quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:26 schreef deedeetee het volgende:
Zo strak getrokken is het nu ook weer niet. Maar met name zijn voorhoofd is best wel glad.
[ afbeelding ]
Volgens google zou dit Lionel Richie in 2004 zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:59 schreef vencodark het volgende:
Maar nogmaals: zo ziet Lionel er al zo’n 20 jaar uit.
Volgens de achtergrond ook.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens google zou dit Lionel Richie in 2004 zijn.
[ afbeelding ]
Dit is hem in 2024
[ afbeelding ]
Het lijkt net of iemand zijn voorhoofd een stuk naar achteren heeft verschoven.
Het ziet er m.i. vooral uit of hij enorme implantaten in zijn wangen heeft. Waardoor zijn gezicht totaal niet meer in verhouding is.quote:Op maandag 4 november 2024 18:53 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Volgens google zou dit Lionel Richie in 2004 zijn.
[ afbeelding ]
Dit is hem in 2024
[ afbeelding ]
Het lijkt net of iemand zijn voorhoofd een stuk naar achteren heeft verschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God alle jezus, deze zit wel in de top3 van deze hele topic reeks denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2024 20:17 schreef 111210 het volgende:
Weet niet of deze al eens voorbij gekomen was. Ze is ook wat ouder geworden, maar er zit al duidelijk wat jaartjes botox in.
[ afbeelding ]
Lene dus:Ik denk het eigenlijk niet, ziet eruit als natural aging. Ik zie de lijntjes bij haar mond, haar lippen zijn niet opgepompt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Eens, ik vind haar juist een voorbeeld dat je er met wat lijntjes prima uit ziet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet, ziet eruit als natural aging. Ik zie de lijntjes bij haar mond, haar lippen zijn niet opgepompt.
Lijkt Boy George welquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2024 20:17 schreef 111210 het volgende:
Weet niet of deze al eens voorbij gekomen was. Ze is ook wat ouder geworden, maar er zit al duidelijk wat jaartjes botox in.
[ afbeelding ]
Lene dus:Voorhoofd zit er wel lekker strak bij. Contrast met de rest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder gewoon een leuke vrouw.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Voorhoofd is sws gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorhoofd zit er wel lekker strak bij. Contrast met de rest.
Verder gewoon een leuke vrouw.
Nee, verkeerde lichtinval. Haar onderlip lijkt ook een stuk dikker en vreemd maar als je inzoomt, zie je dat een deel daarvan gewoon schaduw is. Net als bij haar neus.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Gaat Taylor ook langzaam de verspook kant op?
[ afbeelding ]
VMAs vorig jaar VS dit jaar.
En dit. Daarnaast is ze sowieso wat aangekomen tov vorig jaar, meen ik.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:58 schreef Troel het volgende:
Ik ben er nog niet uit of het niet deels makeup is en deels lach vs geen lach.
Dit inderdaad. Plus nog lipfillers erbij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef Donna het volgende:
De lippenstift zit iig ook buiten de lippen voor dat vollere effect.
Nooit geweten dat het een en dezelfde persoon is.. Hier is wel wat aan gesleuteld jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:09 schreef Eightyone het volgende:
'Verspookt' is een groot woord, maar ik heb het idee dat Sabrina Carpenter al op haar 25ste niet meer haar eigen hoofd heeft. Afgaande op dit artikel met oude foto's.
https://www.thelist.com/1(...)f-sabrina-carpenter/
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De huidige versie:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 02:15 schreef Radegast het volgende:
Volgens mij is hier niet veel aan de hand hoor, ik zie gewoon vooral een shitload aan make-up op die laatste foto.
Hier moet een flinke stoornis achter hebben gezetenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:17 schreef Seven. het volgende:
Het grootste spook ooit is heengegaan:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/3TFdQ_4x2ujleqLuZVyupA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD04Mjg-/https://media.zenfs.com/e(...)4f2be401b]afbeelding[/url] ]
Naar het schijnt ontkende zij ook dat ze ooit plastische chirurgie heeft gehad.
Is er een stuk van haar kin af?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:05 schreef Ed1234 het volgende:
Ik vind Ariana Grande langzaamaan toch ook wel in dit lijstje gaan passen. Ook al is ze nog jong en niet echt lelijk te noemen. Het heeft iets ongemakkelijks om naar haar te kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een hatelijke instagram zeg. Zouden die ‘unfiltered’ foto’s echt zijn of zouden het anti-filters zijn zeg maar?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
Katie Price.
https://www.instagram.com/p/C2AuEHACCdk/ (kan hem niet deeplinken)
En de hele inhoud van dit instagram account kan hier ook:
https://www.instagram.com/celebmess/
En botox.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
En van haar neus. Zelf zegt ze alleen wat fillers.
Vleugje psychiatrie ookquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef vencodark het volgende:
Ariane Grande: En flink afgevallen, lelijke make-up etc etc.
Ik denk wel dat er mentaal wat geknakt is toen er een paar jaar terug die aanslag (of wat was het?) bij haar concert gebeurde.quote:
En Nickelodeon.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er mentaal wat geknakt is toen er een paar jaar terug die aanslag (of wat was het?) bij haar concert gebeurde.
Niet zo gek ook.
Ze had ook een relatie met Mac Miller die is overleden aan een overdosis dacht ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er mentaal wat geknakt is toen er een paar jaar terug die aanslag (of wat was het?) bij haar concert gebeurde.
Niet zo gek ook.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mac_Millerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze had ook een relatie met Mac Miller die is overleden aan een overdosis dacht ik
+ ze was getrouwd met een andere kerel en heeft daarvan ook een scheiding achter de rug
22 doden bij een aanslag bij haar concert in Manchester in 2017 en haar grote liefde Mac Miller is overleden aan een overdosis in 2018. Dat hakt er wel in bij iemand.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo gek ook.
+ Pete Davidson. Ook niet zo'n stabiel figuur.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze had ook een relatie met Mac Miller die is overleden aan een overdosis dacht ik
+ ze was getrouwd met een andere kerel en heeft daarvan ook een scheiding achter de rug
En ze was al 40 kilo in de tijd met Pete davidsonquote:Op maandag 6 januari 2025 21:59 schreef vencodark het volgende:
Ariane Grande: En flink afgevallen, lelijke make-up etc etc.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
En ze was al 40 kilo in de tijd met Pete davidson
Nouja ik weet niet waar je last van hebt maar dit is gewoon info die ze zelf in een interview heeft gedeeld al jaren terug.. Ze heeft een lengte van 1.53 en woog in 2021 met een gewicht van 44 kiloquote:
Rustig eens aan? Het was gewoon zo'n smiley van jezus dat mens is echt veel te dunquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nouja ik weet niet waar je last van hebt maar dit is gewoon info die ze zelf in een interview heeft gedeeld al jaren terug.. Ze heeft een lengte van 1.53 en woog in 2021 met een gewicht van 44 kilo
Ah oké sorry ik kan geen smileys readen 😂 dacht dat je op mijn comment reageerde of ik een malloot was.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rustig eens aan? Het was gewoon zo'n smiley van jezus dat mens is echt veel te dun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |