Nee de afgehakte penis in een zak van de laatste irritante man die ik tegenkwam.quote:
Anders ik wel. Heb al een nieuw liefje op het oog na de rouwperiode natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:20 schreef hemarookworst het volgende:
hoop het niet en dat er toch een oplossing komt, anders moet ik mijn leven herorganiseren
*graag het afgesproken bedrag overmaken op mijn rekening; dankquote:Breaking news: nieuwe carrière voor hemarookworst
De definitieve staking (ook wel: het vervroegd pensioen) van Monitor in het Dodetopicspel heeft verregaande gevolgen. Fanatieke users moeten weer op zoek naar leven. Zo gaat mario390 Oostenrijkse muziek draaien op een piratenzender, heeft ieniminimuis gesolliciteerd bij Sesamstraat en stroomt Dotteke bij FOK! door naar algeheel Admin.
Ook hemarookworst gooit het roer om. De immer goedlachse, scherpe, geliefde, humoristische, geweldige* user gaat rookworsten verkopen bij de HEMA. "Ik kan mezelf heel goed verkopen", aldus hemarookworst. "Ik blijf hier tot beide uiteinden van mijn carrière." Of ze bij Aviko enthousiast zijn over de sollicitatie van Aardappelschotel, moet nog blijken.
Ik verwacht dat je morgen om 09:00 stipt vies woest mad het kantoor van je baas binnen stapt en hem ter verantwoording vraagt waarom je niet een salaris verhoging van 4500% hebt gekregen plus een bonus van 450 miljoen euro ter compensatie voor dit onrecht!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
hij heeft wel een vrouw maar geen kinderenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
En als je baas eindelijk je gecompenseerd heeft hem nog vriendelijk mededelen dat zowel zijn vrouw als dochter flink vernederd zijn door jouw afgelopen en komend weekend
Zijn bijwijf dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij heeft wel een vrouw maar geen kinderen
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:33 schreef mario390 het volgende:
als mij anno dazoe keer jemand hier henn gehalt heeft
dacht ik het gaat om dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |