Je haalt hierboven nota bene een Twitteraar aan die claimt dat de situatie in PA vergelijkbaar is met in 2020 is gedaan door een Democratische groep, maar wat onder het tapijt is geveegd oor de FBI.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De reden dat ik dit zo stel is omdat je kijkt naar het profiel maar vervolgens niets met de inhoud doet. Als ik diezelfde standaard hanteer jegens de NYT schiet je heel voorspelbaar uit je panty.
Die tweet komt van een man die bezig is om kiezers te registreren voor de republikeinen en hij werd juist verdacht van deze mogelijke misdaad. Daarom dacht ik ik deel hem even.
Jup, en de aankomende dagen gaat er nog van alles opgevoerd worden en bij verlies nog maanden lang dat Trump eigenlijk gewonnen had, want 'kijk maar naar hoeveel mensen er naar deze rally zijn gekomen'. En dit gaat nog maar een klein deel zijn van een complete gekheid waar de aankomende dagen naartoe geleefd wordt. Ik weet nog wel de 'excitement' die men had een paar dagen voor 6 januari, want die dag zouden we allemaal zien 'dat Trump president blijft' en er zou een revolutie komen. Op de dag zelf was het smullen geblazen voor deze gasten, de dagen erna kreeg iedereen de schuld behalve Trump en zijn fans.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijgen we dit gelul weer de komende weken? Dat jullie volle bak meegaan met Trumps beschuldigingen van fraude?
Verkiezingen hebben controlemechanismen en dit onderzoek laat zien dat die naar behoren werken. Het helpt niet als een van de kandidaten direct begint met het schreeuwen van moord en brand, zonder bekend te zijn met de details en uitkomsten van het onderzoek.
Vooral omdat de betreffende kandidaat vier jaar geleden met zijn aanhoudende gelieg ook al twijfel probeerde te zaaien over de uitslag van de verkiezingen, wat uiteindelijke leidde tot de bestorming van het Capitool.
Antifa! En anders wel de FBI!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, en de aankomende dagen gaat er nog van alles opgevoerd worden en bij verlies nog maanden lang dat Trump eigenlijk gewonnen had, want 'kijk maar naar hoeveel mensen er naar deze rally zijn gekomen'. En dit gaat nog maar een klein deel zijn van een complete gekheid waar de aankomende dagen naartoe geleefd wordt. Ik weet nog wel de 'excitement' die men had een paar dagen voor 6 januari, want die dag zouden we allemaal zien 'dat Trump president blijft' en er zou een revolutie komen. Op de dag zelf was het smullen geblazen voor deze gasten, de dagen erna kreeg iedereen de schuld behalve Trump en zijn fans.
Hij hoeft in ieder geval niet te betalen voor reclamequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef AnneX het volgende:
Your most grifting president. Ever.
[ x ]
Dat is waar! Helaasch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:49 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij hoeft in ieder geval niet te betalen voor reclame
Onzin, de huidige reps is een mix van FvD ,CDA(die hun principes hebben los gelaten) en BBB en voor de rest geen alternatief op rechtsquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Mooie indeling en helemaal juist.
Ik zou alleen niet zo zeker zijn van het CDA maar de geselecteerde persoon (Susan Collins) is prima gekozen.
Waar is de tijd toch gebleven dat slechts 10% van het land de Republikeinen steunden...
De CDAers met losgelaten principes zitten nu bij NSC en BBBquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:12 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Onzin, de huidige reps is een mix van FvD ,CDA(die hun principes hebben los gelaten) en BBB en voor de rest geen alternatief op rechts
Binaire uitkomsten voorspellen die lang niet altijd in toss-up range voorspellen is ook niet bijster interessant.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:54 schreef Beathoven het volgende:
Alan Lichtman, wie 9 van de 10 uitkomsten goed heeft voorspelt, waaronder de winst van Trump eerder; heeft Harris op winst en staat er volledig achter.
Bekijk deze YouTube-video
Zag ook een Nostradamus vergelijking. Maar Nostradamus hing over een ketel met walmen en heeft nog nooit wat goed voorspelt.
Er is vast ook wel een octopus geweest die ze allemaal goed had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Binaire uitkomsten voorspellen die lang niet altijd in toss-up range voorspellen is ook niet bijster interessant.
Dit soort dingen kunnen voorkomen worden door gewoon een wet in te voeren wat betreft voter-ID.quote:
Ligt toch wel iets anders,quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
Mooie indeling en helemaal juist.
Ik zou alleen niet zo zeker zijn van het CDA maar de geselecteerde persoon (Susan Collins) is prima gekozen.
Waar is de tijd toch gebleven dat slechts 10% van het land de Republikeinen steunden...
Links is een factie binnen de Democraten, je hebt daar bepaalde groepen die linkser zijn dan de SP hier, plus extreem-links.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ligt toch wel iets anders,
Republikeinen een mix van PVV, SGP, BBB en FvD,
Democraten een mix van VVD, D66 en CDA.
Links bestaat in de VS niet meer sinds Roosevelt.
Nee, dat ligt niet (heel) anders.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:54 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ligt toch wel iets anders,
Republikeinen een mix van PVV, SGP, BBB en FvD,
Democraten een mix van VVD, D66 en CDA.
Links bestaat in de VS niet meer sinds Roosevelt.
Ik zie Dick Schoof al met zijn eigen Bijbel komen of kussens proberen te verkopen op tv.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef AnneX het volgende:
Your most grifting president. Ever.
[ x ]
RIP Paul!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 20:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is vast ook wel een octopus geweest die ze allemaal goed had.
quote:
Wederom fuckery van de republikeinen. Ze kunnen het ook voorkomen door gewoon niet vals te spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen voorkomen worden door gewoon een wet in te voeren wat betreft voter-ID.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |