quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dacht dat ze serieus ouder was. Het is echt jaren geleden dat ik nog een show van dr. Phil gezien heb en daar leek ze al ouder dan 50.
50 jaar getrouwd denk ik dan. Dacht al, hoe kan die nou 50 jaar geworden zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom er 50 op haar hand stond op jouw foto ....
Ik zou haar hier niet herkennen neequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond haar op de eerdere foto's nog wel meevallen, maar 20 jaar geleden had ze al een hoop laten doen en voor 73 jaar... Tja. Maar op deze foto vind ik haar zo'n grotesk verbouwd hoofd hebben.
Zo'n smal middel ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond haar op de eerdere foto's nog wel meevallen, maar 20 jaar geleden had ze al een hoop laten doen en voor 73 jaar... Tja. Maar op deze foto vind ik haar zo'n grotesk verbouwd hoofd hebben.
Nog kleiner dan Sylvie Meis. Dan valt zo’n hoofd op het korte lijfje wel op, ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Ieh wat creepy. Ze doet me denken aan de cat lady, Jocelyn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |