Niet op mannen vallen is niet erg. Ik val niet op vrouwen, maar ze hoeven van mij niet naar de maan.quote:
Zit zij er nog wel in dan? Zijn er geen andere meisjes, vrouwen die je leuk vindt?quote:
ja eine maar de is 20quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit zij er nog wel in dan? Zijn er geen andere meisjes, vrouwen die je leuk vindt?
Leuk, ben benieuwd hoe de opdracht gaat verlopenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit is betje proefing video
https://x.com/piarsan_/status/1849456240528679075
de 2 van italien bb zijn ook nog , het was nähmlichquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd hoe de opdracht gaat verlopen
zij komt avond uit italie terug ,de bewohners in spanie denkenquote:
Watquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergeten
Dat is op zich wel een leuke twist in het spel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij komt avond uit italie terug ,de bewohners in spanie denken
zij moest zondag dat huis verlaten, nee zij was nur paar
dagen in ital.bb
[ afbeelding ]
Dat is knap lullig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergeten
toch wel in spanie, in brasilquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke twist in het spel.
Is nog niet eerder voorgekomen of wel dat iemand van een ander land naar een andere BB gaat
Terwijl vorig jaar wel (weliswaar enkele dagen te laat)quote:
O oke, ja ik kijk die buitenlandse nooit. Ik wil wel iets verstaan als ik iets kijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch wel in spanie, in brasil
maar in spanie is de spannendste avond altijd donderdag
daar was al ook dat jemand terugkwam twist dus
vanavond 1 exit, maar is niet gezegd dat deze meid niet in paar dagenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ja ik kijk die buitenlandse nooit. Ik wil wel iets verstaan als ik iets kijk.
Ik zou zeker ook niet meer bijdragen aan kaartjes en cadeausquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
dan ga ik de volgende werkweek lekker heel rustig aan doen
als je je piemel en zak maar bij hebtquote:
Dat is ook wat God zei toen hij per ongeluk een vrouw zonder geslachtskenmerken creëerde.quote:
en voor vrouwen andersomquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je je piemel en zak maar bij hebt
nee vergeten dat niemand wasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je je piemel en zak maar bij hebt
zoiets?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is ook wat God zei toen hij per ongeluk een vrouw zonder geslachtskenmerken creëerde.
Ik heb ook altijd een piemel en een zak bij mijquote:
De pielemuis, toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een piemel en een zak bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |