Ik negeer de 10 en 1 altijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Deze onzin stopt ook nooit he.
40% die een 10 geeft. en 30% die een 1 geeft.
Dus 70% van alle stemmen kan je al negeren
ja zeg ik. 70% kan je negerenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik negeer de 10 en 1 altijd.
Maar dan zit het meeste nog in de 7-8-9 reeks.
Dus lijkt me prima.
Zolang de heoveel 10 en 1 ongeveer gelijk is maakt t voor t cijfer niet heel veel uit gelukkig. Maar beide review bombers zijn beehoorlijk sneu.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja zeg ik. 70% kan je negeren
De eerste verhalen die ik heb gelezen waren juist wel heel positief.quote:Van de rest maar even afwachten. Eerste verhalen zijn nog niet erg positief.
Snap ik ook weer wel naar de geweldige interviews van sommige castleden. Ze leren het echt nooit
Ja dat verbaast me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 19 september 2024 09:49 schreef Ang3l het volgende:
De eerste verhalen die ik heb gelezen waren juist wel heel positief.
Precies, een serie voor verschillende doelgroepen.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat verbaast me dan weer helemaal niks
Ja het is prima. Zo lang ze niet verwachten dat het een kijkcijfer succes gaat wordenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, een serie voor verschillende doelgroepen.
Prima toch?
Deze is lekker camp, girly, queer en halloween witchy schijnbaar.
Alles wat ik wil
Laten we afwachtenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja het is prima. Zo lang ze niet verwachten dat het een kijkcijfer succes gaat worden
Wanda deed het wel prima geloof ik ja qua kijkcijfers. Die had alleen toen nog wel de hype van marvel mee. Die hype is nu toch wel iets minderquote:Op donderdag 19 september 2024 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we afwachten
Ik las dat het vooral de sfeer van Wandavision vasthoudt, met veel verwijzingen.
Dat vond ik echt 1 van de leukste MCU Series. Of die t qua kijkcijfers goed gedaan heeft, geen idee.
Goed genoeg denk ik, want 2 spinoffs.
Ja was wel 1 van de eersten iddquote:Op donderdag 19 september 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanda deed het wel prima geloof ik ja qua kijkcijfers. Die had alleen toen nog wel de hype van marvel mee. Die hype is nu toch wel iets minder
Die trok volgens mij ook meer kijkers van buiten Marvel, juist omdat het niet zo enorm zwaar op het superheldenaspect leunde.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanda deed het wel prima geloof ik ja qua kijkcijfers. Die had alleen toen nog wel de hype van marvel mee. Die hype is nu toch wel iets minder
Ja waar hebben we dit eerder gezien van Disneyquote:Op donderdag 19 september 2024 10:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze hebben heel wat tijd en geld in promo's gepompt, dus ik gok dat ze er wel vertrouwen in hebben.
Lokiquote:Op donderdag 19 september 2024 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben totaal niet enthousiast voor Agatha.
Heb alle Disney marvel series gezien alleen Wandavision Moonknight en Loki met momenten wel tof de rest was best slecht.
Ik negeer altijd alles boven een 8 en onder een 4quote:Op donderdag 19 september 2024 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Deze onzin stopt ook nooit he.
40% die een 10 geeft. en 30% die een 1 geeft.
Dus 70% van alle stemmen kan je al negeren
Haha blijft alleen zo weinig over danquote:Op donderdag 19 september 2024 13:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik negeer altijd alles boven een 8 en onder een 4
Hoezo boven de 8? Er zijn echt wel series die ik een 9 geef. Breaking Bad bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 september 2024 13:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik negeer altijd alles boven een 8 en onder een 4
Sommige films/series zijn het natuurlijk wel waard, maar ik vind die reviews meestal niet kritisch genoeg, of juist te negatief (lager dan een 4).quote:Op donderdag 19 september 2024 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo boven de 8? Er zijn echt wel series die ik een 9 geef. Breaking Bad bijvoorbeeld.
Wandavison was volgens mij zo bijzonder omdat het heel goed gedaan was en zo anders dan andere series. iedere aflevering weer een ander tijdperk. en het mysterie vond ik ook zo mooi dat je iedere keer je afvroeg wat er nu in hemelsnaam aan de hand was.quote:Op donderdag 19 september 2024 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Ah, kreeg je een melding?quote:Op zondag 29 september 2024 17:11 schreef AgnesGru het volgende:
Het meekijken op het account van familie is helaas klaar.
Ja, in de tv-app.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah, kreeg je een melding?
Werkt het ook in de webplayer niet op een Windows PC? (Edge Browser gebruiken voor de beste beeldkwaliteit!)
Afgaande op de trailer/reclames en het feit dat videoland deze heeft laten lopen ging ik daar al vanuit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Nemesis bekeken, ik vond het allemaal nogal matig eigenlijk. Een samenzweringsthriller maar ik vond het eigenlijk nooit spannend worden.
Nemesis (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb
Via de TV had ik het ook maar als ik via mijn telefoon op de Chromecast doe heb ik nergens last van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Zal straks eens kijken wat ie doet als ik via de laptop wil kijken.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Welke vrouw heet er nou weer Lars. Raaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Nemesis bekeken, ik vond het allemaal nogal matig eigenlijk. Een samenzweringsthriller maar ik vond het eigenlijk nooit spannend worden.
De eerste 2 a 3 afleveringen waren goed, maar daarna ging het heel snel bergafwaarts. Wat jammer is, want deze serie had wel potentie om samenzwering beter toch recht te laten komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Die vraag werd zelfs in de serie gesteldquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke vrouw heet er nou weer Lars. Raaar.
Oh ik ben pas bij de 1e 30 minutenquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vraag werd zelfs in de serie gesteld
De eerste 2 afleveringen staan er nu op.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Komt Grotesquerie hier op Disney+? Weet iemand wanneer?
Is het wat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen staan er nu op.
Gisteren gekeken.
Mwa. Ryan Murphy he. Style over substance.quote:
En wat was het resultaat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Oh wow dat is wel snel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Deadpool & Wolverine vanaf 12 november.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |