quote:
Vorige week ergens. Greys had hier toen nog gezegd om het te kijken. Daardoor teruggekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb ik beide niet gezien, was gisteren bij mijn dochter. Wanneer was dat met die drakenpakken
Ff kijken of ik het straks terug kan kijken. Wat was er gisteren?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vorige week ergens. Greys had hier toen nog gezegd om het te kijken. Daardoor teruggekeken.
ff opgezocht vorige week woensdag
Weet ik ook niet ..maar dacht als jij het gezien hebt weet je of het de moeite is om terug te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff kijken of ik het straks terug kan kijken. Wat was er gisteren?
Oquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet ik ook niet ..maar dacht als jij het gezien hebt weet je of het de moeite is om terug te kijken
Ook niet gezien ik uh was in slaap gevallen op de bankquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ohelaas kan het je niet zeggen.
Heb Bondgenoten ook maar voor de helft gezien.
Dat is ook lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet gezien ik uh was in slaap gevallen op de bank![]()
Ja maar niet goed om in een normaal slaapritme te komenquote:
Nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar niet goed om in een normaal slaapritme te komen
Dan slaapt ze heel lichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
De mama ligt ook altijd te slapen voor de tv. Oh wee als je het kanaal verandert.
quote:
Of alert.quote:
Dat kan ookquote:
Was het nodigquote:
Het is nog steeds nodig helaas.quote:
Ach jee, wil je er over typenquote:
Oke oke, roestig maarquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef DJMO het volgende:
Mannen!_!
@:rob wilde smart lampen van de action hebben. Drie gewone, en één gru spot.
Dus ik naar action. Zijn de gru spotjes ook in de aanbieding.. Dus ik app hem een foto met vraag of hij en eentje of toch maar drie wilde.
Drie was het antwoord.
Kwartier later der vraag of ik ook het spotje gevonden had.
Dus ik stuur weer een foto, en vraag of ik dan maar moet gaan ruilen. Ja graag, want hij had er maar eentje nodig.
Oké, ik terug naar de action. Sta voor de deur, kijk de bon na en zie dat ik maar 9 euro voor 3 stuks betaald heb, ipv de 12 euro die ik dacht. Terwijl een enkel spotje zes euro kost.
Dus ik stuur screenshot van de bon en vraag of ik alsnog moet ruilen.
Nee laat maar, altijd handig om in huis te hebben.
Onder zijn petjequote:
Onder zijn petje zit je hoofd en in je hoofd schijnen bij sommige hersenen te zittenquote:
nooit eerder gehoordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder zijn petje zit je hoofd en in je hoofd schijnen bij sommige hersenen te zitten
Dus niet goed onder zijn klotje zitten is niet goed wies zijn
Kortom zijn goed wies is kapoet
quote:
Ik neem het dan ook maar met een klontje suikerquote:klotje als dialectwoord
• suikerklontje (zandvliets) • alpino (`t-Heikes) • alpinopet (Bergs) • alpinopet (Oudenbosch) • klein petje (alpino) (Oudenbosch) • mutsje, kalotje (Fr: calotte) (Tilburgs)
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik neem het dan ook maar met een klontje suiker
Kunnen we dan vaststellen dat Dot uit de buurt van Oudenbosch komt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik neem het dan ook maar met een klontje suiker
Ik wel,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |