quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Je vergeet de heftigste: Duchess of Alba
[ link | afbeelding ]
Hoe voelt dat dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel eens seks gehad met iemand die nep tieten had. Dat is echt een afknapper. Om te zien en om te voelen.
Hard, plastic achtig.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hard, plastic achtig.
Bah waarschijnlijk goedkope protheses dan
Ze kwam uit Roemenië. Grote kans dusquote:
Die is inmiddels al bijna 10 jaar dood, dus niet echt relevant meer voor het topic.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat het ging over slechte plastische chirurgie, niet over wie er nog leeft. Misschien lees ik de regels van het topic verkeerd?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:15 schreef Leandra het volgende:
Die is inmiddels al bijna 10 jaar dood, dus niet echt relevant meer voor het topic
Nou ja de lijken zijn inmiddels wel meer verspookt maar dan zonder ingrepen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over slechte plastische chirurgie, niet over wie er nog leeft. Misschien lees ik de regels van het topic verkeerd?
Het is deeltje 38 al, dus ze is in haar tijd echt wel tig keer genoemd.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over slechte plastische chirurgie, niet over wie er nog leeft. Misschien lees ik de regels van het topic verkeerd?
Sodetering...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het binnenste van het menselijk lichaam ziet er sowieso eng en onaangenaam uit omdat we niet gewend zijn om organen, spieren en botten bloot te zien. Al die bloedige, vochtige en ingewikkelde structuren komen afstotelijk over.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de lijken zijn inmiddels wel meer verspookt maar dan zonder ingrepen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:08 schreef tong80 het volgende:
Katie Price (46) weet niet meer wie ze is. Dat bekende het voormalige Britse glamour- en naaktmodel onlangs in een podcast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jordan, zoals haar artiestennaam luidt, heeft zoveel plastische chirurgie laten uitvoeren dat ze zichzelf amper nog herkent in de spiegel, vertelt ze.
En Price is niet de enige die daar moeite mee heeft. Of liever: het enige, want ze vertelde ook dat ze op de luchthaven niet door het apparaat kwam dat namens de douane haar verschijning vergeleek met haar paspoortfoto. Abusievelijk concludeerde het systeem namelijk dat het om twee verschillende personen zou gaan.
In haar lange carrière als blootmodel heeft Jordan onder meer twee facelifts, zeventien borstoperaties en talloze ’kleine renovatieprojectjes’ ondergaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)rkende-mij-niet-meer
Het heeft ook niet echt geholpen, mooier wordt ze er niet op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:37 schreef Ceviche het volgende:
Ik las dat ze inmiddels 6 facelifts heeft gehad, ik snap het apparaat wel.
Maar geen rimpels.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het heeft ook niet echt geholpen, mooier wordt ze er niet op.
Het kost iets maar dan heb je ook wat.quote:
quote:
Zeventien borstoperaties?!! Mijn hemel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:08 schreef tong80 het volgende:
Katie Price (46) weet niet meer wie ze is. Dat bekende het voormalige Britse glamour- en naaktmodel onlangs in een podcast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jordan, zoals haar artiestennaam luidt, heeft zoveel plastische chirurgie laten uitvoeren dat ze zichzelf amper nog herkent in de spiegel, vertelt ze.
En Price is niet de enige die daar moeite mee heeft. Of liever: het enige, want ze vertelde ook dat ze op de luchthaven niet door het apparaat kwam dat namens de douane haar verschijning vergeleek met haar paspoortfoto. Abusievelijk concludeerde het systeem namelijk dat het om twee verschillende personen zou gaan.
In haar lange carrière als blootmodel heeft Jordan onder meer twee facelifts, zeventien borstoperaties en talloze ’kleine renovatieprojectjes’ ondergaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)rkende-mij-niet-meer
Een mix van Marilyn Manson, Boy George en Dani Filthquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik aan het buitenechtelijke kind van Marilyn Manson.
Die laatste ken ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een mix van Marilyn Manson, Boy George en Dani Filth
Zanger van Cradle of Filthquote:
Ach natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zanger van Cradle of Filth
Jeetje wat een flikker gezicht heeft die nuquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het echt verspookt is, ik weet het niet (want we zijn ook weer jaren verder). Maar ik zag net een filmpje van de boyband Blue en ik schrok wel een beetje van één van de mannen.
Bewegende beelden: https://www.facebook.com/share/r/K9YKUdFNS1jq1n65/
Voor:
[ afbeelding ]
Na:[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jeetje wat een flikker gezicht heeft die nu
Ik heb hetzelfde filmpje gezien gok ik en ik kon hem dus echt niet plaatsen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of het echt verspookt is, ik weet het niet (want we zijn ook weer jaren verder). Maar ik zag net een filmpje van de boyband Blue en ik schrok wel een beetje van één van de mannen.
Bewegende beelden: https://www.facebook.com/share/r/K9YKUdFNS1jq1n65/
Voor:
[ afbeelding ]
Na:[ afbeelding ]
Naar het schijnt ook een tijdje bi. Hij heeft ook een dochter.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij is ook gay, dus dan valt alles mooi op zijn plek.
quote:
WTFquote:
Jesis.quote:
Ik zie heel veel uitzonderlijks aan hem. Zijn hele gezicht is niet meer in verhouding. En ja, dat was écht heel anders toen hij nog jonger was.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:06 schreef vencodark het volgende:
Ik gok een slechte foto/belichting.
Een googletje vertelt mij dat Lionel geen interesse heeft in surgery en het dus ook ontkent.
Dit zegt niet alles natuurlijk maar ik zie niks uitzonderlijks aan hem.
Zo ziet hij er al jaren uit.
75quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:23 schreef Natalie het volgende:
Het is wel erg... glad allemaal. Hoe oud is die man intussen?
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die ogen… zó strakgetrokken. En de rest ook.
What a feeling!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door al dat dancing on the ceiling.
Alleen aan de bovenkant.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij met zijn hoofd shocking klem tussen de deuren van de tram heeft gezeten.
Hij ziet er blue uit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
Hij ziet er een beetje uit alsof hij met zijn hoofd shocking klem tussen de deuren van de tram heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |