Die stomme jurk met slechte pasvorm helpt ook niet bepaald. Net als de weggeblondeerde wenkbrauwen en de rare kleur haar en make upquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
2024
[ afbeelding ]
2016
[ afbeelding ]
Nee vooral niet omdat ze voorheen het ene uiterste was en wel eens door sloeg met de spraytan en die grote zware nep staarten op dat kleine hoofd... Het was altijd zo'n bobbleheadquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die stomme jurk met slechte pasvorm helpt ook niet bepaald. Net als de weggeblondeerde wenkbrauwen en de rare kleur haar en make up
Wacky mens
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
2024
[ afbeelding ]
2016
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ook dat gejank steeds in die interviews van die 2quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.
Gezond/mooi is anders inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.
Ja dat gejank steeds enz, het is erg bijzonder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Geen idee, maar ook dat gejank steeds in die interviews van die 2
Is ze al de 27 gepasseerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef roos94 het volgende:
Over 10 jaar krijgen we vast een boek en een film over "My Eating Disorder Story" by Ariana Grande
Zeker. En komt Wicked 2 niet binnen een jaar uit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:09 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ze een heel drukke en stressvolle periode heeft gehad
Wicked part 2 schijnt al opgenomen te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. En komt Wicked 2 niet binnen een jaar uit?
Denk dat ze er voorlopig nog niet klaar mee is.
Heel aantrekkelijk om te zien heb ik haar sowieso nooit gevonden. Een fragiel, popperig kindvrouwtje.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee vooral niet omdat ze voorheen het ene uiterste was en wel eens door sloeg met de spraytan en die grote zware nep staarten op dat kleine hoofd... Het was altijd zo'n bobblehead
My gawd. Even ongevraagd een husband stitchquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:21 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aar-goedkeuring.html
Brooke Shields (59) heeft tijdens een medische ingreep in haar veertiger jaren een ongevraagde vaginaverjonging gekregen. Dat onthult de actrice in haar boek Brooke Shields is Not Allowed to Get Old.
Ok, die kende ik nog niet
Zie er niks verspookt aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:21 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aar-goedkeuring.html
Brooke Shields (59) heeft tijdens een medische ingreep in haar veertiger jaren een ongevraagde vaginaverjonging gekregen. Dat onthult de actrice in haar boek Brooke Shields is Not Allowed to Get Old.
Ok, die kende ik nog niet
Een husband stitch .....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
My gawd. Even ongevraagd een husband stitch
Zag van de week een filmpje van haar uit 2010, wat een verschil met hoe ze voor al die ingrepen uitzag, niet bepaald wat moois..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Heel aantrekkelijk om te zien heb ik haar sowieso nooit gevonden. Een fragiel, popperig kindvrouwtje.
Ik vind haar er hier beter uitzien dan elke andere foto van de afgelopen jaren,quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Madonna... wat is er toch mis met die vrouw.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een transvrouw zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kunnen accepteren dat haar best tijd qua carričre en uiterlijk voorbij is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Amy Schumer staat er niet al te vrolijk bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is wie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Amy Schumer staat er niet al te vrolijk bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |