Mensen met anorexia hebben ook een "vertroebelde" blik.quote:Op maandag 15 december 2025 15:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha. Waarom trekt iemand ook zoiets aan en takelt die zichzelf zo toe.
Soms denk ik dat het is zoals bij kleurenblindheid. Dat die mensen iets anders zien dan wij. Dit gaat toch wel verder dan smaken verschillen.
Nou, dertig jaar is een aardige tijd. Daar vind ik niet zoveel shocking of onvoorstelbaars aan.quote:Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Leandra het volgende:
Heeft ze nou zoveel aan haar lippen laten doen dat het eruitziet alsof ze met een hazenlip geboren is en dat hersteld is?
Onvoorstelbaar dat je in 30 jaar van zo leuk naar zo vreselijk kunt gaan:
Toen (17 jaar):
[ afbeelding ]
En niet alleen chirurgen. Ik vind ook wel wat van artsen die Ozempic uitdelen alsof het een snoepje is.quote:Op maandag 15 december 2025 20:16 schreef roos94 het volgende:
De schuld ligt hier ook gewoon bij de hoeveelheid foute plastische chirurgen die maar doen wat men wil zolang men betaald.
Zou niet moeten kunnen. Zeer kwalijk.
Rafael vd Vaart denk ik.quote:
Zou hij op de achtergrond al driftig bezig zijn met het schrijven van nieuwe liedjes voor vieze Marco?quote:
Zijn schoorsteen moet ook roken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou hij op de achtergrond al driftig bezig zijn met het schrijven van nieuwe liedjes voor vieze Marco?
Ik 'kende' haar van het pitspoes zijn bij Jordan in de F1quote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens meer waar ze bekend van was. Maar google zegt Jordan, fotomodel. Dat klinkt wel vaag bekend van vroeger iets. Wat doet zo iemand verder de hele dag tegenwoordig? Nog wel in the picture?
Zij is nog in de picture vanuit een soort ramptoerisme, een beetje zoals bij Barbie in Nederland.quote:Op maandag 15 december 2025 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wist eigenlijk niet eens meer waar ze bekend van was. Maar google zegt Jordan, fotomodel. Dat klinkt wel vaag bekend van vroeger iets. Wat doet zo iemand verder de hele dag tegenwoordig? Nog wel in the picture?
Dat vraag ik me af. Ik keek in die tijd al F1, nog veel fanatieker dan nu, ging ook vaak naar races. Maar heb haar nooit gezien eerlijk gezegd, of is me nooit opgevallen, kan ook.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Ik 'kende' haar van het pitspoes zijn bij Jordan in de F1
(Toen mocht dat nog)
Niet goed opgelet dan, ze was absoluut wel een beroemde pitspoes destijds.quote:Op zondag 21 december 2025 14:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik keek in die tijd al F1, nog veel fanatieker dan nu, ging ook vaak naar races. Maar heb haar nooit gezien eerlijk gezegd, of is me nooit opgevallen, kan ook.
https://www.dailymail.co.(...)-katie-price-F1.htmlquote:When Jordan met Jordan... and became his secret weapon: Inside F1 legend Eddie Jordan's genius role in making Katie Price one of the most famous women in Britain
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 december 2025 17:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets psychisch is. Je kan mij niet wijsmaken dat ze gelukkig is
Ik schrik ervan hoe mager ze is in haar gezicht. Ik hoop dat ze ooit de hulp krijgt die ze nodig heeft (en dat is geen plastische chirurgie).quote:Op zondag 21 december 2025 16:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als je naar t begin hiervan kijkt zie je dat haar bovenlip een ramp is gewordenen ze vertelt over verkrachting op jonge leeftijd en daarna nog vaker. Dat zou haar gedrag kunnen verklaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |