Bedoel je dat je denkt dat dat de introductie van Matt Murdock in het MCU is?quote:Op zondag 24 juli 2022 @ 08:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Zal dus geïntroduceerd worden in She Hulk.
Heel veel zin in.
Oeh is dat iemand anders?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bedoel je dat je denkt dat dat de introductie van Matt Murdock in het MCU is?
Want dan ben je mogelijk niet helemaal bij.
quote:Op zondag 24 juli 2022 @ 17:14 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Oeh is dat iemand anders?
Dan ben ik idd niet bij 😅 Kan je mij bijpraten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zondag 24 juli 2022 18:16 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'DAREDEVIL: BORN AGAIN’ releases in March 2025 on Disney+
Dat duurt nog maar 10 maanden!quote:'DAREDEVIL BORN AGAIN’ will be 9 episodes long.
Bedankt maar ik heb niks met die Marvel mongolen en ga de trailer dus ook niet kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Sorry dat je zolang moest wachten
Graag je mening over deze trailer.
Okequote:Op woensdag 15 januari 2025 16:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb niks met die Marvel mongolen en ga de trailer dus ook niet kijken.
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke
Toch bedankt voor je reacties hier
Yes! Deze staat hoog op mijn lijstje.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Sorry dat je zolang moest wachten
Graag je mening over deze trailer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |