Die verhoging was er in november al, toch? Mijn abonnement liep vorige week af en ik heb toen eind oktober overgezet naar jaarbetaling (we hadden een jaar gratis, dat kreeg je toen bij een reservering van Disneyland Parijs). Ik heb vorige week dus nog ¤109 betaald voor een jaar premium. Was wel heel onduidelijk overigens of dat toen gelukt was, want in het overzicht stond dat we een maandabonnement van ¤13,99 per maand hadden en dat ik het abonnement gewijzigd had, terwijl we dus een jaar gratis hadden (en daarvoor per jaar betaalden). En ik kreeg een mail dat Disney+ automatisch verlengd zou worden voor ¤139,99 per maand ipv per jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 22:46 schreef Vlinder het volgende:
[ afbeelding ]
De prijzen gaan flink omhoog. ¤139 voor een jaarabonnement
Deze vakantie gekeken.quote:
Met Nederlandse ondertiteling?quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze vakantie gekeken.
Ik vond 'm leuk
Ik pak altijd Engelse, dus geen idee of die er bij zit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 10:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Met Nederlandse ondertiteling?
Rivals vond ik echt geweldig!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:23 schreef NoCigar het volgende:
Een abonnement afgesloten, het plan is voor een maandje, om Say Nothing, the Bear s3, de laatste Only murders, nieuwste Justified en Shogun te kijken. We liggen redelijk op schema.
Gisteren aflevering 1 van Rivals bekeken.Om de een of andere reden had ik het idee dat het zoiets als Succession zou zijn. Niet dus. Ik werd gewezen op de covers van de boeken waarop het gebaseerd is: die herinnerde ik me nog wel ja, uit de tijd dat de V&D nog bestond : https://duckduckgo.com/?q(...)_noupscale&ia=images
Edit: en ik wilde Babylon Berlin eindelijk eens kijken. Twee afleveringen gezien, blijkt dat seizoen vier te zijn, en zijn de eerste drie nergens te zien, grmbl.
Wel lollig hoewel ik in de laatste afleveringen wel wat van mijn interesse verloor en ik trouwens ook wel voor David Tennant was, zeker na die cheesy speech.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Rivals vond ik echt geweldig!
Gezien. Wel oke.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:41 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag is Alien: Romulus te zien: https://www.disneyplus.co(...)ee-923d-aca962ad2d5f
Maar ze hebben wel heel veel bijgedragen aan inclusiviteitquote:Disney+ lost 700,000 subscribers in Q1 2025.
Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel heel veel bijgedragen aan inclusiviteit
Volgens mij maakt Disney vooral content om winst te maken. Benieuwd of ze net als de rest van de VS het diversiteitsbeleid weer bij het grof vuil gaan zetten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
Vroeger kreeg je een dondersmooi deuntje van Brein dat je de film niet moest kopiëren.
Nu krijg je een inclusiviteitsmelding
[ afbeelding ]
(In dit geval bij de '41 versie van Dumbo)
Niks mis met zo'n melding als alternatief voor verwijderen of aanpassen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
Vroeger kreeg je een dondersmooi deuntje van Brein dat je de film niet moest kopiëren.
[ afbeelding ]
En hoeveel van je leven gaat nu dood door deze 12 seconden?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad! Ik zou het willen omschrijven door twee andere series te noemen, maar als ik dat doe zijn dat meteen spoilers, dus ik doe het ff zo:quote:Op dinsdag 11 februari 2025 @ 12:26 schreef Karina het volgende:
Ik ben Paradise aan het kijken. Het begint als een 'normale' detective achtige serie, maar zo langzamerhand lijkt het een beetje scifi te worden. Goede serie, kan hem aanraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het willen omschrijven door twee andere series te noemen, maar als ik dat doe zijn dat meteen spoilers, dus ik doe het ff zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zou het willen omschrijven door twee andere series te noemen, maar als ik dat doe zijn dat meteen spoilers, dus ik doe het ff zo:Die eerste weet ik nog wel, 1 zin heb ik daarvan altijd onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens dacht ik het in 1x af te kunnen kijken maar nu is er maar 1 aflevering per week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |