Dat is nog wel het overwegen waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
https://voordeelshop.ah.n(...)anden-disney/323198/
Disney+ met commercials een jaar voor ¤30
deal!
Zie de post hiervoor. Misschien heb je er wat aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is nog wel het overwegen waard.
Vrees alleen dat er nogal veel reclames zijn
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Protip mijnerzijdsBlocked een pi-hole dat ook? (met de juiste blocklists?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
Vast wel? Ik heb daar geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Blocked een pi-hole dat ook? (met de juiste blocklists?)
Ja, top serie in het begin. Als je op een gegeven moment voelt dat je wilt afhaken, kan je dat ook gewoon doen.quote:
ja eerste paar seizoenen zijn goed. Later wel wat minderquote:
Op zich staan er best veel nieuwe series op D+ maar ze weten er nooit echt aandacht op te vestigen en daardoor worden ze op zijn. Amerikaans al na 1 seizoen geannuleerd. Op zich benieuwd naar de comedy Shifting Gears. Doctor Odyssey is helaas alweer gecanceld, daar moest ik nog aan beginnen maar nu dus niet meer.quote:
Vertelquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:
Die disney app op tv blijft toch ULTRA kut.
Wat is er precies kut dan want ik heb er persoonlijk geen problemen mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:
Ik heb een chromecast en heb nergens problemen mee. Werkt net zoals Netflix.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:
Onthoud alleen bij mij op de Chromecast niet waar ik ben als ik ineens stop met een aflevering maar kan ook komen omdat ik een hele oude Chromecast heb.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een chromecast en heb nergens problemen mee. Werkt net zoals Netflix.
De hele interface hoe het werkt is krakkemikkig op mijn tv, en onthoudt niet goed waar ik gebleven ben. (Samsung smart tv uit 2021 dus niet zo oud)quote:
Ik heb ook een samsungquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
De hele interface hoe het werkt is krakkemikkig op mijn tv, en onthoudt niet goed waar ik gebleven ben. (Samsung smart tv uit 2021 dus niet zo oud)
Ja dat verder kijken vind ik ook irritant!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik heb ook een samsungja dat zijn bekende problemen. Navigatie is zeer ouderwets, veel scrollen. En soms inderdaad neemt ie de laatste minuten van een aflevering niet mee..en blijft eindeloos in het verder kijken staan. Bij een film niet erg, maar bij een serie kan je seizoenen lang gaan doorspoelen..
Ik kijk bijna nooit disney (alleen mn kind) omdat ik het niet lekker vindt zoeken naar content dus dan denk ik laat maarquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik heb ook een samsungja dat zijn bekende problemen. Navigatie is zeer ouderwets, veel scrollen. En soms inderdaad neemt ie de laatste minuten van een aflevering niet mee..en blijft eindeloos in het verder kijken staan. Bij een film niet erg, maar bij een serie kan je seizoenen lang gaan doorspoelen..
Ik word wel een beetje moe van het feit dat elke aflevering ongeveer voor de helft uit hoog emotioneel en al dan niet therapeutisch geschreeuw bestaat. Tenminste, de laatste afleveringen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:33 schreef NoCigar het volgende:
Twee afleveringen gezien. Kort en vrij fragmentarisch, ga het wel afkijken.
Goede recensie(s), bv. https://www.theguardian.c(...)lways-destined-to-be
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |