Er zit tot nu toe een hele hoop opvulling in.quote:Op donderdag 24 april 2025 07:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Don’t give in to the dark side of the force! Ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt jezelf natuurlijk beperken tot maximaal één aflevering per week.
Enfin.
Maar die muziek op de bruiloft? Ik heb er nog niks over kunnen vinden, maar het leek heel veel op een bewerkt nummer van Tame Impala.
quote:De live action versie van Disney Snow White and the Seven Dwarfs neemt je mee op een spannend nieuw filmavontuur, dat tegelijkertijd een warme reis door herinneringen is. Waar het publiek in 1937 werd betoverd door de magie van animatie, kunnen kijkers nu genieten van adembenemende visuele effecten die natuur en fantasie op indrukwekkende wijze tot leven brengen.
Met een soundtrack die originele nummers combineert met nieuwe versies van geliefde klassiekers, komt Snow White muzikaal tot leven dankzij het EGOT-winnende duo Benj Pasek en Justin Paul (The Greatest Showman, La La Land). Snow White (Rachel Zegler) zingt haar verlangens uit in de ontroerende nieuwe ballad 'Waiting on a Wish' - een van de vele eigentijdse nummers die prachtig samengaan met klassiekers als 'Heigh-Ho' en 'Whistle While You Work.'
Mooi. Ben toch wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
Show White komt op 11 juni beschikbaar op Disney+.
[..]
Vorige week gezien was voor op streamingdiensten wel redelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwste Captain America staat erop.
Oftewel niet aan te gluren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 @ 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige week gezien was voor op streamingdiensten wel redelijk.
Typische vrijdagavond film als je niks beters te doen hebt.quote:
Je kunt ook gewoon een goede film kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 @ 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typische vrijdagavond film als je niks beters te doen hebt.
Oh leuk! In de bios gezien en ik vond hem echt niet slecht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Of je laat mensen zelf bepalen waar ze naar kijken zonder op ze neer te kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een goede film kijken.
Dat leek vooral om timon en pumba 50x te laten herhalen wie nou uiteindelijk Taka wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die tussenstukjes naar het “heden” voegde weinig toe ik snap wel waarom het zo begon en zo eindigde en ze het gedaan hebben omdat het in lionking 1/2 wel werkte maar had zeker de helft minder gekund.
Gekeken, zeker niet mijn meest favoriete Disney film, maar wel vermakelijk voor een avondje tv kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gezien dit weekend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Gekeken, zeker niet mijn meest favoriete Disney film, maar wel vermakelijk voor een avondje tv kijken
Na twee seizoenen was het wel klaar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef Cavalier het volgende:
The Bear is weer terug. Weinig hype tot nog toe.
Hoop dat het beter zal zijn dan het laatste seizoen. De hele vibe was door die hele-aflevering-durende flashbacks gewoon niet meer zoals het voorheen was. In de eerste seizoenen was het vaak haast zo dat ik de stress van bij hun in de keuken vanaf het puntje van m'n stoel leek mee te ervaren. Dus met wat hoop dat dat weer wat terug komt ga ik nog wel een seizoen kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef Cavalier het volgende:
The Bear is weer terug. Weinig hype tot nog toe.
Waar zitten die reclames? Niet doorspoelbaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
https://voordeelshop.ah.n(...)anden-disney/323198/
Disney+ met commercials een jaar voor ¤30
deal!
Protip mijnerzijdsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar zitten die reclames? Niet doorspoelbaar neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |