Jeetje wat een flikker gezicht heeft die nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het echt verspookt is, ik weet het niet (want we zijn ook weer jaren verder). Maar ik zag net een filmpje van de boyband Blue en ik schrok wel een beetje van één van de mannen.
Bewegende beelden: https://www.facebook.com/share/r/K9YKUdFNS1jq1n65/
Voor:
[ afbeelding ]
Na:[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jeetje wat een flikker gezicht heeft die nu
Ik heb hetzelfde filmpje gezien gok ik en ik kon hem dus echt niet plaatsen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het echt verspookt is, ik weet het niet (want we zijn ook weer jaren verder). Maar ik zag net een filmpje van de boyband Blue en ik schrok wel een beetje van één van de mannen.
Bewegende beelden: https://www.facebook.com/share/r/K9YKUdFNS1jq1n65/
Voor:
[ afbeelding ]
Na:[ afbeelding ]
Naar het schijnt ook een tijdje bi. Hij heeft ook een dochter.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij is ook gay, dus dan valt alles mooi op zijn plek.
quote:
WTFquote:
Jesis.quote:
Ik zie heel veel uitzonderlijks aan hem. Zijn hele gezicht is niet meer in verhouding. En ja, dat was écht heel anders toen hij nog jonger was.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:06 schreef vencodark het volgende:
Ik gok een slechte foto/belichting.
Een googletje vertelt mij dat Lionel geen interesse heeft in surgery en het dus ook ontkent.
Dit zegt niet alles natuurlijk maar ik zie niks uitzonderlijks aan hem.
Zo ziet hij er al jaren uit.
75quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:23 schreef Natalie het volgende:
Het is wel erg... glad allemaal. Hoe oud is die man intussen?
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die ogen… zó strakgetrokken. En de rest ook.
What a feeling!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.
Alleen aan de bovenkant.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij met zijn hoofd shocking klem tussen de deuren van de tram heeft gezeten.
Hij ziet er blue uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij met zijn hoofd shocking klem tussen de deuren van de tram heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |