Ik negeer de 10 en 1 altijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Deze onzin stopt ook nooit he.
40% die een 10 geeft. en 30% die een 1 geeft.
Dus 70% van alle stemmen kan je al negeren
ja zeg ik. 70% kan je negerenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik negeer de 10 en 1 altijd.
Maar dan zit het meeste nog in de 7-8-9 reeks.
Dus lijkt me prima.
Zolang de heoveel 10 en 1 ongeveer gelijk is maakt t voor t cijfer niet heel veel uit gelukkig. Maar beide review bombers zijn beehoorlijk sneu.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja zeg ik. 70% kan je negeren
De eerste verhalen die ik heb gelezen waren juist wel heel positief.quote:Van de rest maar even afwachten. Eerste verhalen zijn nog niet erg positief.
Snap ik ook weer wel naar de geweldige interviews van sommige castleden. Ze leren het echt nooit
Ja dat verbaast me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 19 september 2024 09:49 schreef Ang3l het volgende:
De eerste verhalen die ik heb gelezen waren juist wel heel positief.
Precies, een serie voor verschillende doelgroepen.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat verbaast me dan weer helemaal niks
Ja het is prima. Zo lang ze niet verwachten dat het een kijkcijfer succes gaat wordenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, een serie voor verschillende doelgroepen.
Prima toch?
Deze is lekker camp, girly, queer en halloween witchy schijnbaar.
Alles wat ik wil
Laten we afwachtenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja het is prima. Zo lang ze niet verwachten dat het een kijkcijfer succes gaat worden
Wanda deed het wel prima geloof ik ja qua kijkcijfers. Die had alleen toen nog wel de hype van marvel mee. Die hype is nu toch wel iets minderquote:Op donderdag 19 september 2024 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we afwachten
Ik las dat het vooral de sfeer van Wandavision vasthoudt, met veel verwijzingen.
Dat vond ik echt 1 van de leukste MCU Series. Of die t qua kijkcijfers goed gedaan heeft, geen idee.
Goed genoeg denk ik, want 2 spinoffs.
Ja was wel 1 van de eersten iddquote:Op donderdag 19 september 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanda deed het wel prima geloof ik ja qua kijkcijfers. Die had alleen toen nog wel de hype van marvel mee. Die hype is nu toch wel iets minder
Die trok volgens mij ook meer kijkers van buiten Marvel, juist omdat het niet zo enorm zwaar op het superheldenaspect leunde.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanda deed het wel prima geloof ik ja qua kijkcijfers. Die had alleen toen nog wel de hype van marvel mee. Die hype is nu toch wel iets minder
Ja waar hebben we dit eerder gezien van Disneyquote:Op donderdag 19 september 2024 10:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze hebben heel wat tijd en geld in promo's gepompt, dus ik gok dat ze er wel vertrouwen in hebben.
Lokiquote:Op donderdag 19 september 2024 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben totaal niet enthousiast voor Agatha.
Heb alle Disney marvel series gezien alleen Wandavision Moonknight en Loki met momenten wel tof de rest was best slecht.
Ik negeer altijd alles boven een 8 en onder een 4quote:Op donderdag 19 september 2024 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Deze onzin stopt ook nooit he.
40% die een 10 geeft. en 30% die een 1 geeft.
Dus 70% van alle stemmen kan je al negeren
Haha blijft alleen zo weinig over danquote:Op donderdag 19 september 2024 13:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik negeer altijd alles boven een 8 en onder een 4
Hoezo boven de 8? Er zijn echt wel series die ik een 9 geef. Breaking Bad bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik negeer altijd alles boven een 8 en onder een 4
Sommige films/series zijn het natuurlijk wel waard, maar ik vind die reviews meestal niet kritisch genoeg, of juist te negatief (lager dan een 4).quote:Op donderdag 19 september 2024 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo boven de 8? Er zijn echt wel series die ik een 9 geef. Breaking Bad bijvoorbeeld.
Wandavison was volgens mij zo bijzonder omdat het heel goed gedaan was en zo anders dan andere series. iedere aflevering weer een ander tijdperk. en het mysterie vond ik ook zo mooi dat je iedere keer je afvroeg wat er nu in hemelsnaam aan de hand was.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Ah, kreeg je een melding?quote:Op zondag 29 september 2024 17:11 schreef AgnesGru het volgende:
Het meekijken op het account van familie is helaas klaar.
Ja, in de tv-app.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah, kreeg je een melding?
Werkt het ook in de webplayer niet op een Windows PC? (Edge Browser gebruiken voor de beste beeldkwaliteit!)
Afgaande op de trailer/reclames en het feit dat videoland deze heeft laten lopen ging ik daar al vanuit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Nemesis bekeken, ik vond het allemaal nogal matig eigenlijk. Een samenzweringsthriller maar ik vond het eigenlijk nooit spannend worden.
Nemesis (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb
Via de TV had ik het ook maar als ik via mijn telefoon op de Chromecast doe heb ik nergens last van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Zal straks eens kijken wat ie doet als ik via de laptop wil kijken.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Welke vrouw heet er nou weer Lars. Raaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Nemesis bekeken, ik vond het allemaal nogal matig eigenlijk. Een samenzweringsthriller maar ik vond het eigenlijk nooit spannend worden.
De eerste 2 a 3 afleveringen waren goed, maar daarna ging het heel snel bergafwaarts. Wat jammer is, want deze serie had wel potentie om samenzwering beter toch recht te laten komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Die vraag werd zelfs in de serie gesteldquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke vrouw heet er nou weer Lars. Raaar.
Oh ik ben pas bij de 1e 30 minutenquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vraag werd zelfs in de serie gesteld
De eerste 2 afleveringen staan er nu op.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Komt Grotesquerie hier op Disney+? Weet iemand wanneer?
Is het wat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen staan er nu op.
Gisteren gekeken.
Mwa. Ryan Murphy he. Style over substance.quote:
En wat was het resultaat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Oh wow dat is wel snel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Deadpool & Wolverine vanaf 12 november.
Ok top, dan ga ik opzeggenquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ja, dat kan gewoon. Kan zelfs een dag later al dacht ik. Wij hebben ons abonnement vorig jaar ook opgezegd om 1,5e maand later via de ‘1 jaar gratis Disney+ bij boeking Disneyland Parijs’ een nieuw abbo af te sluiten. En daar hebben we wel twee maanden tussen laten zitten omdat voor die datum die code gebruikt moest worden en we gelijk wat geld konden besparen en daardoor ook wat nieuws te kijken hadden toen we het weer afsloten.
Een slimme streamer wisselt abonnementen af. Wij zijn blijkbaar niet slim (of gewoon te laks), maar als ik toch op moet zeggen is het geen extra moeite om even te wachten met in laten gaan.
Disney wel. Ik niet meerquote:Op woensdag 13 november 2024 15:19 schreef Breuls het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Disney heeft er zin in, volgend jaar.
Lekker Brits ook, heerlijk jaren 80 sfeertje en humor.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:29 schreef Karina het volgende:
Momenteel kijk ik Rivals, speelt in de televisiewereld in de tachtiger jaren. Vol met eighties muziek, seks, intriges, etc. Erg leuk!
Vond de eerste aflevering leuk en veelbelovend. Daarna werd het snel minder. Niet verder gekomen dan ergens halverwege aflevering 4.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
De laatste aflevering beloofd iig een tweede seizoen dat is mooi. Erg van genoten en zelfs het intro spoelde ik niet door, die was al geniaal.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:29 schreef Karina het volgende:
Momenteel kijk ik Rivals, speelt in de televisiewereld in de tachtiger jaren. Vol met eighties muziek, seks, intriges, etc. Erg leuk!
Hopelijk komt die er inderdaad. Want je weet maar nooit tegenwoordig. Vond het aan de andere kant ook wel jammer: ik dacht eigenlijk dat het een miniserie was, dus met afgerond verhaal.quote:Op zondag 1 december 2024 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste aflevering beloofd iig een tweede seizoen dat is mooi. Erg van genoten en zelfs het intro spoelde ik niet door, die was al geniaal.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 1 december 2024 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk komt die er inderdaad. Want je weet maar nooit tegenwoordig. Vond het aan de andere kant ook wel jammer: ik dacht eigenlijk dat het een miniserie was, dus met afgerond verhaal.
Trailer bekeken, maar weinig Kerstmis te bespeuren, klopt dat?quote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef TLC het volgende:
De Nutcrackers film met Ben Stiller was best wel leuk, op het einde is het zelfs n beetje ontroerend
Je kunt beter de film kijken danquote:Op maandag 2 december 2024 09:03 schreef J83 het volgende:
[..]
Trailer bekeken, maar weinig Kerstmis te bespeuren, klopt dat?
Tja, hangt er ook van af wat je er van verwacht.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:34 schreef superniger het volgende:
Is die nieuwe Star Wars serie met Jude Law leuk?
Net de eerste aflevering gekeken, geweldigquote:Op donderdag 7 november 2024 15:29 schreef Karina het volgende:
Die verhoging was er in november al, toch? Mijn abonnement liep vorige week af en ik heb toen eind oktober overgezet naar jaarbetaling (we hadden een jaar gratis, dat kreeg je toen bij een reservering van Disneyland Parijs). Ik heb vorige week dus nog ¤109 betaald voor een jaar premium. Was wel heel onduidelijk overigens of dat toen gelukt was, want in het overzicht stond dat we een maandabonnement van ¤13,99 per maand hadden en dat ik het abonnement gewijzigd had, terwijl we dus een jaar gratis hadden (en daarvoor per jaar betaalden). En ik kreeg een mail dat Disney+ automatisch verlengd zou worden voor ¤139,99 per maand ipv per jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef Vlinder het volgende:
[ afbeelding ]
De prijzen gaan flink omhoog. ¤139 voor een jaarabonnement
Deze vakantie gekeken.quote:
Met Nederlandse ondertiteling?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze vakantie gekeken.
Ik vond 'm leuk
Ik pak altijd Engelse, dus geen idee of die er bij zit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Met Nederlandse ondertiteling?
Rivals vond ik echt geweldig!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:23 schreef NoCigar het volgende:
Een abonnement afgesloten, het plan is voor een maandje, om Say Nothing, the Bear s3, de laatste Only murders, nieuwste Justified en Shogun te kijken. We liggen redelijk op schema.
Gisteren aflevering 1 van Rivals bekeken.Om de een of andere reden had ik het idee dat het zoiets als Succession zou zijn. Niet dus. Ik werd gewezen op de covers van de boeken waarop het gebaseerd is: die herinnerde ik me nog wel ja, uit de tijd dat de V&D nog bestond : https://duckduckgo.com/?q(...)_noupscale&ia=images
Edit: en ik wilde Babylon Berlin eindelijk eens kijken. Twee afleveringen gezien, blijkt dat seizoen vier te zijn, en zijn de eerste drie nergens te zien, grmbl.
Wel lollig hoewel ik in de laatste afleveringen wel wat van mijn interesse verloor en ik trouwens ook wel voor David Tennant was, zeker na die cheesy speech.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Rivals vond ik echt geweldig!
Gezien. Wel oke.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag is Alien: Romulus te zien: https://www.disneyplus.co(...)ee-923d-aca962ad2d5f
Maar ze hebben wel heel veel bijgedragen aan inclusiviteitquote:Disney+ lost 700,000 subscribers in Q1 2025.
Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel heel veel bijgedragen aan inclusiviteit
Volgens mij maakt Disney vooral content om winst te maken. Benieuwd of ze net als de rest van de VS het diversiteitsbeleid weer bij het grof vuil gaan zetten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
Vroeger kreeg je een dondersmooi deuntje van Brein dat je de film niet moest kopiëren.
Nu krijg je een inclusiviteitsmelding
[ afbeelding ]
(In dit geval bij de '41 versie van Dumbo)
Niks mis met zo'n melding als alternatief voor verwijderen of aanpassen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
Vroeger kreeg je een dondersmooi deuntje van Brein dat je de film niet moest kopiëren.
[ afbeelding ]
En hoeveel van je leven gaat nu dood door deze 12 seconden?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad! Ik zou het willen omschrijven door twee andere series te noemen, maar als ik dat doe zijn dat meteen spoilers, dus ik doe het ff zo:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:26 schreef Karina het volgende:
Ik ben Paradise aan het kijken. Het begint als een 'normale' detective achtige serie, maar zo langzamerhand lijkt het een beetje scifi te worden. Goede serie, kan hem aanraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het willen omschrijven door twee andere series te noemen, maar als ik dat doe zijn dat meteen spoilers, dus ik doe het ff zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het willen omschrijven door twee andere series te noemen, maar als ik dat doe zijn dat meteen spoilers, dus ik doe het ff zo:Die eerste weet ik nog wel, 1 zin heb ik daarvan altijd onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens dacht ik het in 1x af te kunnen kijken maar nu is er maar 1 aflevering per week.
ik denk dat dit meer te maken heeft met de prijsstijgingenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel heel veel bijgedragen aan inclusiviteit
Ze hebben naar je geluisterd: https://variety.com/2025/(...)gy-shift-1236304091/quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat onnodig aanvallendquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoeveel van je leven gaat nu dood door deze 12 seconden?
Het is alleen een disclaimer van Disney, zodat jij m nog kan kijken.
"Je moet de film zien in de tijdgeest waarin ie was gemaakt. We weten dat t nu fout is. Deal with it."
Anders was de film aangepast of weggehaald. Had je dat liever?
Ah ja, ik twijfelde of ik die in mn watchlist wilde zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef Benny het volgende:
Win or Lose, de eerste Pixar serie. Eerste twee afleveringen staan er nu op. Zojuist gekeken.. het is apart, anders, maar lang niet gek
Het is een soort van Inside Out gecombineerd met Turning Red. Hyperactief. Er gebeurt continu wat, er is altijd beweging en soms in de extreme. Dat doet afbreuk aan de kijkervaring. Want de verhalen zijn wel goed en echt Pixar-waardig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah ja, ik twijfelde of ik die in mn watchlist wilde zetten.
Maar leuk genoeg dus?
Yups, en hij is erg goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:44 schreef potjecreme het volgende:
Staat de docu over Ruby Franke op Disney+ Nederland?
Ja die tussenstukjes naar het “heden” voegde weinig toe ik snap wel waarom het zo begon en zo eindigde en ze het gedaan hebben omdat het in lionking 1/2 wel werkte maar had zeker de helft minder gekund.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:07 schreef vencodark het volgende:
Mufasa ook gisteren gekeken.
Kinderen wilden het graag zien maar ik vond het ronduit vreselijk.
Een waardeloze gooi naar een zogenaamde origin story.
Het enige plusje vond ik Rafiki.
Timon en Pumba zijn onverdraaglijk.
Maar goed, ik heb de live action van Lion King ook nooit gezien.
Ik heb me er bij lange na niet toe kunnen zetten om álle Star Wars tv spin-offs te kijken, maar van wat ik gezien heb stak het eerste seizoen van Andor met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op maandag 21 april 2025 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerste reviews van het tweede seizoen van Andor zien er veelbelovend uit.
Don’t give in to the dark side of the force! Ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt jezelf natuurlijk beperken tot maximaal één aflevering per week.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:28 schreef SiGNe het volgende:
3 afleveringen Andor per week is beetje teveel van het goede vind ik.
Ik zit er nu 2 van de 3 afleverignens in maar merk nu al dat het verhaal enorm opgerekt wordt.
Cassian jat een tie fighter, zit vervolgens een hele aflevering vast op een planeet maar dat voegt tot nu toe nog niet veel aan het verhaal toe.
Ik had ook eigenlijk liever 1 verhaal per week gezien, dan heb je 12 weken lol, nu is het over een maandje alweer voorbij.
Er zit tot nu toe een hele hoop opvulling in.quote:Op donderdag 24 april 2025 07:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Don’t give in to the dark side of the force! Ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt jezelf natuurlijk beperken tot maximaal één aflevering per week.
Enfin.
Maar die muziek op de bruiloft? Ik heb er nog niks over kunnen vinden, maar het leek heel veel op een bewerkt nummer van Tame Impala.
quote:De live action versie van Disney Snow White and the Seven Dwarfs neemt je mee op een spannend nieuw filmavontuur, dat tegelijkertijd een warme reis door herinneringen is. Waar het publiek in 1937 werd betoverd door de magie van animatie, kunnen kijkers nu genieten van adembenemende visuele effecten die natuur en fantasie op indrukwekkende wijze tot leven brengen.
Met een soundtrack die originele nummers combineert met nieuwe versies van geliefde klassiekers, komt Snow White muzikaal tot leven dankzij het EGOT-winnende duo Benj Pasek en Justin Paul (The Greatest Showman, La La Land). Snow White (Rachel Zegler) zingt haar verlangens uit in de ontroerende nieuwe ballad 'Waiting on a Wish' - een van de vele eigentijdse nummers die prachtig samengaan met klassiekers als 'Heigh-Ho' en 'Whistle While You Work.'
Mooi. Ben toch wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
Show White komt op 11 juni beschikbaar op Disney+.
[..]
Vorige week gezien was voor op streamingdiensten wel redelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwste Captain America staat erop.
Oftewel niet aan te gluren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 @ 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige week gezien was voor op streamingdiensten wel redelijk.
Typische vrijdagavond film als je niks beters te doen hebt.quote:
Je kunt ook gewoon een goede film kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 @ 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typische vrijdagavond film als je niks beters te doen hebt.
Oh leuk! In de bios gezien en ik vond hem echt niet slecht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Of je laat mensen zelf bepalen waar ze naar kijken zonder op ze neer te kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een goede film kijken.
Dat leek vooral om timon en pumba 50x te laten herhalen wie nou uiteindelijk Taka wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die tussenstukjes naar het “heden” voegde weinig toe ik snap wel waarom het zo begon en zo eindigde en ze het gedaan hebben omdat het in lionking 1/2 wel werkte maar had zeker de helft minder gekund.
Gekeken, zeker niet mijn meest favoriete Disney film, maar wel vermakelijk voor een avondje tv kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gezien dit weekend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Gekeken, zeker niet mijn meest favoriete Disney film, maar wel vermakelijk voor een avondje tv kijken
Na twee seizoenen was het wel klaar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef Cavalier het volgende:
The Bear is weer terug. Weinig hype tot nog toe.
Hoop dat het beter zal zijn dan het laatste seizoen. De hele vibe was door die hele-aflevering-durende flashbacks gewoon niet meer zoals het voorheen was. In de eerste seizoenen was het vaak haast zo dat ik de stress van bij hun in de keuken vanaf het puntje van m'n stoel leek mee te ervaren. Dus met wat hoop dat dat weer wat terug komt ga ik nog wel een seizoen kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef Cavalier het volgende:
The Bear is weer terug. Weinig hype tot nog toe.
Waar zitten die reclames? Niet doorspoelbaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
https://voordeelshop.ah.n(...)anden-disney/323198/
Disney+ met commercials een jaar voor ¤30
deal!
Protip mijnerzijdsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar zitten die reclames? Niet doorspoelbaar neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Dat is nog wel het overwegen waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
https://voordeelshop.ah.n(...)anden-disney/323198/
Disney+ met commercials een jaar voor ¤30
deal!
Zie de post hiervoor. Misschien heb je er wat aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is nog wel het overwegen waard.
Vrees alleen dat er nogal veel reclames zijn
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Protip mijnerzijdsBlocked een pi-hole dat ook? (met de juiste blocklists?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
Vast wel? Ik heb daar geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Blocked een pi-hole dat ook? (met de juiste blocklists?)
Ja, top serie in het begin. Als je op een gegeven moment voelt dat je wilt afhaken, kan je dat ook gewoon doen.quote:
ja eerste paar seizoenen zijn goed. Later wel wat minderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |