kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziektequote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een onderzoek krijg je niet zomaar, dan moet je wel iets hebben.
Hopelijk is het niets ernstigs
chronisch? is zij nur boosquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziekte
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
Minder fijn nieuws.
Rotsen op het spoor = trein van het spoor. (in het noorden van Noorwegen, nabij Mo i Rana)
https://www.vg.no/nyheter(...)rka-mo-i-rana-stengt
Voorlopige status is dat er een paar gewonden zijn en geen doden, dat scheelt.
[ afbeelding ]
ZItten ze mooi uit de wegquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel de maan vol met mannenhatende feministen gaat vast gezellig worden.
Wat is gossie?quote:
In zo padvinderspakkie?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:07 schreef mario390 het volgende:
deze dagen in spanie bb zijn ze pfadvinders
moeten ze hindernisparcour doorlopen
Oei dan vlieg ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat de mannen maar lekker op aarde blijven
Allen die geen mannen willlen mogen vertrekken naar de maan
Kan ook, maar dan heb je wel watquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan ook routine onderzoek/check up bij chronische ziekte
quote:
Haat jij mannen dan?quote:
Nou heb je weer wat te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..],yep en elke nacht slapen 2 in tent
Wowowowowoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haat jij mannen dan?
Dan mag je samen met muis vliegen naar de maan
Nee ik val niet op mannenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haat jij mannen dan?
Dan mag je samen met muis vliegen naar de maan
Niet op mannen vallen is niet erg. Ik val niet op vrouwen, maar ze hoeven van mij niet naar de maan.quote:
Zit zij er nog wel in dan? Zijn er geen andere meisjes, vrouwen die je leuk vindt?quote:
ja eine maar de is 20quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit zij er nog wel in dan? Zijn er geen andere meisjes, vrouwen die je leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |