abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215409542
twitter
pi_215409546
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef Rnie het volgende:

[..]
Bizar :N
Krijgen we dit gelul weer de komende weken? Dat jullie volle bak meegaan met Trumps beschuldigingen van fraude?

Verkiezingen hebben controlemechanismen en dit onderzoek laat zien dat die naar behoren werken. Het helpt niet als een van de kandidaten direct begint met het schreeuwen van moord en brand, zonder bekend te zijn met de details en uitkomsten van het onderzoek.

Vooral omdat de betreffende kandidaat vier jaar geleden met zijn aanhoudende gelieg ook al twijfel probeerde te zaaien over de uitslag van de verkiezingen, wat uiteindelijke leidde tot de bestorming van het Capitool.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215409582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ja, leuk. Aan de interpretaties van iemand die in z'n profiel heeft staan dat zijn voornaamste doel is om Trump verkozen te krijgen hebben we niet gek veel.

Beperk je maar tot officiële verklaren van de county en/of staat, of berichten uit gerenommeerde media. Tweets van Trump-wappies die vooral twijfel en onrust willen zaaien post je maar lekker in BNW.
pi_215409637
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Krijgen we dit gelul weer de komende weken? Dat jullie volle bak meegaan met Trumps beschuldigingen van fraude?

Vond het al zo laat dat ze met die quatsch kwamen :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215409656
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, leuk. Aan de interpretaties van iemand die in z'n profiel heeft staan dat zijn voornaamste doel is om Trump verkozen te krijgen hebben we niet gek veel.

Lol, betekent dat we de NYT etc niet meer serieus hoeven te nemen aangezien ze zich hebben uitgesproken voor Harris?
pi_215409724
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ x ]

Het is zo zorgwekkend dat er een onderzoek word ingesteld.
quote:
This same scheme was discovered in Michigan in the 2020 election. Police caught a Democrat organization called GBI Strategies pulling it off after one of their employees turned in almost 10k fraud registrations in ONE DAY. The FBI covered it up.
Ah, het is weer zo'n twotterdebiel.
Overigens was het inderdaad wel in Michigan, alleen het verkeerde jaar en de verkeerde partij:

quote:
This wouldn't be the first time paid canvassers have forged political forms. In Michigan, where candidates must gather signatures from supporters to make the ballot, five Republican candidates were disqualified from running for governor in 2022 after paid petition gatherers forged countless nominating petitions.

[ Bericht 20% gewijzigd door Monolith op 29-10-2024 13:19:33 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215409725
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol, betekent dat we de NYT etc niet meer serieus hoeven te nemen aangezien ze zich hebben uitgesproken voor Harris?
Hoe jij in vredesnaam functioneert in deze maatschappij, is mij echt een raadsel. Maar ik zal je toch maar uitleggen waarom je vergelijking als een lul op een drumstel slaat, alleen al voor de meelezers.

De NYT - of andere betrouwbare media - trekt in berichtgeving over dit soort kwesties zelf geen conclusies. De krant praat met mensen die het onderzoek leiden, 'state officials' en deskundigen. Die vertellen hoe de vork in de steel steekt. Zij zijn daar ook de aangewezen personen voor, omdat zij van de hoed en de rand weten. De NYT vult dus zelf niets in, maar laat dat over aan de mensen die zich met deze zaak bezighouden.

Random Twitteraars die ook nog eens extreem partijdig zijn geven echter hun eigen, extreem gekleurde kijk op deze kwestie.

Snap je het verschil?
pi_215409751
quote:

[..]

Ik praat niet voor andere, maar als er dus ook maar een enkele echte frauduleuze stem is uitgebracht, dan ga ik mee met Trumps algemene beeld van beschuldigingen van fraude? :? :') Ik snap dat je met je gevoelspost over hoe errug Trump wel niet is, mij in een soort van bepaalde hoek probeert te drukken (?), maar think again.

In dit geval zijn het 2500 stemmen waar onderzoek naar gedaan moet worden. Ongeacht voor welke partij je fraude zou plegen, het feit dat het dus mogelijk is, is überhaupt van de zotte (vandaar mijn reactie).

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 29-10-2024 13:29:25 ]
De enige echte.
pi_215409767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Vond het al zo laat dat ze met die quatsch kwamen :P
The november suprise. :P

Meer leugens en dan dadelijk weer zogenaamde kritisch vragen gaan stellen hoe opgejutte MAGA cult leden weer vertrouwen in de verkiezingen zouden moeten krijgen. 8)7
pi_215409771
quote:
Snap je het verschil?
dat snapt hij en het kan hem geen reet schelen.

niet verwonderlijk dat deze berichten nu naar buiten komen. je moet tenslotte iets hebben om die vervelende berichten over Puertoricaanse beledigingen even op de achtergrond te krijgen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_215409782
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:21 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik praat niet voor andere, maar als er dus ook maar een enkele echte frauduleuze stem is uitgebracht, dan ga ik mee met Trumps algemene beeld van beschuldigingen van fraude? :? :')

In dit geval zijn het 2500 stemmen waar onderzoek naar gedaan moet worden. Ongeacht voor welke partij je fraude zou plegen, het feit dat het dus mogelijk is, is überhaupt van de zotte (vandaar mijn reactie).
Het zijn geen stemmen, het zijn kiezersregistraties.
pi_215409794
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:25 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het zijn geen stemmen, het zijn kiezersregistraties.
Heb je gelijk in, mijn fout. Mijn punt blijft nog nog wel staan. ;)
De enige echte.
pi_215409814
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hoe jij in vredesnaam functioneert in deze maatschappij, is mij echt een raadsel. Maar ik zal je toch maar uitleggen waarom je vergelijking als een lul op een drumstel slaat, alleen al voor de meelezers.

De NYT - of andere betrouwbare media - trekt in berichtgeving over dit soort kwesties zelf geen conclusies. De krant praat met mensen die het onderzoek leiden, 'state officials' en deskundigen. Die vertellen hoe de vork in de steel steekt. Zij zijn daar ook de aangewezen personen voor, omdat zij van de hoed en de rand weten. De NYT vult dus zelf niets in, maar laat dat over aan de mensen die zich met deze zaak bezighouden.

Random Twitteraars die ook nog eens extreem partijdig zijn geven echter hun eigen, extreem gekleurde kijk op deze kwestie.

Snap je het verschil?
De reden dat ik dit zo stel is omdat je kijkt naar het profiel maar vervolgens niets met de inhoud doet. Als ik diezelfde standaard hanteer jegens de NYT schiet je heel voorspelbaar uit je panty.
Die tweet komt van een man die bezig is om kiezers te registreren voor de republikeinen en hij werd juist verdacht van deze mogelijke misdaad. Daarom dacht ik ik deel hem even.
pi_215409824
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:28 schreef Rnie het volgende:

[..]
Heb je gelijk in, mijn fout.

Mijn punt blijft nog nog wel staan. ;)
Nou ja, ik ben het met je eens dat het systeem van jezelf moeten registreren volkomen absurd en middeleeuws is. Hier krijg je gewoon je stempas thuisgestuurd.
Maar goed, als je mensen betaalt voor kiezersregistratie en ze krijgen wellicht zelfs bonussen of targets voor het aantal kiezers dat men registreert, dan geef je wel een bepaalde incentive tot frauduleuze registratie. Betekent nog steeds niet dat er onterecht stemmen worden uitgebracht natuurlijk.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:33:19 #240
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215409832
Alsjeblieft geen paniek over dit soort berichten...dit hoort erbij als Trump meedoet. Dan worden er dit soort chaos bommetjes gedropt, stembussen in de fik gezet en stembureauleden lastig gevallen.

Dat hoort erbij. Trump gedijt in chaos en heeft baat bij chaos.

Nog een week van dit soort onzin voor de kiezen. Negeren en het overstijgende plaatje zien is het beste!
pi_215409925
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De reden dat ik dit zo stel is omdat je kijkt naar het profiel maar vervolgens niets met de inhoud doet. Als ik diezelfde standaard hanteer jegens de NYT schiet je heel voorspelbaar uit je panty.
Die tweet komt van een man die bezig is om kiezers te registreren voor de republikeinen en hij werd juist verdacht van deze mogelijke misdaad. Daarom dacht ik ik deel hem even.
Je haalt hierboven nota bene een Twitteraar aan die claimt dat de situatie in PA vergelijkbaar is met in 2020 is gedaan door een Democratische groep, maar wat onder het tapijt is geveegd oor de FBI.

We hebben niks aan de interpretaties van dat soort figuren. Dat geldt ook voor de heer ThePersistance, die aanhanger is van Trump en - zonder enig bewijs - alweer met een beschuldigende vinger naar de Dems wijst.

Op deze manier dreigt deze reeks te veranderen in een vergaarbak van valse fraudeclaims, waar de MAGA-Reps de komende weken driftig mee gaan strooien. Dat is niet de bedoeling en niet wenselijk. Dat soort onzin post je maar lekker in BNW.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:29:00 #242
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215410317
Ik ben eigenlijk wel vrij optimistisch nu dat Harris gaat winnen. Toch is het vrijwel zeker dat er een aanval gaat komen na 5 november.

Als het een landslide wordt (of er een verrassing zit in Florida of Texas) dan roept men fraude en bij een verschil zoals Biden in 2020 krijg je ook dit circus. Zo een DeSantis gaat zeker wat proberen, mocht dit geroepen worden voor Harris.

Ik geef eerlijk toe (hallo @nostra) dat lang niet alle Harris plannen even doordacht zijn. Flirten met price controls (wat ze suggereert over 'price gauging') en een soort van hypotheekrenteaftrek dat ze wil gaan invoeren is niet zo slim.

Belastingen afschaffen voor de bonussen/fooien van specifiek horeca medewerkers: niet verstandig en ook niet rechtvaardig (betaal ze gewoon goed!).

Wel opvallend overigens dat 70% van de Amerikaanse economen het verhogen van de capital gains en vennootschapsbelasting steunen. Dit was ooit heel anders. Misschien leert men bij en ziet men beter welke ellende trickle-down Reaganomics heeft veroorzaakt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Klopkoek op 29-10-2024 14:35:40 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215410612
Opiniestuk van Luttig:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:18:29 #244
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215410640
quote:

[..]

Verkiezingen hebben controlemechanismen en dit onderzoek laat zien dat die naar behoren werken. Het helpt niet als een van de kandidaten direct begint met het schreeuwen van moord en brand, zonder bekend te zijn met de details en uitkomsten van het onderzoek.

Vooral omdat de betreffende kandidaat vier jaar geleden met zijn aanhoudende gelieg ook al twijfel probeerde te zaaien over de uitslag van de verkiezingen, wat uiteindelijke leidde tot de bestorming van het Capitool.
Jup, en de aankomende dagen gaat er nog van alles opgevoerd worden en bij verlies nog maanden lang dat Trump eigenlijk gewonnen had, want 'kijk maar naar hoeveel mensen er naar deze rally zijn gekomen'. En dit gaat nog maar een klein deel zijn van een complete gekheid waar de aankomende dagen naartoe geleefd wordt. Ik weet nog wel de 'excitement' die men had een paar dagen voor 6 januari, want die dag zouden we allemaal zien 'dat Trump president blijft' en er zou een revolutie komen. Op de dag zelf was het smullen geblazen voor deze gasten, de dagen erna kreeg iedereen de schuld behalve Trump en zijn fans.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215410678
Hoe geweldig Biden de afgelopen jaren heeft gewerkt mét zijn Administratie…hij had het niet gered dit keer.
twitter
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:34:52 #246
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215410765
Harris leunt véél minder op de miljardairs, wat een verassing.

twitter
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215410780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:18 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jup, en de aankomende dagen gaat er nog van alles opgevoerd worden en bij verlies nog maanden lang dat Trump eigenlijk gewonnen had, want 'kijk maar naar hoeveel mensen er naar deze rally zijn gekomen'. En dit gaat nog maar een klein deel zijn van een complete gekheid waar de aankomende dagen naartoe geleefd wordt. Ik weet nog wel de 'excitement' die men had een paar dagen voor 6 januari, want die dag zouden we allemaal zien 'dat Trump president blijft' en er zou een revolutie komen. Op de dag zelf was het smullen geblazen voor deze gasten, de dagen erna kreeg iedereen de schuld behalve Trump en zijn fans.
Antifa! En anders wel de FBI!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215410850
Your most grifting president. Ever.
twitter
pi_215410856
Dirty tricks van Youngkin:

twitter
pi_215410859
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 15:48 schreef AnneX het volgende:
Your most grifting president. Ever.
[ x ]
Hij hoeft in ieder geval niet te betalen voor reclame :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')