Wat houdt de behandeling Liquid facelift in?quote:
Is dit de voor foto?quote:Op maandag 9 september 2024 18:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat houdt de behandeling Liquid facelift in?
De Liquid Facelift is de eerste facelift met fillers die bij lichte tot matige verslapping van de huid een uitstekend alternatief is voor een operatieve facelift. Met fillers op basis van hyaluronzuur wordt uw gezicht als het ware compleet opgefrist. U ziet een grote verbetering van uw huid: deze wordt strakker, stralender en lijkt vele jaren jonger.
Ja hallo. Ze heeft hier niks aan haar blonde wimpers laten doen.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze knipoogt springen haar veters los
“Het kan ook zonder, dat weet ik. Maar het laatste jaar ergerde ik me toch aan die diepe groef in mijn voorhoofd en ook aan mijn kaaklijn.” - Anita Witzier (62 jaar)quote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef Ole het volgende:
Dacht dat zij juist iemand was die niet mee zou gaan in de gekte. Ooglift doen veel mensen ook om medische redenen
Ze was zo mooi.quote:
Dat dacht ik ook bij Monique van der Ven.quote:Op maandag 9 september 2024 20:15 schreef Ole het volgende:
Dacht dat zij juist iemand was die niet mee zou gaan in de gekte. Ooglift doen veel mensen ook om medische redenen
Die is helemaal verspookt!quote:Op maandag 9 september 2024 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij Monique van der Ven.
Gebeurt vaker in dit topic, sommigen denken dat als je bij iemand kan zien dat ze plastische chirurgie heeft gehad dat het hetzelfde als verspookt is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie het verspookte niet bij Anita Witzier.
Dat is ze nog steeds, ze heeft nu echt geen verbouwde of strak gespoten gezicht.quote:
Ik kijk toch drie keer voordat ik het karakteristieke van Anita denk te zien. Het is anders.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ze nog steeds, ze heeft nu echt geen verbouwde of strak gespoten gezicht.
Ik vind het ook wel meevallen, zo op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie het verspookte niet bij Anita Witzier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |