified from running for governor in 2022 after paid petition gatherers forged countless nominating petitions.
Hoe jij in vredesnaam functioneert in deze maatschappij, is mij echt een raadsel. Maar ik zal je toch maar uitleggen waarom je vergelijking als een lul op een drumstel slaat, alleen al voor de meelezers.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, betekent dat we de NYT etc niet meer serieus hoeven te nemen aangezien ze zich hebben uitgesproken voor Harris?
Ik praat niet voor andere, maar als er dus ook maar een enkele echte frauduleuze stem is uitgebracht, dan ga ik mee met Trumps algemene beeld van beschuldigingen van fraude?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijgen we dit gelul weer de komende weken? Dat jullie volle bak meegaan met Trumps beschuldigingen van fraude?
The november suprise.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vond het al zo laat dat ze met die quatsch kwamen
dat snapt hij en het kan hem geen reet schelen.quote:Snap je het verschil?
Het zijn geen stemmen, het zijn kiezersregistraties.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik praat niet voor andere, maar als er dus ook maar een enkele echte frauduleuze stem is uitgebracht, dan ga ik mee met Trumps algemene beeld van beschuldigingen van fraude?![]()
![]()
In dit geval zijn het 2500 stemmen waar onderzoek naar gedaan moet worden. Ongeacht voor welke partij je fraude zou plegen, het feit dat het dus mogelijk is, is überhaupt van de zotte (vandaar mijn reactie).
Heb je gelijk in, mijn fout. Mijn punt blijft nog nog wel staan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zijn geen stemmen, het zijn kiezersregistraties.
De reden dat ik dit zo stel is omdat je kijkt naar het profiel maar vervolgens niets met de inhoud doet. Als ik diezelfde standaard hanteer jegens de NYT schiet je heel voorspelbaar uit je panty.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe jij in vredesnaam functioneert in deze maatschappij, is mij echt een raadsel. Maar ik zal je toch maar uitleggen waarom je vergelijking als een lul op een drumstel slaat, alleen al voor de meelezers.
De NYT - of andere betrouwbare media - trekt in berichtgeving over dit soort kwesties zelf geen conclusies. De krant praat met mensen die het onderzoek leiden, 'state officials' en deskundigen. Die vertellen hoe de vork in de steel steekt. Zij zijn daar ook de aangewezen personen voor, omdat zij van de hoed en de rand weten. De NYT vult dus zelf niets in, maar laat dat over aan de mensen die zich met deze zaak bezighouden.
Random Twitteraars die ook nog eens extreem partijdig zijn geven echter hun eigen, extreem gekleurde kijk op deze kwestie.
Snap je het verschil?
Nou ja, ik ben het met je eens dat het systeem van jezelf moeten registreren volkomen absurd en middeleeuws is. Hier krijg je gewoon je stempas thuisgestuurd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, mijn fout.
Mijn punt blijft nog nog wel staan.
Je haalt hierboven nota bene een Twitteraar aan die claimt dat de situatie in PA vergelijkbaar is met in 2020 is gedaan door een Democratische groep, maar wat onder het tapijt is geveegd oor de FBI.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat ik dit zo stel is omdat je kijkt naar het profiel maar vervolgens niets met de inhoud doet. Als ik diezelfde standaard hanteer jegens de NYT schiet je heel voorspelbaar uit je panty.
Die tweet komt van een man die bezig is om kiezers te registreren voor de republikeinen en hij werd juist verdacht van deze mogelijke misdaad. Daarom dacht ik ik deel hem even.
Jup, en de aankomende dagen gaat er nog van alles opgevoerd worden en bij verlies nog maanden lang dat Trump eigenlijk gewonnen had, want 'kijk maar naar hoeveel mensen er naar deze rally zijn gekomen'. En dit gaat nog maar een klein deel zijn van een complete gekheid waar de aankomende dagen naartoe geleefd wordt. Ik weet nog wel de 'excitement' die men had een paar dagen voor 6 januari, want die dag zouden we allemaal zien 'dat Trump president blijft' en er zou een revolutie komen. Op de dag zelf was het smullen geblazen voor deze gasten, de dagen erna kreeg iedereen de schuld behalve Trump en zijn fans.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verkiezingen hebben controlemechanismen en dit onderzoek laat zien dat die naar behoren werken. Het helpt niet als een van de kandidaten direct begint met het schreeuwen van moord en brand, zonder bekend te zijn met de details en uitkomsten van het onderzoek.
Vooral omdat de betreffende kandidaat vier jaar geleden met zijn aanhoudende gelieg ook al twijfel probeerde te zaaien over de uitslag van de verkiezingen, wat uiteindelijke leidde tot de bestorming van het Capitool.
Antifa! En anders wel de FBI!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, en de aankomende dagen gaat er nog van alles opgevoerd worden en bij verlies nog maanden lang dat Trump eigenlijk gewonnen had, want 'kijk maar naar hoeveel mensen er naar deze rally zijn gekomen'. En dit gaat nog maar een klein deel zijn van een complete gekheid waar de aankomende dagen naartoe geleefd wordt. Ik weet nog wel de 'excitement' die men had een paar dagen voor 6 januari, want die dag zouden we allemaal zien 'dat Trump president blijft' en er zou een revolutie komen. Op de dag zelf was het smullen geblazen voor deze gasten, de dagen erna kreeg iedereen de schuld behalve Trump en zijn fans.
Hij hoeft in ieder geval niet te betalen voor reclamequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef AnneX het volgende:
Your most grifting president. Ever.
[ x ]
Dat is waar! Helaasch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij hoeft in ieder geval niet te betalen voor reclame
Onzin, de huidige reps is een mix van FvD ,CDA(die hun principes hebben los gelaten) en BBB en voor de rest geen alternatief op rechtsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Mooie indeling en helemaal juist.
Ik zou alleen niet zo zeker zijn van het CDA maar de geselecteerde persoon (Susan Collins) is prima gekozen.
Waar is de tijd toch gebleven dat slechts 10% van het land de Republikeinen steunden...
De CDAers met losgelaten principes zitten nu bij NSC en BBBquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onzin, de huidige reps is een mix van FvD ,CDA(die hun principes hebben los gelaten) en BBB en voor de rest geen alternatief op rechts
Binaire uitkomsten voorspellen die lang niet altijd in toss-up range voorspellen is ook niet bijster interessant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:54 schreef Beathoven het volgende:
Alan Lichtman, wie 9 van de 10 uitkomsten goed heeft voorspelt, waaronder de winst van Trump eerder; heeft Harris op winst en staat er volledig achter.
Bekijk deze YouTube-video
Zag ook een Nostradamus vergelijking. Maar Nostradamus hing over een ketel met walmen en heeft nog nooit wat goed voorspelt.
Er is vast ook wel een octopus geweest die ze allemaal goed had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Binaire uitkomsten voorspellen die lang niet altijd in toss-up range voorspellen is ook niet bijster interessant.
Dit soort dingen kunnen voorkomen worden door gewoon een wet in te voeren wat betreft voter-ID.quote:
Ligt toch wel iets anders,quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Mooie indeling en helemaal juist.
Ik zou alleen niet zo zeker zijn van het CDA maar de geselecteerde persoon (Susan Collins) is prima gekozen.
Waar is de tijd toch gebleven dat slechts 10% van het land de Republikeinen steunden...
Links is een factie binnen de Democraten, je hebt daar bepaalde groepen die linkser zijn dan de SP hier, plus extreem-links.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ligt toch wel iets anders,
Republikeinen een mix van PVV, SGP, BBB en FvD,
Democraten een mix van VVD, D66 en CDA.
Links bestaat in de VS niet meer sinds Roosevelt.
Nee, dat ligt niet (heel) anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ligt toch wel iets anders,
Republikeinen een mix van PVV, SGP, BBB en FvD,
Democraten een mix van VVD, D66 en CDA.
Links bestaat in de VS niet meer sinds Roosevelt.
Ik zie Dick Schoof al met zijn eigen Bijbel komen of kussens proberen te verkopen op tv.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef AnneX het volgende:
Your most grifting president. Ever.
[ x ]
RIP Paul!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is vast ook wel een octopus geweest die ze allemaal goed had.
quote:
Wederom fuckery van de republikeinen. Ze kunnen het ook voorkomen door gewoon niet vals te spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen voorkomen worden door gewoon een wet in te voeren wat betreft voter-ID.
Zal best. Maar toch is voter ID gewoon een goed idee, we hebben het in Nederland ook.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wederom fuckery van de republikeinen. Ze kunnen het ook voorkomen door gewoon niet vals te spelen.
Voter ID zal echt niet anders zijn. Ook daar zullen de republikeinen continue iets voor verzinnen om voter ID's te kunnen purgen of af te keuren of of of...
Republikeinen willen veilige verkiezingen door voter ID en ze zijn zelf degene die valsspelen, ballots in de fik steken, legal voters purgen en ga zo maar door. Het is een gotspe om hun ideeen mbt 'vertrouwen en veilige verkiezingen' te verdedigen. Dat is namelijk helemaal niet hun doel. Hun doel is het zo moeilijk mogelijk maken voor democratische stemmers om hun stem uit brengen. Zo ingewikkeld is het plaatje niet hoor. Letterlijk elke actie die ze uitvoeren heeft dit als reden.
Van Truth Social?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:46 schreef AnneX het volgende:
Die Ron Filipskowski heeft al langer vaak foto’s en filmpje van inside MAL of de trump plane, die ik nergens anders zie.
Hoe zou die daaraan komen?
quote:Republikein Kennedy jr. mag niet van stembiljet af in twee swingstates, oordeel Hooggerechtshof
Republikein Kennedy jr. mag niet van stembiljet af in twee swingstates, oordeel Hooggerechtshof
Een verzoek van de Republikeinse presidentskandidaat Robert F. Kennedy jr. om van het stembiljet afgehaald te worden in swingstate Wisconsin is afgewezen door het Hooggerechtshof. Kennedy jr. heeft zich al teruggetrokken uit de race en steunt nu Donald Trump, en wilde voorkomen dat hij stemmen wegtrekt van Trump.
Kennedy jr. deed dit verzoek ook in Michigan, waar de rechter hem in het gelijk stelde. Het Hooggerechtshof draaide dat besluit in september weer om. Vandaag besloot het Hof dat de naam Kennedy jr. ook in Wisconsin op stembiljetten zal blijven staan.
Michigan en Wisconsin zijn twee belangrijke staten voor de aanstaande verkiezingen, omdat Trump en Harris daar vrijwel gelijk opgaan in de peilingen.
Volgens de hoogste rechters was het niet mogelijk om de naam van Kennedy jr. nog van alle biljetten af te halen. Een voorstel van Kennedy jr. om zijn naam met stickers te bedekken, werd afgewezen.
Volkskrant
https://www.inquirer.com/(...)lvania-20241029.htmlquote:Reply STOP to unsubscribe from misinformation about the Nov. 5 general election.
If only it were that simple.
Thousands of Pennsylvania voters received a text message this weekend that falsely claimed that they had already voted in the Nov. 5 election.
“Records show you voted,” the text read, linking them to an official Pennsylvania website with information about polling places and early voting.
But the message did not come from an official government resource or a well-known get-out-the-vote advocacy group. Instead, it was signed by “AllVote,” a self-proclaimed voter-mobilization program that election officials have repeatedly flagged as a scam to be avoided and ignored.
If “AllVote” sounds familiar, the name has been linked to other confusion-sowing text campaigns in the lead-up to the election. Montgomery County officials in August warned voters about “AllVote.com” that was texting registered voters and falsely claiming that they were not registered to vote — part of a scam to “capture personal, sensitive information from voters in an attempt to exploit them later on,” election commissioners said.
Election officials in Arizona and North Carolina raised concerns about text campaigns from an organization with the same name in recent months.
On Monday, however, a representative from AllVote insisted that it was a misunderstanding.
Charlotte Clymer, a contracted spokesperson for AllVote, sent The Inquirer an apologetic statement, describing the texts as a well-intended reminder-turned-disastrous mistake, thanks to a typo committed by staffers.
“We are mortified by this mistake and the confusion it has caused,” the organization said in the statement.
The organization would not say how many voters were sent the erroneous text.
The original message was intended to inform Pennsylvania voters that they had cast ballots in 2022 and to direct them toward a verified link to explore their voting options. But “in 2022″ was left out of the script, which led to widespread confusion, the statement said.
“In the heat of the campaign season, workers working long hours simply made a copy-editing mistake,” the statement read.
A follow-up text was sent to voters who received the initial text message, informing them of the error. But those who replied “STOP” to the initial message — or marked the sender as spam — may not have received the follow-up, and the organization acknowledged the damage done.
“We deeply apologize for this error, which we understand caused significant confusion, especially amongst voters who have not voted yet but were told they had,” the organization said, vowing to implement an additional review process on future text alerts.
Clymer described AllVote as “funded by progressive donors aiming to increase voting participation” but declined to provide details about the group’s backers. A political action committee with that name was registered this year. Yet little public information is available about AllVote, and its website lists no founder or staffers.
Clymer said the organization does not disclose its backers for fear of being targeted by the far-right. She also said that election officials and news reports that issued statements characterizing their recent efforts as phishing scams were incorrect.
“The vast majority of our messages only include official .gov links,” Clymer said in an email. “We’ve seen negative stories from elections offices coming out, even when we are just sending people to their website. For good reason, election officials are reacting quickly, but unfortunately, they aren’t always verifying their suspicions before they publish a press release (or reaching out to us).”
The apparent mistake also appears to undermine the professed mission of the fledgling group. On its website, AllVote says its mission is to help “eliminate the uncertainty for voters by sending them direct information.”
“We take seriously the responsibility of providing correct information,” the website reads. “Some of our communications include information about whether a voter has cast their ballot — we take every step to ensure that this information is up-to-date and based on the freshest version of the voter file that excludes those who already voted.”
Generally, election officials advise voters to defer to messaging from the Pennsylvania Department of State or their local election board for trusted and accurate information. Philadelphia City Commissioner Lisa Deeley, one of Philadelphia’s three election commissioners, echoed this on Monday.
“Voters should be careful and not believe everything they read on Facebook, receive in the mail, or via text,” Deeley said. “As we get close to Election Day, make sure you are checking a trusted source for your election information. Voters can check their registration, mail ballot status, or find their polling place all from our website Vote.Phila.gov or by calling 215-686-VOTE.”
The Pennsylvania Department of State did not immediately respond to a request for comment. The Philadelphia District Attorney’s Office, which operates an election fraud task force every election season, received reports of the erroneous texts, but a spokesperson declined further comment.
Ja. Een bizar slecht systeem dit.quote:
Maar het is wel zo een groot land dat hier serieuze reflectie op kan bestaan. Een veelvoud aan media, gedachtes en stromingen. In vele Europese landen, waaronder de onze, is het aanwijzen van de eigen systeemzwaktes spaarzamer (bijv. de rol en achtergronden van de Eerste Kamer bij ons).quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Een bizar slecht systeem dit.
We hebben ook een overheid die je zonder te registreren laat stemmen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zal best. Maar toch is voter ID gewoon een goed idee, we hebben het in Nederland ook.
Werden alle beroepsoplichters maar uit hun partij getrapt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
https://www.inquirer.com/(...)lvania-20241029.html
Waarom zou je als organisatie in hemelsnaam Clymer aannemen?Een beroepsoplichter en iemand die ook in de UK al uit meerdere politieke partijen getrapt is.
Ja, met Voter ID is dat dan ook niet meer nodig. Dat is het grote voordeelquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 23:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We hebben ook een overheid die je zonder te registreren laat stemmen.
Wow!quote:
Die zijn overal in de ook linkse media te zien, en daarom noem ik ze niet, het zijn feiten. Mijn eigen mening zit er alleen in de laatste paar regels bij. Maar ik ga wel geld op Trump zetten, ik denk dat hij nog steeds serieus onderpresteerd, zoals in 2020 en 2016, in de polls. Hij gaat de popular vote ook winnen denk ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 02:42 schreef Barbusse het volgende:
Je zou natuurlijk een fatsoenlijke bronvermelding kunnen geven voor al die 'feiten' die je poneert, maar ik ga er gemakshalve maar vanuit dat je dat niet doet/kunt.
Wie allemaal dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 02:38 schreef Eagles89 het volgende:
En toch beweert hier de meerderheid dat Harris zal winnen
Joe, wat doe je?quote:Biden onder vuur nadat hij aanhangers Trump 'afval' noemt
De Amerikaanse president Joe Biden ligt onder vuur. Hij reageerde op uitspraken van komiek Tony Hinchcliffe, die tijdens Trumps slotpleidooi Puerto Rico als een 'eiland van afval' beschreef, door aanhangers van Trump afval te noemen. In een videogesprek met non-profitorganisatie VotoLatino zei Biden: 'Het enige afval dat ik zie ronddrijven zijn zijn aanhangers.' De uitspraak zorgde voor ophef op sociale media.
Zo, Biden zegt iets over vastgeroeste die hard Trump stemmers. Ik denk dat die stemmers niet meer op Harris gaan stemmen nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die zijn overal in de ook linkse media te zien, en daarom noem ik ze niet, het zijn feiten. Mijn eigen mening zit er alleen in de laatste paar regels bij. Maar ik ga wel geld op Trump zetten, ik denk dat hij nog steeds serieus onderpresteerd, zoals in 2020 en 2016, in de polls. Hij gaat de popular vote ook winnen denk ik.
Ik kwam deze tegen op X, bizar als het echt zo is, en de tweede link is een quote van Biden, die zojuist het verkiezingsresultaat heeft beklonken, daar is dan toch nog die Oktober verrassing!
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Natuurlijk is dat niet waar, dit komt gewoon uit de dikke duim. Een gedeelte van deze data kan helemaal niet verzameld worden en voor een goede verzameling van de rest op zo’n locatie heb je miljoenenapparatuur nodigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 02:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik kwam deze tegen op X, bizar als het echt zo is,
Daar ga je geen antwoord op krijgen want er is niemand die bij voorbaat beweert dat Harris dit wel even gaat winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 02:38 schreef Eagles89 het volgende:
En toch beweert hier de meerderheid dat Harris zal winnen, sommige beweren zelfs met een “landslide”. Lol. Geef me dan eens echt goede redenen?
In Pennsylvenia weten we niet wie gaat winnen. De winnaar uit Pennsylvenia wint ook de verkiezingen. Ook in de andere zes Swing States is het niet duidelijk wie er kan winnen. Voor Trump is het onmogelijk om met een landslide de verkiezingen te winnen, aangezien Trump in alle zeven Swing States, plus Minnesota, plus nog een aantal Staten moet winnen die Clinton in 2016 had gewonnen. Voor Harris daarentegen is het niet onmogelijk om met een landslide de verkiezingen te winnen. Harris moet dan in alle zeven Swing States, plus Florida, plus Texas winnen. De kans is nog altijd klein dat dat gaat gebeuren, maar het is niet onmogelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar ga je geen antwoord op krijgen want er is niemand die bij voorbaat beweert dat Harris dit wel even gaat winnen.
Dat soort zeker weten geschreeuw horen we vooral van Trumpfans,
Ja het is bloedspannend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In Pennsylvenia weten we niet wie gaat winnen. De winnaar uit Pennsylvenia wint ook de verkiezingen. Ook in de andere zes Swing States is het niet duidelijk wie er kan winnen. Voor Trump is het onmogelijk om met een landslide de verkiezingen te winnen, aangezien Trump in alle zeven Swing States, plus Minnesota, plus nog een aantal Staten moet winnen die Clinton in 2016 had gewonnen. Voor Harris daarentegen is het niet onmogelijk om met een landslide de verkiezingen te winnen. Harris moet dan in alle zeven Swing States, plus Florida, plus Texas winnen. De kans is nog altijd klein dat dat gaat gebeuren, maar het is niet onmogelijk.
Waarschijnlijk wordt dit de uitslag:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja het is bloedspannend.
Maar "Ik weet zeker dat X wint" komt voor minimaal 99% uit de monden van Trump fanboys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |