SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bicky
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In Geleen of all places, of zit daar een grote Indonesische gemeenschap? Ik zou dat eerder in Den Haag verwachtenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
die toko waar ik voor veel te veel geld voor 3 dagen eten heb gekocht is wel lekker.
Zag dat die een paar keer tot beste toko van Ned is uitgeroepen.. misschien daarom zo belachelijk duur.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja die ergste hoek moet sowieso ook gebeuren, maar meerdere van die grijze stenen die er onder zitten, en ook die daarnaast, zitten allemaal los. Daarbij ligt er gewoon een groot blok los.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je bij die ergste hoek het deel waar de plastic zakken zitten ook metselen? Ik vind het vooral daar het bovenste stuk uitzien alsof die stenen zo naar beneden kunnen vallen. De voegen daar wat onder zie je wel barsten, maar lijken de stenen iig niet helemaal los te zitten.
Wat is die rij die zou kunnen omvallen raar gemetseld? Lijkt ook alsof de bakstenen daar niet om en om doorlopen, maar er een rijtje tegenaan geplakt is?
Ik zal die grijze stenen moeten vastmetselen, maar als ik daar eenmaal aan begin te trekken kan ik zo de halve muur afbreken, en in de lente zal dat muurtje sowieso afgebroken worden.
Dan kan ik beter alleen die bovenste laag oude, donkere stenen gaan metselen op die losse grijze stenen. Ook alles behalve ideaal. En het is een heel blok wat los zit dus ben ik bang dat als ik Beamix bovenop die grijze stenen aanbreng en dat blok er op leg, dat alles er aan alle kanten tussenuit zal lopen.![]()
Ja daar zit een hele grote Indonesische gemeenschap door de mijnen..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In Geleen of all places, of zit daar een grote Indonesische gemeenschap? Ik zou dat eerder in Den Haag verwachten
:
In de volksmond stond het bekend als de 'Auw Kolonie' of kortweg de Kolonie. Tussen 1918 en 1924 ontstond er een wijk met een tiental straten die de namen droegen van Nederlandse koloniale bezittingen in Oost- en West-Indië. Zodoende had Geleen tussen 1924 en 1971 een mijnkolonie met een Indische buurtSmile, it's free therapy.![]()
O bij jullie heet dat ook frituurquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frituurmjah.. wonen half in Belgenland
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bij jullie heet dat ook frituur
Smile, it's free therapy.![]()
Is patat
Blijft patat
En je haalt het in de snackbar
Of bij snackbarryOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Moet altijd lachen als ik een belgische serie kijk en ze zeggen ik ben op mijn poep gevallen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:47 schreef sp3c het volgende:
Is patat
Blijft patat
En je haalt het in de snackbar
Of bij snackbarry![]()
:
Het gerecht heeft zich in twee golven verspreid, elk met een andere benaming. De eerste golf ('friet') ontstond eind 19e eeuw in België en bereikte begin 20ste eeuw Zuid-Nederland. De tweede golf begon kort na 1945 in de Randstad, eerst als 'patatfriet' maar al snel verkort tot 'patat'.
noorderlingen liepen weer eens achter ook nog
Smile, it's free therapy.![]()
Ken je In De Gloria? Dat was in de poep.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Moet altijd lachen als ik een belgische serie kijk en ze zeggen ik ben op mijn poep gevallenWerewolf![]()
Klinkt wel komisch sommige Belgische woorden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Moet altijd lachen als ik een belgische serie kijk en ze zeggen ik ben op mijn poep gevallenSmile, it's free therapy.![]()
Koelkast.
IJskast is voor bekakte mensen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, die ken ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ken je In De Gloria? Dat was in de poep.
Maar poep is hier wat anders dan bij jullie hoe noemen jullie ontlasting dan? Dat noemen wij vaak poepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is een leuk taaltjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klinkt wel komisch sommige Belgische woorden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei dan ben ik bekaktquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Koelkast.
IJskast is voor bekakte mensen
Werewolf![]()
Kakquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet.
Maar poep is hier wat anders dan bij jullie hoe noemen jullie ontlasting dan? Dat noemen wij vaak poepWerewolf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: