Strippen van haar blauwe kleur, sofort!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
Speltvvoutjes mochten nicht kunnen![]()
Hey Nijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
Speltvvoutjes mochten nicht kunnen![]()
Nou dat is ook weer zo hardquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Strippen van haar blauwe kleur, sofort!
Wel goed hoor, en met jou?quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer zo hard![]()
Als moderatoren perfect waren had danny is meteen een streepje gegeven![]()
![]()
![]()
Redelijk.quote:
Ow, ik dacht dat speltvoudtjes de nieuwste rage was hierquote:
O dat is even minder, misschien even een stapje terug doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Redelijk.
Hard aan het werk de laatste tijd, beetje slaapgebrek en heb het idee dat ik iets onder de leden heb. Niet echt ziek, maar gewoon al 2 dagen beetje meh gevoel. Maar dat kan ook door vermoeidheid komen hoop ik.
Nee joh, daar doen wei niet aanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat speltvoudtjes de nieuwste rage was hier![]()
![]()
![]()
Het heide topique doet er wel aanquote:
Einde van het jaar, wisselen van seizoen en weer. Dan krijgen mensen wel vaker wat meer klachten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is even minder, misschien even een stapje terug doen?
Al hoor je wel heel heel veel mensen momenteel die moe moe en moe zijn.
Niet te hopen dat je wat onder de leden hebt.
Ik houd het op: missgien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het heide topique doet er wel aan
Dan zal je toch voor jezelf een stapje terug moeten doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Einde van het jaar, wisselen van seizoen en weer. Dan krijgen mensen wel vaker wat meer klachten.
Ik hoef gelukkig nog maar weekje of 3 door en dan lekker paar weken vakantie. Komt wel goed. Denk dat ik gewoon beetje oververmoeid ben en wat sneller jank over kleine pijntjes
Welligt, missgien, alz hed meesit en de wint goet sdaadquote:
Dit is wel een beetje hoe jullie daar klinken in limboland.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welligt, missgien, alz hed meesit en de wint goet sdaad
Nee, niet echt. Rond kerst en nieuwjaar nog dikke week terug richting mijn ouders. Maar verder niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal je toch voor jezelf een stapje terug moeten doen.
Ga je nog op vakantie?
gewoon rustig aan doen, wat vandaag niet af komt komt morgen wel afquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Rond kerst en nieuwjaar nog dikke week terug richting mijn ouders. Maar verder niet.
Thuis nog genoeg te doen qua klussen en gewoon lekker uitrusten, wandelen etc.
Auwehoer he ker0l what zeg je me nau wa schele wieksende fogel wa auwehoer niet wah?!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje hoe jullie daar klinken in limboland.
Wat heeft @Fogel ermee te maken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Auwehoer he ker0l what zeg je me nau wa schele wieksende fogel wa auwehoer niet wah?!
Muis moet tijdens mijn 'vakantie' nog 2 weken 4 dagen per week werken, dus kan wel gewoon lekker even rustig aan doen met dingen die moeten gebeuren en alles op mijn tempo doen. En meeste van die dingen vind ik wel ergens therapeutisch om te doen. Vrij simpele dingen waar het gewoon IKEA boekje volgen is. Lekker podcast op de achtergrond en rustig aan mijn ding doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gewoon rustig aan doen, wat vandaag niet af komt komt morgen wel af
Goed plan dan, lekker alles op je gemakje doenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis moet tijdens mijn 'vakantie' nog 2 weken 4 dagen per week werken, dus kan wel gewoon lekker even rustig aan doen met dingen die moeten gebeuren en alles op mijn tempo doen. En meeste van die dingen vind ik wel ergens therapeutisch om te doen. Vrij simpele dingen waar het gewoon IKEA boekje volgen is. Lekker podcast op de achtergrond en rustig aan mijn ding doen.
Ah hij was voor Noorwegen ook al een buitenlander?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had @:fogel er maar iets mee te maken, die snapt het tenminste
Moet ik terug gaan lezen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had @:fogel er maar iets mee te maken, die snapt het tenminste
Een limburger dus jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 14:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah hij was voor Noorwegen ook al een buitenlander?
Nee gewoon onzin.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |