Ok top, dan ga ik opzeggenquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ja, dat kan gewoon. Kan zelfs een dag later al dacht ik. Wij hebben ons abonnement vorig jaar ook opgezegd om 1,5e maand later via de ‘1 jaar gratis Disney+ bij boeking Disneyland Parijs’ een nieuw abbo af te sluiten. En daar hebben we wel twee maanden tussen laten zitten omdat voor die datum die code gebruikt moest worden en we gelijk wat geld konden besparen en daardoor ook wat nieuws te kijken hadden toen we het weer afsloten.
Een slimme streamer wisselt abonnementen af. Wij zijn blijkbaar niet slim (of gewoon te laks), maar als ik toch op moet zeggen is het geen extra moeite om even te wachten met in laten gaan.
Disney wel. Ik niet meerquote:Op woensdag 13 november 2024 15:19 schreef Breuls het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Disney heeft er zin in, volgend jaar.
Lekker Brits ook, heerlijk jaren 80 sfeertje en humor.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:29 schreef Karina het volgende:
Momenteel kijk ik Rivals, speelt in de televisiewereld in de tachtiger jaren. Vol met eighties muziek, seks, intriges, etc. Erg leuk!
Vond de eerste aflevering leuk en veelbelovend. Daarna werd het snel minder. Niet verder gekomen dan ergens halverwege aflevering 4.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Nemesis bekeken, ik vond het allemaal nogal matig eigenlijk. Een samenzweringsthriller maar ik vond het eigenlijk nooit spannend worden.
Nemesis (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb
De laatste aflevering beloofd iig een tweede seizoen dat is mooi. Erg van genoten en zelfs het intro spoelde ik niet door, die was al geniaal.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:29 schreef Karina het volgende:
Momenteel kijk ik Rivals, speelt in de televisiewereld in de tachtiger jaren. Vol met eighties muziek, seks, intriges, etc. Erg leuk!
Hopelijk komt die er inderdaad. Want je weet maar nooit tegenwoordig. Vond het aan de andere kant ook wel jammer: ik dacht eigenlijk dat het een miniserie was, dus met afgerond verhaal.quote:Op zondag 1 december 2024 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De laatste aflevering beloofd iig een tweede seizoen dat is mooi. Erg van genoten en zelfs het intro spoelde ik niet door, die was al geniaal.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 1 december 2024 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk komt die er inderdaad. Want je weet maar nooit tegenwoordig. Vond het aan de andere kant ook wel jammer: ik dacht eigenlijk dat het een miniserie was, dus met afgerond verhaal.
Trailer bekeken, maar weinig Kerstmis te bespeuren, klopt dat?quote:Op zondag 1 december 2024 23:30 schreef TLC het volgende:
De Nutcrackers film met Ben Stiller was best wel leuk, op het einde is het zelfs n beetje ontroerend
Je kunt beter de film kijken danquote:Op maandag 2 december 2024 09:03 schreef J83 het volgende:
[..]
Trailer bekeken, maar weinig Kerstmis te bespeuren, klopt dat?
Tja, hangt er ook van af wat je er van verwacht.quote:Op woensdag 4 december 2024 15:34 schreef superniger het volgende:
Is die nieuwe Star Wars serie met Jude Law leuk?
Net de eerste aflevering gekeken, geweldigquote:Op donderdag 7 november 2024 15:29 schreef Karina het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |