abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221770017
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2026 08:55 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar nogmaals: onaardig is iedereen van tijd tot tijd, daar kun je niet van alles ineens aan ophangen. En daarnaast: in een RLS wordt meer dan genoeg geknipt, als daar nog eens uit geknipt wordt omdat het op tiktok moet, is het nog maar de vraag of het niet nog verder uit zijn verband wordt getrokken. Denk aan het aai poesje aai poesje aai poesje rotkat. We hebben geen flauw benul wat er aan welke opmerking dan ook vooraf gegaan is. Je conclusies trekken op basis van dit soort dingen is echt gewoon bijzonder.
Hij trekt aan haar haar, hij scheld haar uit. Hij gaslight haar. Hij vernederd haar etc. Het kan me niet rotten hoeveel knip en plakwerk daar in die show gebeurd is, dit is niet ok.
  vrijdag 11 september 2026 @ 12:37:20 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221770611
Ik heb de docu ‘Harvey and me’ gezien toen die op de BBC was. Harvey is Katie Price haar oudste zoon (niet met Peter Andre), die een aantal beperkingen heeft. Dat gaf een beeld van een intelligente vrouw en een betrokken moeder. Ik kan dat beeld nog altijd moeilijk rijmen met haar gedrag qua uiterlijk en mannen. Ze maakt haar eigen keuzes, maar het heeft iets zelfdestructiefs.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221770647
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hij trekt aan haar haar, hij scheld haar uit. Hij gaslight haar. Hij vernederd haar etc. Het kan me niet rotten hoeveel knip en plakwerk daar in die show gebeurd is, dit is niet ok.
Het zou eens over Lil’ Kleine gaan. :') Of stellen waarvan we twijfelen wie er leuk is en wie niet.
Als deze man zo in beeld komt, zal die buiten beeld ook wel zo zijn.
pi_221770734
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2026 12:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Het zou eens over Lil’ Kleine gaan. :') Of stellen waarvan we twijfelen wie er leuk is en wie niet.
Als deze man zo in beeld komt, zal die buiten beeld ook wel zo zijn.
Ik ga niet doen alsof Katie een engel is want na wat research las ik dat zij ook dingen gedaan heeft wat niet door de beugel kunnen. Dat staat echter los van hoe Peter haar behandeld heeft.

Of hoe hij doet tegen zijn nieuwe vrouw wanneer hij haar vertelt over zijn verrassing, een safari in Kenia. Boos en geïrriteerd wanneer ze vertelt daar al eens geweest te zijn, blijkbaar had het zijn verrassing verpest. En zij maar proberen de boel een beetje te sussen met 'We gaan vast niet naar dezelfde plek, ik heb de vorige keer niet zoveel gezien dus het gaat echt leuk worden'. Het is zijn houding en lichaamstaal wat me echt ontzettend de kriebels geeft.

Maargoed, dit is misschien beter iets voor het KP topic (als die er is).
pi_221772719
Ik kan mij ergens herinneren ooit gelezen te hebben dat Peter zei: "mijn vrouw is geweldig tot ze gedronken heeft dan is ze een duivel"
pi_221791012
Jeetje als je dan ziet hoe Katie er vroeger uit zag :o
pi_221797483
quote:
2s.gif Op donderdag 10 september 2026 10:04 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Er circuleren nu foto's waar ze op een premiere naast haar dochter staat. Niet te herkennen, met bizarre make-up, een bizarre bodyshape en een bizarre huidskleur. [edit meteen maar ff gepost]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man man man dit is toch geen gezicht joh, come on :') :') :')
8 Makes 1 Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')