Meen je?quote:
Hey dat heb ik er nooit van begrepen. Ik dacht dat het kont wasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
poepen is daar seks hebben die logica ontgaat me ook volledig
Lijkt me ook niks.quote:
Ja het woord poep is daar kont..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey dat heb ik er nooit van begrepen. Ik dacht dat het kont was
Is ook zo. Hangt van provincie af.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey dat heb ik er nooit van begrepen. Ik dacht dat het kont was
Nee, heb ik beide niet gezien, was gisteren bij mijn dochter. Wanneer was dat met die drakenpakkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dott heb jij lldl gister gekeken? En heb je die aflevering van laatst nog terug gekeken met die drakenpakken aan?![]()
quote:
Vorige week ergens. Greys had hier toen nog gezegd om het te kijken. Daardoor teruggekeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb ik beide niet gezien, was gisteren bij mijn dochter. Wanneer was dat met die drakenpakken
Ff kijken of ik het straks terug kan kijken. Wat was er gisteren?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vorige week ergens. Greys had hier toen nog gezegd om het te kijken. Daardoor teruggekeken.
ff opgezocht vorige week woensdag
Weet ik ook niet ..maar dacht als jij het gezien hebt weet je of het de moeite is om terug te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff kijken of ik het straks terug kan kijken. Wat was er gisteren?
Oquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet ik ook niet ..maar dacht als jij het gezien hebt weet je of het de moeite is om terug te kijken
Ook niet gezien ik uh was in slaap gevallen op de bankquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ohelaas kan het je niet zeggen.
Heb Bondgenoten ook maar voor de helft gezien.
Dat is ook lekker.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ook niet gezien ik uh was in slaap gevallen op de bank![]()
Ja maar niet goed om in een normaal slaapritme te komenquote:
Nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar niet goed om in een normaal slaapritme te komen
Dan slaapt ze heel lichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
De mama ligt ook altijd te slapen voor de tv. Oh wee als je het kanaal verandert.
quote:
Of alert.quote:
Dat kan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |