Dit is dan ook haar tweede gezichtquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, zo op het eerste gezicht.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is dan ook haar tweede gezicht
Wilde het net posten. Eerst voetbal dan later eens kijken. Ik zag een voorstukje. Heftig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
Straks 21.15: 3Doc: Misslukt NPO3
Opgenomen, nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
ow even terugkijken!quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
Ga ik kijken. Heftig. Moet ook nog de TBS-en Taxi programma's zen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:47 schreef potjecreme het volgende:
Een topic om het na te bespreken
SHO / Misslukt doc3
Off topic.. kijk nu taxi oorlog. Demnnquote:Op woensdag 18 september 2024 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga ik kijken. Heftig. Moet ook nog de TBS-en Taxi programma's zen.
Al besprokenquote:Op donderdag 19 september 2024 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje, die Jennifer Aniston. Lijkt wel of ze onder hoogspanning staat.
Gelukkig is het bijna haloweenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Was Priscilla Presley alweer langs geweest?
[ afbeelding ]
Jeetje heeft ze er nog niet van geleerd?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar viel sowieso niks meer aan te verspokenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt nog wel een tegenbeweging.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar viel sowieso niks meer aan te verspoken![]()
Zonde hoor.
Ben benieuwd hoe de huidige twintigers en dertigers die zich nu al volspuiten en wat nog meer, er over een jaar of 20-30-40 eruit zien.
Goddank ga ik dat niet meer meemaken.
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echtquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie Amanda Bynes in de OP, maar heeft zij plastische chirurgie ondergaan? Ze is erg veranderd, maar komt dat niet door hoe (ongelukkig )ze leeft?
Omg ....quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik aan het buitenechtelijke kind van Marilyn Manson.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
Hoe kun je jezelf naar de klote helpen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik schokkender vind; de ogen die op vijf voor half zeven hangen of de nagels waarmee je je eigen ingewanden uit je lichaam kunt krabben...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 'GGZ opname look'quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:08 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik schokkender vind; de ogen die op vijf voor half zeven hangen of de nagels waarmee je je eigen ingewanden uit je lichaam kunt krabben...
Zeker, en dat voor het oog van de camera. Zeker in de VSquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het vooral erg triest gewoon, dat een leven zo kan lopen.
https://npo.nl/npo3/film-(...)rror-achter-je-jeugdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker, en dat voor het oog van de camera. Zeker in de VS
Precies dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
Amanda Bynes is aan de antipsychotica, omdat ze anders psychoses krijgt of weer naar de amfetamines grijpt (is ook een aantal keer gebeurd de afgelopen jaren). Dat verklaart waarschijnlijk de 'dode' blik en haar puffe uiterlijk. Niet echt iemand voor dit topic, denk ik. https://people.com/amanda(...)o-depression-8622270
Jij gaat ‘over 20 jaar’ niet meer meemaken,quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar viel sowieso niks meer aan te verspoken![]()
Zonde hoor.
Ben benieuwd hoe de huidige twintigers en dertigers die zich nu al volspuiten en wat nog meer, er over een jaar of 20-30-40 eruit zien.
Goddank ga ik dat niet meer meemaken.
Dan ben ik 70quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij gaat ‘over 20 jaar’ niet meer meemaken,? Of 30,
? Qua leeftijd geloof ik daar niks van,
. Zover ik ongeveer gok en nog herinner.
Die piemel vond je wel prima?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel eens seks gehad met iemand die nep tieten had. Dat is echt een afknapper. Om te zien en om te voelen.
Ja, dan maak je het mee toch,quote:
Geen idee, mijn moeder werd 67, en 2 van haar 3 zussen zijn nog jonger gestorvenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder werd 67, en 2 van haar 3 zussen zijn nog jonger gestorven
Wie weetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Je blijft gewoon lekker op FOK! rondzwerven om te kunnen klagen over cosmetische ingrepen en roddelen over scheidingen in SHO.
quote:
quote:
Geld en faam doen rare dingenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:18 schreef Polomeneer het volgende:
Lijkt er op alsof Jade Anna ook de verspookte kan op wil gaan met de jaren.
Eerst al lipfillers, nu d'r borsten laten vergroten. Dit meisje is 20. TWIN-TIG.. Lekker voorbeeld. Lang leve Social Media. Blij dat ik niet mee doe aan die gekte.
Volgensmij is een borstvergroting niet iets vreemds om juist op jongere leeftijd te doen, het is niet alsof die dingen opeens magisch nog groter gaan worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:18 schreef Polomeneer het volgende:
Lijkt er op alsof Jade Anna ook de verspookte kan op wil gaan met de jaren.
Eerst al lipfillers, nu d'r borsten laten vergroten. Dit meisje is 20. TWIN-TIG.. Lekker voorbeeld. Lang leve Social Media. Blij dat ik niet mee doe aan die gekte.
Vind het erg bijzonder. Net als m'n ex die op d'r 22e besloot een schaamlipcorrectie te ondergaan. Waarom zou je jezelf juist op die jonge leeftijd blootstellen aan cosmetische ingrepen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij is een borstvergroting niet iets vreemds om juist op jongere leeftijd te doen, het is niet alsof die dingen opeens magisch nog groter gaan worden.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Je vergeet de heftigste: Duchess of Alba
[ link | afbeelding ]
Hoe voelt dat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel eens seks gehad met iemand die nep tieten had. Dat is echt een afknapper. Om te zien en om te voelen.
Hard, plastic achtig.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hard, plastic achtig.
Bah waarschijnlijk goedkope protheses dan
Ze kwam uit Roemenië. Grote kans dusquote:
Die is inmiddels al bijna 10 jaar dood, dus niet echt relevant meer voor het topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat het ging over slechte plastische chirurgie, niet over wie er nog leeft. Misschien lees ik de regels van het topic verkeerd?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:15 schreef Leandra het volgende:
Die is inmiddels al bijna 10 jaar dood, dus niet echt relevant meer voor het topic
Nou ja de lijken zijn inmiddels wel meer verspookt maar dan zonder ingrepen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over slechte plastische chirurgie, niet over wie er nog leeft. Misschien lees ik de regels van het topic verkeerd?
Het is deeltje 38 al, dus ze is in haar tijd echt wel tig keer genoemd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over slechte plastische chirurgie, niet over wie er nog leeft. Misschien lees ik de regels van het topic verkeerd?
Sodetering...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het binnenste van het menselijk lichaam ziet er sowieso eng en onaangenaam uit omdat we niet gewend zijn om organen, spieren en botten bloot te zien. Al die bloedige, vochtige en ingewikkelde structuren komen afstotelijk over.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de lijken zijn inmiddels wel meer verspookt maar dan zonder ingrepen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:08 schreef tong80 het volgende:
Katie Price (46) weet niet meer wie ze is. Dat bekende het voormalige Britse glamour- en naaktmodel onlangs in een podcast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jordan, zoals haar artiestennaam luidt, heeft zoveel plastische chirurgie laten uitvoeren dat ze zichzelf amper nog herkent in de spiegel, vertelt ze.
En Price is niet de enige die daar moeite mee heeft. Of liever: het enige, want ze vertelde ook dat ze op de luchthaven niet door het apparaat kwam dat namens de douane haar verschijning vergeleek met haar paspoortfoto. Abusievelijk concludeerde het systeem namelijk dat het om twee verschillende personen zou gaan.
In haar lange carričre als blootmodel heeft Jordan onder meer twee facelifts, zeventien borstoperaties en talloze ’kleine renovatieprojectjes’ ondergaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)rkende-mij-niet-meer
Het heeft ook niet echt geholpen, mooier wordt ze er niet op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:37 schreef Ceviche het volgende:
Ik las dat ze inmiddels 6 facelifts heeft gehad, ik snap het apparaat wel.
Maar geen rimpels.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het heeft ook niet echt geholpen, mooier wordt ze er niet op.
Het kost iets maar dan heb je ook wat.quote:
quote:
Zeventien borstoperaties?!! Mijn hemel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:08 schreef tong80 het volgende:
Katie Price (46) weet niet meer wie ze is. Dat bekende het voormalige Britse glamour- en naaktmodel onlangs in een podcast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jordan, zoals haar artiestennaam luidt, heeft zoveel plastische chirurgie laten uitvoeren dat ze zichzelf amper nog herkent in de spiegel, vertelt ze.
En Price is niet de enige die daar moeite mee heeft. Of liever: het enige, want ze vertelde ook dat ze op de luchthaven niet door het apparaat kwam dat namens de douane haar verschijning vergeleek met haar paspoortfoto. Abusievelijk concludeerde het systeem namelijk dat het om twee verschillende personen zou gaan.
In haar lange carričre als blootmodel heeft Jordan onder meer twee facelifts, zeventien borstoperaties en talloze ’kleine renovatieprojectjes’ ondergaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)rkende-mij-niet-meer
Een mix van Marilyn Manson, Boy George en Dani Filthquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik aan het buitenechtelijke kind van Marilyn Manson.
Die laatste ken ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een mix van Marilyn Manson, Boy George en Dani Filth
Zanger van Cradle of Filthquote:
Ach natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zanger van Cradle of Filth
Jeetje wat een flikker gezicht heeft die nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het echt verspookt is, ik weet het niet (want we zijn ook weer jaren verder). Maar ik zag net een filmpje van de boyband Blue en ik schrok wel een beetje van één van de mannen.
Bewegende beelden: https://www.facebook.com/share/r/K9YKUdFNS1jq1n65/
Voor:
[ afbeelding ]
Na:[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jeetje wat een flikker gezicht heeft die nu
Ik heb hetzelfde filmpje gezien gok ik en ik kon hem dus echt niet plaatsen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het echt verspookt is, ik weet het niet (want we zijn ook weer jaren verder). Maar ik zag net een filmpje van de boyband Blue en ik schrok wel een beetje van één van de mannen.
Bewegende beelden: https://www.facebook.com/share/r/K9YKUdFNS1jq1n65/
Voor:
[ afbeelding ]
Na:[ afbeelding ]
Naar het schijnt ook een tijdje bi. Hij heeft ook een dochter.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij is ook gay, dus dan valt alles mooi op zijn plek.
quote:
WTFquote:
Jesis.quote:
Ik zie heel veel uitzonderlijks aan hem. Zijn hele gezicht is niet meer in verhouding. En ja, dat was écht heel anders toen hij nog jonger was.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:06 schreef vencodark het volgende:
Ik gok een slechte foto/belichting.
Een googletje vertelt mij dat Lionel geen interesse heeft in surgery en het dus ook ontkent.
Dit zegt niet alles natuurlijk maar ik zie niks uitzonderlijks aan hem.
Zo ziet hij er al jaren uit.
75quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:23 schreef Natalie het volgende:
Het is wel erg... glad allemaal. Hoe oud is die man intussen?
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die ogen… zķ strakgetrokken. En de rest ook.
What a feeling!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.
Alleen aan de bovenkant.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij met zijn hoofd shocking klem tussen de deuren van de tram heeft gezeten.
Hij ziet er blue uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij met zijn hoofd shocking klem tussen de deuren van de tram heeft gezeten.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:26 schreef deedeetee het volgende:
Zo strak getrokken is het nu ook weer niet. Maar met name zijn voorhoofd is best wel glad.
[ afbeelding ]
Volgens google zou dit Lionel Richie in 2004 zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:59 schreef vencodark het volgende:
Maar nogmaals: zo ziet Lionel er al zo’n 20 jaar uit.
Volgens de achtergrond ook.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens google zou dit Lionel Richie in 2004 zijn.
[ afbeelding ]
Dit is hem in 2024
[ afbeelding ]
Het lijkt net of iemand zijn voorhoofd een stuk naar achteren heeft verschoven.
Het ziet er m.i. vooral uit of hij enorme implantaten in zijn wangen heeft. Waardoor zijn gezicht totaal niet meer in verhouding is.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens google zou dit Lionel Richie in 2004 zijn.
[ afbeelding ]
Dit is hem in 2024
[ afbeelding ]
Het lijkt net of iemand zijn voorhoofd een stuk naar achteren heeft verschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God alle jezus, deze zit wel in de top3 van deze hele topic reeks denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2024 20:17 schreef 111210 het volgende:
Weet niet of deze al eens voorbij gekomen was. Ze is ook wat ouder geworden, maar er zit al duidelijk wat jaartjes botox in.
[ afbeelding ]
Lene dus:Ik denk het eigenlijk niet, ziet eruit als natural aging. Ik zie de lijntjes bij haar mond, haar lippen zijn niet opgepompt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Eens, ik vind haar juist een voorbeeld dat je er met wat lijntjes prima uit ziet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet, ziet eruit als natural aging. Ik zie de lijntjes bij haar mond, haar lippen zijn niet opgepompt.
Lijkt Boy George welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2024 20:17 schreef 111210 het volgende:
Weet niet of deze al eens voorbij gekomen was. Ze is ook wat ouder geworden, maar er zit al duidelijk wat jaartjes botox in.
[ afbeelding ]
Lene dus:Voorhoofd zit er wel lekker strak bij. Contrast met de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder gewoon een leuke vrouw.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Voorhoofd is sws gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorhoofd zit er wel lekker strak bij. Contrast met de rest.
Verder gewoon een leuke vrouw.
Nee, verkeerde lichtinval. Haar onderlip lijkt ook een stuk dikker en vreemd maar als je inzoomt, zie je dat een deel daarvan gewoon schaduw is. Net als bij haar neus.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat Taylor ook langzaam de verspook kant op?
[ afbeelding ]
VMAs vorig jaar VS dit jaar.
En dit. Daarnaast is ze sowieso wat aangekomen tov vorig jaar, meen ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:58 schreef Troel het volgende:
Ik ben er nog niet uit of het niet deels makeup is en deels lach vs geen lach.
Dit inderdaad. Plus nog lipfillers erbij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef Donna het volgende:
De lippenstift zit iig ook buiten de lippen voor dat vollere effect.
Nooit geweten dat het een en dezelfde persoon is.. Hier is wel wat aan gesleuteld jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:09 schreef Eightyone het volgende:
'Verspookt' is een groot woord, maar ik heb het idee dat Sabrina Carpenter al op haar 25ste niet meer haar eigen hoofd heeft. Afgaande op dit artikel met oude foto's.
https://www.thelist.com/1(...)f-sabrina-carpenter/
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De huidige versie:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:15 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij is hier niet veel aan de hand hoor, ik zie gewoon vooral een shitload aan make-up op die laatste foto.
Hier moet een flinke stoornis achter hebben gezetenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:17 schreef Seven. het volgende:
Het grootste spook ooit is heengegaan:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/3TFdQ_4x2ujleqLuZVyupA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD04Mjg-/https://media.zenfs.com/e(...)4f2be401b]afbeelding[/url] ]
Naar het schijnt ontkende zij ook dat ze ooit plastische chirurgie heeft gehad.
Is er een stuk van haar kin af?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:05 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vind Ariana Grande langzaamaan toch ook wel in dit lijstje gaan passen. Ook al is ze nog jong en niet echt lelijk te noemen. Het heeft iets ongemakkelijks om naar haar te kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een hatelijke instagram zeg. Zouden die ‘unfiltered’ foto’s echt zijn of zouden het anti-filters zijn zeg maar?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
Katie Price.
https://www.instagram.com/p/C2AuEHACCdk/ (kan hem niet deeplinken)
En de hele inhoud van dit instagram account kan hier ook:
https://www.instagram.com/celebmess/
En botox.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
En van haar neus. Zelf zegt ze alleen wat fillers.
Vleugje psychiatrie ookquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef vencodark het volgende:
Ariane Grande: En flink afgevallen, lelijke make-up etc etc.
Ik denk wel dat er mentaal wat geknakt is toen er een paar jaar terug die aanslag (of wat was het?) bij haar concert gebeurde.quote:
En Nickelodeon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er mentaal wat geknakt is toen er een paar jaar terug die aanslag (of wat was het?) bij haar concert gebeurde.
Niet zo gek ook.
Ze had ook een relatie met Mac Miller die is overleden aan een overdosis dacht ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er mentaal wat geknakt is toen er een paar jaar terug die aanslag (of wat was het?) bij haar concert gebeurde.
Niet zo gek ook.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mac_Millerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze had ook een relatie met Mac Miller die is overleden aan een overdosis dacht ik
+ ze was getrouwd met een andere kerel en heeft daarvan ook een scheiding achter de rug
22 doden bij een aanslag bij haar concert in Manchester in 2017 en haar grote liefde Mac Miller is overleden aan een overdosis in 2018. Dat hakt er wel in bij iemand.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo gek ook.
+ Pete Davidson. Ook niet zo'n stabiel figuur.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze had ook een relatie met Mac Miller die is overleden aan een overdosis dacht ik
+ ze was getrouwd met een andere kerel en heeft daarvan ook een scheiding achter de rug
En ze was al 40 kilo in de tijd met Pete davidsonquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef vencodark het volgende:
Ariane Grande: En flink afgevallen, lelijke make-up etc etc.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
En ze was al 40 kilo in de tijd met Pete davidson
Nouja ik weet niet waar je last van hebt maar dit is gewoon info die ze zelf in een interview heeft gedeeld al jaren terug.. Ze heeft een lengte van 1.53 en woog in 2021 met een gewicht van 44 kiloquote:
Rustig eens aan? Het was gewoon zo'n smiley van jezus dat mens is echt veel te dunquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet waar je last van hebt maar dit is gewoon info die ze zelf in een interview heeft gedeeld al jaren terug.. Ze heeft een lengte van 1.53 en woog in 2021 met een gewicht van 44 kilo
Ah oké sorry ik kan geen smileys readen 😂 dacht dat je op mijn comment reageerde of ik een malloot was.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rustig eens aan? Het was gewoon zo'n smiley van jezus dat mens is echt veel te dun
Die stomme jurk met slechte pasvorm helpt ook niet bepaald. Net als de weggeblondeerde wenkbrauwen en de rare kleur haar en make upquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
2024
[ afbeelding ]
2016
[ afbeelding ]
Nee vooral niet omdat ze voorheen het ene uiterste was en wel eens door sloeg met de spraytan en die grote zware nep staarten op dat kleine hoofd... Het was altijd zo'n bobbleheadquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die stomme jurk met slechte pasvorm helpt ook niet bepaald. Net als de weggeblondeerde wenkbrauwen en de rare kleur haar en make up
Wacky mens
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
2024
[ afbeelding ]
2016
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ook dat gejank steeds in die interviews van die 2quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.
Gezond/mooi is anders inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.
Ja dat gejank steeds enz, het is erg bijzonder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Geen idee, maar ook dat gejank steeds in die interviews van die 2
Is ze al de 27 gepasseerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef roos94 het volgende:
Over 10 jaar krijgen we vast een boek en een film over "My Eating Disorder Story" by Ariana Grande
Zeker. En komt Wicked 2 niet binnen een jaar uit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:09 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ze een heel drukke en stressvolle periode heeft gehad
Wicked part 2 schijnt al opgenomen te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. En komt Wicked 2 niet binnen een jaar uit?
Denk dat ze er voorlopig nog niet klaar mee is.
Heel aantrekkelijk om te zien heb ik haar sowieso nooit gevonden. Een fragiel, popperig kindvrouwtje.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee vooral niet omdat ze voorheen het ene uiterste was en wel eens door sloeg met de spraytan en die grote zware nep staarten op dat kleine hoofd... Het was altijd zo'n bobblehead
My gawd. Even ongevraagd een husband stitchquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:21 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aar-goedkeuring.html
Brooke Shields (59) heeft tijdens een medische ingreep in haar veertiger jaren een ongevraagde vaginaverjonging gekregen. Dat onthult de actrice in haar boek Brooke Shields is Not Allowed to Get Old.
Ok, die kende ik nog niet
Zie er niks verspookt aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:21 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aar-goedkeuring.html
Brooke Shields (59) heeft tijdens een medische ingreep in haar veertiger jaren een ongevraagde vaginaverjonging gekregen. Dat onthult de actrice in haar boek Brooke Shields is Not Allowed to Get Old.
Ok, die kende ik nog niet
Een husband stitch .....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
My gawd. Even ongevraagd een husband stitch
Zag van de week een filmpje van haar uit 2010, wat een verschil met hoe ze voor al die ingrepen uitzag, niet bepaald wat moois..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Heel aantrekkelijk om te zien heb ik haar sowieso nooit gevonden. Een fragiel, popperig kindvrouwtje.
Ik vind haar er hier beter uitzien dan elke andere foto van de afgelopen jaren,quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Madonna... wat is er toch mis met die vrouw.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een transvrouw zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kunnen accepteren dat haar best tijd qua carričre en uiterlijk voorbij is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Amy Schumer staat er niet al te vrolijk bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is wie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Amy Schumer staat er niet al te vrolijk bij
Wtf.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Katie Price voor een Diesel campagne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt engquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creepy!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nagelsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past goed bij Diesel campagnes hoor,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is echt eng
Ik snap ook niet waarom Diesel zich hiermee wil associeren.
Goeie campagne.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Past goed bij Diesel campagnes hoor,. Ik vind het precies in hun straatje passen. Niet dat ik háár mooi vind maar het past wel bij Diesels campagnestijl imho.
Godsamme zeg.. dit wil je toch nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katie Price komt op mij over als iemand die geen knuffels en de juiste aandacht heeft gehad als kind en dat zij en niemand in haar omgeving beseft dat dat een probleem is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar er komen weleens berichten van haar officiële facebookpagina voorbij op mijn facebook. En ik weet, ze is volledig doorgeslagen wat betreft plastische chirurgie, maar ik zie ook op die foto's terug dat ze een enorm lieve moeder is voor haar zoon Harvey. Moraal van het verhaal, ze is meer dan alleen plastische chirurgie
Die hebben dezelfde verstoorde kijk op zichzelf als bv anorexiapatienten.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me altijd of of zo iemand het er zelf dan wel mooi uit vindt zien.
Dat weet ze nu al niet meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als die dement raakt weet ze niet eens meer wie die vrouw in de spiegel is.
Ze ziet er op video net zo uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef -Spring het volgende:
Áls je dan een selfie zo intens bewerkt, doe het dan goed.
Volgens mij is het geen selfie ....quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef -Spring het volgende:
Áls je dan een selfie zo intens bewerkt, doe het dan goed.
Was zij het ook niet bij wie haar Face ID op haar telefoon het niet meer deed op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als die dement raakt weet ze niet eens meer wie die vrouw in de spiegel is.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze ziet er op video net zo uit.
https://www.dailymail.co.(...)ognisable-teeth.html
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was zij het ook niet bij wie haar Face ID op haar telefoon het niet meer deed op een gegeven moment?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
Wat heb je aan mooie tanden als er niets te lachen valt?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Perry Farell van Jane's addiction
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Holy shit!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de 2e foto is het net dat voormalig jurylid van America’s next top model, Jay Manuel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Perry Farell van Jane's addiction
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Oh en ze was zo mooi…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag haar gisteren in het programma (Eva volgens mij), en van voren zag ik wel dat zij het was, maar van de zijkant totaal niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Zou liever eerst nog wat meer foto's willen zien. Deze lijken mij geen duidelijke en goede indruk te geven.
Oefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze lijkt op al die andere zo verbaasd kijkende vrouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo heeft Dione net datgene wat lekker lag bij kijkers, die 'leuke normale buurvrouw'-uitstraling, om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)beeld-lijkt-is-echt/quote:Op maandag 31 maart 2025 22:08 schreef J-net het volgende:
Er is nog niet echt een close up. Maar die persfoto van Jamai van the voice vandaag.
Ik dacht dat het die oude vent van Rogier en Frank was.
Jamai lijkt flink verspookt.
Zou ook een Roelvinkje kunnen zijn.quote:
zij ziet er ook niet uit met dat oversized pak, en op deze foto lijken Jamai zijn benen te kort ....quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:27 schreef DoubleFrappuccino het volgende:
Duidelijk niet verspookt, maar photoshop.
https://www.shownieuws.nl(...)s-er-met-hem-gebeurd
Deze?quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
In de Telegraaf (online) stonden foto’s deze week van Daniel Craig. Wat is die veranderd! Negatief dan.
lelijke bril en wat ouder. Niks mis mee verder.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Zie het niet zo. Hij schijnt wel een andere stijl ingeslagen te zijn. Totaal weg van Bond (en snap ik dan weer wel).
Hij heeft een nieuwe rol; bij de Thunderbirdsquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Zie het niet zo. Hij schijnt wel een andere stijl ingeslagen te zijn. Totaal weg van Bond (en snap ik dan weer wel).
Nee ja, precies. Ik heb geen chirurgisch verspookte celeb-vibes bij die manquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
lelijke bril en wat ouder. Niks mis mee verder.
Nee dit is m niet. Hij is nog te vinden in de Telegraaf.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Hier zie je goed dat zijn lippen grotendeels weg zijn. Maar ik bedoel een andere foto.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:53 schreef bleiblei het volgende:
Of deze, recenter (eind maart schijnbaar):
[ afbeelding ]
Ben het artikel gaan zoeken en vind het wat vergezocht. Er zullen overigens bijzonder weinig mensen chirurgie toepassen voor minder lippen. Dus sounds rather unlikely dat ie daar wat aan heeft laten doen. Iets bollere wangen en heel ander haar. Maar hey, ze zetten daar 2 foto's naast elkaar waar 20 jaar tussen zitquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hier zie je goed dat zijn lippen grotendeels weg zijn. Maar ik bedoel een andere foto.
Mooie man hoor niks verspookst aanquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een mensquote:Op zaterdag 5 april 2025 01:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Prachtige man, alleen geen Craig.
Dit was op de premičre van een film waarin hij een gay personage speelt. Misschien dat hij er daarom iets anders uit ziet?quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:53 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus. Je zou ook zelf ff moeite kunnen doen. Maar hier je foto:quote:
Ik zit mobiel, geen idee hoe dat moet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je nou zelf de foto even geplaatst had waar je over begon..
Nou ik had hem in ieder geval niet herkend. En dat is zeer zeker niet door eventuele ouderdom (!).quote:Op zaterdag 5 april 2025 07:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jezus. Je zou ook zelf ff moeite kunnen doen. Maar hier je foto:
[ afbeelding ]
Nog steeds imho ver gezocht.
Ik zien een oudere man. Geen verspookte man. Misschien moet je daar een topic openen. "Ouder wordende celebs".
Och toch... al die jaren op internet en niet weten hoe je een afbeelding of linkje post als je mobiel zit?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, geen idee hoe dat moet.
Ik kom er altijd mee weg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och toch... al die jaren op internet en niet weten hoe je een afbeelding of linkje post als je mobiel zit?
Guttegut.
Het schijnt tot een verslaving te leiden.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me altijd of of zo iemand het er zelf dan wel mooi uit vindt zien.
Ik had een oma die dwaalde ook altijd zo af.quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:39 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het schijnt tot een verslaving te leiden.
Vorige eeuw had je de populaire psychologe Annette Heffels met 2 columns in de Libelle. In de een schreef ze over privé-zaken en de andere was werkgerelateerd. Kwam op mij uiterst zwak want pleasend over. Was om te zien ook een poppetje.
Na vele columns over de schoonheid van binnen, ging ze overstag want met het klimmen der jaren werden er rimpels rond de mond zichtbaar. Ze dacht het in toom te kunnen houden door alleen de onderste helft te laten opvullen. En daar zat ze dan aan vast, want na een tijdje moet het weer bijgevuld worden. En dat zag je: het natuurlijke bovenste deel en het opgespoten gladde onderste deel. Die ziet zich elke dag in de spiegel en dan zie je wat er niet mooi genoeg is of wat er ontregeld is en van het een komt het ander. Geen idee hoe het verder gegaan is, want ik ging niet meer naar de bieb waar ik 2 van zulke vrouwen volgde. De andere was een docente, wsl mbo die ook onnozelheid als leidraad had en had een raar maar populair vervolgverhaal, waarvan ik snel afgehaakt was.
O en Tineke Beishuizen (die verstrikt raakte in een langlopende vervolgroman) en Wieke Biesheuvel, maar die waren veelzijdig en niet dommig en konden goede interviews houden.
Herstel: Die eerste twee zijn/waren van de Margriet. Beishuizen en Biesheuvel van de Libelle. Beishuizen is inmiddels overleden. Biesheuvel heeft nog een koninklijk lintje gekregen. Zij en haar man hebben jaren in Afrika gewerkt.
Het is een ingebakken foutje dat veel voorkomt bij dyslecten. Dus helaas voor je, het zal vaker blijven gebeuren.quote:Op zondag 6 april 2025 15:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik had een oma die dwaalde ook altijd zo af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´
quote:Op maandag 7 april 2025 20:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Micky Rourke
[ afbeelding ]Zijn kapsel maakt het er ook al niet beter op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
quote:Op maandag 7 april 2025 20:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Micky Rourke
[ afbeelding ]Is al bijna KarbonkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Niets verspookt aan.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:51 schreef Eightyone het volgende:
Zangeres Whigfield (55 jaar oud en bekend bij veertigers die in de jaren 90 naar de Top 40 luisterden) heeft een eeuwige jeugd - soort van.
--> https://www.instagram.com/whigfield
Op het eerste gezicht best leuk voor haar leeftijd, maar daar is ook wat aan gebeurd.
Niet zo verspookt. Ja, verbouwd. Maar niet dit erg genoeg voor dit topic. Moet wel zeggen dat ik met mixed feelings door haar insta scroll. Die blijft wel heel erg in de 90s hangen. Terwijl ze toen ook niet verder is gekomen dan anderhalf hitje. Heeft ergens wel iets... zieligs? Ik weet het niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:51 schreef Eightyone het volgende:
Zangeres Whigfield (55 jaar oud en bekend bij veertigers die in de jaren 90 naar de Top 40 luisterden) heeft een eeuwige jeugd - soort van.
--> https://www.instagram.com/whigfield
Op het eerste gezicht best leuk voor haar leeftijd, maar daar is ook wat aan gebeurd.
17 april droeg ze ze nog, of bedoelde je niet die vlechtjes?quote:Op maandag 12 mei 2025 09:18 schreef Molo het volgende:
Wel goed dat ze die domme staartjes geditcht heeft
Viel mij ook op. Ze doet enorm veel throwbacks naar haar jongere tijd.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet zo verspookt. Ja, verbouwd. Maar niet dit erg genoeg voor dit topic. Moet wel zeggen dat ik met mixed feelings door haar insta scroll. Die blijft wel heel erg in de 90s hangen. Terwijl ze toen ook niet verder is gekomen dan anderhalf hitje. Heeft ergens wel iets... zieligs? Ik weet het niet.
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 12 mei 2025 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
17 april droeg ze ze nog, of bedoelde je niet die vlechtjes?
Ze heeft wel een toffe Cane Corso.
Dat hebben best veel mensen van die generatie en uit die scene. Dan staan ze, inmiddels over de vijftig, weer die ouwe hitjes te herkauwen in gedateerd uitziende pakjes. Zonde. Hopelijk voor ze verdient het goed.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet zo verspookt. Ja, verbouwd. Maar niet dit erg genoeg voor dit topic. Moet wel zeggen dat ik met mixed feelings door haar insta scroll. Die blijft wel heel erg in de 90s hangen. Terwijl ze toen ook niet verder is gekomen dan anderhalf hitje. Heeft ergens wel iets... zieligs? Ik weet het niet.
In het artikel in jouw link staat bij die foto dat Freek er eerst zo uitzag en gisteravond zo:quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef Eightyone het volgende:
Freek (van Suzan & Freek)?
https://www.mediacourant.(...)zijn-hoofd-verbouwd/
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:47 schreef vencodark het volgende:
Alsof hij is gestoken door een bij.
Maar: als ik die mensen samen zie (apart zijn ze nooit), is het vooral Suzan die door haar verschijning de aandacht trekt.
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef Eightyone het volgende:
SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkankerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef Eightyone het volgende:
SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkanker ....quote:Op zaterdag 17 mei 2025 09:50 schreef Eightyone het volgende:
Zo zie je maar weer dat je soms beter even uit kunt kijken met wat je zegt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Freek lijkt daar op een doorgesnoven cokeversie van zichzelf.
Hij had eerst een veel boller gezicht. Misschien zit hij aan de Ozempic?
edit; volgens mij een ooglidcorrectie gedaan en zijn baard sowiesie getrimd.
Wat ongepast ditquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:47 schreef vencodark het volgende:
Alsof hij is gestoken door een bij.
Maar: als ik die mensen samen zie (apart zijn ze nooit), is het vooral Suzan die door haar verschijning de aandacht trekt.
Was jaren geleden bij Chadwick Boseman ook het geval.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:32 schreef Eightyone het volgende:
Maar wie verwacht nou ook een dergelijke reden.
Was ook ooit met Yolanthe. Bleek achteraf zwaar aan de hormonen te zijn .quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was jaren geleden bij Chadwick Boseman ook het geval.
Maar toch mens eigen om overal over te willen roddelen.
Ik ga even overleggen. Het is natuurlijk niet alleen van Fok! Is wel hoe de wereld gaat.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zou m.i. netjes zijn om alle posts over Freek zijn uiterlijk te verwijderen.
Waarom overleggen? Er worden hier onaardige uitspraken gedaan over zijn uiterlijk wat zo later blijkt door een voor hem dodelijke ziekte wordt veroorzaakt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga even overleggen. Het is natuurlijk niet alleen van Fok! Is wel hoe de wereld gaat.
Het gaat hier om posts die er al waren voordat dit slechte nieuws bekend was. Op het moment van posten was het niet ongepast. Is ook lastig om dan een grens te stellen. Hoeveel tijd moet er dan tussen zitten?quote:
Het topic was zojuist een tijdje dicht, maar de post waarin dit gezegd werd is weggehaald. En ik dacht dat dat het moment was waarin actie ondernomen werd (of niet).quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:37 schreef DoubleFrappuccino het volgende:
[..]
Omdat er binnen een uur niet naar jouw mening wordt gehandeld, tjonge.
Dat lag vooral ook aan haarzelf omdat ze met allerlei smoesjes kwam en tot heden nog steeds durft te beweren dat ze geen cosmetische ingrepen heeft ondergaan terwijl ze bijna een wassen beeld is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Was ook ooit met Yolanthe. Bleek achteraf zwaar aan de hormonen te zijn .
dicht dan maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:56 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, zoveel vreselijke dingen zeiden we toch niet?
Hij werd niet compleet neergesabeld.
Maar goed, net hoe je het bekijkt.
Daarbij: het topic is bijna vol. Denk niet dat er verder nog veel naar teruggekeken wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |