Jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Maar wie is deze angstaanjagende mevrouw?
Ook Katie Price?
Daar is er duidelijk al flink aan gesleuteldquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:56 schreef Mylene het volgende:
Hier met zusje, tien jaar jonger.
[ afbeelding ]
Ja 20 jaar geleden ook welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar is er duidelijk al flink aan gesleuteld
Deze?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Katie Price heeft pas geleden in Turkije een 'fox eye' facelift ondergaan. Het lukt me op de één of andere manier niet om foto's te plaatsen, misschien kan iemand anders dat doen?
Ik heb andere gezien, maar ik denk dat deze ook wel goed isquote:
Jaaaa dat is 'm!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:42 schreef Donna het volgende:
Haha deze zeker. Dit was nog op het vliegveld van Turkije, niet lang na de operatie.
[ afbeelding ]
Gewoon de URL van de foto zoals die op internet staan. Alleen voor eigen foto's die niet online staan heb je een site nodig die er een 'online afbeelding' van maakt toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb andere gezien, maar ik denk dat deze ook wel goed isHaar wenkbrauwen zijn zo opgetrokken dat er geen boog meer in zit. Gewoon een schuine lijn naar beneden
Wat gebruik jij trouwens voor het uploaden van foto's? Ik krijg het niet meer voor elkaar via imgur![]()
Oh ik dacht dat allemaal via zoiets als imgur moest gebeuren. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Gewoon de URL van de foto zoals die op internet staan. Alleen voor eigen foto's die niet online staan heb je een site nodig die er een 'online afbeelding' van maakt toch?
Oh haha! Nee alles wat al op internet staat kan je gewoon zo met 'adres van afbeelding kopiëren' hier weer plakken zeg maar. Top!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat allemaal via zoiets als imgur moest gebeuren. Weer wat geleerd
https://imgbb.com werkt bij mij goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb andere gezien, maar ik denk dat deze ook wel goed isHaar wenkbrauwen zijn zo opgetrokken dat er geen boog meer in zit. Gewoon een schuine lijn naar beneden
Wat gebruik jij trouwens voor het uploaden van foto's? Ik krijg het niet meer voor elkaar via imgur![]()
Nou nou "horrified". De man kent haar waarschijnlijk niet eens, maar houdt gewoon even zijn hand voor zijn ogen op het moment dat hij zichzelf in het beeld van de camera ziet. Mensen die met dit soort catchy titels komen zijn net zo sensatiegeil als Katie.quote:
Ziet ze zelf niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is echt al jaren een ongezonde obsessie. Zou ze BDD hebben? Of een plastische chirurgie verslaving?
Het is niet alleen haar gezicht, haar hele lichaam is uit verhouding.
Ik kreeg een heleboel TikToks te zien van mensen met een Turkish smile of hoe dat ook heet en het waren echt allemaal Britten. Volgens mij is dat daar heel populair (en negen van de tien keer ziet het er gewoon heel onnatuurlijk uit). Zelfs mensen die gewoon een prachtig gebit van zichzelf haddenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:07 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Sleep time!
[ afbeelding ]
hoe kun je nou zoiets mooi vinden
Niet meer uitwaken uit narcose kan ook. Of een infectie. Zeker bij die rommelaars in Turkije. Als ik al die slordige hechtingen zie, vraag ik me af waarom dat nog niet eerder gebeurd is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:02 schreef roos94 het volgende:
Die Katie gaat nog eens de pijp uit met al die operaties. Lekkende siliconen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |