SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bicky
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In Geleen of all places, of zit daar een grote Indonesische gemeenschap? Ik zou dat eerder in Den Haag verwachtenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
die toko waar ik voor veel te veel geld voor 3 dagen eten heb gekocht is wel lekker.
Zag dat die een paar keer tot beste toko van Ned is uitgeroepen.. misschien daarom zo belachelijk duur.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja die ergste hoek moet sowieso ook gebeuren, maar meerdere van die grijze stenen die er onder zitten, en ook die daarnaast, zitten allemaal los. Daarbij ligt er gewoon een groot blok los.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je bij die ergste hoek het deel waar de plastic zakken zitten ook metselen? Ik vind het vooral daar het bovenste stuk uitzien alsof die stenen zo naar beneden kunnen vallen. De voegen daar wat onder zie je wel barsten, maar lijken de stenen iig niet helemaal los te zitten.
Wat is die rij die zou kunnen omvallen raar gemetseld? Lijkt ook alsof de bakstenen daar niet om en om doorlopen, maar er een rijtje tegenaan geplakt is?
Ik zal die grijze stenen moeten vastmetselen, maar als ik daar eenmaal aan begin te trekken kan ik zo de halve muur afbreken, en in de lente zal dat muurtje sowieso afgebroken worden.
Dan kan ik beter alleen die bovenste laag oude, donkere stenen gaan metselen op die losse grijze stenen. Ook alles behalve ideaal. En het is een heel blok wat los zit dus ben ik bang dat als ik Beamix bovenop die grijze stenen aanbreng en dat blok er op leg, dat alles er aan alle kanten tussenuit zal lopen.![]()
Ja daar zit een hele grote Indonesische gemeenschap door de mijnen..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Geleen of all places, of zit daar een grote Indonesische gemeenschap? Ik zou dat eerder in Den Haag verwachten
:
In de volksmond stond het bekend als de 'Auw Kolonie' of kortweg de Kolonie. Tussen 1918 en 1924 ontstond er een wijk met een tiental straten die de namen droegen van Nederlandse koloniale bezittingen in Oost- en West-Indië. Zodoende had Geleen tussen 1924 en 1971 een mijnkolonie met een Indische buurtSmile, it's free therapy.![]()
O bij jullie heet dat ook frituurquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frituurmjah.. wonen half in Belgenland
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij jullie heet dat ook frituur
Smile, it's free therapy.![]()
Is patat
Blijft patat
En je haalt het in de snackbar
Of bij snackbarryOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moet altijd lachen als ik een belgische serie kijk en ze zeggen ik ben op mijn poep gevallen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:47 schreef sp3c het volgende:
Is patat
Blijft patat
En je haalt het in de snackbar
Of bij snackbarry![]()
:
Het gerecht heeft zich in twee golven verspreid, elk met een andere benaming. De eerste golf ('friet') ontstond eind 19e eeuw in België en bereikte begin 20ste eeuw Zuid-Nederland. De tweede golf begon kort na 1945 in de Randstad, eerst als 'patatfriet' maar al snel verkort tot 'patat'.
noorderlingen liepen weer eens achter ook nog
Ken je In De Gloria? Dat was in de poep.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Moet altijd lachen als ik een belgische serie kijk en ze zeggen ik ben op mijn poep gevallenWerewolf![]()
Klinkt wel komisch sommige Belgische woorden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Moet altijd lachen als ik een belgische serie kijk en ze zeggen ik ben op mijn poep gevallenSmile, it's free therapy.![]()
Koelkast.
IJskast is voor bekakte mensen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, die ken ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ken je In De Gloria? Dat was in de poep.
Maar poep is hier wat anders dan bij jullie hoe noemen jullie ontlasting dan? Dat noemen wij vaak poepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is een leuk taaltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klinkt wel komisch sommige Belgische woorden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei dan ben ik bekaktquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Koelkast.
IJskast is voor bekakte mensen
Werewolf![]()
Kakquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.
Maar poep is hier wat anders dan bij jullie hoe noemen jullie ontlasting dan? Dat noemen wij vaak poepWerewolf![]()
poepen is daar seks hebben die logica ontgaat me ook volledigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.
Maar poep is hier wat anders dan bij jullie hoe noemen jullie ontlasting dan? Dat noemen wij vaak poepSmile, it's free therapy.![]()
Poepsex.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
poepen is daar seks hebben die logica ontgaat me ook volledigI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja en zo dachten we ook dat de aarde plat was, tegenwoordig weten we beterquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
:
Het gerecht heeft zich in twee golven verspreid, elk met een andere benaming. De eerste golf ('friet') ontstond eind 19e eeuw in België en bereikte begin 20ste eeuw Zuid-Nederland. De tweede golf begon kort na 1945 in de Randstad, eerst als 'patatfriet' maar al snel verkort tot 'patat'.
noorderlingen liepen weer eens achter ook nogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:
Jup dat het patat van oudsher aardappel betekend en frietjes gefrituurde aardappeltjes zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja en zo dachten we ook dat de aarde plat was, tegenwoordig weten we beter
Meen je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey dat heb ik er nooit van begrepen. Ik dacht dat het kont wasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
poepen is daar seks hebben die logica ontgaat me ook volledig
Lijkt me ook niks.quote:I'm surrounded by morons!
Dott heb jij lldl gister gekeken? En heb je die aflevering van laatst nog terug gekeken met die drakenpakken aan?![]()
Ja het woord poep is daar kont..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey dat heb ik er nooit van begrepen. Ik dacht dat het kont wasSmile, it's free therapy.![]()
Is ook zo. Hangt van provincie af.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey dat heb ik er nooit van begrepen. Ik dacht dat het kont wasWerewolf![]()
Nee, heb ik beide niet gezien, was gisteren bij mijn dochter. Wanneer was dat met die drakenpakkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dott heb jij lldl gister gekeken? En heb je die aflevering van laatst nog terug gekeken met die drakenpakken aan?
Vorige week ergens. Greys had hier toen nog gezegd om het te kijken. Daardoor teruggekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb ik beide niet gezien, was gisteren bij mijn dochter. Wanneer was dat met die drakenpakken
ff opgezocht vorige week woensdagSmile, it's free therapy.![]()
Ff kijken of ik het straks terug kan kijken. Wat was er gisteren?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vorige week ergens. Greys had hier toen nog gezegd om het te kijken. Daardoor teruggekeken.
ff opgezocht vorige week woensdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik ook niet ..maar dacht als jij het gezien hebt weet je of het de moeite is om terug te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff kijken of ik het straks terug kan kijken. Wat was er gisteren?
Oquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet ik ook niet ..maar dacht als jij het gezien hebt weet je of het de moeite is om terug te kijkenhelaas kan het je niet zeggen.
Heb Bondgenoten ook maar voor de helft gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook niet gezien ik uh was in slaap gevallen op de bankquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ohelaas kan het je niet zeggen.
Heb Bondgenoten ook maar voor de helft gezien.![]()
Dat is ook lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet gezien ik uh was in slaap gevallen op de bank
Nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar niet goed om in een normaal slaapritme te komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan slaapt ze heel lichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
De mama ligt ook altijd te slapen voor de tv. Oh wee als je het kanaal verandert.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was het nodigquote:
Het is nog steeds nodig helaas.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ach jee, wil je er over typenquote:
Mannen!_!
@Rob wilde smart lampen van de action hebben. Drie gewone, en één gru spot.
Dus ik naar action. Zijn de gru spotjes ook in de aanbieding.. Dus ik app hem een foto met vraag of hij en eentje of toch maar drie wilde.
Drie was het antwoord.
Kwartier later der vraag of ik ook het spotje gevonden had.
Dus ik stuur weer een foto, en vraag of ik dan maar moet gaan ruilen. Ja graag, want hij had er maar eentje nodig.
Oké, ik terug naar de action. Sta voor de deur, kijk de bon na en zie dat ik maar 9 euro voor 3 stuks betaald heb, ipv de 12 euro die ik dacht. Terwijl een enkel spotje zes euro kost.
Dus ik stuur screenshot van de bon en vraag of ik alsnog moet ruilen.
Nee laat maar, altijd handig om in huis te hebben.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oke oke, roestig maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef DJMO het volgende:
Mannen!_!
@:rob wilde smart lampen van de action hebben. Drie gewone, en één gru spot.
Dus ik naar action. Zijn de gru spotjes ook in de aanbieding.. Dus ik app hem een foto met vraag of hij en eentje of toch maar drie wilde.
Drie was het antwoord.
Kwartier later der vraag of ik ook het spotje gevonden had.
Dus ik stuur weer een foto, en vraag of ik dan maar moet gaan ruilen. Ja graag, want hij had er maar eentje nodig.
Oké, ik terug naar de action. Sta voor de deur, kijk de bon na en zie dat ik maar 9 euro voor 3 stuks betaald heb, ipv de 12 euro die ik dacht. Terwijl een enkel spotje zes euro kost.
Dus ik stuur screenshot van de bon en vraag of ik alsnog moet ruilen.
Nee laat maar, altijd handig om in huis te hebben.
@Rob heeft het niet meer lekker onder zijn klotje zitten schijnbaar
Onder zijn petjequote:
Onder zijn petje zit je hoofd en in je hoofd schijnen bij sommige hersenen te zittenquote:
Dus niet goed onder zijn klotje zitten is niet goed wies zijn
Kortom zijn goed wies is kapoet
nooit eerder gehoordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder zijn petje zit je hoofd en in je hoofd schijnen bij sommige hersenen te zitten
Dus niet goed onder zijn klotje zitten is niet goed wies zijn
Kortom zijn goed wies is kapoetUw ADH vitamine Worst
Even google translate erbij pakken.
quote:Ik neem het dan ook maar met een klontje suikerquote:klotje als dialectwoord
• suikerklontje (zandvliets) • alpino (`t-Heikes) • alpinopet (Bergs) • alpinopet (Oudenbosch) • klein petje (alpino) (Oudenbosch) • mutsje, kalotje (Fr: calotte) (Tilburgs)![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik neem het dan ook maar met een klontje suiker
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Kunnen we dan vaststellen dat Dot uit de buurt van Oudenbosch komt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik neem het dan ook maar met een klontje suiker
Ik wel,quote:
quote:
Ik kom oorspronkelijk uit Brabant, Bergen op Zoomquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Kunnen we dan vaststellen dat Dot uit de buurt van Oudenbosch komt?
Vandaar naar Enschede, vandaar naar Ede, vandaar naar Winterswijk, vandaar naar Ennschede, vandaar naar hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus vandaag ben je onderweg naar Enschede?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Brabant, Bergen op Zoom
Vandaag naar Enschede, vandaar naar Ede, vandaar naar Winterswijk, vandaar naar Ennschede, vandaar naar hier
Nee, ik zit gewoon thuis en ben niet onderweg. Ik woon in Gelderland nuquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus vandaag ben je onderweg naar Enschede?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was garpje om je spelvoutjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik zit gewoon thuis en ben niet onderweg. Ik woon in Gelderland nu
Ik had het spelfautjuh niet gezienquote:
Speltvvoutjes mochten nicht kunnen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Strippen van haar blauwe kleur, sofort!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
Hey Nijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
Nou dat is ook weer zo hardquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Strippen van haar blauwe kleur, sofort!![]()
Als moderatoren perfect waren had danny is meteen een streepje gegeven![]()
![]()
![]()
Wel goed hoor, en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer zo hard![]()
Als moderatoren perfect waren had danny is meteen een streepje gegeven![]()
![]()
![]()
Redelijk.quote:
Hard aan het werk de laatste tijd, beetje slaapgebrek en heb het idee dat ik iets onder de leden heb. Niet echt ziek, maar gewoon al 2 dagen beetje meh gevoel. Maar dat kan ook door vermoeidheid komen hoop ik.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ow, ik dacht dat speltvoudtjes de nieuwste rage was hierquote:![]()
![]()
![]()
O dat is even minder, misschien even een stapje terug doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk.
Hard aan het werk de laatste tijd, beetje slaapgebrek en heb het idee dat ik iets onder de leden heb. Niet echt ziek, maar gewoon al 2 dagen beetje meh gevoel. Maar dat kan ook door vermoeidheid komen hoop ik.
Al hoor je wel heel heel veel mensen momenteel die moe moe en moe zijn.
Niet te hopen dat je wat onder de leden hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh, daar doen wei niet aanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat speltvoudtjes de nieuwste rage was hier![]()
![]()
![]()
Het heide topique doet er wel aanquote:
Einde van het jaar, wisselen van seizoen en weer. Dan krijgen mensen wel vaker wat meer klachten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is even minder, misschien even een stapje terug doen?
Al hoor je wel heel heel veel mensen momenteel die moe moe en moe zijn.
Niet te hopen dat je wat onder de leden hebt.
Ik hoef gelukkig nog maar weekje of 3 door en dan lekker paar weken vakantie. Komt wel goed. Denk dat ik gewoon beetje oververmoeid ben en wat sneller jank over kleine pijntjes
Ik houd het op: missgien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het heide topique doet er wel aanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan zal je toch voor jezelf een stapje terug moeten doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Einde van het jaar, wisselen van seizoen en weer. Dan krijgen mensen wel vaker wat meer klachten.
Ik hoef gelukkig nog maar weekje of 3 door en dan lekker paar weken vakantie. Komt wel goed. Denk dat ik gewoon beetje oververmoeid ben en wat sneller jank over kleine pijntjes
Ga je nog op vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welligt, missgien, alz hed meesit en de wint goet sdaadquote:
Dit is wel een beetje hoe jullie daar klinken in limboland.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welligt, missgien, alz hed meesit en de wint goet sdaad
Nee, niet echt. Rond kerst en nieuwjaar nog dikke week terug richting mijn ouders. Maar verder niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal je toch voor jezelf een stapje terug moeten doen.
Ga je nog op vakantie?
Thuis nog genoeg te doen qua klussen en gewoon lekker uitrusten, wandelen etc.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
gewoon rustig aan doen, wat vandaag niet af komt komt morgen wel afquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Rond kerst en nieuwjaar nog dikke week terug richting mijn ouders. Maar verder niet.
Thuis nog genoeg te doen qua klussen en gewoon lekker uitrusten, wandelen etc.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Auwehoer he ker0l what zeg je me nau wa schele wieksende fogel wa auwehoer niet wah?!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje hoe jullie daar klinken in limboland.
Wat heeft @Fogel ermee te maken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Auwehoer he ker0l what zeg je me nau wa schele wieksende fogel wa auwehoer niet wah?!
Muis moet tijdens mijn 'vakantie' nog 2 weken 4 dagen per week werken, dus kan wel gewoon lekker even rustig aan doen met dingen die moeten gebeuren en alles op mijn tempo doen. En meeste van die dingen vind ik wel ergens therapeutisch om te doen. Vrij simpele dingen waar het gewoon IKEA boekje volgen is. Lekker podcast op de achtergrond en rustig aan mijn ding doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gewoon rustig aan doen, wat vandaag niet af komt komt morgen wel af
Goed plan dan, lekker alles op je gemakje doenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis moet tijdens mijn 'vakantie' nog 2 weken 4 dagen per week werken, dus kan wel gewoon lekker even rustig aan doen met dingen die moeten gebeuren en alles op mijn tempo doen. En meeste van die dingen vind ik wel ergens therapeutisch om te doen. Vrij simpele dingen waar het gewoon IKEA boekje volgen is. Lekker podcast op de achtergrond en rustig aan mijn ding doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah hij was voor Noorwegen ook al een buitenlander?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had @:fogel er maar iets mee te maken, die snapt het tenminste
Moet ik terug gaan lezen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had @:fogel er maar iets mee te maken, die snapt het tenminsteI'm surrounded by morons!
Een limburger dus jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah hij was voor Noorwegen ook al een buitenlander?Trotste mama van Ambar
Nee gewoon onzin.quote:quote:![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Je gunt me niet eens 1 seconde.quote:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-10-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3798 / +158 / +209 / 4888 / 5716
2. JustinK / 1532 / +127 / +6 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 906 / +82 / +41 / 626 / 1010
4. Lovely / 892 / +56 / +16 / 3565 / 4160
5. devzero / 792 / +6 / +12 / 797 / 1052
6. AardappelSchotel / 782 / +14 / +7 / 3301 / 3883
7. Sally / 600 / +34 / +62 / 483 / 675
8. ieniminimuis / 561 / +38 / +33 / 1800 / 2077
9. hemarookworst / 497 / +14 / +11 / 1180 / 1464
10. mascara-klodder / 493 / +55 / +1 / 769 / 962
11. MizzezAmy / 485 / +3 / +17 / 2284 / 2636
12. mario390 / 434 / +75 / +3 / 262 / 390
13. Pinnenmutske / 433 / +40 / +17 / 1121 / 1404
14. loveyoulongtime / 426 / +7 / +0 / 1600 / 1842
15. ToT / 371 / +9 / +16 / 2272 / 2466
16. Kissingbird / 353 / +8 / +17 / 1957 / 2229
17. sp3c / 263 / +0 / +2 / 544 / 656
18. gebrokenglas / 257 / +7 / +0 / 1119 / 1289
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 362
20. Grrrrrrrr / 201 / +0 / +0 / 295 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mijn gutjesquote:Verder wordt er acht miljoen euro bezuinigd op het bewegingsonderwijs. Het Regionaal Investeringsfonds, dat mbo-studenten beter voorbereidt op een carrière in het bedrijfsleven, krijgt vanaf 2028 helemaal geen subsidie meer. Dat levert dan 27 miljoen euro op. De ministers gaan ervan uit dat de sector en het bedrijfsleven ook zonder subsidie kunnen samenwerken.
Daarnaast wordt er geld weggehaald bij de ondersteuning van zogeheten thuiszitters, leerlingen die niet naar school gaan. Ook voor hoogbegaafdheid zijn miljoenen minder beschikbaar en de subsidie voor godsdienstonderwijs op openbare scholen verdwijnt helemaal.
Trotste mama van Ambar
Hij word beter met al deze nieuwe openbaringenquote:
Met dat laatste kan ik het alleen maar volkomen eens zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, want je zou toch eens leren over een andere godsdienst of cultuur en daarmee een beetje respect voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Met dat laatste kan ik het alleen maar volkomen eens zijn.
Trotste mama van Ambar
HopsikeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gutjes voor die grammaticafoutquote:
Wat is gutjes nu weer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zullen er nog meer komen met die bezuinigingen
Ik zeg altijd mijn gutjes ipv oh mijn god of oh mijn hemel.Trotste mama van Ambar
Cultuur is wat anders dan godsdienst. Alles wat te maken heeft met denkbeeldige almachtige entiteiten hoort thuis in de prullenbak.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want je zou toch eens leren over een andere godsdienst of cultuur en daarmee een beetje respect voor elkaar krijgenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De meeste culturen zijn gebaseerd op godsdiensten. Anders kun je de Nederlandse cultuur ook wel weggooien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Cultuur is wat anders dan godsdienst. Alles wat te maken heeft met denkbeeldige almachtige entiteiten hoort thuis in de prullenbak.
En de meeste sociologen, antropologen etc zijn het er vaak over eens dat cultuur en religie weinig van elkaar schelen. En ik kan dat beamen nadat ik zelf op onderzoek uit moest om het verschil uit te leggen tussen godsdienst/religie en cultuur.Trotste mama van Ambar
Cultuur en religie zijn duizenden jaren lang vrij nauw verbonden geweest.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Cultuur is wat anders dan godsdienst. Alles wat te maken heeft met denkbeeldige almachtige entiteiten hoort thuis in de prullenbak.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Probeer je de nederlandse cultuur, films, boeken, maar eens voor te stellen als bv hindoeïsme de dominante religie was geweest en niet katholiek/protestant.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cultuur en religie zijn duizenden jaren lang vrij nauw verbonden geweest.![]()
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het had er ook al heel anders uitgezien als er nooit de sprong naar christelijk geloof was geweest. Joodse of Romeinse geloof had dan ook een heel andere uitwerking op de west Europese cultuur gehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer je de nederlandse cultuur, films, boeken, maar eens voor te stellen als bv hindoeïsme de dominante religie was geweest en niet katholiek/protestant.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Afgeleide van guttegut(tegut).quote:
Als soort van hoofdschuddend bedoeld
Bij mij, dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
O ja dat zeg ik ook wel eens gutte grutte gutquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Afgeleide van guttegut(tegut).
Bij mij, dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Absoluut. We zijn het met elkaar eens! Geloof heeft zoveel invloed op de cultuur van een land/regio. Ik ben benieuwd hoe de westerse cultuur er over 200 jaar uit gaat zien nu de meeste kerken een beetje aan het leeg lopen zijn. Alleen zal ik dat niet meemakenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het had er ook al heel anders uitgezien als er nooit de sprong naar christelijk geloof was geweest. Joodse of Romeinse geloof had dan ook een heel andere uitwerking op de west Europese cultuur gehad.![]()
En dan denk ik, twee vingers in ........Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Afgeleide van guttegut(tegut).
Bij mij, dan.Altijd weer die brabo'squote:De congregatie Dochters van O.L.Vrouw van het Heilig Hart vestigde zich in 1915 vanuit Waalwijk in Tilburg en betrok aan de Bredaseweg een door Frans de Beer ontworpen klooster. De zusters hadden als bijnaam ‘gutjesnonnen’. Dit kwam omdat zij tot in het midden van de jaren zestig een hartvormige kap droegen. De inkeping leek op een gootje, ‘gutje’ in het Tilburgs dialect.![]()
![]()
Ollieke bollieke KnolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je op de grens van gelovig wordt opgevoed en absoluut niet met religieuze termen mag vloeken. Dan leer je met andere woorden bepaalde uitdrukkingen toch te doen.
Voorbeelden:
mijn gutjes
potverrekoffie
kuttebollekakkieTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De meeste culturen zijn gebaseerd op godsdiensten. Anders kun je de Nederlandse cultuur ook wel weggooien.
En de meeste sociologen, antropologen etc zijn het er vaak over eens dat cultuur en religie weinig van elkaar schelen. En ik kan dat beamen nadat ik zelf op onderzoek uit moest om het verschil uit te leggen tussen godsdienst/religie en cultuur.Ter verduidelijking, ik had het over hoe erover wordt lesgegeven. Tijdens mijn godsdienst lessen op het middelbaar ging het toch maar weinig over andere godsdiensten dan het christelijke of laat staan andere culturen. Dat je kinderen/tieners iets leert over andere culturen waar godsdienst dan een onderdeel van is dan vind ik dat iets anders dan de bijna propaganda lessen die ikzelf kreeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cultuur en religie zijn duizenden jaren lang vrij nauw verbonden geweest.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben ook katholiek opgevoed maar kuttebolllekakkie heb ik nooit gehoord.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je op de grens van gelovig wordt opgevoed en absoluut niet met religieuze termen mag vloeken. Dan leer je met andere woorden bepaalde uitdrukkingen toch te doen.
Voorbeelden:
mijn gutjes
potverrekoffie
kuttebollekakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik heb godsdienstles gehad over alle 5 grote geloven en heb daar veel aangehad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ter verduidelijking, ik had het over hoe erover wordt lesgegeven. Tijdens mijn godsdienst lessen op het middelbaar ging het toch maar weinig over andere godsdiensten dan het christelijke of laat staan andere culturen. Dat je kinderen/tieners iets leert over andere culturen waar godsdienst dan een onderdeel van is dan vind ik dat iets anders dan de bijna propaganda lessen die ikzelf kreeg.Trotste mama van Ambar
Dat kwam van een ander gezin afquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook katholiek opgevoed maar kuttebolllekakkie heb ik nooit gehoord.
En mijn pa en zijn ouders waren hervormdTrotste mama van Ambar
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik heb godsdienstles gehad over alle 5 grote geloven en heb daar veel aangehad.
Ik hbe ook Godsdienstles gehad, maar aangezien het mij nooit boeide weet ik er niets meer van
En ieder zondag naar de mis naar de na zo groepje, weet niet eens meer hoe dat heteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Catechismus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik hbe ook Godsdienstles gehad, maar aangezien het mij nooit boeide weet ik er niets meer van
En ieder zondag naar de mis naar de na zo groepje, weet niet eens meer hoe dat hete
Of als je nog heel jong was, de kindernevendienst als je naar de kerkmis ging
Leren over je eigen geloof doe je maar in je vrije tijd. Leren over culturen en religies van je medemens dat hoort thuis op school. Net zo belangrijk als het bespreken van politieke partijen tijdens maatschappijleer.Trotste mama van Ambar
Ja catechismusquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Catechismus.
Of als je nog heel jong was, de kindernevendienst als je naar de kerkmis ging
Man wat ging ik met tegenzin, verplicht Kindernevendienst ken ik niet of ik heb het bewust verdrongen
Leren en interesse tonen in je medemens zorgt voor minder verdeeldheid in de maatschappij. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar je kunt zo wel meer respect, begrip en tolerantie voor elkaar hebben.Trotste mama van Ambar
Volgens mij was de kindernevendienst niet verplicht, maar daar kon je heen als je de grotemensenmis niet snaptequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja catechismus
Man wat ging ik met tegenzin, verplicht Kindernevendienst ken ik niet of ik heb het bewust verdrongen
Was in een zijkamer van de kerk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb ook nooit moeite gedaan om het te snappen moet ik je zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij was de kindernevendienst niet verplicht, maar daar kon je heen als je de grotemensenmis niet snapte
Was in een zijkamer van de kerk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst wel, want 'dat deed je gewoon'.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook nooit moeite gedaan om het te snappen moet je zeggen.
Maar later ging ik er echt steeds meer een afkeer van krijgen, dus toen we niet meer naar de kerk 'moesten', bleef ik thuis.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja je ging, maar of je ook echt luisterde naar wat er gepredikt werd is een tweede.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Eerst wel, want 'dat deed je gewoon'.
Maar later ging ik er echt steeds meer een afkeer van krijgen, dus toen we niet meer naar de kerk 'moesten', bleef ik thuis.
Ik ging ook niet meer toen het niet meer hoefde.
Ik vind het geloof moet je zelf voor kiezen en het moet je niet door de strot geduwd worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is Muti ziek?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:15 schreef mario390 het volgende:
mutt i arzt
ik gemakt berner wurst rösti
salat![]()
![]()
quote:The text appears to be a mix of German and possibly Swiss dialect. Here's a breakdown:
- **"mutt i arzt"**: This could mean "I have to go to the doctor," though "mutt" might be a playful or colloquial form.
- **"ik gemakt"**: Likely translates to "I made" in a mix of dialects.
- **"berner wurst"**: Refers to "Bern sausage," a type of sausage from the Bern region of Switzerland.
- **"rösti"**: A Swiss potato dish, often crispy and similar to hash browns.
- **"salat"**: Means "salad."
Overall, the writer might be humorously expressing a need to visit a doctor after eating a hearty meal of Bern sausage, rösti, and salad, possibly implying that the meal was indulgent or heavy.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Muti is de moeder van Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hey, als hij ook nog spelfouten en woorden gaat weglaten dan weten ik en chatgpt het ook niet meer hoor.quote:
Vind ik niet. Ik had een extreem linkse Maatschappijleer docent.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Leren over je eigen geloof doe je maar in je vrije tijd. Leren over culturen en religies van je medemens dat hoort thuis op school. Net zo belangrijk als het bespreken van politieke partijen tijdens maatschappijleer.![]()
Tja mijn maatschappijleerdocent was openlijk D66 raadslid. Toch hebben we Pim Fortuin ook uitgebreid besproken. En was er ruimte voor andere meningen ondanks best zwaar protestants.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik had een extreem linkse Maatschappijleer docent.
Maar hij was van anarchie en communisme?Trotste mama van Ambar
Veel mensen hebben een positieve beleving aan zomertijd, want zomerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef aeque het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ntertijd-en-jij.html
55% maar? Ik had meer verwacht.Trotste mama van Ambar
Want de zomer verdwijnt ineens als je de klok niet meer verzet?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een positieve beleving aan zomertijd, want zomer
Rechtse partijen werden gewoon niet besproken. D66 vond hij overigens ook rechts.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja mijn maatschappijleerdocent was openlijk D66 raadslid. Toch hebben we Pim Fortuin ook uitgebreid besproken. En was er ruimte voor andere meningen ondanks best zwaar protestants.
Maar hij was van anarchie en communisme?![]()
Minder fijn nieuws.
Rotsen op het spoor = trein van het spoor. (in het noorden van Noorwegen, nabij Mo i Rana)
https://www.vg.no/nyheter(...)rka-mo-i-rana-stengt
Voorlopige status is dat er een paar gewonden zijn en geen doden, dat scheelt.
Op het spoor gevallen hoop ik?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
Minder fijn nieuws.
Rotsen op het spoor = trein van het spoor. (in het noorden van Noorwegen, nabij Mo i Rana)
[ afbeelding ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mensen vinden volgens mij vooral de lange lichte zomeravonden fijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Want de zomer verdwijnt ineens als je de klok niet meer verzet?Trotste mama van Ambar
Als het een beetje stabiel weer is ben ik het daar mee eens. Dat gedoe met net onder en net boven de nul is maar stom.quote:
(het weer, niet de klok)I'm surrounded by morons!
Oh dat vind ik wel minder van die manquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Rechtse partijen werden gewoon niet besproken. D66 vond hij overigens ook rechts.Trotste mama van Ambar
De donkere ochtenden die daar in de winter bij horen zullen ze minder fijn vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen vinden volgens mij vooral de lange lichte zomeravonden fijn![]()
Doen ze in Noorwegen eigenlijk aan winter/zomertijd? Niet dat dat heel veel nut zou hebben daar..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het een beetje stabiel weer is ben ik het daar mee eens. Dat gedoe met net onder en net boven de nul is maar stom.
(het weer, niet de klok)![]()
Ik heb ontzettend moeite met opstaan als het donker is dus ik zou absoluut geen zomertijd willen in de winter.Trotste mama van Ambar
Ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doen ze in Noorwegen eigenlijk aan winter/zomertijd? Niet dat dat heel veel nut zou hebben daar..
Waarom zou het hier nog minder nut hebben dan op andere plekken?I'm surrounded by morons!
zelfde, het wordt nu al veel te laat lichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ontzettend moeite met opstaan als het donker is dus ik zou absoluut geen zomertijd willen in de winter.Uw ADH vitamine Worst
Dit ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zelfde, het wordt nu al veel te laat lichtTrotste mama van Ambar
bolkI'm surrounded by morons!
Mario is geen Nederlander,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey, als hij ook nog spelfouten en woorden gaat weglaten dan weten ik en chatgpt het ook niet meer hoor.
Ik ben eigenlijk wel klaar voor het weekendTrotste mama van Ambar
Omdat het daar, zeker in het noorden, sowieso al bijna de hele dag donker/licht is?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Waarom zou het hier nog minder nut hebben dan op andere plekken?![]()
Gewooon terug naar hoe het was. Al heb ik zelf weinig last van die klok verzettenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef aeque het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ntertijd-en-jij.html
55% maar? Ik had meer verwacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van winter naar zomer vind ik moeilijker dan andersomTrotste mama van Ambar
Oeps das niet best. Maar gelukkig geen dodenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
Minder fijn nieuws.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er altijd wel een paar dagen last van, als de tijd terug wordt gezet. Terwijl ik dat met reizen veel minder hebquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewooon terug naar hoe het was. Al heb ik zelf weinig last van die klok verzetten![]()
![]()
Als de tijd vooruit wordt gezet, daar heb ik dan weer geen last van. Met jetlags ook, als de tijd vooruit gaat, heb ik daar amper last van.![]()
Midden zomer en winter wel, maar verder valt het wel mee. Gemiddeld gezien evenveel zon als de rest van de wereld, alleen iets onevener verdeeld dan bv op de evenaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat het daar, zeker in het noorden, sowieso al bijna de hele dag donker/licht is?I'm surrounded by morons!
Ik ben daar 1x geweest, maar dat was precies met midsommer. Ik kon daar niet echt aan wennen. Zeker omdat veel appartementjes daar vrijwel geen verduisterende gordijnen hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Midden zomer en winter wel, maar verder valt het wel mee. Gemiddeld gezien evenveel zon als de rest van de wereld, alleen iets onevener verdeeld dan bv op de evenaar.![]()
ik ga veel te weinig uit mijn tijdzone om een zinnig antwoord te zeggen of ik er last van heb
Uw ADH vitamine Worst
Had je geen aardappels mee om op de ramen te plakken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben daar 1x geweest, maar dat was precies met midsommer. Ik kon daar niet echt aan wennen. Zeker omdat veel appartementjes daar vrijwel geen verduisterende gordijnen hebben.
Die gingen in de ovenschotelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je geen aardappels mee om op de ramen te plakken?![]()
![]()
Het enige wat ik heb is dat ik vroeger eet, maar verder gelukkig niet. Baal alleen dat het dan al zo vroeg donker is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel een paar dagen last van, als de tijd terug wordt gezet. Terwijl ik dat met reizen veel minder hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slecht excuus. Al die Limburgers hier kunnen het ook.quote:
Sorryquote:![]()
Is Muti ziek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat altijd wel gezelligquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb is dat ik vroeger eet, maar verder gelukkig niet. Baal alleen dat het dan al zo vroeg donker is.![]()
![]()
Kan, dat vinden er wel meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel gezellig
Ik hou er niet van alles zo vroeg dicht, gordijnen en zo. Bij langer licht kan je nog lekker lang naar buiiten kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.quote:
Hopelijk is het niets ernstigsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naar buiten gluren kan altijd of het nou donker is of lichtUw ADH vitamine Worst
Mijn telescoop ziet meer als het donker isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
naar buiten gluren kan altijd of het nou donker is of licht![]()
![]()
DDan moet je het misschien niet op een openbaar forum posten.quote:
of kann ook zijn dat ik vergeten heb waar zij isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.
Hopelijk is het niets ernstigs![]()
hau ab,steck je de punten daar henn waar de zonne niet schijntquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef aeque het volgende:
D
[..]
Dan moet je het misschien niet op een openbaar forum posten.![]()
Dat kan ook, je wordt tenslotte een dagje ouder, dan vergeet je wel eens ietsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
of kann ook zijn dat ik vergeten heb waar zij is
He he Mario wat is dat nu weer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hau ab,steck je de punten daar henn waar de zonne niet schijnt
Ah, mooi niemand mij bolken na zonsondergang hierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hau ab,steck je de punten daar henn waar de zonne niet schijnt
Hey een vraagje:
als we de eerste man op de maan hebben gekregen in 1969. Waarom zijn we daar ooit mee opgehouden? Ik bedoel het had daar nu heel gezellig vol kunnen zijn met alle mannen.Trotste mama van Ambar
Laat de mannen maar lekker op aarde blijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey een vraagje:
als we de eerste man op de maan hebben gekregen in 1969. Waarom zijn we daar ooit mee opgehouden? Ik bedoel het had daar nu heel gezellig vol kunnen zijn met alle mannen.
Allen die geen mannen willlen mogen vertrekken naar de maan
Heel de maan vol met mannenhatende feministen gaat vast gezellig worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat de mannen maar lekker op aarde blijven
Allen die geen mannen willlen mogen vertrekken naar de maanI'm surrounded by morons!
In mijn wc zit geen raam dus daar schijnt de zon nooit. Ik zal ze daar veilig opbergen.
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziektequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.
Hopelijk is het niets ernstigsUw ADH vitamine Worst
chronisch? is zij nur boosquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziekte![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
Minder fijn nieuws.
[ afbeelding ]
ZItten ze mooi uit de wegquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel de maan vol met mannenhatende feministen gaat vast gezellig worden.
Wat is gossie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In zo padvinderspakkie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:07 schreef mario390 het volgende:
deze dagen in spanie bb zijn ze pfadvinders
moeten ze hindernisparcour doorlopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei dan vlieg ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat de mannen maar lekker op aarde blijven
Allen die geen mannen willlen mogen vertrekken naar de maanWerewolf![]()
Kan ook, maar dan heb je wel watquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziekteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
Haat jij mannen dan?quote:
Dan mag je samen met muis vliegen naar de maan
Nou heb je weer wat te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..],yep en elke nacht slapen 2 in tent
Wowowowowoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haat jij mannen dan?
Haat is een beetje overdreven he?Trotste mama van Ambar
Nee ik val niet op mannenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haat jij mannen dan?
Werewolf![]()
Niet op mannen vallen is niet erg. Ik val niet op vrouwen, maar ze hoeven van mij niet naar de maan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zit zij er nog wel in dan? Zijn er geen andere meisjes, vrouwen die je leuk vindt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja eine maar de is 20quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit zij er nog wel in dan? Zijn er geen andere meisjes, vrouwen die je leuk vindt?![]()
WeekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
MilamboThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk, ben benieuwd hoe de opdracht gaat verlopenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit is betje proefing video
https://x.com/piarsan_/status/1849456240528679075Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de 2 van italien bb zijn ook nog , het was nähmlichquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd hoe de opdracht gaat verlopen
en austausch, de in huis weten niet alle dat het eine
meisje naar spanie terugkomt![]()
Broccoli stamppot.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
EtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zij komt avond uit italie terug ,de bewohners in spanie denkenquote:
zij moest zondag dat huis verlaten, nee zij was nur paar
dagen in ital.bb![]()
![]()
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergetenUw ADH vitamine Worst
Watquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergeten
Dat is wel echt
Trotste mama van Ambar
Dat is op zich wel een leuke twist in het spel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij komt avond uit italie terug ,de bewohners in spanie denken
zij moest zondag dat huis verlaten, nee zij was nur paar
dagen in ital.bb
[ afbeelding ]
Is nog niet eerder voorgekomen of wel dat iemand van een ander land naar een andere BB gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is knap lullig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toch wel in spanie, in brasilquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke twist in het spel.
Is nog niet eerder voorgekomen of wel dat iemand van een ander land naar een andere BB gaat
maar in spanie is de spannendste avond altijd donderdag
daar was al ook dat jemand terugkwam twist dus![]()
Terwijl vorig jaar wel (weliswaar enkele dagen te laat)quote:Uw ADH vitamine Worst
O oke, ja ik kijk die buitenlandse nooit. Ik wil wel iets verstaan als ik iets kijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch wel in spanie, in brasil
maar in spanie is de spannendste avond altijd donderdag
daar was al ook dat jemand terugkwam twist dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan ga ik de volgende werkweek lekker heel rustig aan doenUw ADH vitamine Worst
vanavond 1 exit, maar is niet gezegd dat deze meid niet in paar dagenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ja ik kijk die buitenlandse nooit. Ik wil wel iets verstaan als ik iets kijk.
weer terug komt, en werden ook somige immunität kregen![]()
Ik zou zeker ook niet meer bijdragen aan kaartjes en cadeausquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
dan ga ik de volgende werkweek lekker heel rustig aan doenTrotste mama van Ambar
Dat is ook wat God zei toen hij per ongeluk een vrouw zonder geslachtskenmerken creëerde.quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
en voor vrouwen andersomquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je je piemel en zak maar bij hebtUw ADH vitamine Worst
nee vergeten dat niemand wasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je je piemel en zak maar bij hebt![]()
zoiets?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is ook wat God zei toen hij per ongeluk een vrouw zonder geslachtskenmerken creëerde.
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb ook altijd een piemel en een zak bij mijquote:Trotste mama van Ambar
De pielemuis, toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een piemel en een zak bij mij
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee de afgehakte penis in een zak van de laatste irritante man die ik tegenkwam.quote:Trotste mama van Ambar
Overigens kwam ik hier helemaal niet voor matige woordgrappen. Ik wil gewoon punten, nu het nog kan. Dus niet holken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
en ik maar denken dat mario een pooier is en de bestelling van een klant niet heeft meegenomenUw ADH vitamine Worst
Per 1 december verdwijnt het woord holken naar de eeuwige jachtvelden.
Eigenlijk moet er gewoon een nieuwe betekenis voor komen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
hoop het niet en dat er toch een oplossing komt, anders moet ik mijn leven herorganiserenUw ADH vitamine Worst
Anders ik wel. Heb al een nieuw liefje op het oog na de rouwperiode natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
hoop het niet en dat er toch een oplossing komt, anders moet ik mijn leven herorganiserenTrotste mama van Ambar
*graag het afgesproken bedrag overmaken op mijn rekening; dankquote:Breaking news: nieuwe carrière voor hemarookworst
De definitieve staking (ook wel: het vervroegd pensioen) van Monitor in het Dodetopicspel heeft verregaande gevolgen. Fanatieke users moeten weer op zoek naar leven. Zo gaat mario390 Oostenrijkse muziek draaien op een piratenzender, heeft ieniminimuis gesolliciteerd bij Sesamstraat en stroomt Dotteke bij FOK! door naar algeheel Admin.
Ook hemarookworst gooit het roer om. De immer goedlachse, scherpe, geliefde, humoristische, geweldige* user gaat rookworsten verkopen bij de HEMA. "Ik kan mezelf heel goed verkopen", aldus hemarookworst. "Ik blijf hier tot beide uiteinden van mijn carrière." Of ze bij Aviko enthousiast zijn over de sollicitatie van Aardappelschotel, moet nog blijken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik verwacht dat je morgen om 09:00 stipt vies woest mad het kantoor van je baas binnen stapt en hem ter verantwoording vraagt waarom je niet een salaris verhoging van 4500% hebt gekregen plus een bonus van 450 miljoen euro ter compensatie voor dit onrecht!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergetenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
moet door die opmerking van mario over kut vergeten denken aan deze ouwe gouwe mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
En als je baas eindelijk je gecompenseerd heeft hem nog vriendelijk mededelen dat zowel zijn vrouw als dochter flink vernederd zijn door jouw afgelopen en komend weekend
hij heeft wel een vrouw maar geen kinderenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
En als je baas eindelijk je gecompenseerd heeft hem nog vriendelijk mededelen dat zowel zijn vrouw als dochter flink vernederd zijn door jouw afgelopen en komend weekend
Uw ADH vitamine Worst
Zijn bijwijf dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij heeft wel een vrouw maar geen kinderenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:33 schreef mario390 het volgende:
als mij anno dazoe keer jemand hier henn gehalt heeft
dacht ik het gaat om dood
Forum Opties Forumhop: Hop naar: