Dit is dan ook haar tweede gezichtquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen, zo op het eerste gezicht.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is dan ook haar tweede gezicht
Wilde het net posten. Eerst voetbal dan later eens kijken. Ik zag een voorstukje. Heftig.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
Straks 21.15: 3Doc: Misslukt NPO3
Opgenomen, nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
ow even terugkijken!quote:Op dinsdag 17 september 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
Ga ik kijken. Heftig. Moet ook nog de TBS-en Taxi programma's zen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:47 schreef potjecreme het volgende:
Een topic om het na te bespreken
SHO / Misslukt doc3
Off topic.. kijk nu taxi oorlog. Demnnquote:Op woensdag 18 september 2024 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga ik kijken. Heftig. Moet ook nog de TBS-en Taxi programma's zen.
Al besprokenquote:Op donderdag 19 september 2024 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje, die Jennifer Aniston. Lijkt wel of ze onder hoogspanning staat.
Gelukkig is het bijna haloweenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Was Priscilla Presley alweer langs geweest?
[ afbeelding ]
Jeetje heeft ze er nog niet van geleerd?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Daar viel sowieso niks meer aan te verspokenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt nog wel een tegenbeweging.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar viel sowieso niks meer aan te verspoken![]()
Zonde hoor.
Ben benieuwd hoe de huidige twintigers en dertigers die zich nu al volspuiten en wat nog meer, er over een jaar of 20-30-40 eruit zien.
Goddank ga ik dat niet meer meemaken.
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echtquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie Amanda Bynes in de OP, maar heeft zij plastische chirurgie ondergaan? Ze is erg veranderd, maar komt dat niet door hoe (ongelukkig )ze leeft?
Omg ....quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik aan het buitenechtelijke kind van Marilyn Manson.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
Hoe kun je jezelf naar de klote helpen?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik schokkender vind; de ogen die op vijf voor half zeven hangen of de nagels waarmee je je eigen ingewanden uit je lichaam kunt krabben...quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De 'GGZ opname look'quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:08 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik schokkender vind; de ogen die op vijf voor half zeven hangen of de nagels waarmee je je eigen ingewanden uit je lichaam kunt krabben...
Zeker, en dat voor het oog van de camera. Zeker in de VSquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het vooral erg triest gewoon, dat een leven zo kan lopen.
https://npo.nl/npo3/film-(...)rror-achter-je-jeugdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker, en dat voor het oog van de camera. Zeker in de VS
Precies dit, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
Amanda Bynes is aan de antipsychotica, omdat ze anders psychoses krijgt of weer naar de amfetamines grijpt (is ook een aantal keer gebeurd de afgelopen jaren). Dat verklaart waarschijnlijk de 'dode' blik en haar puffe uiterlijk. Niet echt iemand voor dit topic, denk ik. https://people.com/amanda(...)o-depression-8622270
Jij gaat ‘over 20 jaar’ niet meer meemaken,quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar viel sowieso niks meer aan te verspoken![]()
Zonde hoor.
Ben benieuwd hoe de huidige twintigers en dertigers die zich nu al volspuiten en wat nog meer, er over een jaar of 20-30-40 eruit zien.
Goddank ga ik dat niet meer meemaken.
Dan ben ik 70quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij gaat ‘over 20 jaar’ niet meer meemaken,? Of 30,
? Qua leeftijd geloof ik daar niks van,
. Zover ik ongeveer gok en nog herinner.
Die piemel vond je wel prima?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel eens seks gehad met iemand die nep tieten had. Dat is echt een afknapper. Om te zien en om te voelen.
Ja, dan maak je het mee toch,quote:
Geen idee, mijn moeder werd 67, en 2 van haar 3 zussen zijn nog jonger gestorvenquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee, mijn moeder werd 67, en 2 van haar 3 zussen zijn nog jonger gestorven
Wie weetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Je blijft gewoon lekker op FOK! rondzwerven om te kunnen klagen over cosmetische ingrepen en roddelen over scheidingen in SHO.
quote:
quote:
Geld en faam doen rare dingenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:18 schreef Polomeneer het volgende:
Lijkt er op alsof Jade Anna ook de verspookte kan op wil gaan met de jaren.
Eerst al lipfillers, nu d'r borsten laten vergroten. Dit meisje is 20. TWIN-TIG.. Lekker voorbeeld. Lang leve Social Media. Blij dat ik niet mee doe aan die gekte.
Volgensmij is een borstvergroting niet iets vreemds om juist op jongere leeftijd te doen, het is niet alsof die dingen opeens magisch nog groter gaan worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:18 schreef Polomeneer het volgende:
Lijkt er op alsof Jade Anna ook de verspookte kan op wil gaan met de jaren.
Eerst al lipfillers, nu d'r borsten laten vergroten. Dit meisje is 20. TWIN-TIG.. Lekker voorbeeld. Lang leve Social Media. Blij dat ik niet mee doe aan die gekte.
Vind het erg bijzonder. Net als m'n ex die op d'r 22e besloot een schaamlipcorrectie te ondergaan. Waarom zou je jezelf juist op die jonge leeftijd blootstellen aan cosmetische ingrepen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij is een borstvergroting niet iets vreemds om juist op jongere leeftijd te doen, het is niet alsof die dingen opeens magisch nog groter gaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |