ik denk dat dit meer te maken heeft met de prijsstijgingenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel heel veel bijgedragen aan inclusiviteit
Ze hebben naar je geluisterd: https://variety.com/2025/(...)gy-shift-1236304091/quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:26 schreef Benny het volgende:
Vroeger kreeg je een dondersmooi deuntje van Brein dat je de film niet moest kopiëren.
Nu krijg je een inclusiviteitsmelding
[ afbeelding ]
(In dit geval bij de '41 versie van Dumbo)
Wat onnodig aanvallendquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoeveel van je leven gaat nu dood door deze 12 seconden?
Het is alleen een disclaimer van Disney, zodat jij m nog kan kijken.
"Je moet de film zien in de tijdgeest waarin ie was gemaakt. We weten dat t nu fout is. Deal with it."
Anders was de film aangepast of weggehaald. Had je dat liever?
Ah ja, ik twijfelde of ik die in mn watchlist wilde zetten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef Benny het volgende:
Win or Lose, de eerste Pixar serie. Eerste twee afleveringen staan er nu op. Zojuist gekeken.. het is apart, anders, maar lang niet gek
Het is een soort van Inside Out gecombineerd met Turning Red. Hyperactief. Er gebeurt continu wat, er is altijd beweging en soms in de extreme. Dat doet afbreuk aan de kijkervaring. Want de verhalen zijn wel goed en echt Pixar-waardig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah ja, ik twijfelde of ik die in mn watchlist wilde zetten.
Maar leuk genoeg dus?
Yups, en hij is erg goedquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:44 schreef potjecreme het volgende:
Staat de docu over Ruby Franke op Disney+ Nederland?
Ja die tussenstukjes naar het “heden” voegde weinig toe ik snap wel waarom het zo begon en zo eindigde en ze het gedaan hebben omdat het in lionking 1/2 wel werkte maar had zeker de helft minder gekund.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:07 schreef vencodark het volgende:
Mufasa ook gisteren gekeken.
Kinderen wilden het graag zien maar ik vond het ronduit vreselijk.
Een waardeloze gooi naar een zogenaamde origin story.
Het enige plusje vond ik Rafiki.
Timon en Pumba zijn onverdraaglijk.
Maar goed, ik heb de live action van Lion King ook nooit gezien.
Ik heb me er bij lange na niet toe kunnen zetten om álle Star Wars tv spin-offs te kijken, maar van wat ik gezien heb stak het eerste seizoen van Andor met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op maandag 21 april 2025 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eerste reviews van het tweede seizoen van Andor zien er veelbelovend uit.
Don’t give in to the dark side of the force! Ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt jezelf natuurlijk beperken tot maximaal één aflevering per week.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:28 schreef SiGNe het volgende:
3 afleveringen Andor per week is beetje teveel van het goede vind ik.
Ik zit er nu 2 van de 3 afleverignens in maar merk nu al dat het verhaal enorm opgerekt wordt.
Cassian jat een tie fighter, zit vervolgens een hele aflevering vast op een planeet maar dat voegt tot nu toe nog niet veel aan het verhaal toe.
Ik had ook eigenlijk liever 1 verhaal per week gezien, dan heb je 12 weken lol, nu is het over een maandje alweer voorbij.
Er zit tot nu toe een hele hoop opvulling in.quote:Op donderdag 24 april 2025 07:43 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Don’t give in to the dark side of the force! Ik weet dat het moeilijk is, maar je kunt jezelf natuurlijk beperken tot maximaal één aflevering per week.
Enfin.
Maar die muziek op de bruiloft? Ik heb er nog niks over kunnen vinden, maar het leek heel veel op een bewerkt nummer van Tame Impala.
quote:De live action versie van Disney Snow White and the Seven Dwarfs neemt je mee op een spannend nieuw filmavontuur, dat tegelijkertijd een warme reis door herinneringen is. Waar het publiek in 1937 werd betoverd door de magie van animatie, kunnen kijkers nu genieten van adembenemende visuele effecten die natuur en fantasie op indrukwekkende wijze tot leven brengen.
Met een soundtrack die originele nummers combineert met nieuwe versies van geliefde klassiekers, komt Snow White muzikaal tot leven dankzij het EGOT-winnende duo Benj Pasek en Justin Paul (The Greatest Showman, La La Land). Snow White (Rachel Zegler) zingt haar verlangens uit in de ontroerende nieuwe ballad 'Waiting on a Wish' - een van de vele eigentijdse nummers die prachtig samengaan met klassiekers als 'Heigh-Ho' en 'Whistle While You Work.'
Mooi. Ben toch wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
Show White komt op 11 juni beschikbaar op Disney+.
[..]
Vorige week gezien was voor op streamingdiensten wel redelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwste Captain America staat erop.
Oftewel niet aan te gluren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 @ 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige week gezien was voor op streamingdiensten wel redelijk.
Typische vrijdagavond film als je niks beters te doen hebt.quote:
Je kunt ook gewoon een goede film kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 @ 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Typische vrijdagavond film als je niks beters te doen hebt.
Oh leuk! In de bios gezien en ik vond hem echt niet slecht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Of je laat mensen zelf bepalen waar ze naar kijken zonder op ze neer te kijken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een goede film kijken.
Dat leek vooral om timon en pumba 50x te laten herhalen wie nou uiteindelijk Taka wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die tussenstukjes naar het “heden” voegde weinig toe ik snap wel waarom het zo begon en zo eindigde en ze het gedaan hebben omdat het in lionking 1/2 wel werkte maar had zeker de helft minder gekund.
Gekeken, zeker niet mijn meest favoriete Disney film, maar wel vermakelijk voor een avondje tv kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gezien dit weekend.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Gekeken, zeker niet mijn meest favoriete Disney film, maar wel vermakelijk voor een avondje tv kijken
Na twee seizoenen was het wel klaar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef Cavalier het volgende:
The Bear is weer terug. Weinig hype tot nog toe.
Hoop dat het beter zal zijn dan het laatste seizoen. De hele vibe was door die hele-aflevering-durende flashbacks gewoon niet meer zoals het voorheen was. In de eerste seizoenen was het vaak haast zo dat ik de stress van bij hun in de keuken vanaf het puntje van m'n stoel leek mee te ervaren. Dus met wat hoop dat dat weer wat terug komt ga ik nog wel een seizoen kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef Cavalier het volgende:
The Bear is weer terug. Weinig hype tot nog toe.
Waar zitten die reclames? Niet doorspoelbaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
https://voordeelshop.ah.n(...)anden-disney/323198/
Disney+ met commercials een jaar voor ¤30
deal!
Protip mijnerzijdsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar zitten die reclames? Niet doorspoelbaar neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Dat is nog wel het overwegen waard.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
https://voordeelshop.ah.n(...)anden-disney/323198/
Disney+ met commercials een jaar voor ¤30
deal!
Zie de post hiervoor. Misschien heb je er wat aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is nog wel het overwegen waard.
Vrees alleen dat er nogal veel reclames zijn
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Protip mijnerzijdsBlocked een pi-hole dat ook? (met de juiste blocklists?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
Vast wel? Ik heb daar geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Blocked een pi-hole dat ook? (met de juiste blocklists?)
Ja, top serie in het begin. Als je op een gegeven moment voelt dat je wilt afhaken, kan je dat ook gewoon doen.quote:
ja eerste paar seizoenen zijn goed. Later wel wat minderquote:
Op zich staan er best veel nieuwe series op D+ maar ze weten er nooit echt aandacht op te vestigen en daardoor worden ze op zijn. Amerikaans al na 1 seizoen geannuleerd. Op zich benieuwd naar de comedy Shifting Gears. Doctor Odyssey is helaas alweer gecanceld, daar moest ik nog aan beginnen maar nu dus niet meer.quote:
Vertelquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:
Die disney app op tv blijft toch ULTRA kut.
Wat is er precies kut dan want ik heb er persoonlijk geen problemen mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:
Ik heb een chromecast en heb nergens problemen mee. Werkt net zoals Netflix.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:
Onthoud alleen bij mij op de Chromecast niet waar ik ben als ik ineens stop met een aflevering maar kan ook komen omdat ik een hele oude Chromecast heb.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een chromecast en heb nergens problemen mee. Werkt net zoals Netflix.
De hele interface hoe het werkt is krakkemikkig op mijn tv, en onthoudt niet goed waar ik gebleven ben. (Samsung smart tv uit 2021 dus niet zo oud)quote:
Ik heb ook een samsungquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
De hele interface hoe het werkt is krakkemikkig op mijn tv, en onthoudt niet goed waar ik gebleven ben. (Samsung smart tv uit 2021 dus niet zo oud)
Ja dat verder kijken vind ik ook irritant!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik heb ook een samsungja dat zijn bekende problemen. Navigatie is zeer ouderwets, veel scrollen. En soms inderdaad neemt ie de laatste minuten van een aflevering niet mee..en blijft eindeloos in het verder kijken staan. Bij een film niet erg, maar bij een serie kan je seizoenen lang gaan doorspoelen..
Ik kijk bijna nooit disney (alleen mn kind) omdat ik het niet lekker vindt zoeken naar content dus dan denk ik laat maarquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik heb ook een samsungja dat zijn bekende problemen. Navigatie is zeer ouderwets, veel scrollen. En soms inderdaad neemt ie de laatste minuten van een aflevering niet mee..en blijft eindeloos in het verder kijken staan. Bij een film niet erg, maar bij een serie kan je seizoenen lang gaan doorspoelen..
Ik word wel een beetje moe van het feit dat elke aflevering ongeveer voor de helft uit hoog emotioneel en al dan niet therapeutisch geschreeuw bestaat. Tenminste, de laatste afleveringen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:33 schreef NoCigar het volgende:
Twee afleveringen gezien. Kort en vrij fragmentarisch, ga het wel afkijken.
Goede recensie(s), bv. https://www.theguardian.c(...)lways-destined-to-be
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |