Die stomme jurk met slechte pasvorm helpt ook niet bepaald. Net als de weggeblondeerde wenkbrauwen en de rare kleur haar en make upquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
2024
[ afbeelding ]
2016
[ afbeelding ]
Nee vooral niet omdat ze voorheen het ene uiterste was en wel eens door sloeg met de spraytan en die grote zware nep staarten op dat kleine hoofd... Het was altijd zo'n bobbleheadquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die stomme jurk met slechte pasvorm helpt ook niet bepaald. Net als de weggeblondeerde wenkbrauwen en de rare kleur haar en make up
Wacky mens
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef tesssssssss het volgende:
2024
[ afbeelding ]
2016
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ook dat gejank steeds in die interviews van die 2quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.
Gezond/mooi is anders inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Cynthia ziet er net zo goed ineens een stuk dunner uit. Ze zien er samen soms gewoon ziek uit ofzo.
Ja dat gejank steeds enz, het is erg bijzonder.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
Geen idee, maar ook dat gejank steeds in die interviews van die 2
Is ze al de 27 gepasseerd?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:44 schreef roos94 het volgende:
Over 10 jaar krijgen we vast een boek en een film over "My Eating Disorder Story" by Ariana Grande
Zeker. En komt Wicked 2 niet binnen een jaar uit?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:09 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat ze een heel drukke en stressvolle periode heeft gehad
Wicked part 2 schijnt al opgenomen te zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. En komt Wicked 2 niet binnen een jaar uit?
Denk dat ze er voorlopig nog niet klaar mee is.
Heel aantrekkelijk om te zien heb ik haar sowieso nooit gevonden. Een fragiel, popperig kindvrouwtje.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
Nee vooral niet omdat ze voorheen het ene uiterste was en wel eens door sloeg met de spraytan en die grote zware nep staarten op dat kleine hoofd... Het was altijd zo'n bobblehead
My gawd. Even ongevraagd een husband stitchquote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:21 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aar-goedkeuring.html
Brooke Shields (59) heeft tijdens een medische ingreep in haar veertiger jaren een ongevraagde vaginaverjonging gekregen. Dat onthult de actrice in haar boek Brooke Shields is Not Allowed to Get Old.
Ok, die kende ik nog niet
Zie er niks verspookt aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:21 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aar-goedkeuring.html
Brooke Shields (59) heeft tijdens een medische ingreep in haar veertiger jaren een ongevraagde vaginaverjonging gekregen. Dat onthult de actrice in haar boek Brooke Shields is Not Allowed to Get Old.
Ok, die kende ik nog niet
Een husband stitch .....quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
My gawd. Even ongevraagd een husband stitch
Zag van de week een filmpje van haar uit 2010, wat een verschil met hoe ze voor al die ingrepen uitzag, niet bepaald wat moois..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Heel aantrekkelijk om te zien heb ik haar sowieso nooit gevonden. Een fragiel, popperig kindvrouwtje.
Ik vind haar er hier beter uitzien dan elke andere foto van de afgelopen jaren,quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Madonna... wat is er toch mis met die vrouw.
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een transvrouw zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kunnen accepteren dat haar best tijd qua carričre en uiterlijk voorbij is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Amy Schumer staat er niet al te vrolijk bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:43 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is wie?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Amy Schumer staat er niet al te vrolijk bij
Wtf.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
Katie Price voor een Diesel campagne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is echt engquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Creepy!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nagelsquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik lees op internet dat ze een ooglidcorrectie gehad heeft, maar dat verklaart haar verspookte look niet echt. Is overigens ook weinig van te zien hier.
[ afbeelding ]
Past goed bij Diesel campagnes hoor,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is echt eng
Ik snap ook niet waarom Diesel zich hiermee wil associeren.
Goeie campagne.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Past goed bij Diesel campagnes hoor,. Ik vind het precies in hun straatje passen. Niet dat ik háár mooi vind maar het past wel bij Diesels campagnestijl imho.
Godsamme zeg.. dit wil je toch nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:11 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katie Price komt op mij over als iemand die geen knuffels en de juiste aandacht heeft gehad als kind en dat zij en niemand in haar omgeving beseft dat dat een probleem is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet niet hoe het komt, maar er komen weleens berichten van haar officiële facebookpagina voorbij op mijn facebook. En ik weet, ze is volledig doorgeslagen wat betreft plastische chirurgie, maar ik zie ook op die foto's terug dat ze een enorm lieve moeder is voor haar zoon Harvey. Moraal van het verhaal, ze is meer dan alleen plastische chirurgie
Die hebben dezelfde verstoorde kijk op zichzelf als bv anorexiapatienten.quote:Op zondag 16 maart 2025 11:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me altijd of of zo iemand het er zelf dan wel mooi uit vindt zien.
Dat weet ze nu al niet meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als die dement raakt weet ze niet eens meer wie die vrouw in de spiegel is.
Ze ziet er op video net zo uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef -Spring het volgende:
Áls je dan een selfie zo intens bewerkt, doe het dan goed.
Volgens mij is het geen selfie ....quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef -Spring het volgende:
Áls je dan een selfie zo intens bewerkt, doe het dan goed.
Was zij het ook niet bij wie haar Face ID op haar telefoon het niet meer deed op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:48 schreef Leandra het volgende:
Als die dement raakt weet ze niet eens meer wie die vrouw in de spiegel is.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze ziet er op video net zo uit.
https://www.dailymail.co.(...)ognisable-teeth.html
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was zij het ook niet bij wie haar Face ID op haar telefoon het niet meer deed op een gegeven moment?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
Wat heb je aan mooie tanden als er niets te lachen valt?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Perry Farell van Jane's addiction
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Holy shit!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de 2e foto is het net dat voormalig jurylid van America’s next top model, Jay Manuel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Perry Farell van Jane's addiction
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor:
[ afbeelding ]
Oh en ze was zo mooi…quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag haar gisteren in het programma (Eva volgens mij), en van voren zag ik wel dat zij het was, maar van de zijkant totaal niet meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:15 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Zou liever eerst nog wat meer foto's willen zien. Deze lijken mij geen duidelijke en goede indruk te geven.
Oefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze lijkt op al die andere zo verbaasd kijkende vrouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo heeft Dione net datgene wat lekker lag bij kijkers, die 'leuke normale buurvrouw'-uitstraling, om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
Dionne de Graaf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)beeld-lijkt-is-echt/quote:Op maandag 31 maart 2025 22:08 schreef J-net het volgende:
Er is nog niet echt een close up. Maar die persfoto van Jamai van the voice vandaag.
Ik dacht dat het die oude vent van Rogier en Frank was.
Jamai lijkt flink verspookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |