Als het een beetje stabiel weer is ben ik het daar mee eens. Dat gedoe met net onder en net boven de nul is maar stom.quote:
Oh dat vind ik wel minder van die manquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Rechtse partijen werden gewoon niet besproken. D66 vond hij overigens ook rechts.
De donkere ochtenden die daar in de winter bij horen zullen ze minder fijn vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen vinden volgens mij vooral de lange lichte zomeravonden fijn
Doen ze in Noorwegen eigenlijk aan winter/zomertijd? Niet dat dat heel veel nut zou hebben daar..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het een beetje stabiel weer is ben ik het daar mee eens. Dat gedoe met net onder en net boven de nul is maar stom.
(het weer, niet de klok)
Ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doen ze in Noorwegen eigenlijk aan winter/zomertijd? Niet dat dat heel veel nut zou hebben daar..
zelfde, het wordt nu al veel te laat lichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ontzettend moeite met opstaan als het donker is dus ik zou absoluut geen zomertijd willen in de winter.
Dit ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zelfde, het wordt nu al veel te laat licht
Mario is geen Nederlander,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey, als hij ook nog spelfouten en woorden gaat weglaten dan weten ik en chatgpt het ook niet meer hoor.
Omdat het daar, zeker in het noorden, sowieso al bijna de hele dag donker/licht is?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja.
Waarom zou het hier nog minder nut hebben dan op andere plekken?
Gewooon terug naar hoe het was. Al heb ik zelf weinig last van die klok verzettenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:30 schreef aeque het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ntertijd-en-jij.html
55% maar? Ik had meer verwacht.
Oeps das niet best. Maar gelukkig geen dodenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
Minder fijn nieuws.
Rotsen op het spoor = trein van het spoor. (in het noorden van Noorwegen, nabij Mo i Rana)
https://www.vg.no/nyheter(...)rka-mo-i-rana-stengt
Voorlopige status is dat er een paar gewonden zijn en geen doden, dat scheelt.
[ afbeelding ]
Ik heb er altijd wel een paar dagen last van, als de tijd terug wordt gezet. Terwijl ik dat met reizen veel minder hebquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewooon terug naar hoe het was. Al heb ik zelf weinig last van die klok verzetten
Midden zomer en winter wel, maar verder valt het wel mee. Gemiddeld gezien evenveel zon als de rest van de wereld, alleen iets onevener verdeeld dan bv op de evenaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat het daar, zeker in het noorden, sowieso al bijna de hele dag donker/licht is?
Ik ben daar 1x geweest, maar dat was precies met midsommer. Ik kon daar niet echt aan wennen. Zeker omdat veel appartementjes daar vrijwel geen verduisterende gordijnen hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Midden zomer en winter wel, maar verder valt het wel mee. Gemiddeld gezien evenveel zon als de rest van de wereld, alleen iets onevener verdeeld dan bv op de evenaar.
Had je geen aardappels mee om op de ramen te plakken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben daar 1x geweest, maar dat was precies met midsommer. Ik kon daar niet echt aan wennen. Zeker omdat veel appartementjes daar vrijwel geen verduisterende gordijnen hebben.
Die gingen in de ovenschotelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je geen aardappels mee om op de ramen te plakken?
Het enige wat ik heb is dat ik vroeger eet, maar verder gelukkig niet. Baal alleen dat het dan al zo vroeg donker is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel een paar dagen last van, als de tijd terug wordt gezet. Terwijl ik dat met reizen veel minder heb
Slecht excuus. Al die Limburgers hier kunnen het ook.quote:
Sorryquote:
Ik vind dat altijd wel gezelligquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb is dat ik vroeger eet, maar verder gelukkig niet. Baal alleen dat het dan al zo vroeg donker is.
Kan, dat vinden er wel meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel gezellig
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |