er is inderdaad filler in die bovenlip gegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fillerrand bij de lippen nee? Die bovenlip is niet van nature zo gaan staan, dat geloof ik niet.
Ja datquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:08 schreef Molo het volgende:
Net of de klei beetje verkeerd vastgepakt is
Of het zand in zo'n jaren 80 stressbal gemaakt van een ballon
[ afbeelding ]
Ja, dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:08 schreef Molo het volgende:
Net of de klei beetje verkeerd vastgepakt is
Of het zand in zo'n jaren 80 stressbal gemaakt van een ballon
[ afbeelding ]
Wat zonde zeg..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Jennifer Aniston.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het niet , vind het wel meevallen, okay een beetje een opgeblazen koppiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:05 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Jennifer Aniston.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is ze gewoon in de overgang? Hormonen kunnen je ook een puffy gezicht geven (en een dikke neus).quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hey niet , vind het wel meevallen, okay een beetje een opgeblazen koppie
Ze is gewoon wat ouder, en heeft een dikke laag plamuur op. Verder niet 'verspookt' nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie hey niet , vind het wel meevallen, okay een beetje een opgeblazen koppie
Dat jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is gewoon wat ouder, en heeft een dikke laag plamuur op. Verder niet 'verspookt' nee.
Dat lijkt mij dus ook, dat het plamuur is. Verder ziet ze er prima uit voor 55 jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is gewoon wat ouder, en heeft een dikke laag plamuur op. Verder niet 'verspookt' nee.
quote:Voormalig Miss Universe Nederland Stephanie Tency staat centraal in een nieuwe documentaire van KRO-NCRV. In 3Doc: Misslukt laat het model de dramatische gevolgen zien van de talloze cosmetische ingrepen die ze onderging en waarschuwt ze voor de gevaren ervan.
De inmiddels 33-jarige Tency onderging na haar uitverkiezing tot Miss Universe Nederland in 2012 onder meer borstvergrotingen, liposuctie, neuscorrecties, fillers en botoxbehandelingen. De ingrepen tekenden haar voor het leven.
,,Misslukt is mijn eerlijke en persoonlijke verhaal, van mijn kroning tot Miss Nederland in 2012, de ingrepen die mijn leven hebben getekend, tot de dagelijkse strijd die ik voer om dichter bij mijn ware zelf te komen”, zegt Tency. ,,Er moeten dingen drastisch veranderen in onze maatschappij.”
De documentaire, die is geregisseerd door Roy Dames, wordt op 21 september vertoond op het Nederlands Film Festival. Vier dagen eerder is de film op NPO 3 te zien.
Ik ben wel benieuwd wat dan. Heeft dit niet ook meer te maken met je zelfbeeld?quote:,,Er moeten dingen drastisch veranderen in onze maatschappij.”
Ja, maar ook wel een bepaald heersend schoonheidsideaal denk ik?quote:Op maandag 2 september 2024 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat dan. Heeft dit niet ook meer te maken met je zelfbeeld?
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2024 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat dan. Heeft dit niet ook meer te maken met je zelfbeeld?
Wat ieder individu volledig zichzelf oplegt.quote:Op maandag 2 september 2024 16:21 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ja, maar ook wel een bepaald heersend schoonheidsideaal denk ik?
Klinkt als gevalletje gebrek aan opvoeding en denkvermogenquote:
Mwa als 'miss'zal ze er meer mee te maken hebben gehad dan gemiddeld.quote:Op maandag 2 september 2024 16:57 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wat ieder individu volledig zichzelf oplegt.
Ze heeft in 2012 of 2013 (ik zie daar verschillende data staan) Miss Universe Nederland gewonnen.quote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa als 'miss'zal ze er meer mee te maken hebben gehad dan gemiddeld.
Maar dan ben je miss en vind je jezelf nog niet goed genoeg.quote:Op maandag 2 september 2024 17:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mwa als 'miss'zal ze er meer mee te maken hebben gehad dan gemiddeld.
Wat heeft zij met haar gezicht gedaan??quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fillerrand bij de lippen nee? Die bovenlip is niet van nature zo gaan staan, dat geloof ik niet.
Ik zou met zo'n uitspraak ("Er moet iets veranderen in de maatschappij") dan verwachten dat de organisatie haar gedwongen heeft iets te veranderen aan zichzelf, maar zoiets komt volgens mij alleen voor in Venezuela en inmiddels ook niet meer met de economische situatie daar (maar dat is weer een ander verhaal) .quote:Op maandag 2 september 2024 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dan ben je miss en vind je jezelf nog niet goed genoeg.
Damn.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat houdt de behandeling Liquid facelift in?quote:
Is dit de voor foto?quote:Op maandag 9 september 2024 18:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat houdt de behandeling Liquid facelift in?
De Liquid Facelift is de eerste facelift met fillers die bij lichte tot matige verslapping van de huid een uitstekend alternatief is voor een operatieve facelift. Met fillers op basis van hyaluronzuur wordt uw gezicht als het ware compleet opgefrist. U ziet een grote verbetering van uw huid: deze wordt strakker, stralender en lijkt vele jaren jonger.
Ja hallo. Ze heeft hier niks aan haar blonde wimpers laten doen.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze knipoogt springen haar veters los
“Het kan ook zonder, dat weet ik. Maar het laatste jaar ergerde ik me toch aan die diepe groef in mijn voorhoofd en ook aan mijn kaaklijn.” - Anita Witzier (62 jaar)quote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef Ole het volgende:
Dacht dat zij juist iemand was die niet mee zou gaan in de gekte. Ooglift doen veel mensen ook om medische redenen
Ze was zo mooi.quote:
Dat dacht ik ook bij Monique van der Ven.quote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef Ole het volgende:
Dacht dat zij juist iemand was die niet mee zou gaan in de gekte. Ooglift doen veel mensen ook om medische redenen
Die is helemaal verspookt!quote:Op maandag 9 september 2024 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij Monique van der Ven.
Gebeurt vaker in dit topic, sommigen denken dat als je bij iemand kan zien dat ze plastische chirurgie heeft gehad dat het hetzelfde als verspookt is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie het verspookte niet bij Anita Witzier.
Dat is ze nog steeds, ze heeft nu echt geen verbouwde of strak gespoten gezicht.quote:
Ik kijk toch drie keer voordat ik het karakteristieke van Anita denk te zien. Het is anders.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ze nog steeds, ze heeft nu echt geen verbouwde of strak gespoten gezicht.
Ik vind het ook wel meevallen, zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie het verspookte niet bij Anita Witzier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |