Ik ken ze niet. En dacht dat links wel erg in de buurt kwam van een vernieuwde Trijntje Oosterhuis.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Reünie i.v.m. 50 jaar Charlies Angels. Jaclyn Smith (de middelste) valt nog mee, maar Cheryl Ladd en Kate Jackson zijn wel wat strak getrokken.
Jaclyn Smith heeft duidelijk de beste plastisch chirurg.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:37 schreef Soury het volgende:
Die middelste ziet er nog wel ok uit omdat die andere twee nog erger zijn toegetakeld.
Al een tijdje, ze is niet heel oud geworden, volgens mij.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk moet Farah Fawcett er bij, die speelde langer dan Cheryl Ladd volgens mij. Of is die dood?
Zelfde dag overleden als Michael Jackson roep ik zo uit mijn hoofd en dat is dus voor of in 2010 geweest denk ik (want toen was ik met mijn ex op vakantie en daarna niet meer).quote:Op woensdag 8 april 2026 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al een tijdje, ze is niet heel oud geworden, volgens mij.
Dat soort dingen vergeet je niet meer.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfde dag overleden als Michael Jackson roep ik zo uit mijn hoofd en dat is dus voor of in 2010 geweest denk ik (want toen was ik met mijn ex op vakantie en daarna niet meer).
En ik weet dus nog dat het alleen maar over MJ ging, terwijl zij het in mijn ogen ook verdiende om genoemd te worden.
25 juni 2009 dus
Ziet er wat mij betreft nog steeds ontzéttend onnatuurlijk uit. Dat de anderen nóg erger verspookt zijn, maakt haar niet ineens niet minder verspookt.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaclyn Smith heeft duidelijk de beste plastisch chirurg.
Ze is 80 overigens, dus een hele goede plastisch chirurg en goede genen.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:14 schreef Shii het volgende:
[ afbeelding ]
Reünie i.v.m. 50 jaar Charlies Angels. Jaclyn Smith (de middelste) valt nog mee, maar Cheryl Ladd en Kate Jackson zijn wel wat strak getrokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |