Had je geen aardappels mee om op de ramen te plakken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben daar 1x geweest, maar dat was precies met midsommer. Ik kon daar niet echt aan wennen. Zeker omdat veel appartementjes daar vrijwel geen verduisterende gordijnen hebben.
Die gingen in de ovenschotelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je geen aardappels mee om op de ramen te plakken?
Het enige wat ik heb is dat ik vroeger eet, maar verder gelukkig niet. Baal alleen dat het dan al zo vroeg donker is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel een paar dagen last van, als de tijd terug wordt gezet. Terwijl ik dat met reizen veel minder heb
Slecht excuus. Al die Limburgers hier kunnen het ook.quote:
Sorryquote:
Ik vind dat altijd wel gezelligquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb is dat ik vroeger eet, maar verder gelukkig niet. Baal alleen dat het dan al zo vroeg donker is.
Kan, dat vinden er wel meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel gezellig
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.quote:
Mijn telescoop ziet meer als het donker isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
naar buiten gluren kan altijd of het nou donker is of licht
Dan moet je het misschien niet op een openbaar forum posten.quote:
of kann ook zijn dat ik vergeten heb waar zij isquote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.
Hopelijk is het niets ernstigs
hau ab,steck je de punten daar henn waar de zonne niet schijntquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef aeque het volgende:
D
[..]
Dan moet je het misschien niet op een openbaar forum posten.
Dat kan ook, je wordt tenslotte een dagje ouder, dan vergeet je wel eens ietsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
of kann ook zijn dat ik vergeten heb waar zij is
He he Mario wat is dat nu weer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hau ab,steck je de punten daar henn waar de zonne niet schijnt
Ah, mooi niemand mij bolken na zonsondergang hierquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
hau ab,steck je de punten daar henn waar de zonne niet schijnt
Laat de mannen maar lekker op aarde blijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Hey een vraagje:
als we de eerste man op de maan hebben gekregen in 1969. Waarom zijn we daar ooit mee opgehouden? Ik bedoel het had daar nu heel gezellig vol kunnen zijn met alle mannen.
Heel de maan vol met mannenhatende feministen gaat vast gezellig worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat de mannen maar lekker op aarde blijven
Allen die geen mannen willlen mogen vertrekken naar de maan
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziektequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.
Hopelijk is het niets ernstigs
chronisch? is zij nur boosquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziekte
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
Minder fijn nieuws.
Rotsen op het spoor = trein van het spoor. (in het noorden van Noorwegen, nabij Mo i Rana)
https://www.vg.no/nyheter(...)rka-mo-i-rana-stengt
Voorlopige status is dat er een paar gewonden zijn en geen doden, dat scheelt.
[ afbeelding ]
ZItten ze mooi uit de wegquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel de maan vol met mannenhatende feministen gaat vast gezellig worden.
Wat is gossie?quote:
In zo padvinderspakkie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:07 schreef mario390 het volgende:
deze dagen in spanie bb zijn ze pfadvinders
moeten ze hindernisparcour doorlopen
Oei dan vlieg ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat de mannen maar lekker op aarde blijven
Allen die geen mannen willlen mogen vertrekken naar de maan
Kan ook, maar dan heb je wel watquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziekte
quote:
Haat jij mannen dan?quote:
Nou heb je weer wat te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..],yep en elke nacht slapen 2 in tent
Wowowowowoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haat jij mannen dan?
Dan mag je samen met muis vliegen naar de maan
Nee ik val niet op mannenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haat jij mannen dan?
Dan mag je samen met muis vliegen naar de maan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |