Ah, kreeg je een melding?quote:Op zondag 29 september 2024 17:11 schreef AgnesGru het volgende:
Het meekijken op het account van familie is helaas klaar.
Ja, in de tv-app.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah, kreeg je een melding?
Werkt het ook in de webplayer niet op een Windows PC? (Edge Browser gebruiken voor de beste beeldkwaliteit!)
Afgaande op de trailer/reclames en het feit dat videoland deze heeft laten lopen ging ik daar al vanuit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Nemesis bekeken, ik vond het allemaal nogal matig eigenlijk. Een samenzweringsthriller maar ik vond het eigenlijk nooit spannend worden.
Nemesis (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb
Via de TV had ik het ook maar als ik via mijn telefoon op de Chromecast doe heb ik nergens last van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Zal straks eens kijken wat ie doet als ik via de laptop wil kijken.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Welke vrouw heet er nou weer Lars. Raaar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Nemesis bekeken, ik vond het allemaal nogal matig eigenlijk. Een samenzweringsthriller maar ik vond het eigenlijk nooit spannend worden.
De eerste 2 a 3 afleveringen waren goed, maar daarna ging het heel snel bergafwaarts. Wat jammer is, want deze serie had wel potentie om samenzwering beter toch recht te laten komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Die vraag werd zelfs in de serie gesteldquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke vrouw heet er nou weer Lars. Raaar.
Oh ik ben pas bij de 1e 30 minutenquote:Op maandag 28 oktober 2024 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die vraag werd zelfs in de serie gesteld
De eerste 2 afleveringen staan er nu op.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Komt Grotesquerie hier op Disney+? Weet iemand wanneer?
Is het wat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste 2 afleveringen staan er nu op.
Gisteren gekeken.
Mwa. Ryan Murphy he. Style over substance.quote:
En wat was het resultaat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, in de tv-app.
Oh wow dat is wel snel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Deadpool & Wolverine vanaf 12 november.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |