Neuh, dan krijgt ze het gratis in ruil voor promo,quote:
Ja, dat was hier al eerder gepost:quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag een interview van haar van een paar dagen geledenZe is echt wel heel mager ook nog eens erbij.
quote:Op maandag 15 december 2025 13:06 schreef #ANONIEM het volgende:
Katie Price. Die leeft niet lang meer als ze niet zsm hulp gaat zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Famke is precies het voorbeeld waar het vorige week over ging hier.quote:
Die komt al jaren over als iemand die mentaal eeuwig begin twintig probeert te blijven. Alleen doet de buitenkant niet mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:23 schreef F_r het volgende:
Ik zag gisteren een item over Geraldine kemper voorbij komen wat is daar mee gebeurd?
Haar scheiding is een beetje breed .....quote:Op zondag 28 juni 2026 20:35 schreef Eightyone het volgende:
Ik kwam opeens op een van de Insta's van Trinny terecht, van het vroegere duo Trinny & Suzannah.
Die is zichtbaar ook niet meer intact.
https://www.instagram.com/trinnylondon/
https://www.instagram.com/trinnywoodall/
[ link | afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/DZK5e8zmB7S/
Wat moet daar mee gebeurd zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:23 schreef F_r het volgende:
Ik zag gisteren een item over Geraldine kemper voorbij komen wat is daar mee gebeurd?
Huh? Zij ziet er gewoon superherkenbaar uit. Ik zie niets geks als ik haar Insta zo bekijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:23 schreef F_r het volgende:
Zie het ook nietquote:Op zondag 28 juni 2026 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Huh? Zij ziet er gewoon superherkenbaar uit. Ik zie niets geks als ik haar Insta zo bekijk.
Voor iemand uit 1984 heeft ze een heel ouwelijk gezicht. Misschien niet zozeer plastische chirurgie, maar SHO / Celebs verspookt door Ozempic topic ?quote:Op zondag 28 juni 2026 23:29 schreef Feola het volgende:
Al langs geweest?
Mandy Moore, bekend van de serie This is Us:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn prachtig, maar zodra je ze plukt op hun mooist verleppen ze binnen een weekje in de vaas.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:29 schreef Feola het volgende:
Al langs geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien combinatie. Maar er zal wellicht ook aantal jaren tussen zittenquote:Op maandag 29 juni 2026 00:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor iemand uit 1984 heeft ze een heel ouwelijk gezicht. Misschien niet zozeer plastische chirurgie, maar SHO / Celebs verspookt door Ozempic topic ?
Nooooooooo!!!!quote:Op zondag 28 juni 2026 23:29 schreef Feola het volgende:
Al langs geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken haar meer als zangeres. Maar euh ja, ze heeft betere dagen gekend.quote:Op zondag 28 juni 2026 23:29 schreef Feola het volgende:
Al langs geweest?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |