Net het laatste seizoen afgekeken.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:24 schreef Cavalier het volgende:
Iemand al het nieuwe seizoen van The Bear gezien?
quote:Disney+ lijkt na hdr ook geen 4k-streaming meer aan te bieden
https://tweakers.net/nieu(...)r-aan-te-bieden.html
Disney+ lijkt na hdr ook 4k-streaming niet meer aan te bieden. Verschillende media melden dat, maar ook meerdere tweakers kunnen alleen nog maximaal in full hd streamen. Disney heeft daarover niets gezegd en biedt 4k volgens de website nog steeds aan.
quote:Disney+-gebruikers in Nederland kunnen niet meer casten vanwege patentinbreuk
https://tweakers.net/nieu(...)e-patentinbreuk.html
Disney heeft voor de derde keer een nederlaag geleden in zijn patentengeschil met InterDigital. Ditmaal gaat het over de technologie die Disney gebruikt voor het casten van video's. Disney heeft de ondersteuning voor casting daardoor in Nederland en Duitsland weggehaald.
Disney maakte inbreuk op een patent vanwege de manier waarop het bedrijf het casten van video's met AirPlay of Chromecast mogelijk maakte op zijn streamingdienst Disney+. Dat oordeelde de Europese octrooirechtbank Unified Patent Court eerder deze week. De uitspraak geldt in Nederland en Duitsland.
Maar dan kan je niet meer meekijken denk ik via iemand zijn of haar account.quote:Op zondag 6 september 2026 11:15 schreef Mike het volgende:
Ik baalde er ook van, tot ik me bedacht dat ik een Chromecast in de kast had liggen waar Google TV op zit. Dan zitten de apps rechtstreeks op je Chromecast en hoef je dus niks te casten. Dat had ik veel eerder moeten installeren want nu is de tv opeens een soort smart-tv met alle apps die ik normaal via de telefoon gebruik.
In de reacties staat dat Amazon Prime hetzelfde overkwam, maar die hebben het afgekocht.quote:
Ja daarom wacht ik het ook wel even af.quote:Op zondag 6 september 2026 12:03 schreef Aether het volgende:
[..]
In de reacties staat dat Amazon Prime hetzelfde overkwam, maar die hebben het afgekocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |